R.i.P. Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 Z przyczyny doskwierającego braku miejsca niestety muszę podziękować na razie grze. Może jeszcze niedługo do niej wrócę. Tymczasem będę śledził ten wątek ;o Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 qqrydza Sorry Grałem wczoraj ponad 5 godzin ,tak mnie to wykończyło , te promieniowanie i te ciemności w grze :) że pomyliłę cię z Fanek'iem , to do niego miałem napisać zapytanie o końcówkę :/ Dziś pewnie zacznę grę od nowa ,mam nadzieję na inne zakończenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość f.e.a.r. Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 Kurde :/ Jak macie ustawiopny plik stronicowy ? I na ktorej partycji ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 (edytowane) Mialem sie jeszcze nie wypowiadac bo dopiero gdzies z 7 godzin pogralem, a gram pomalutku wiec jestem dopiero na poczatku gry (chyba bo za wiele sie nie dzialo). Audio/Video Sprzet mam AXP 2800+ 512DDR i 6600 Nie bede oczywiscie pisal o grafice bo gram sobie plynnie na DX8 z max detalami i mam gleboko w powazaniu oswietlenia (jest kilka zakonczen gry wiec sobie kiedys do niej powroce jak bedzie lepszy sprzet). Klimat stworzony przez szarosc, pogode, roslinnosc, wraki pojazdow, zwierzeta, budowle/zgliszcza jest po prostu tym czego oczekiwalem ale czego rowniez spodziewalem sie bo widzialem juz to wszystko od pre-alphy sprzed 4 lat, az po bety sprzet miesiaca - nie zawiodlem sie. Zawiodlem sie natomiast na modelach postaci i pojazdow ruchomych (smiglowce). Animacja tychze jest po prostu katastrofalna jak na dzisiejsze czasy. Wyrazne 3 czy 4 klocki poskladane teksturami (widac to wyraznie jak z kims gadamy, chcemy czleka obejsc a on wodzi za nami swoja postacia chcac zawsze miec nas twarza w twarz. Smiglowce lataja jak kolejka nadziemna po torach w HL 1 - po liniach prostych, a zwrot wykonuja bez zadnego bujniecia tylko jakby dziecko sie bawilo helikopterkiem - ostro kluje w oczy. To samo mutanty, psy, i inne dziwactwa. Jak one biegaja to wola o pomste do nieba. W MAFII z 2002r zwierzaki maja lepsza animacje. Tworcy sie az tak spieszyli, ze w ciagu 8 lat nie zrobili porzadnego modelu animacyjnego ? Dostanie im sie za to bo to w tej grze najbardziej razi. Patch nie ma na to szans - chyba ze bedzie mial 1GB. Dzwieki sa bardzo przyzwoite. Odglosy pistoletow jakies moze niemrawe ale w koncu ma byc realistyczniej, a nie jak wybuchy na filmach. Kalachy i inne maszyny sa juz spoko oddane (oczywiscie porownujac z grami bo na zywca nie slyszalem nigdy wiec wyobraznia to sobie przedstawiam). Swietne fx w tle - jakies wycie wilkolakow, swierszcze o swicie, padajacy deszcz sprawia, ze czuje sie mokry, odglosy burzy, chodzenia po trawie, miedzy krzewami - wszystko jest super szczegolnie na dobrych sluchawkach (no powiedzmy srednich). Klimat/Gameplay Klimat jest przedni. Tworzy go oprawa graficzna oraz tematy dzwiekowe. Nie mowie o ich jakosci tylko o sposobie przedstawienia. Ilosc obiektow, drzewa, taka polmgla, deszcze, burze, zaszarzenia, zmiany obrazu przy anomaliach czy przy strefach napromieniowanych oraz jezeli chodzi o ucho to rozmowy po rosyjsku spiewy przy gitarach - geniusz ! Ja potrafie odczuc ten sam klimat na DX8. Co prawda brakuje takich smaczkow jak real cienie gdy walnie piorun ale oswietlenie jakie on daje jest do przyjecia i rowniez daje po galach i tworzy klimacik nawet w DX8. Eksploracja terenow jest rowniez swietna ale...no wlasnie o tym za chwilke. Mozemy sobie wykonywac misje jakie nam sie zywnie podobaja, odbierac questy, robic je lub nie. Zabijac kogo chcemy i bedzie to mialo odzwierciedlenie w pozniejszych etapach a moze nawet na zakonczenie, ktorych jest