Martinii Opublikowano 27 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2007 Najwiekszy minus w tej grze dla mnie to system obrazen. Stoje sobie pod sciana przy drzwiach i czkeam na przeciwnika z wycelowanym shotgunem. Przeciwnik za chwile pojawia sie i stajemy ze soba twarza w twarz. Wypalam mu raz w glowe - nic, wypalam drugi raz - nic oprocz tego ze go troche odrzucilo, przelaczam na pistolet i pukam 6 strzalow - nic. Koles strzela do mnie 2 razy i mnie zabija... :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkub Opublikowano 27 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2007 Najwiekszy minus w tej grze dla mnie to system obrazenTo jest plus , bo strzeliłem nie równa sie trafiłem. Z bliska to tylko head shot :D i nie ma problemu. Chyba że się strzelać nie umie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 27 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2007 To nie jest plus, skoro widac ze koles dostaje a nawet nie drgnie. Porazka poprostu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WeqWeq Opublikowano 27 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2007 (edytowane) Najwiekszy minus w tej grze dla mnie to system obrazen. Stoje sobie pod sciana przy drzwiach i czkeam na przeciwnika z wycelowanym shotgunem. Przeciwnik za chwile pojawia sie i stajemy ze soba twarza w twarz. Wypalam mu raz w glowe - nic, wypalam drugi raz - nic oprocz tego ze go troche odrzucilo, przelaczam na pistolet i pukam 6 strzalow - nic. Koles strzela do mnie 2 razy i mnie zabija... :( ha ha , to nie film Desperado ze da sie trafic z shotguna w glowe. Nawet z bliskich odleglosci caly srut nie wejdzie w czaszke, zauwaz ze jak strzelasz to rorzut jest ogromny, dlatego najlepiej celowac w klate. Poza tym wiele razy mialem tak ze udalo mi sie zastrzelic ze zwyklego pistoletu jednym strzalem w glowe . Kwestia trafienia. No i co innego jak sie strzela do słabych bandytów a co innego jak do wojska. Żołnierze nawet dwa strzały z shotguna na klatę przyjmowali ale heady z broni długiej , np jak wchodzili po schodach i wystawiali główki, wchodziły aż milo. Na samym początku prawie jest taka scena ze stoi stalker i mierzy do niego 3ech kolesi, a on po chwili krzyczy o pomoc a wtedy tych 3ech zabija go i rzuca sie na Ciebie. Ja załatwiłem to w ten sposób ze zanim jeszcze zaczął krzyczeć , podbiegam z shotgunem do jednego kolesia , strzał w klate z bardzo bliska - padł , podbiegniecie szybko do 2go , strzal - leży i trzeciego z pistoletu bo shotgun sie przeładowuje za długo. Moim zdaniem to w STALKER jest dobre właśnie , ze nie jest łatwo kogoś zabić i trzeba pomyśleć :) gram na Veteran i łatwo nie jest zwłaszcza ze gra mi sie dodatkowo zawiesza :( Edytowane 27 Marca 2007 przez WeqWeq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 27 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2007 (edytowane) @qqrydza, czy możesz brać przykład z @Mario2k i zdjęcia ukrywać w spoilerze? Ja Ciebie trochę nie rozumiem... screen'ów na necie przed premierą było "tysiącpińcetdwadziwińcet", wszystkie pewnie oglądałeś tyle samo razy, grałeś w alfy, bety i multiplayer'y a na widok malutkiego obrazka(na stronce) siejesz ferment. Nie płacz. :wink: Edytowane 27 Marca 2007 przez qqrydza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atom3k Opublikowano 27 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2007 Też nie czaję tego. Te obrazki to są miniaturki, i są w dodatku porządnie zrobionymi screenshotami. Ani to łącza nie nadwyręża specjalnie, ani forum się nie rozjeżdża. A w spojlerze, mało kto by spojrzał, przeglądając stronę na szybko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hooded