Carson Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2007 to jest z alfy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szela Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2007 (edytowane) Sama wodka mu nie starczyla do rozgrzania :P Edytowane 9 Kwietnia 2007 przez Szela Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2007 To jest głupi bug. Zawsze jak tam idę to jeden z kolesi leży w beczce. To samo w obozowisku Duty obok bazy Freedom. :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxDamage Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2007 (edytowane) Ja niestety nie moge sie gra w pelni nacieszyc, bowiem ciagle zaliczam zwiechy. Gram z latka. Niezaleznie od detali, niezaleznie od tego czy odkrece wszystko na default czy tez na full o/c - od 3 do 15minut max zaliczam zwieche. Czasem da sie jeszcze wyjsc do wina, czasem tylko reset. Probowalem roznych konfigow, roznych sterow. Po okolo 50 resetach mam dosc i stalker chyba idzie na polke i czeka na c2d z nadzieje grania bez zwiech :( Gra mimo to swietna, ale tylko dlatego, ze uwielbiam te klimaty. Gdybym mial na to patrzec rozilczajac autorow z tego co naobiecywali to jednak brakow i malych bugow jest masa. Edytowane 9 Kwietnia 2007 przez MaxDamage Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bio Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2007 może masz coś z pamięciami? przetestuj memtestem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwykły User Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Ja tam gram na pierwszej wersji(w sumie to nie wiem co za rev) i żadnych problemów nie mam, ładnie na medium mi działa. A jak czytam co tu ludzie wyrabiają z konfiguracją to ... respect. Zaliczyłem 2 fałszywe i 2 prawdziwe zakończenia, no to uninstall teraz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WeqWeq Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Ja niestety nie moge sie gra w pelni nacieszyc, bowiem ciagle zaliczam zwiechy. Gram z latka. Niezaleznie od detali, niezaleznie od tego czy odkrece wszystko na default czy tez na full o/c - od 3 do 15minut max zaliczam zwieche. Czasem da sie jeszcze wyjsc do wina, czasem tylko reset. Probowalem roznych konfigow, roznych sterow. Po okolo 50 resetach mam dosc i stalker chyba idzie na polke i czeka na c2d z nadzieje grania bez zwiech :( Gra mimo to swietna, ale tylko dlatego, ze uwielbiam te klimaty. Gdybym mial na to patrzec rozilczajac autorow z tego co naobiecywali to jednak brakow i malych bugow jest masa. mam dokładnie to samo, tak samo mój kumpel. Z tego co wiem nikt nie jest w stanie rozwiązać tego problemu . Nie jest to wina przegrzewania się a raczej zarządzania zasobami systemowymi przez grę. Możesz otworzyć xray.log i sprawdzić co pisze na końcu po zawieszeniu gry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxDamage Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2007 mam dokładnie to samo, tak samo mój kumpel. Z tego co wiem nikt nie jest w stanie rozwiązać tego problemu . Nie jest to wina przegrzewania się a raczej zarządzania zasobami systemowymi przez grę. Możesz otworzyć xray.log i sprawdzić co pisze na końcu po zawieszeniu gry. No to mnie dobiles :( Memki dzialaja, zreszta na innych kosciach jest to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WeqWeq Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2007 No to mnie dobiles :( Memki dzialaja, zreszta na innych kosciach jest to samo. pociesze Cie ze czasami gra działa bez zwiechy kilka godzin :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2007 To dziwne macie problemy Panowie, bo ja grałem duuużo w stalkera i gra mi się ani razu nie wykrzaczyła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ORZECH1976 Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Też mam problemy z jej zawieszaniem się tylko że przy max detalach... Myślałem że to problem z RAM-em(1gb) i dyskiem który się nie wyrabia z doczytywaniem