podobno kilka. Chodzimy w budynkach, miedzy nimi albo na ich dachach i walimy w Stalkerow z gory - jak nam sie zywnie podoba. Acha mialo byc ale... Otoz, sztucznie ograniczony teren przez obszary radioaktywne, biegajace hordy zwierzat oraz anomalie (z tymi mozna sobie ew. poradzic). Kiedys wpisze kod na niesmiertelnosc aby sprawdzic gdzie mozna dotrzec bo bez niego nie za daleko. I wspomniana wczesniej przeze mnie swoboda poruszania ogranicza sie zazwyczaj do obszaru, ktory wyznaczyli nam tworcy gry i dali zludne poczucie wszechluzu. Walka to kolejna slabsza strona gry. Gram na poziomie przedostatnim - chyba veteran. Jest to bardzo realistyczne podejscie do sprawy bo w biegu nie mozemy ustrzelic muchy - oczywiscie polzartem stwierdzajac. No ale zeby ubic przeciwnika to trzeba stanac w bezruchu, najlepiej przycupnac i strzelac z takiej pozycji. Koles tez stoi i tak sie strzelamy az oczywiscie on pada po 30% mojego accuracy. Z bliska czasami zza rogu wyskoczyl mi przeciwnik ja z dwururka na szczescie w lapach i wypalilem to nawet go nie drasnelo (z pol metra) po czym dostaje z okolo 3m (bo juz zdazyl sie oddalic) i odwala go na 5 metrow z taka sila odrzutu, ze jego buty zostaja przy mnie. Najwazniejsze, ze mnie to nie nudzi. Przymykajac na to wszystko oko mozna sie swietnie zaglebic w ten swiat Strefy bo jest oddany pieknie i chodzenie po nim samo w sobie jest pasjonujace. Przypomina mi to MAFIE w ktora do dzis gram bo sobie czasami lubie pojezdzic po miescie takie jest wspaniale. Nie poczulem narazie braku pojazdow. Z buta mozna przynajmniej lepiej zwiedzac łąki :] Bede dopisywal kolejne spostrzezenia z gameplaya i misji w trakcie przechodzenia gry bo moze sie wiele zmienic. Jak narazie slabo widze rozwiniety element RPG - no moze poza artefaktami, ktore podnosza nieco poziom wspolczynnikow lub go obnizaja. Przechodze sobie spokojnie gre nawet nie handlujac bo nie czuje aby ten element mial jakiekolwiek znaczenie w tej grze. Moze zaczne aby jeszcze glebiej zespolic sie ze swiatem gry. Plusy: - klimat - grafa - dzwieki - Strefa - rozleglosc swiata - dowolnosc zadan (co tworzy pewna nieliniowosc) - podobno kilka zakonczen - sama historia Czarnobyla Minusy: - rozleglosc swiata jest jednak ograniczana sztucznie - animacja postaci i helikopterow - walka c.d.n. Edytowane 22 Marca 2007 przez Kaeres Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanu Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 W sumie mogę się podpisać obydwoma kopytami pod słowami KRS. Mam jednak jedno zastrzeżenie - poziom trudności. Nie wiem, może się dziadzieję, ale tempo w jakim spada "życie" po trafieniu przez przeciwnika jest zbyt wysokie. Początek gry, pierwsza farma - dobrze się nie rozejrzałem, a juz mój trup leżał na ziemi krzycząc GAME OVER. I to wszystko na poziomie Stalker... Troszkę przesadzili imho. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeksz Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 (edytowane) Od paru stron podniecacie sie jakas tam wersja ale nie wiem jaka podajcie linka albo jak to wersja. Chce prztestowac czy to ruszy na moim FX 5200 Hhahahaha :P XD Edytowane 22 Marca 2007 przez radeksz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanu Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 Jak to jaka, jest tylko jedna, finalna... :rulez: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik86 Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 jak zminic render na dx8 ? wpisuje 'renderer renderer_e1' i nic nie dziala , naawet po ponownym uruchomieniu gry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 (edytowane) jak zminic render na dx8 ? wpisuje 'renderer renderer_e1' i nic nie dziala , naawet po