man Opublikowano 27 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2007 (edytowane) Nie wiem czy zrozumieliscie Martinii`ego dobrze. Oczywiscie o ile strzal z shotgana z odleglosci metra w OKOLICE (to juz wystarcza przy takim rozzucie) glowy mozna wogole uznac za niecelny (megal ROTFL) to juz ja wogole nie czaje jak moze koles stac na nogach jak jeszcze ma 8 malych olowianych kolezkow w bebechach. O zadnym rozzucie z odleglosci metra z broni krotkiej nie moze byc mowy - chyba ze byles w obrebie anomalii (lol) i grawitacja spowodowala zakrecenie pocisku. Albo wogole nie celowal w przeciwnika tylko np w lampe albo w sciane... Edytowane 27 Marca 2007 przez hooded man Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 27 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2007 (edytowane) No i zaliczyłem Kolejne Zakończenie :) Teraz poczekam na dodatek albo drugą część , może z 2-3 lata ;) Edytowane 27 Marca 2007 przez Mario2k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atom3k Opublikowano 27 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2007 Teraz poczekam na dodatek albo drugą część , może z 2-3 lata ;) Chyba 5 ;] Dodatek by się przydał, przy okazji poprawiając niedoróbki, taki S.T.A.L.K.E.R. 1.5 DLX ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludwiczek Opublikowano 27 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2007 A czy ja tu prosze o rozwiazanie za mnie zagadnienia matematycznego? Po drugie-to nie mierz wszystkich swoja miarka (od lenistwa), bo tak sie sklada, ze do zanim zamiescilem tu posta to przez dwa dni probowalem (szukalem rozwiazania) na rozna sposoby, lacznie z Walkthru i Trainerem. Wiec prosba na przyszlosc-nie chcesz (nie potrafisz) pomoc-twoja sprawa. Tylko nie zamieszczaj komentarzy, ktore niepotrzebnie podnosza "napiecie". No to wybaczysz mi? Dużo tu osób które nie potrafią pomyśleć przez chwilę tylko wchodzić na forum i pisać od razu. A może load i przygotuj się poprawnie do misji ( dużo apteczek, energy drinków, amunicji do broń itd ) lecisz na pałę i ciągle pijesz energy drinki. @Martinii heady są a system jest dobry trzeba tylko trafić, z shota tak jak WeqWeq piszę strzela się w klatę heady pięknie wchodzą z pistoletów i karabinów. @WeqWeq mi też często heady wchodzą nie wiem może mamy po prostu takiego farta :lol: ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 27 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2007 No i zaliczyłem Kolejne Zakończenie :) Teraz poczekam na dodatek albo drugą część , może z 2-3 lata ;) Wgrywaj patcha i graj od nowa. :lol2: Potem wyjdzie nastepny patch i tak non-stop. (^^,) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 27 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2007 Moze jak wyjdzie patch to poprawi co nieco w tej grze zeby była grywalna... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 27 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2007 (edytowane) apo5 A co nie jest ??? grywalna ??? grałem w Stalkera 2x ponad 44 godziny dodam że warto dołożyć drugie Giga ramu :) u mnie bardzo pomogło Edytowane 27 Marca 2007 przez Mario2k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 27 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2007 lol jak widzę niektórych txt w stylu "Może jak wyjdzie patch..." to mnei rozbraja totalnie. Patche ZAZWYCZAJ eliminują błędy, a większość osób, które o nim/nich piszą jakby miały być jakimś 500MB dodatkiem ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 27 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2007 apo5 A co nie jest ??? grywalna ??? grałem w Stalkera 2x ponad 44 godziny dodam że warto dołożyć drugie Giga ramu :) u mnie bardzo pomogło Hardcorowiec jesteś :) Nie bede juz narzekal na tą gre bo wszyscy widzą jakie ma błedy i juz milion razy było narzekanie na ten temat. Mnie te błędy wybijają z klimatu gry to raz, dwa na static light nie ma co wogole zaczynać gry, grafika i otoczenie traci klimat. Nie ten proc, nie ta bajka ;) kiedyś napewno zagram. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 27 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2007 Dziwna przypadlosc tego Sztalkiera. Generalnie ustawienia grafy mam 625/1600 i NIC nigdy sie nie wysypywalo: Oblivion, Fear, G3 etc. a ten dziad sie zawiesza przy takich ustawieniach ... obraz zamiera + kilka paskow i srol ... musze zjezdzac z taktow pamieci tylko dla Sztalkiera, to normalne? mial ktos taka akcje? Moze kwestja jakichs ustawien? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 27 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2007 (edytowane) Hmmm, co do poziomu trudnosci. Ja nie widze roznicy miedzy Veteran a Master po za iloscia znajdowanej amunicji w skrytkach i skrzynkach, moze czesciej zachodza z flanki. Gra jest trudna na poczatku , wystarczy dorwac jakis "klach" i juz gra sie normalnie, ( hedy z dystansu i.t.p. aspekty zabijania ) choc dochodzi do takich absurdalnych sytuacji , ze trudniej zabic kolesia ktoremu widzisz bialka w oczach, niz tego ktorego ledwo widzisz w oddali. Edytowane 27 Marca 2007 przez KaszaWspraju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludwiczek Opublikowano 27 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2007 Dziwna przypadlosc tego Sztalkiera. Generalnie ustawienia grafy mam 625/1600 i NIC nigdy sie nie wysypywalo: Oblivion, Fear, G3 etc. a ten dziad sie zawiesza przy takich ustawieniach ... obraz zamiera + kilka paskow i srol ... musze zjezdzac z taktow pamieci tylko dla Sztalkiera, to normalne? mial ktos taka akcje? Moze kwestja jakichs ustawien? Te pality coś dają d**. Mój ma dosłownie tak samo ale w TDU o dziwo w stalkerze zero problemów po kręceniu kilka godzin grania i nic a w TDU bez kręcenia tak czasem wysypuje ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 27 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2007 (edytowane) Te pality coś dają d**. Mój ma dosłownie tak samo ale w TDU o dziwo w stalkerze zero problemów po kręceniu kilka godzin grania i nic a w TDU bez kręcenia tak czasem wysypuje ;/Ja tak mam tylko w stalkerze, wiec zastanawiam sie w czym moze byc przyczyna. Ogolnie to marki lataja przy 640/1700 a tutaj 625/1500 o_O wiec roznica cos duza ... Ogolnie gierka podzieli los Prey - robili x lat, wyszlo niezle ale moglo lepiej i za rok o Stalkerze beda pamietac tylko maniacy tego tytulu :> Edytowane 27 Marca 2007 przez -Caleb- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinii Opublikowano 27 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2007 (edytowane) Nie wiem czy zrozumieliscie Martinii`ego dobrze. Oczywiscie o ile strzal z shotgana z odleglosci metra w OKOLICE (to juz wystarcza przy takim rozzucie) glowy mozna wogole uznac za niecelny (megal ROTFL) to juz ja wogole nie czaje jak moze koles stac na nogach jak jeszcze ma 8 malych olowianych kolezkow w bebechach. O zadnym rozzucie z odleglosci metra z broni krotkiej nie moze byc mowy - chyba ze byles w obrebie anomalii (lol) i grawitacja spowodowala zakrecenie pocisku. Albo wogole nie celowal w przeciwnika tylko np w lampe albo w sciane... Dokladnie. Siedzialem jeszcze w ukuckach, zeby strzal byl celniejszy. A jak zolnierz wszedl to dotykalismy sie spluwami (ale ja bylem szybszy :D ). Dlatego to jest niedociagniecie