ale to może faktycznie temperatura sprzętu ;( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZielonyTBG Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2007 (edytowane) Panowie,a czy w laboratorium X-18 da się wejść jakoś przez drugie drzwi z kodem 9524.Przeczytałem gdzieś że powinienem znaleźć jakiegoś gościa z tym kodem,ale oprócz dwóch potworów walących w ziemie i paru latających jako iskry to nikogo nie znalazłem.Podchodzę pod te drzwi (ktoś od środka mocno uderza)wpisuje ten kod 9524 i pisze że zablokowane.Co mam zrobić lub czego nie zrobiłem. :sad: :sad: Edytowane 9 Kwietnia 2007 przez ZielonyTBG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2007 (edytowane) nowy mod dla ciekawskich SagerSTALK Balance Mod ==Beta 1.4 Changelist== Altair added numerous mini mods (credited above), including audio fixes, crosshair and skid mods, quest fixes, text improvements and so forth. ==Beta 1.3 Changelist== All mutants toughened a bit. Flesh and boar are both especially tougher. Cyclic of Abakan upped to 1200. This allows the 2 shot burst to be used as it should be -- at all but the longest ranges. In reality, the cyclic of the 2 round burst is 1800; the fraction of the second between bullets reduced muzzle rise. 1200 is a good compromise for the game engine. Adjusted LR-300 stats as it is clearly the short barrled 'law enforcement' variety. L85 more more controllable during burst fire due to bullpup configuration. All assault rifle penetrations increased further. Incorporated Antiwiggin's tweaked blood 1.2. Made some stealth adjustments. Integrate quest mod ==Beta 1.2 Changelist== Shotgun damage increased by about 20%. All ammunition costs doubled. Increased bleeding effects on human non-playing characters, and slightly incresed their health to match. The player takes 15% more damage on all difficulty levels, and bleeding is slightly increased. Incorporated many of the food / medical items changes from Herd's ruski realism patch, such as: bandages stop bleeding only; medkits tend to help less with bleeding (although the army med kit is still good at this). I have tweaked his numbers somewhat. ==Beta 1.1 Changelist== Adjusted various weapon dispersions to be consitent with barrel length and round type. Slightly increased damage humans can take; it's around the default. Boar are little faster and a little tougher; this helps them with the increased damage some guns do. Other minor wildlife tweaks. Changed stealth setting to make NPC less perceptive of your audible sneaking. (I'm not certain if this works properly, and it may have some ill effects). Human NPCs can now bleed to death. The rate should be very slow and should not unbalance the game. I'm not certain how this might effect some 'protect' quests, so please post feedback. If you run into problems, open \S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\gamedata\config\creatures\m_stalker, search for "bleeding_v" and change the numer after the = sign to 0.0 (default). Adjusted the hit damage taken for all body parts for enemy humans. Hits to extremites cause less damage; hits to the torso cause a little more. Made similar changes for the actor. You will take less damage for extremity hits, but slightly more for torso hits. No more toe snipage by the enemies. Bolts last longer. Removed the MP5's 2-shot burst capability. Increased the Abakan's cyclic to 900 RPM. The real Abakan has a selectable cyclic of 600 or 1800 RPM, but this is not possible (that I can see). ==Beta 1 Changelist== Impact of bullets reduced. This means that there is less 'bounce' to an enemie's body when they die. No practical game effect. Tracer effect removed from all ammunition types. Integrated Raw’s Revamp for updated game text that makes more sense in English. Armor is slightly less expensive, slightly more protective against bullets, and wears out about half as fast due to bullet damage. This may still be too quickly, so