Skocz do zawartości
LCC

S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl / Clear Sky / Call of Pripyat / Heart of Chornobyl - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

S.T.A.L.K.E.R. -Czyste Niebo

 

Dołączona grafika

Clear Sky - taki podtytuł będzie nosić druga odsłona cyklu S.T.A.L.K.E.R., która została wczoraj oficjalnie zapowiedziana przez ukraińskie studio GSC Game World. Nowy produkt jest prequelem pierwowzoru, a to oznacza, że jego akcja będzie rozgrywać się przed wydarzeniami opowiedzianymi w Cieniu Czarnobyla.

 

Dzieło ukraińskich programistów pozwoli wcielić się w rolę stalkera, który wyruszy z misją zabójstwa jednego z bohaterów pierwszej odsłony cyklu (prawdopodobnie chodzi tu postać, którą graliśmy w pierwowzorze, ale to na razie nic pewnego). Fabuła ma odpowiedzieć na większość pytań, które na początku rozgrywki stawiał nam Cień Czarnobyla. Dowiemy się m.in. co działo się z głównym bohaterem tamtej gry, zanim rozbił się w ciężarówce i utracił pamięć.

 

Autorzy twierdzą, że Zona w 2011 roku będzie zdecydowanie bardziej niebezpieczna, głównie ze względu na potężniejsze anomalie, utrudniające eksplorację skażonej strefy. Warto w tym miejscu nadmienić, że teren, po jakim przyjdzie nam się poruszać, będzie w pięćdziesięciu procentach opracowany specjalnie dla potrzeb nowej gry - pozostały obszar stanowią natomiast lokacje znane z pierwowzoru, oczywiście w odpowiedni sposób zmodyfikowane.

 

Gra położy duży nacisk na walkę pomiędzy poszczególnymi frakcjami. Nasz bohater będzie mógł przyłączyć się do jednej z ośmiu rywalizujących drużyn stalkerów, a następnie awansować w hierarchii, udowadniając swojej przydatność dla grupy. Wraz z sojusznikami można walczyć o kluczowe lokacje, a także napadać na wrogie bazy. Co prawda Ukraińcy zaznaczają, że S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky nie wymaga od gracza przyłączania się do jednej ze stron konfliktu, ale jeśli zechce on ruszyć główny wątek do przodu, będzie to konieczne.

 

Jest już pewne, że gra doczeka się mnóstwa modyfikacji. Oprócz tych najbardziej oczywistych, jak poprawa oprawy wizualnej (nowa wersja silnika X-Ray umożliwi obsługę kart graficznych wykorzystujących DirectX 10), doczekamy się również zmian w interfejsie użytkownika (przerobiony HUD oraz PDA) oraz w samej rozgrywce (opcja szybkiej podróży, możliwość użycia granatów przez wrogów, itp.).

 

S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky trafi do sklepów w pierwszym kwartale przyszłego roku. Jedyna platforma sprzętowa brana pod uwagę przez ukraińskie studio to PC.

 

 

Screeny w Większej rozdzielczości

 

Dołączona grafika Dołączona grafikaDołączona grafika

 

Dołączona grafika Dołączona grafikaDołączona grafika

 

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

 

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

 

Multimedia:

 

Prezentacja Wideo Z E3: 1 - Youtube

 

 

E3 2007 Story and Settings Interview

 

Oficjalna Strona Gry:

 

S.T.A.L.K.E.R - Clear Sky

Edytowane przez KATANA25

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sądziłem z początku że to dodatek a nie druga część ale i tak jest git :D Teraz powinni szybciej sie spiąć, silnik jest, kilka lokacji juz maja, prace zaczęły się pewnie zaraz po premierze pierwszej odsłony etc. Poza tym sporo fajnych dodatków zapowiedziane - nic ino czekać :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje rozumowanie jest odmienne, GSC lubię , czekałem na ich grę razem z tobą bardzo długo i jarałem się kolejnym kalendarzem więc zdążyłem się przywiązać(wiem nawet jakie krzesła mają na stołówce hehe). Dlatego jak najlepiej im życzę i tak sobie myślę , że gdyby zarobili więcej pieniędzy na sprzedaży wersji na X360 Stalker 2 mógłby być jeszcze lepszy od jedynki i chłopaki dostaliby lepsze wynagrodzenie:)