gry, a nie realizm. No chyba, ze faktycznie to byl jakis Neo i zatrzymal kule... :blink: Edytowane 27 Marca 2007 przez Martinii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 27 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2007 -Caleb- Ja miałem to samo , już w Becie Multiplayer zmuszony zostałem do obniżenia taktów GPU :/ poprzednio grafa chodziła 658 MHz Przyczyną może być ostro wykożystywany ParalaxMapping który to strasznie obciąża Shadery . Poprzednie gry poprostu w mniejszym stopniu wykożystywały GPU. Kiedyś za czasów FC jak miałem radka 9100 miałem ten sam problem , na owe czsy FarCry wykożystywał maxymalnie GPU i na podkręconych kartach lubiał sie zawiesić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 27 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2007 -Caleb- Ja miałem to samo , już w Becie Multiplayer zmuszony zostałem do obniżenia taktów GPU :/ poprzednio grafa chodziła 658 MHz . Hmm sek w tym ze u mnie glownie pamieci dostaja po du**e ... Cholera tak sobie pomyslalem, nie ma pojazdow i juz zaczyna mnie to meczyc - takie piesze wycieczki do Czestochowy przez pol mapy. Mogli dac platne przejazdy do najwazniejszych punktow albo chociaz R.O.W.E.R. a nie wciskac ludziom smuty ze w betach sie nie "przyjelo" ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atom3k Opublikowano 27 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2007 Ogolnie gierka podzieli los Prey - robili x lat, wyszlo niezle ale moglo lepiej i za rok o Stalkerze beda pamietac tylko maniacy tego tytulu :> True. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 27 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2007 True. hmm powiem tak: prey był dla mnie maksymalnie przereklamowanym produktem na 7 godzin grania (bo AŻ tyle czasu dostarcza) z czego po 4h rozgrywka była zwyczajnie nużąca. Jeżeli taki tytuł robi się 6-7 lat to przepraszam- trzeba był wybitnie leniwym i łatwowiernym w to, że ktoś będzie tym się zachwycał npo chyba, że dzieci które naciągną tatę na "fajną strzelankę". S.T.A.L.KE.R. póki co dał mi 30h świetnej rozrywki, a drugie tyle dostarczy mi eksplorowanie strefy i zadania poboczne. Gra nie jest w żadnym wypadku przełomowa/rewelacyjna, 10/10 itp Jest to b.dobry tytuł zależy zresztą też dla kogo. Od początku było wiadomo, że specyficzny klimat i lokacje nie każdemu przypadną do gustu. A za rok nikt nie będzie pamietał? Ten kto będzie ten będzie reszta dzieciaków będzie grałą w GTA ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 27 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2007 (edytowane) Nie wiem czy już ktoś o tym pisał (bo nie chce mi się czytać kolejnej paplaniny o tym jak to gra komu chodzi - no sory.), ALE parę postów wstecz widziałem pytanie co z tymi 2 nieaktywnymi mapami w MP. Naszła mnie taka myśl, że może to mieć związek z tymi 2 kodami które należy podać aby w pełni zakończyć instalację. Czytałem gdzieś (już nie pamiętam gdzie), że odblokowują one 2 mapy w MP, więc automatycznie pomyślałem, że to może być to. Jeśli to nie to, to sory za wprowadzenie w błąd, a jeśli to działa, to się cieszę, że komuś pomogłem. OTO OWE 2 KODY: » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « pseudodog = Unlock code #1 snork = Unlock code #2 P.S. Ja gram czasem w GTA :P z tego względu, że grę można tak zmodować, że masakra. :D Moja wygląda już bardziej jak mix NFS z TestDrive i czymś jeszcze niż GTA :D lol Edytowane 27 Marca 2007 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 27 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2007 (edytowane) hmm powiem tak: prey był dla mnie maksymalnie przereklamowanym produktem na 7 