it may be reduced again Increased eye height of chacter to correct level. May reduce if this causes problems with geometry. Integrated V2 of Kyodan’s realistic weapon names Increased respawn times significantly – respawns should take about an hour Rebalanced all guns and ammunition to be more realistic (and basically consistent with ballistic gelatin tests) Reduced the amount of bullet damage the player takes at all difficulty levels to account for somewhat increased weapon damage Rebalanced the hit points of common mutants Decreased the noise a character makes when sneaking. Rebalanced the amount of damage that stalker, bandits, soldiers and zombies take Slightly increased the minimum aim time of bandits, stalkers and soldiers for less bulls-eye snapshooting. (I will do this for zombies when I can find where) This line was innaccurate: "Slightly increased the amount of bullet damage that all armor takes." This should have reduced, slightly *reduced* damage armor takes from bullets. a i jeszcze jedno, natknalem sie na forum na pewne ciekawe info. jeszcze tego nie sprawdzalem. podobno usuniecie pewnego wpisu powoduje ze wszystkie NPC ktore maja dla nas jakies zadania czy stoja tylko w miejscu nagle zaczynaja "zalatwiac swoje sprawy", w skrocie odblokowuje sie alife. to tylko do eksperymentowania. ->trzeba wejsc w katalog gamedata (po wczesniejszym wypakowaniu db)/scripts i teraz wybieramy gulag_(nazwa levelu na ktorym chcemy to odblokowac, np. escape).script ->edytujemy plik, wyrzucamy wpis "sj, gname, type, squad, groups", po prostu zostawiamy pusty nawias ( ) i zapisujemy. nie sprawdzalem tego ale zaraz to zrobie ;) //haha, no nie moge :D faktycznie dziala. co sie teraz dzieje na mapie to poezja, jeden wilki chaos. oblokowalem to na pierwszym levelu i zaczalem nowa gre, zanim wyszedlem z kryjowki to juz wszyscy sie porozbiegali, walcza, uciekaja, kryja sie, pomagaja sobie, zwierzeta biegaja jak nienormalne. ta gra ma potencjal i to wielki. Edytowane 9 Kwietnia 2007 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pat_Garrett Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2007 (edytowane) Panowie,a czy w laboratorium X-18 da się wejść jakoś przez drugie drzwi z kodem 9524.Przeczytałem gdzieś że powinienem znaleźć jakiegoś gościa z tym kodem,ale oprócz dwóch potworów walących w ziemie i paru latających jako iskry to nikogo nie znalazłem.Podchodzę pod te drzwi (ktoś od środka mocno uderza)wpisuje ten kod 9524 i pisze że zablokowane.Co mam zrobić lub czego nie zrobiłem. :sad: :sad: Spróbuj kod 1243 gdzieś to w necie znalazłem ale nie jestem pewien czy to ten. Sorki to nie to Ale musisz kogoś tam zabić by dostać ten kod prawdopodobnie mutanta jakiegoś i w małym pokoiku w skrzynce będzie reszta informacji czyli kod. A kod to rzeczywiście 9524. :-P Edytowane 9 Kwietnia 2007 przez Pat_Garrett Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2007 (edytowane) już jutro rusza wysyłka :) tymczasem zapraszam wszystkich do 1 części mojej recenzji, którą znajdziecie tutaj Edytowane 9 Kwietnia 2007 przez LPKorn3324 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LudwiG Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2007 już jutro rusza wysyłka :) tymczasem zapraszam wszystkich do 1 części mojej recenzji, którą znajdziecie tutaj Liczę na porządną recenzje z dobrym opisem wszystkich elementów w grze czyli coś lepszego od piep*** gdzie się pojechało i żarcikach jak w "mega recenzji" Stalkera w CDA ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Payti Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2007 (edytowane) Ja niestety nie moge sie gra w pelni nacieszyc, bowiem ciagle zaliczam zwiechy. Gram z latka. Niezaleznie od detali, niezaleznie od tego czy odkrece wszystko na default czy tez na full o/c - od 3 do 15minut max zaliczam zwieche. Czasem da sie jeszcze wyjsc do wina, czasem tylko reset. Probowalem roznych konfigow, roznych sterow. Po