LPKorn3324 Opublikowano 12 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2007 godmode ? :) btw mój mirror: http://stalker.funday.pl/film/e3-2007_stalker-cs.zip Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vennor Opublikowano 13 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2007 Mam nadzieję, że wprowadzą wiele nowych elementów i zrobią ze wspomnianego prequela coś na prawdę rewelacyjnego, bo nie wiem, czy będę miał ochotę przechodzić drugiego "zwykłego" STALKERa :). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
°°° Opublikowano 13 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2007 (edytowane) S.T.A.L.K.E.R. -Czyste Niebo Clear Sky - taki podtytuł będzie nosić druga odsłona cyklu S.T.A.L.K.E.R., która została wczoraj oficjalnie zapowiedziana przez ukraińskie studio GSC Game World. Nowy produkt jest prequelem pierwowzoru, a to oznacza, że jego akcja będzie rozgrywać się przed wydarzeniami opowiedzianymi w Cieniu Czarnobyla. Dzieło ukraińskich programistów pozwoli wcielić się w rolę stalkera, który wyruszy z misją zabójstwa jednego z bohaterów pierwszej odsłony cyklu (prawdopodobnie chodzi tu postać, którą graliśmy w pierwowzorze, ale to na razie nic pewnego). Fabuła ma odpowiedzieć na większość pytań, które na początku rozgrywki stawiał nam Cień Czarnobyla. Dowiemy się m.in. co działo się z głównym bohaterem tamtej gry, zanim rozbił się w ciężarówce i utracił pamięć. Autorzy twierdzą, że Zona w 2011 roku będzie zdecydowanie bardziej niebezpieczna, głównie ze względu na potężniejsze anomalie, utrudniające eksplorację skażonej strefy. Warto w tym miejscu nadmienić, że teren, po jakim przyjdzie nam się poruszać, będzie w pięćdziesięciu procentach opracowany specjalnie dla potrzeb nowej gry - pozostały obszar stanowią natomiast lokacje znane z pierwowzoru, oczywiście w odpowiedni sposób zmodyfikowane. Gra położy duży nacisk na walkę pomiędzy poszczególnymi frakcjami. Nasz bohater będzie mógł przyłączyć się do jednej z ośmiu rywalizujących drużyn stalkerów, a następnie awansować w hierarchii, udowadniając swojej przydatność dla grupy. Wraz z sojusznikami można walczyć o kluczowe lokacje, a także napadać na wrogie bazy. Co prawda Ukraińcy zaznaczają, że S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky nie wymaga od gracza przyłączania się do jednej ze stron konfliktu, ale jeśli zechce on ruszyć główny wątek do przodu, będzie to konieczne. Jest już pewne, że gra doczeka się mnóstwa modyfikacji. Oprócz tych najbardziej oczywistych, jak poprawa oprawy wizualnej (nowa wersja silnika X-Ray umożliwi obsługę kart graficznych wykorzystujących DirectX 10), doczekamy się również zmian w interfejsie użytkownika (przerobiony HUD oraz PDA) oraz w samej rozgrywce (opcja szybkiej podróży, możliwość użycia granatów przez wrogów, itp.). S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky trafi do sklepów w pierwszym kwartale przyszłego roku. Jedyna platforma sprzętowa brana pod uwagę przez ukraińskie studio to PC. Screeny w Większej rozdzielczości Multimedia: Prezentacja Wideo Z E3: 1 - Youtube E3 2007 Story and Settings Interview Oficjalna Strona Gry: S.T.A.L.K.E.R - Clear Sky Edytowane 16 Lipca 2008 przez KATANA25 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vennor Opublikowano 13 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2007 Na początek: prezentacja z E3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mission123 Opublikowano 13 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2007 (edytowane) Ciekawe czy premiere też będą przesówać z roku na rok :P Oby tak nie było Edytowane 13 Lipca 2007 przez Mission123 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 13 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2007 Może przed 2012 się wyrobią...rofl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweł.s Opublikowano 13 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2007 Prequel - potem będzie sequel prequelu... a cień czarnobyla to sequel sequela prequela - nazwać to jednym słowem będzie ciężko :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2007 Może przed 2012 się wyrobią...roflbyśmy mieli tą szanse zagrać jeszcze przed końcem świata :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 13 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2007 Sądziłem z początku że to dodatek a nie druga część ale i tak jest git :D Teraz powinni szybciej sie spiąć, silnik jest, kilka lokacji juz maja, prace zaczęły się pewnie zaraz po premierze pierwszej odsłony etc. Poza tym sporo fajnych dodatków zapowiedziane - nic ino czekać :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vennor Opublikowano 13 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2007 prace zaczęły się pewnie zaraz po premierze pierwszej odsłony etc. Poza tym sporo fajnych dodatków zapowiedziane - nic ino czekać :>Zobaczyli, że STALKER się sprzedaje, to zaczęli robić kolejnego - nic dziwnego :). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limak122 Opublikowano 13 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2007 Jak miło :) Tym razem powinno im to szybko pójść. Ciekawe dlaczego nie robią na konwersji na X360. Więcej kasy zarobiliby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 13 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2007 Bo X360 jest za słaby :D (lecą kamienie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 13 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2007 jak widze te screeny to na mysl przychodzi mi film "stalker" z 79r :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 13 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2007 Jak miło :) Tym razem powinno im to szybko pójść. Ciekawe dlaczego nie robią na konwersji na X360. Więcej kasy zarobiliby. a jak producent robio wersje na pc i na konsole to wszyscy psioczą, że łasi sie na haj$ :D kocham was ludzie ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limak122 Opublikowano 14 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2007 (edytowane) Moje rozumowanie jest odmienne, GSC lubię , czekałem na ich grę razem z tobą bardzo długo i jarałem się kolejnym kalendarzem więc zdążyłem się przywiązać(wiem nawet jakie krzesła mają na stołówce hehe). Dlatego jak najlepiej im życzę i tak sobie myślę , że gdyby zarobili więcej pieniędzy na sprzedaży wersji na X360 Stalker 2 mógłby być jeszcze lepszy od jedynki i chłopaki dostaliby lepsze wynagrodzenie:) Co innego EA gdy wypuszcza jedną grę na wszystkie dostępne platformy co roku zmieniając numerek i zasysa każdy cent jaki można zdobyć w konkretnej branży :) Edytowane 14 Lipca 2007 przez Limak122 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 14 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2007 (edytowane) http://download.gametrailers.com/gt_vault/..._gp_gt_h264.mov - 2 min w HD aha GSC pokazywało wersje na dx9 nie 10 ale to dziwne bo niby pisali przed e3, że dorzucają tam nieco dx10 do kodu heh widać ściemniali ;) Edytowane 14 Lipca 2007 przez LPKorn3324 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JestemNoobem Opublikowano 14 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2007 Jak miło :) Tym razem powinno im to szybko pójść. Ciekawe dlaczego nie robią na konwersji na X360. Więcej kasy zarobiliby. Bo posiadacze Xboxa 360 po zagraniu w Stalkera na PC "płakali", że nie mogą w nic trafić i gra jest niedobra be be be! wyobraż co by robili jakby mieli grać w to na padzie? Skoczyli by oknem zaraz za konsolą? Tak na poważnie Limak EA ma hajs i ludzi którzy zrobią najpierw tą gre na te wszystkie platformy GSC póki co pewnie nie ma takiego hajsu by zainwestować w "drugi team" programujący na konsole. @LP a raczej znając ich to nie zdążyli :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 14 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2007 JestemNoobem ale się uśmiałem... :D Teraz, przy tegorocznych tytułach, ten silnik już nie prezentuje się tak wyśmienicie i wydaje mi się, że chcą jeszcze kasiory trochę wycisnąć a aby to im wyszło to muszą się śpieszyć. Było nie było parę ładnych lat pracy w niego wtłoczyli więc po małych modyfikacjach chcą jeszcze go wykorzystać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 14 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2007 Ja bym bardzo chciał zeby dużo akcji było w podzziemiach (jeszcze wiecej niz w stalkerze). Imo tam był najlepszy klimat. Chociaż tytuł wskazuje na co innego ;). Bo posiadacze Xboxa 360 po zagraniu w Stalkera na PC "płakali", że nie mogą w nic trafić i gra jest niedobra be be be! wyobraż co by robili jakby mieli grać w to na padzie? Skoczyli by oknem zaraz za konsolą? Tak na poważnie Limak EA ma hajs i ludzi którzy zrobią najpierw tą gre na te wszystkie platformy GSC póki co pewnie nie ma takiego hajsu by zainwestować w "drugi team" programujący na konsole. @LP a raczej znając ich to nie zdążyli :lol: Świetny post :). Aluzja do klocka niczego sobie :D. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 15 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2007 Ja bym bardzo chciał zeby dużo akcji było w podzziemiach (jeszcze wiecej niz w stalkerze). Imo tam był najlepszy klimat. Chociaż tytuł wskazuje na co innego ;). Świetny post :). Aluzja do klocka niczego sobie :D. Hehe, na początku X16 (podziemia+anomalie) jak i słynna scena przy drzwiach z zamkiem szyfrowym, w które coś potężnego wali :D Tego klimatu nic nie pobije :wink: Ciekawe jak silne anomalie i promieniowanie będą w Clear Sky, na pewno silniejsze niż w Shadow of Chernobyl. Ciekawe też czy Strielok dotrze do Elektrowni w tej części, w końcu w pierwszej części ma wspomnienia spod samej elektrowni. I jak sama ewentualna walka z nim będzie wyglądać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zarquon Opublikowano 15 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2007 Ja biedny, nieszczęśliwy jeszcze nawet w pierwszego STALKERa nie zdążyłem pograć, a tu już prequela pichcą, na zgubę mojej edukacji. Kiedy ja to wszystko