godzin grania (bo AŻ tyle czasu dostarcza) z czego po 4h rozgrywka była zwyczajnie nużąca. Jeżeli taki tytuł robi się 6-7 lat to przepraszam- trzeba był wybitnie leniwym i łatwowiernym w to, że ktoś będzie tym się zachwycał npo chyba, że dzieci które naciągną tatę na "fajną strzelankę". S.T.A.L.KE.R. póki co dał mi 30h świetnej rozrywki, a drugie tyle dostarczy mi eksplorowanie strefy i zadania poboczne. Gra nie jest w żadnym wypadku przełomowa/rewelacyjna, 10/10 itp Jest to b.dobry tytuł zależy zresztą też dla kogo. Od początku było wiadomo, że specyficzny klimat i lokacje nie każdemu przypadną do gustu. A za rok nikt nie będzie pamietał? Ten kto będzie ten będzie reszta dzieciaków będzie grałą w GTA ;p Heh ale porownales... akurat gta w porownaniu do stalkera wyszlo w wersji bez takich klopsow jak tutaj, no i praktycznie cala seria stala sie hitem, wiec nie wiem, co miales na mysli. Ze dla dzieci niby jest ? :mellow: Co do zawieszania sie gry, ja tak mialem z r6 vegas, w kazdej grze wszystki smigalo opor, marki przechodzone po x razy a na vegas sie wieszalo, dodalem 0,25v na cpu i jak reka odjal. Gra grze nie rowna, benche tym bardziej nie oddaja stabilnosci sprzetu. Nie wiem czy już ktoś o tym pisał (bo nie chce mi się czytać kolejnej paplaniny o tym jak to gra komu chodzi - no sory.), ALE parę postów wstecz widziałem pytanie co z tymi 2 nieaktywnymi mapami w MP. Naszła mnie taka myśl, że może to mieć związek z tymi 2 kodami które należy podać aby w pełni zakończyć instalację. Czytałem gdzieś (już nie pamiętam gdzie), że odblokowują one 2 mapy w MP, więc automatycznie pomyślałem, że to może być to. Jeśli to nie to, to sory za wprowadzenie w błąd, a jeśli to działa, to się cieszę, że komuś pomogłem. OTO OWE 2 KODY: » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « pseudodog = Unlock code #1 snork = Unlock code #2 P.S. Ja gram czasem w GTA :P z tego względu, że grę można tak zmodować, że masakra. :D Moja wygląda już bardziej jak mix NFS z TestDrive i czymś jeszcze niż GTA :D lol Ale gdzie te kody wpisac, podczas instalacji ? :mellow: Przeciez tam tylko o cd-key prosil. Edytowane 27 Marca 2007 przez ath Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limak122 Opublikowano 27 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2007 Ale gdzie te kody wpisac, podczas instalacji ? :mellow: Przeciez tam tylko o cd-key prosil. C:\Documents and Settings\All Users\Menu Start\Programy\THQ\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\Unlock code TU :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 27 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2007 (edytowane) Thx. ^_^ --- 2 ukryte mapki calkiem fajne, pool to jak wiemy basen, extra mapka na 1vs1, albo 2vs2. Zmobilizujcie sie w koncu na ten mp, ja jestem zawsze chetny jak co. :] Edytowane 27 Marca 2007 przez ath Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 27 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2007 -Caleb- Oto wlaśnie chodzi w Stalkerze żebyś śmigał z buta i zbierał rodzynki z mapy :) Szukaj po domach staffu to ci grę ułatwi . To nie jest zwykła strzelanka first person jak np Call of Duty , to gra z elementami RPG . Cieakaw jestem na ile sposobów można ją przejść ?? Mam zamiar spróbować przejść jeszcze raz , ( trzeci ) tym razem zero tolerancji przyjaźni i układów , wszyscy napotkani idą do piachu , to moze być ciekawe . jak myślicie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Havoc Opublikowano 27 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2007 Nagraj filmik frapsem jak cie bedzie cala wioska rozstrzeliwywać :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...