okolo 50 resetach mam dosc i stalker chyba idzie na polke i czeka na c2d z nadzieje grania bez zwiech :( Gra mimo to swietna, ale tylko dlatego, ze uwielbiam te klimaty. Gdybym mial na to patrzec rozilczajac autorow z tego co naobiecywali to jednak brakow i malych bugow jest masa. Sprawdź czy wyrabia Ci zasilacz. Gra mocno szarpie prądu z zasilacza - proc, grafa i RAM'y. Np. poodpinaj wszystkie karty, napędy z zasliania, zostaw tylko co niezbędne by odpalić grę i zobacz jak jest. Zwiechy lub resety się często zdarzają przy skokach poboru mocy z zasilacza. Pozdr, Edytowane 9 Kwietnia 2007 przez Payti Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WeqWeq Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2007 http://todayspictures.slate.com/inmotion/essay_chernobyl/ włączcie sobie tą prezentacje i zobaczcie skutki tej katastrofy. Zdjęcia drastyczne, wiec wchodzi ten kto chce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PhoboS Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Dzisiaj na discovery był dwugodzinny dokument o Czarnobylu. Najlepszą opcją z całej tej historii jest to, że po wybuchu reaktora 150 ton paliwa paliło się wraz z grafitem osłaniającym reaktor. Strażacy na początku gasili to wszystko wodą, która w końcu zgromadziła się pod reaktorem. Kiedy po paru dniach ta magma nadal się paliła doszło do możliwości wywołania wybuchu termojądrowego i sile 3 do 6 mega ton przez spotkanie tej właśnie wody z magmą. Wg naukowców CAŁA EUROPA była by skażona jak Prypeć. W ogóle to niesamowite wszystko jest, całe to promieniowanie jakie tam było i jest i ilość ludzi (pół miliona!) zaangażowanych w naprawianie szkód i koszt całej zabawy - 18 miliardów dolarów! Chyba muszę zagrać w Stalkera :P Jeżeli klimat jest choć trochę podobny, to ta gra musi być niezła. Potencjał w tej historii jest ogromny, we mnie to powoduje napady ciarek na plecach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Btw na subforum osla laczka jest temat o Czarnobylu, tutaj gadamy o grze. :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szela Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Wy tez macie wrazenie jakby klimat byl wyciagniety z Fallouta? Tyle ze bez tego calego brudu i zepsucia ktore w Falloucie bylo na kazdym kroku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Wy tez macie wrazenie jakby klimat byl wyciagniety z Fallouta? Tyle ze bez tego calego brudu i zepsucia ktore w Falloucie bylo na kazdym kroku...przecież takie było założenie gry, na tym opiera sie klimat Stalkera i całego Charnobyla. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Jak ktos jest zainteresowany ulepszaniem/upiekszaniem stalkera (mowie o modach) to polecam strone www.stalkerin.gameru.net Najciekawsze mody jakie chyba wyszly tam sa. Jest mod ktory zmienia pogode tak ze lokacje nie maja juz przypisanych konkretnych rodzajow pogody (LPKorn chyba sie ucieszysz). Atmosfera jest teraz swietna, pogoda jest niesamowicie dynamiczna, chmurzy sie, przejasnia, a dodatkowo autor moda "poruszyl slonce" tak ze przemieszcza sie ze wschodu na zachod a co za tym idzie - cienie(czego domyslnie w grze nie ma). Chyba nie musze mowic jak fajnie wyglada okolica rankiem i pod wieczor (widac roznice). Jest tez mod na 10x ciemniejsza noc. Wszystko jest na tej stronie. Polecam modyfikacje AMK MOD 0.7 (zawiera to co wymienilem + inne rzeczy, anomalie sa niewidoczne, trzeba sobie samemu kupic detektor itp itd). To nie jest "cziterski" mod spis modyfikacji z AMK MOD 0.7(tlumaczone translatorem z ruskiego ;) ) Physics : You can drag bodies monsters You can drag objects Weapons : Real modification Real name Shops : Traders bought at prices : Artefacti ranging from 80% to 100% of the value of the goods Weapons ranging from 50% to 70% Costumes, ranging from 50% to 80% Modifications in the 50% to 80% Cartridges from 50% to 60% Medicines, from 60% to 80% Away-from 30% to 50% Part monsters, ranging from 60% to 