Co innego EA gdy wypuszcza jedną grę na wszystkie dostępne platformy co roku zmieniając numerek i zasysa każdy cent jaki można zdobyć w konkretnej branży :)

Edytowane przez Limak122

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://download.gametrailers.com/gt_vault/..._gp_gt_h264.mov - 2 min w HD

 

aha GSC pokazywało wersje na dx9 nie 10 ale to dziwne bo niby pisali przed e3, że dorzucają tam nieco dx10 do kodu heh widać ściemniali ;)

Edytowane przez LPKorn3324

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość JestemNoobem

Jak miło :) Tym razem powinno im to szybko pójść. Ciekawe dlaczego nie robią na konwersji na X360. Więcej kasy zarobiliby.

Bo posiadacze Xboxa 360 po zagraniu w Stalkera na PC "płakali", że nie mogą w nic trafić i gra jest niedobra be be be! wyobraż co by robili jakby mieli grać w to na padzie? Skoczyli by oknem zaraz za konsolą?

 

Tak na poważnie Limak EA ma hajs i ludzi którzy zrobią najpierw tą gre na te wszystkie platformy GSC póki co pewnie nie ma takiego hajsu by zainwestować w "drugi team" programujący na konsole.

 

@LP a raczej znając ich to nie zdążyli :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

JestemNoobem ale się uśmiałem...

:D

 

Teraz, przy tegorocznych tytułach, ten silnik już nie prezentuje się tak wyśmienicie i wydaje mi się, że chcą jeszcze kasiory trochę wycisnąć a aby to im wyszło to muszą się śpieszyć. Było nie było parę ładnych lat pracy w niego wtłoczyli więc po małych modyfikacjach chcą jeszcze go wykorzystać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym bardzo chciał zeby dużo akcji było w podzziemiach (jeszcze wiecej niz w stalkerze). Imo tam był najlepszy klimat. Chociaż tytuł wskazuje na co innego ;).

Bo posiadacze Xboxa 360 po zagraniu w Stalkera na PC "płakali", że nie mogą w nic trafić i gra jest niedobra be be be! wyobraż co by robili jakby mieli grać w to na padzie? Skoczyli by oknem zaraz za konsolą?

 

Tak na poważnie Limak EA ma hajs i ludzi którzy zrobią najpierw tą gre na te wszystkie platformy GSC póki co pewnie nie ma takiego hajsu by zainwestować w "drugi team" programujący na konsole.

 

@LP a raczej znając ich to nie zdążyli :lol:

Świetny post :). Aluzja do klocka niczego sobie :D.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym bardzo chciał zeby dużo akcji było w podzziemiach (jeszcze wiecej niz w stalkerze). Imo tam był najlepszy klimat. Chociaż tytuł wskazuje na co innego ;).

 

Świetny post :). Aluzja do klocka niczego sobie :D.

Hehe, na początku X16 (podziemia+anomalie) jak i słynna scena przy drzwiach z zamkiem szyfrowym, w które coś potężnego wali :D Tego klimatu nic nie pobije :wink:

 

Ciekawe jak silne anomalie i promieniowanie będą w Clear Sky, na pewno silniejsze niż w Shadow of Chernobyl. Ciekawe też czy Strielok dotrze do Elektrowni w tej części, w końcu w pierwszej części ma wspomnienia spod samej elektrowni. I jak sama ewentualna walka z nim będzie wyglądać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe też czy Strielok dotrze do Elektrowni w tej części, w końcu w pierwszej części ma wspomnienia spod samej elektrowni. I jak sama ewentualna walka z nim będzie wyglądać.