ponownym uruchomieniu gry full dynamic lihting to dx9.0, static lighting to dx8.1 proste. Panowie HELP: ta piosenka co leci jak sie wchodzi do baru, coś jakby EVANESCENCE, ktoś zna tytuł i wykonawce ?? :D Edytowane 22 Marca 2007 przez FanEk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 (edytowane) Ja też szczerze się podpisuje pod tym co napisał Kaeres nic dodać nic ująć :) Jedno ale panowie to jest gra z elementami RPG , nie nażekajcie na poziom trudności od tego są artefakty , najmocniejszy jaki znalazłem dawał +500% życia czyli dostałeś z bliska z dwururki , pasek życi spadł Ci do minimum ale po 5s rośnie do końca ot tak zawsze było w grach RPG , można było swoją postać rozbudować ,wzmocnić są też kamizelki , Ergo Szkielet za 50tyś ,zbierać kasiore kupić sprzet a gra na poziomie Stalkera staje sie poprostu zbyt łatwa :) Są też artefakty uodparniające na Radiacje i niektóre Anomalia , zbierasz artefakt i śmigasz po niektórych anomaliach bez uszczerbku dla zdrowia :) Wystarczy pomyśleć co sobie przy pasie zawiesić FanEk No ja mam znacznie mniej ukończonych Questów ale wytłukłem więcej wroga ;) Edytowane 22 Marca 2007 przez Mario2k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik86 Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 full dynamic lihting to dx9.0, static lighting to dx8.1 proste. dzieki, czyli mam caly czas na dx8,a i tak grafa fajna :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 Mario2k i inni: czy ktoś w grze widział tłumik do broni, jaki najlepszy pancerz mieliście ? bo ja tłumika nie widziałem, a pancerz to czrny labolatoryjny. TO dziwne bo z opisów wcześniejszych wynikało że ma być ponad 30 pancerzy, rózne metalowe i skafandry. Ktoś wogle widziałem jakieś fajne ciekawe iteamsy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 Ja widziałem chyba 3 max 4 modele pancerzy , najlepszy jaki miałem to Ergo Szkielet widać panowie z GSC gdzieś posiali resztę :/ Tłumika nie widziałem nigdzie , ale jedna broń w Prypeci dawała podobny odgłos jak broń z tłumikiem . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macias666 Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 na samym poacztku gry mozna znalesc pistolet z tlumiekiem :) czy w pierwszym etapie gry jest jakis lepszy pancerz od kurtalki z poczatku gry ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WeqWeq Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 (edytowane) Ja juz nie rozumiem technicznej strony tej gry. Na ustawieniach Objects lighting i medium w 1024x768 gra sie krztusi niemilosiernie ( mam 1gb pamieci ) , zmieniam na minimum - dalej nie ma zmiany w FPSach. No to przelaczam na 800x600 i minimum . Klatek dalej tyle samo !!! No to sie wkurzylem i zmienilem na 1024x768 i max WSZYSTKO i gra chodzi lepiej ... ocb ... niewazne jak bardzo bym sie bawil i tak FPSy oscyluja w podobnych granicach pod FRAPSem jednak nie jest to spowalnianie gry przez grafe ile przez doczytywanie etapu , tak jakby brakowalo RAMu. Wychodzi na to ze jedyne czego stalker potrzebuje do szczescia to 2GB RAMu minimum. Grafike mam HIS X1600 pro 512mb. Nie mam zamiaru wlaczac Static Lights bo nie po to kupowalem karte z obsluga DirectX 9.0c i SM3 zeby grac w DX8. Pozniej walne screeny jak zbadam sprawe dokladniej .... wrzuce full dynamic lights i full wszystko ... ***************** DirectX 8 utworz plik dx8.bat wklej : @xr_3da.exe -xclsx -ltx user.ltx %1 zapisz i uruchom ;) ***************** Edytowane 22 Marca 2007 przez WeqWeq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldskul Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 Ta gra jest chora ;] Odpalacie gre z detalami na minimum, full dynamic lights, no i ladujecie save'a... Jak sie zaladuje to wchodzicie w opcje i dajecie wszystko na full (w zaleznosci od kart. graf) a rozdzielczosc tekstur usttawiacie na 50% na tym pasku... To gwarantuje 0 doczytow i plynna rozgrywke... Za to jak wlacze odrazu na takich ustawieniach to mam niemilosiernie duzo doczytywania i niski fps :| Nie rozumiem tego ale tak jest :/ Żeby było śmieszniej, mam to samo. Choć doczytek mniej, ale fps potrawi spaść nagle z 60 do 18. I dodam, że wirusa itp nie mam, defragmentacja zrobiona, stronicowanie na 3GB. Poryty engine, proste. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 Spylon bylo to wytlumaczone. Przy takim zabiegu czesc efektow DX9c nie jest wczytywana bez ponownego restartu gry i dlatego jest plynniej - czytajcie co pisza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WeqWeq Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 (edytowane) Spylon bylo to wytlumaczone. Przy takim zabiegu czesc efektow DX9c nie jest wczytywana bez ponownego restartu gry i dlatego jest plynniej - czytajcie co pisza. [ciach!]o prawda , że sie tak wyraze . Przy wyborze sposobu oswietlenia miedzy Static Lights a pozostalymi dwoma potrzebny jest restart calego programu bo wtedy wybieramy render DX8 a DX9. Reszta ustawień sterowana przy pomocy suwaków w Advanced jest zmieniana po każdym restarcie video ( czyli kiedy dajemy load albo Apply w video albo vid_restart w konsoli ). Co za bzdura ze część efektów nie jest wczytywana ???!? Nie wiem kto to wymyślił... jeśli już wybierzemy sposób renderowania jeden - np full dynamic - to wszystko co przestawiamy w Advanced sie zmienia !!! Wszystkie efekty możemy nawet zmieniać w konsoli i zatwierdzać poleceniem vid_restart !! Edytowane 22 Marca 2007 przez WeqWeq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaji Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 Ok mam problem. Wszystko zaczęło sie od braku możliwości włączenia gry w ogóle. Odpalałem plik exe, pojawiał sie ładny prostokącik i tyle. Okazało się że musiałem doinstalować najnowsze sterowniki OpenAL. Ok, gra się włączyła, wchodzę w "new game" ustawiam poziom trudności i start. No i niestety znów wywala do pulpitu. Probowałem zmieniać poziom detali, przechodziłem pomiędzy DirectXami, włączałem i wyłączałem EAX, zmieniałem sterowniki ( 94.20, 97.92, 93.71 ) ustawiałem różne tryby zgodności ale jakoś nic to nie pomaga. nie powstaje również żaden log z błędami, 2 pliki xray_yaji.log są puste :/ Ma ktoś jakieś sugestie ? Beta multiplayer chodziła mi całkiem przyzwoicie... Mój sprzęt: AMD Athlon XP-M @ 2350mhz Abit AN7 (AN7_18DE8_2T) Twinmos 1280MB 430mhz DDR Palit GeForce 7600GT Seagate Baracuda 80GB SATA Windows XP SP2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 (edytowane) Grafike mam HIS X1600 pro 512mb. Nie mam zamiaru wlaczac Static Lights bo nie po to kupowalem karte z obsluga DirectX 9.0c i SM3 zeby grac w DX8.sorry ale leze i sie turlam [; ja teraz odpoczywam od Stalkera bo 3 dni pracki praktycznie non toper, weekend wolny wiec przycisne mocno, mam nadzieje, ze ja dokoncze Edytowane 22 Marca 2007 przez kucyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 [ciach!]o prawda , że sie tak wyraze . Przy wyborze sposobu oswietlenia miedzy Static Lights a pozostalymi dwoma potrzebny jest restart calego programu bo wtedy wybieramy render DX8 a DX9. Reszta ustawień sterowana przy pomocy suwaków w Advanced jest zmieniana po każdym restarcie video ( czyli kiedy dajemy load albo Apply w video albo vid_restart w konsoli ). Co za bzdura ze część efektów nie jest wczytywana ???!? Nie wiem kto to wymyślił... jeśli już wybierzemy sposób renderowania jeden - np full dynamic - to wszystko co przestawiamy w Advanced sie zmienia !!! Wszystkie efekty możemy nawet zmieniać w konsoli i zatwierdzać poleceniem vid_restart !! Pewnie jest jak mowisz. Oszukaliscie silnik gry cwaniaki :) Powiedzcie mi czy jest sens wracania sie do poczatkow gry ? Czy sa tam jeszcze jakies questy do robienia ? Bo szczerze to nie wiem czy sie oplaca przy tych loadingach miedzy levelami wracac do poczatkow ? (512 ramu) No chyba, ze "sklepikarz" na poczatku gry jest jakas kluczowa postacia ale jakos mi sie nie wydaje ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WeqWeq Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 sorry ale leze i sie turlam [;no to powiedz co Cie tak śmieszy, pośmiejemy sie razem może Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pisarz Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 heh też już myślałem nad kodami ale jest spoko :]a są może Ci znane jakieś kody, czy bedą one dopiero "ujawnione" gdy gra wyjdzie oficjalnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldskul Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 Grafike mam HIS X1600 pro 512mb. Nie mam zamiaru wlaczac Static Lights bo nie po to kupowalem karte z obsluga DirectX 9.0c i SM3 zeby grac w DX8. Poczytaj sobie jeszcze trochę o kartach graficznych, taka drobna rada. Kupiłeś, co kupiłeś. Cóż, 512MB pamięci tak tej karcie pomogą, jak umarłemu kadzidło, niestety. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macias666 Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 a dlaczego mnie ten grubas z poczatku gry juz nie chce wpuscic do swojej kanciapy?? chcialem mu troche broni sprzedac a tu [gluteus maximus] .. zamkniete :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 (edytowane) Witam mam maly problem z jedna misja: » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « No wiec mam takiego questa: nie wiem gdzie znalezc te informacje, moze ktos mnie naprowadzi bo na razie to tylko bladze po zonie... Edytowane 22 Marca 2007 przez FrIkO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 Kaeres... wróciłem po jakimś czasie do "kiosku" :wink: i miałem dodatkowy quest, do "kioskarza" i jego ziomów przyszli "dresiarze"(najemnicy) z pogróżkami. Haracz chcieli... pomogłem chłopakom przy kolejnej ich wizycie. Wyrwaliśmy chwasty. Im więcej questów wykonanych tym większe prawdopodobieństwo pozytywnego zakończenia gry(tak mi się wydaje). W moim mniemaniu pojazdy są zbędne... gdzie chcieliście nimi jeździć? Strefa jest na tyle mała(duża), że z buta bez większych problemów się poruszam i nie ubolewam nad ich brakiem. Teraz uderzam do strefy z antenami... no ale to dopiero wieczorem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 FrIkO - przeciez na mapie sa zaznaczone questy i inne rzeczy. Mozesz je zaznaczyc i kompas Cie poprowadzi. Co prawda tej misji jeszcze nie przeszedlem ale informacje dostalem w opuszczonym hangarze z szynami kolejowymi. Tam byl koles, ktory informuje nas gdzie nalezy szukac Streloka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 Mały trainer dla tych co im za trudno :) NUMPAD1 - Infinite Health NUMPAD2 - Infinite Sprint/Stamina NUMPAD3 - Give 999999 Money NUMPAD4 - 0 Noise/Visibility Bars NUMPAD9 - Disable All http://www.gameburnworld.com/Trainers/S.T....LUS4Trainer.rar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 FrIkO - przeciez na mapie sa zaznaczone questy i inne rzeczy. Mozesz je zaznaczyc i kompas Cie poprowadzi. Co prawda tej misji jeszcze nie przeszedlem ale informacje dostalem w opuszczonym hangarze z szynami kolejowymi. Tam byl koles, ktory informuje nas gdzie nalezy szukac Streloka. No tak, wiem, ale akurat przy tym quescie nie ma nic konkretniego zaznaczonego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...