200% Merchants sell at prices : Arms - 10 times as much from the original Costumes in 10 times more Modifications in five times more Cartridges-five times higher than Medicines-five times higher than Food-2 x Complete shops of the Dealer and the Barmena changed : Much ammunition. The trader sells PM, BOM16, TOZ34, AC74, Ak74u, MPO5, mufflers. Barman sells all weapons and all modifications, but died guns. Sakharov sells Gauss of bullets, but get pieces for the 500,000 Sakharov buys the monsters at double the price. The Sakharov available scientific aid. Stalkera buy and sell certain cartridges, the mutants Price artifacts increased three times. Correction prices of Liberty and the atmosphere. The game are different detectors. Vesayutza the zone : The first detector is the most common, is 2000, "though" only radiation. You can buy one from Sidorovic. The second detector is 10,000 helps find anomalies their pikanyem. You can buy one from Sidorovic and the Barmena. Third detector elitist, it is worth $ 50,000 and is the location of anomalies. You can buy one from orbit. Player : You can run with exoskeletom Corrected Center exoskeleta Arms were not removed in the areas where ubiralossi forcibly. Clothing : Depreciation armour reduced. Depreciation reduced weapons. The special military costume to wear, now have soprativlemosti mental attakam, at the Freedom of the much-talked (in the same reale of HS controllers will be slightly before getting a) Gameplay : Increased killing power of weapons of up to 1.5 times Standard weather on all maps Nights darker Sheiderny dynamic effect artifacts. In binocle removed frame, obwodahaya beings. The Sun is moving on the sky not only on the vertical. Less rainy weather. Sound : Removed statement ohranica in Bare, "Go not zaderzivaisa" Remove Sakharov said, "Yes yes" Anomalies : There is probably three "cloud puzyrchatah" anomalies in a quiet state, carousels, and the springboard hopper There postprocessinga effect. When kidaete bolt, the anomaly in the past-hear the sound characteristic blow and visible border anomalies. Sound anomalies is. No visible effect of radiation Respavn : Respavn people lowered twice. Respavn every 24 to 32 hours, that is, randomno. Medicine : 3 types emergency-Normal Water 30% health, the military 60% and scientific 100%. Bint stops bleeding. Treated poorly. Food does not cure. Moim zdaniem najlepsza modyfikacja jaka wyszla B-) Pare screenow na zachete (pogoda) » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2007 CarsonPoland jak sie ten mod tam nazywa? bo cos mi wolno ta strona działa a i mój ruski zerowyu;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2007 (edytowane) AMK MOD 0.7 zachod slonca B-) Edytowane 9 Kwietnia 2007 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djcasey Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2007 modzik fajny tylko strasznie fps polecial i niebo sie nie rusza, slonce wg mnie tez za bardzo nie tylko teksturki sie nieba zmieniaja, noca jest dosc ciemno warto sledzic jak ten mod sie rozwinie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2007 jak to niebo sie nie rusza? wszystko jest tak jak nalezy a nawet i lepiej :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2007 tylko, że ten mod z tego co widzę nie tylko pogodę zmienia :/ ; tam jest instalka- można to później jakoś normalnie usunąć ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2007 tak, chyba ze masz wypakowane wszystkie db do folderu to moze byc problem bo pewnie zastapi pliki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2007 nie jest si; tam jest sam plik weather_default- tylko on odp za tą zmienioną pogodę? Z innej beczki. Chodzi mi o poziom Bar. Jest tam przestrzeń, do której nie chce nasz wpuścić patrol duty. Jednakże na tym terenie mieści sie wejście do podziemi co jest tam dokładnie no właśnie? Był ktoś tam? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...