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
A to nie my jesteśmy Strielok'iem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieło ukraińskich programistów pozwoli wcielić się w rolę stalkera, który wyruszy z misją zabójstwa jednego z bohaterów pierwszej odsłony cyklu (prawdopodobnie chodzi tu postać, którą graliśmy w pierwowzorze, ale to na razie nic pewnego).

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
Tak więc nie można dokładnie stwierdzić, że będziemy prowadzić samego Strieloka tylko np. innego stalkera. Ale wątpię by dali innego bohatera.

 

Oczywiście w Shadow of Chernobyl jesteśmy Strielokiem - zresztą w sterowni Monolitu hologram naukowca odpowiada na kilka ciekawych pytań. W tym, że mamy błędne zadanie zabić samego siebie.

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co no nowego Stalkera i lokacji, w tym też tej która jest pokazana na filmiku z E3 to coś mi się wydaje, że każdy z nas dziesiątki razy na nie patrzył grając w Shadow of Chernobyl... O co chodzi? A o te lokacje co są na mapie, a są wyłączone i nie ma ich w grze.

 

Dołączona grafika

 

tutaj zaznaczyłem kolorem CZERWONYM, gdzie może być ten obiekt z filmiku z E3, a ZIELONYM pozostałe, które mają być w dodatku. Napisali przecież, że połowa starych lokacji zostanie, a dlatego aby mogły się razem połączyć. Oczywiście będą też nowe, pewnie ich tu na mapie jeszcze nie ma bo dopiero je teraz wymyślają albu już wymyślili w między czasie. Podsumowując wydaje mi się, że już dawno myślano o tym dodatku, może nawet miał być on razem z grą jako całość, ale teraz gdy gra się rewelacynie sprzedaje to to zaakceptowali i go wypuszczą na 100% ale osobno :)

 

Wracając do tego obiektu z E3 to przypomina on mi ten obiekt - nie pamiętam nazwy, z Alphy, oczywiście trochę przerobiony ale bardzo podobny.

Edytowane przez LCC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co no nowego Stalkera i lokacji, w tym też tej która jest pokazana na filmiku z E3 to coś mi się wydaje, że każdy z nas dziesiątki razy na nie patrzył grając w Shadow of Chernobyl... O co chodzi? A o te lokacje co są na mapie, a są wyłączone i nie ma ich w grze.

 

tutaj zaznaczyłem kolorem CZERWONYM, gdzie może być ten obiekt z filmiku z E3, a ZIELONYM pozostałe, które mają być w dodatku. Napisali przecież, że połowa starych lokacji zostanie, a dlatego aby mogły się razem połączyć. Oczywiście będą też nowe, pewnie ich tu na mapie jeszcze nie ma bo dopiero je teraz wymyślają albu już wymyślili w między czasie. Podsumowując wydaje mi się, że już dawno myślano o tym dodatku, może nawet miał być on razem z grą jako całość, ale teraz gdy gra się rewelacynie sprzedaje to to zaakceptowali i go wypuszczą na 100% ale osobno :)

 

Wracając do tego obiektu z E3 to przypomina on mi ten obiekt - nie pamiętam nazwy, z Alphy, oczywiście trochę przerobiony ale bardzo podobny.

A ja od razu jak napisaliscie o dodatku skojarzylem jedna rzecz. Dosyc szybko sie pojawil. Teraz wezcie pod uwage ze zespol byl pod presja, przekladali tego stalkera latami. Az w koncu nie zrobili wielu rzeczy ktore mieli zrobic. Moim zdaniem ucieli go po prostu zeby szybciej wydac, teraz dokonczyli reszte i wydaja jako dodatek ;) Najprostrze wytlumaczenie polaczonych lokacji, tego ze zona w stalkerze byla taka jaka byla, z miejscami niedostepnymi po prostu, a przeciez mial byc swiat ogromny i luzny z duzymi polaciami terenu. Teraz juz bedzie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...