FanEk Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 musiałbym nosić cały plecak jedzenia , to pewnie jakiś kolejny błąd w grze albo cuś związane z tymi artefaktami . spotkał się ktoś z podobnym problemem ?? Podaj screeny z opisem artefaktów jakie nosisz, myśle że to to, u mnie jest normalnie, chyba tylko raz byłem głodny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość laeskrad Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 Odpowie ktos na moje pytanie ? :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gib Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 jeszcze ENERGY DRINK chyba, no i artefakty, skafandry, później są naprawde kozackie ;) energy drink tylko stamine odnawia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooguruto Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 Mario dzieki za komplement :) ... w takim razie sprobuje. Myslalem ze jest to pytanie jak najbardziej na miejscu, kiedys np nowe stery potrafily przyciac ostro fps wykazujac 10% wzrost wydajnosci w 3dmarku 0.o Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 gib czy jesteś jakoś uczuciowo związany ze STALKEREM ? mam na myśli to http://img187.imageshack.us/img187/25/kreditsyri2.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gib Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 uczuciowo raczej nie (nie wiem czy ktos czuje coś do swojej pracy ^^) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludwiczek Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 Zdaje sie, ze nie bylo : http://www.gamespot.com/pc/action/stalker/...tml?sid=6167650 GAMESPOT : 8,5 :blink: Tyle się nawet nie spodziewałem ale skoro Kucyka wciągnęło to gra musi być dobra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldskul Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 (edytowane) Swap 3gb, wszystko na max, tylko textury 80%, karta niepodkrecana, bardzo płynnie. Swap na partycji, na której jest gra zainstalowana? Czy na C? Grasz na Full Dynamics Light, czy Object Dynamics? Jakoś mi się nie chce wierzyć, że bardzo płynnie. Jak deszcz pada, to fps drastycznie się zmiejsza. Więc takie bajki, to dzieciom na dobranoc ;). Już ktoś z 8800 mówił, że na max all, fps spadają u niego, a co dopiero u ciebie. Gra jest zoptymalizowana podobnie jak Oblivion i Gothic III, czyli w ogóle opytmalizacja nie istnieje. Fizyka jest strasznie drętwa, podobnie jak manekinowate ruchy postaci. Edytowane 20 Marca 2007 przez Spylon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 (edytowane) :blink: Tyle się nawet nie spodziewałem ale skoro Kucyka wciągnęło to gra musi być dobra.no bo zła nie jest, ale mogła by być lepsza [; Spylon - co do tej fizyki to gra dostanie za to po [gluteus maximus] właśnie, pamiętam jak była beta i wszyscy krzyczeli że nie ma fizy w becie, a tu w pełnej też nie ma :lol: postacie padają komicznie, właściwie wszystko jest przybite do ziemi, czasami kilka drewnianych skrzynek można ruszyć, jakąś beczkę i to wszystko ... S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl Review @IGN - 8,2 8,2 - 8,5 to tyle na ile właśnie ta gra zasługuję, a szkoda, bo miał być killer... Edytowane 20 Marca 2007 przez kucyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldskul Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 (edytowane) Miał być mega hiper killer, a wyszła niezoptymalizowana pozbawiona fizyki kupa. Gra miała być marzeniem graczy, ciągle nas zwodzono z datą premiery. Niektórzy przestali wierzyć, że gra się w ogóle ukaże. Niektórzy zmieniali config, jak tylko ukazało się info, że Stalker się pojawi. Owszem gra ukazała się. I co? I żaden szok to nie jest. Raczej w kategoriach rozczarowania bym to traktował. Podobnie jak Gothic III. Miało być niewiadomo co, a wyszło jak zwykle. I ładuję w moba kilkanaście naboi a on stoi jak wryty. Dziwne, że moby trafiają z dystansu, a ja nie mogę. I zalecane wymagania. 