przejdę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 15 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2007 kolejna kupa, wzieliby sie za tego patch'a a nie juz druga czesc robia ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 15 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2007 Ciekawe też czy Strielok dotrze do Elektrowni w tej części, w końcu w pierwszej części ma wspomnienia spod samej elektrowni. I jak sama ewentualna walka z nim będzie wyglądać. » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « A to nie my jesteśmy Strielok'iem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 15 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2007 (edytowane) Dzieło ukraińskich programistów pozwoli wcielić się w rolę stalkera, który wyruszy z misją zabójstwa jednego z bohaterów pierwszej odsłony cyklu (prawdopodobnie chodzi tu postać, którą graliśmy w pierwowzorze, ale to na razie nic pewnego). » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « Tak więc nie można dokładnie stwierdzić, że będziemy prowadzić samego Strieloka tylko np. innego stalkera. Ale wątpię by dali innego bohatera. Oczywiście w Shadow of Chernobyl jesteśmy Strielokiem - zresztą w sterowni Monolitu hologram naukowca odpowiada na kilka ciekawych pytań. W tym, że mamy błędne zadanie zabić samego siebie. Edytowane 16 Lipca 2007 przez Grimlock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 16 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2007 (edytowane) Co no nowego Stalkera i lokacji, w tym też tej która jest pokazana na filmiku z E3 to coś mi się wydaje, że każdy z nas dziesiątki razy na nie patrzył grając w Shadow of Chernobyl... O co chodzi? A o te lokacje co są na mapie, a są wyłączone i nie ma ich w grze. tutaj zaznaczyłem kolorem CZERWONYM, gdzie może być ten obiekt z filmiku z E3, a ZIELONYM pozostałe, które mają być w dodatku. Napisali przecież, że połowa starych lokacji zostanie, a dlatego aby mogły się razem połączyć. Oczywiście będą też nowe, pewnie ich tu na mapie jeszcze nie ma bo dopiero je teraz wymyślają albu już wymyślili w między czasie. Podsumowując wydaje mi się, że już dawno myślano o tym dodatku, może nawet miał być on razem z grą jako całość, ale teraz gdy gra się rewelacynie sprzedaje to to zaakceptowali i go wypuszczą na 100% ale osobno :) Wracając do tego obiektu z E3 to przypomina on mi ten obiekt - nie pamiętam nazwy, z Alphy, oczywiście trochę przerobiony ale bardzo podobny. Edytowane 16 Lipca 2007 przez LCC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 16 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2007 jedno jest pewne będą: the swamp i dark escape Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 16 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2007 co to? Mordor? :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 16 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2007 Zdjęcie stare jak świat, ale można śmiało powiedzieć, że taka lokacja będzie w dodatku :) Wspominali też coś o nowych rodzajach przeciwników?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Havoc Opublikowano 17 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2007 Co no nowego Stalkera i lokacji, w tym też tej która jest pokazana na filmiku z E3 to coś mi się wydaje, że każdy z nas dziesiątki razy na nie patrzył grając w Shadow of Chernobyl... O co chodzi? A o te lokacje co są na mapie, a są wyłączone i nie ma ich w grze. tutaj zaznaczyłem kolorem CZERWONYM, gdzie może być ten obiekt z filmiku z E3, a ZIELONYM pozostałe, które mają być w dodatku. Napisali przecież, że połowa starych lokacji zostanie, a dlatego aby mogły się razem połączyć. Oczywiście będą też nowe, pewnie ich tu na mapie jeszcze nie ma bo dopiero je teraz wymyślają albu już wymyślili w między czasie. Podsumowując wydaje mi się, że już dawno myślano o tym dodatku, może nawet miał być on razem z grą jako całość, ale teraz gdy gra się rewelacynie sprzedaje to to zaakceptowali i go wypuszczą na 100% ale osobno :) Wracając do tego obiektu z E3 to przypomina on mi ten obiekt - nie pamiętam nazwy, z Alphy, oczywiście trochę przerobiony ale bardzo podobny. A ja od razu jak napisaliscie o dodatku skojarzylem jedna rzecz. Dosyc szybko sie pojawil. Teraz wezcie pod uwage ze zespol byl pod presja, przekladali tego stalkera latami. Az w koncu nie zrobili wielu rzeczy ktore mieli zrobic. Moim zdaniem ucieli go po prostu zeby szybciej wydac, teraz dokonczyli reszte i wydaja jako dodatek ;) Najprostrze wytlumaczenie polaczonych lokacji, tego ze zona w stalkerze byla taka jaka byla, z miejscami niedostepnymi po prostu, a przeciez mial byc swiat ogromny i luzny z duzymi polaciami terenu. Teraz juz bedzie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 17 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2007 (edytowane) I tak malutki ten swiat w stalkerku nie jest ;), a że będzie większy to jeszcze lepiej . Edytowane 17 Lipca 2007 przez Gregor1230 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...