8800? Ciekawe na co. Na te brzydkie i słabe tekstury? Na ten stary, niedomagający engine? Na tą rękę trzymającą broń, wyglądającą jak w 2001 r. Jak na 7900gs są spadki fps, ja nie wiem jak wy możecie grać, z opcjami na max, jak na ekranie spada do 18 fps. A przy akcjach 30-20. Na 7900gs? Śmiech na sali. Edytowane 20 Marca 2007 przez Spylon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 (edytowane) Swap na partycji, na której jest gra zainstalowana? Czy na C? Grasz na Full Dynamics Light, czy Object Dynamics? Jakoś mi się nie chce wierzyć, że bardzo płynnie. Jak deszcz pada, to fps drastycznie się zmiejsza. Więc takie bajki, to dzieciom na dobranoc ;). Już ktoś z 8800 mówił, że na max all, fps spadają u niego, a co dopiero u ciebie. SWap na C. Gra jest na D. Gram Full Dynamics Light, napisałem że wszystko na max oprócz textur. Najwieksze znaczenie maja chyba textury w grze, gdy ustawiłem na max miałem zajecie ramu prawie 1.4gb i co chwila doczytywało z dysku. Zmniejszyłem na 80% i prawie nic nie doczytuje z dysku, zajecie ramu 950mb. Może nie bardzo płynnie, ale płynnie, nie sprawdzałem już teraz na frapsie, tylko wcześniej, to było gdzieś od 30-75fps, a tyle mi wystarcza. Gracze na 8800 naturanie dają wszystko na max, razem z texturami, ktoś zanotował 20 fps, gra nie jest najlepiej zoptymalizowana, ale idzie całkiem dobrze grać, tylko trzbea przy ustawieniach posiedzieć. Fps przy deszczu wcale sie nie zmniejsza drastycznie, nie bede sie kłucił bo wiem swoje, siedziałem 5 nocy nad cfg bety multi razem z Raffem, który później został opublikowany na forum OL. ,wiec swoje wiem. Wiekszy spadek w czasei deszczu można zanotować, ze wschodem słońca czy z bijącym słońcem po oczach. Miał być mega hiper killer, a wyszła niezoptymalizowana pozbawiona fizyki kupa. Gra miała być marzeniem graczy, [...] I ładuję w moba kilkanaście naboi a on stoi jak wryty. Dziwne, że moby trafiają z dystansu, a ja nie mogę.To nie graj kto ci karze. Ja jestem graczem CS i jakoś tutaj nie mam problemów z trafianiem z dystansu. @ Spylon lol, czytaj ze zrozumieniem, ustaw sobie textury na 80% jeśli masz 7900gs i zobacz ile bedziesz miał klatek. gib bo poprostu zaciekawiło mnie to zdjecie, ogladąłem to w becie już, jeśli przyczyniłeś sie do tworzenia tej gry , to sie nie przynzawaj bo Cie zaraz zjadą tutaj :P , mimo to szacunek. Edytowane 20 Marca 2007 przez FanEk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 No wlasnie - przy cfg bety robiliscie takie czary, to moze ktos by cos poczarowal z cfg fulla ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gib Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 (edytowane) btw. FanEk - czemu pytasz ? ups zampomnialem o opcji edit : ) Edytowane 20 Marca 2007 przez gib Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Graver Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 etam narzekacie ;] w sumie sam narzekałem troche na początku, bo gra wydawała mi się diabelnie trudna i momentami nudna... teraz jestem dopiero w misji z Dokumentami wojskowymi i juz z bazy musze uciec ... tych wojskowych to z 25 tam się kręci w okolicy ;] mimo wszystko gra mnie wciągnęła jeszcze bardziej, dzięki super-hiper-extra klimatycznym podziemiom, pierwszym Bloodsuckerem i tym od hipnozy czy cuś ;] granatem typa załatwilem bo trafic to cięzko by było ;] pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaRuH Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 Tak to jest z dzisiejszymi grami, przed wydaniem ojjjj jak pieknie jak ładnie gra będzie masakra normalnie orgazm :) A i tak zawsze kupa z tego jest, z TDU jest to samo, nie ma gier idealnych i nie będzie, zawsze znajdzie się jakiś bug, a twórców to ja już nie słucham bo obiecują jak politycy a wiadomo co z tego jest... :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trawienny Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 Albo przeszedlem juz 3/4 (wlasnie udaje sie do lab X16 - nie mylic z X18) gry albo wyjasnienie sie tej sprawy jest banalne lub (w co wierze i mam nadzieje) tworcy gry probuja zbic mnie z tropu zebym na sam koniec sie mocno zdzwili.. jak narazie sporo a propos Zony sie "wyjasnia".. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldskul Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 (edytowane) 1024/768 max, tylko tekstury na 80%, full dynamics light. Rzeczywiście płynnie. Więcej? A tak to "śmiga" koło 60-80 fps. Edytowane 20 Marca 2007 przez Spylon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corso Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 Żeby była fizyka i optymalizacja, musieliby zatrudnić 1000 osobową ekipę programistów i designerów. Do tego pewnie przydałoby się 150-200mln$ budżetu. Wtedy na czas byście byli usatysfakcjonowani. Teraz skok technologiczny jest tak wysoki, proces programowania o wiele bardziej skomplikowany że trzeba mieć takie środki jak przy filmie. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 zszedlem z 1024x768 na 800x600 i 10-20 fps wiecej i czuc ze gra chodzi o wiele plynniej, nie ma doczytywanie itp :D mam 17 monitor wiec w 800x600 da sie grac :) ustawienia high, dynamic light on i nie mialem jeszcze akcji zeby gra mi przsyciela podczas strzelania itd, ale... 2 razy mi sie juz wysypala co nie mialo miejsca wczesniej :blink: swap 4GB :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptys Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 jeśli chodzi o działanie gry to wydaje mi sie że dużo osób bajki pisze, na moim sprzęcie wszystko na maxa oprócz AA (bo podobno z nim dx9 nie działa), gra wyciaga max 50fps min 16fps , nie wiem jakie macie poustawiane cfg (moze gracie w dx8), no chyba ze nvidia łapy maczała, co by gierka chodziła "trochę" wolniej na ati Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldskul Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 (edytowane) Żeby była fizyka i optymalizacja, musieliby zatrudnić 1000 osobową ekipę programistów i designerów. Do tego pewnie przydałoby się 150-200mln$ budżetu. Wtedy na czas byście byli usatysfakcjonowani. Teraz skok technologiczny jest tak wysoki, proces programowania o wiele bardziej skomplikowany że trzeba mieć takie środki jak przy filmie. Pozdrawiam. Nie interesuje mnie budżet. I pomyśleć, że robili taki shit prawie 8 lat. Wiele gier ma o niebo lepszą fizykę. A co to za problem zaaplikować havoka? Daleko nie trzeba szukać np. Half Life 2. jeśli chodzi o działanie gry to wydaje mi sie że dużo osób bajki pisze, na moim sprzęcie wszystko na maxa oprócz AA (bo podobno z nim dx9 nie działa), gra wyciaga max 50fps min 16fps , nie wiem jakie macie poustawiane cfg (moze gracie w dx8), no chyba ze nvidia łapy maczała, co by gierka chodziła "trochę" wolniej na ati Też odnoszę takie wrażenie, że co poniektórzy to bajeczki ładne opowiadają, piszą. BTW ustawiłem Swapa 3GB i nic to nie dało. Edytowane 20 Marca 2007 przez Spylon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 (edytowane) Mi się wydaje , że przy tylu paralaxach nawet na kiblu ;) go dali + te wszystkie światełka i gra cieni powoduje , że dzisiejsze karty mają zbyt małą moc nadal :(. Odkąd pamiętam to cienie zawsze dawały popalić kartom graficznym. Czy producenci gpu tego nie widzą ?? Już dawno można by problem cieni rozwiązać raz i na zawsze chyba ;). Edytowane 20 Marca 2007 przez Gregor1230 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rav85 Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 jak masz 1 jajowy procesor to sie nie dziw ze ci tak chodzi ja tam nie narzekam gra na max detalach śmiga ładnie w 1280x1024 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pisarz Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 (edytowane) jeśli chodzi o działanie gry to wydaje mi sie że dużo osób bajki pisze, na moim sprzęcie wszystko na maxa oprócz AA (bo podobno z nim dx9 nie działa), gra wyciaga max 50fps min 16fps , nie wiem jakie macie poustawiane cfg (moze gracie w dx8), no chyba ze nvidia łapy maczała, co by gierka chodziła "trochę" wolniej na atiniedawno było ogłaszana oficjalnie, ze gra bedzie zoptymalizowana pod NV. Wiec czemu tutaj się dziwisz? :rolleyes: BTW. jak czytam niektorych wylane żale, ze ma 60FPS a nie 300 to mnie krew zalewa. Czy teraz kazdy sie bedzie licytował o kilka FPS, czy patrzył na to czy gra jest płynna? Bo chyba o płynnosc tutaj chodzi a nie o ilość FPSów. Narzekanie starej Panny, ja ustawiam wszystko na maksa i gram, nie zastanawiajac sie ile mam FPS, ponieważ wszystko mi chodzi płynnie, a nie mam sie zamiaru z nikim licytowac ze ja mam 200 klatek, a ktoś ma 100. Ważne ze gra jest dobra, chodzi płynnie, jestem zadowolony i tyle. Edytowane 20 Marca 2007 przez pisarz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gib Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 gib bo poprostu zaciekawiło mnie to zdjecie, ogladąłem to w becie już, jeśli przyczyniłeś sie do tworzenia tej gry , to sie nie przynzawaj bo Cie zaraz zjadą tutaj :P , mimo to szacunek. no jakos tak sie zlozylo :D spoko jakos dam rade, spasiba ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 (edytowane) Gra optymalizowana jest pod karty Nvidii, która od poczatku współpracowała z GSC. X-ray ma zaimplementowaną cześć kodu MathEnginu i Havoka. Gra wspiera procesory 2 rdzeniowe, ale to ma małe znaczenie, nie potrzeba rzadnego kozackiego proca. Starałem sie znaleść miejsca z dużo ilością textur, zanotowałem gdzieś 22fps. @Spylon wiec nie wiem co jest nie tak z twoim komputerem.może stery lub w sterach masz powlaczane manualnie aa i az na max. @ Pisarz dokładnie ! gra ma fps jaki ma, ale powstaje złudzenie jakby był znacznie wiekszy, nieważne, ważne że można płynnie grać. Nie twierdze że gra jest doskonała, nie ma rzadnych bugów i jest super extra kozak. Może skończmy temat wymagań i fpsu, bo o tym w sumie było wczoraj. Pozdro. Edytowane 20 Marca 2007 przez FanEk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 (edytowane) No ta ,a ja teraz doszedłem do tego by podwyższyć znacznie taktowanie pamięci. Efekt ? No cóż powiedzmy że jak na razie spadki do 14 fps się nie zdarzają Na zewnątrz jak wyszedłem zaraz na początku gry nie było takich zacięć tylko lekkie szarpnięcia. Sprawdziłem nawet przy 1 gb ramu i powiem tak u mnie nawet przy wyższym taktowaniu są takie cięcia że nie idzie grać. Ta gra potrzebuje min 1.5 gb ramu i każdy kto napiszę że gra mu działa płynnie z 1 gb przy max detalach to napiszę tylko - żal.pl i tyle. Gra mi działa średnio od 19 do 30-45 fps. W zależności ile ludków jest w jednej chwili. Na razie natrafiłem na 3-4 max. Zobaczymy jak będzie później. Mimo to dalej potwierdzam że optymalizacja jest słaba. Grafika i może jest ładna i w niektórych miejscach to bardziej widać ,ale i tak w większości jest po prostu średnia. Co do celności no to ja widzę że tu naprawdę są sami pro gracze (raczej ściemniacze ;) ) ,ale naprawdę wam powiadam że trafienie w gościa w głowę ,a ten stoi jak słup robi na mnie mieszane uczucia. Po za tym poziom trudności jest moocno przesadzony i od tego momentu czekam na jakieś patche ,bo na razie szkoda psuć sobie zabawę. Nie wspominając o tej fizyce ,której nie ma . Co mi się udało ruszyć to jedynie beczki i drewniane skrzynki LOL. Reszta w grze jest jak najbardziej OK ,ale za krótko jeszcze gram ,więc ocena ogólna padnie później. Oby jeszcze tylko te łatki wyszły i nie będę miał żadnego ale do tej gry. @ Pisarz dokładnie ! gra ma fps jaki ma, ale powstaje złudzenie jakby był znacznie wiekszy, nieważne, ważne że można płynnie grać. Nie twierdze że gra jest doskonała, nie ma rzadnych bugów i jest super extra kozak. Może skończmy temat wymagań i fpsu, bo o tym w sumie było wczoraj. Pozdro. Wiesz co też to zauważyłem. Mam w większości przypadków ok 26 fps ,ale czuje jakby było z 35 przynajmniej. Edytowane 20 Marca 2007 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 Tak jak myślałem, na początku jest mało frajdy, później jak się gra jest już lepiej a jeszcze dalej jest bomba, a na końcu jest zawał serca :) Nie ma się co dziwić teren Prypeci i Elektrownii robili na końcu więc jest najlepiej dopracowany :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 Wiesz co też to zauważyłem. Mam w większości przypadków ok 26 fps ,ale czuje jakby było z 35 przynajmniej.I o to chodzi, juz starałem sie to wytłumaczyć ale ci ludzie nadal tylko na frapsa zapatrzeni jak głupie osły. Aż mi ich żal. Engine jest na tyle ciekawy, że przy 30 fps'ach jest naprawde płynnie, co np. w oblivionie odczuwalne jest w zupełnie innym stopniu. U mnie przycinek brak, doczytuje cały lvl na początku i dalej śmiga, textury na max, full lightning itp itd i jakoś w momentach krytycznych poniżej 25fps nie widziałem. Adios ide grać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 I o to chodzi, juz starałem sie to wytłumaczyć ale ci ludzie nadal tylko na frapsa zapatrzeni jak głupie osły. Aż mi ich żal. Engine jest na tyle ciekawy, że przy 30 fps'ach jest naprawde płynnie, co np. w oblivionie odczuwalne jest w zupełnie innym stopniu. U mnie przycinek brak, doczytuje cały lvl na początku i dalej śmiga, textury na max, full lightning itp itd i jakoś w momentach krytycznych poniżej 25fps nie widziałem. Adios ide grać Bajki opowiadasz, to im lepszy engine, tym mnie klatek potrzebuje do wrazenia plynnosci ? :unsure: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...