Carson Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2007 (edytowane) albo mi sie wydaje albo patch 1.0004 mial oferowac troche wiecej niz same fix'y :blink: miala byc mozliwosc kontynuowania gry po zakonczeniu watku fabularnego i jakis bardziej zbalansowany handel ps. przepraszam, wlasnie znalazlem w temacie info ze to mialo byc w patchu 1.1, czyli zle pamietalem Edytowane 24 Sierpnia 2007 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgf1 Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2007 No to zmartwiliscie mnie, myslalem, ze na karcie pokroju 6600GT ze zredukowanymi detalami da rade zagrac w dx9... Ale w DX8 odczuje spora roznice wydajnosci w porownaniu z moim Radkiem z podpisu? Nawer na niekreconym 6600GE (450/1000)? W Stalker liczy sie glownie klimat, gra jest niesamowita, chyba najlepsze fpp w jakie kiedykolwiek gralem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Ja liczę, że 2 część będzie lepsza, bo na 1 się zawiodłem. Gdyby była taka jak obiecali... ehh... miejmy nadzieję, że tym razem się wyrobią ze wszystkimi koncepcjami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Ja liczę, że 2 część będzie lepsza, bo na 1 się zawiodłem. Gdyby była taka jak obiecali... ehh... miejmy nadzieję, że tym razem się wyrobią ze wszystkimi koncepcjami. jeżeli 1 ci się nie podobała to i 2 część nie przypadnie ci do gustu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2007 zgodnie z obietnicą poniżej wyniki nowego patcha vs 1.0003 bez komentarza .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2007 W zapowiedziach widocznie zapomnieli przecinka dac - 1,5% powinno byc. Zdaża sie nawet najlepszym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bloodz Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2007 zgodnie z obietnicą poniżej wyniki nowego patcha vs 1.0003 bez komentarza .... Świetny wykres tak jak mówiłem praktycznie nic... a nie powiem, że ku**** specjalnie czekałem na tego patcha licząc na te 10% a tu taki chu** :angry: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denek Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Świetny wykres tak jak mówiłem praktycznie nic... a nie powiem, że ku**** specjalnie czekałem na tego patcha licząc na te 10% a tu taki chu** :angry: Nie przeżywaj... Patrzę dzisiaj w Sklepie Dla Idiotów, a tam Stalker skrojony na 49zł, tak samo jak TDU Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2007 nowe screeny http://worthplaying.com/article.php?sid=45...ead&order=0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeksz Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Niektore lokacje wygladaja jak z filmu "stalker" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Skriny świetnie sie prezentują :). Jednak to co najbardziej lubie w Stalkerze to podziemia. Oby w Clear Sky było ich jak najwięcej. Ciekawi mnie co bedzie w Pripyat Undergrounds. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nerevar Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2007 grrr zamierzam pograć w to ale nie ma aa :/ da się jakoś włączyć, bo szukając nic konkretnego nie znalazłem :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2007 (edytowane) grrr zamierzam pograć w to ale nie ma aa :/ da się jakoś włączyć, bo szukając nic konkretnego nie znalazłem :( O ile dobrze pamietam to Stalker nie ma [nazwijmy to] wbudowanej obslugi AA, cos tam niby ma sluzace do wlaczenia AA [moge sie tu mylic] ale efekty nie sa zaciekawe. Antyaliasing (AA): O tym, że Stalker nie obsługuje sprzętowego antialiasingu pisaliśmy także na początku tego artykułu. Tym niemniej suwak ten nie ma żadnego wpływu ani na wydajność, ani także na poprawę/pogorszenie obrazu. Aby aktywować tryb Fake AA, należy w konsoli użyć parametru r2_aa. Rozmycie obrazu pozbawia jednak sensu korzystania z tego typu "wygładzania krawędzi". Zrodlo: http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/wyb...R/strona-3.html. EDIT: 1. Co oznacza cyferka w prawym dolnym rogu minimapy? 2. Jak wlaczyc zeby mi pokazywalo ile mam fps na ekranie? Edytowane 27 Sierpnia 2007 przez kuebk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nerevar Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2007 ta cyferka to z moich obserwacji ilość npców (nie wiem czy liczone z przecwinikami) w poblizu ;p btw po co jest niebieski pasek z ikoną tarczy ? To "armor" czy co i jak to zwiększać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mayo Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2007 (edytowane) 1. Cyfra ta pokazuje ilość przyjaciół jak i wrogów z okolicy (czyli generalnie wszystkich), ale nie mutantów. Nerevar - niebieski pasek to stan kombinezonu/armora. Nie działa to tak jak w innych grach, że każde trafienie obniża pancerz o jakąś wartość. Tu mamy do czynienia ze zużywaniem - po pewnym czasie parametry ochronne kombinezonu ulegną zamianie - będą niższe. Edytowane 27 Sierpnia 2007 przez Mayo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xor Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Jak chcecie sobie płynniej pograć, zainstalujcie sobie moda float32 (o którym w wątku była mowa). www.thefloatingpoint.org, najnowszą wersję, C. Jest tam usprawniona wersja AA, bez porównania lepsza, niz ten fake oryginału. Też do pełnego AA wiele brakuje, ale już nie jest tragicznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Jak chcecie sobie płynniej pograć, zainstalujcie sobie moda float32 (o którym w wątku była mowa). www.thefloatingpoint.org, najnowszą wersję, C. Jest tam usprawniona wersja AA, bez porównania lepsza, niz ten fake oryginału. Też do pełnego AA wiele brakuje, ale już nie jest tragicznie. revison B sprzed 2 dni - jak widać w zasadzie tylko pogarsza ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xor Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Po pierwsze napisz, na jakiej karcie są robione te słupki. Po drugie na podanym wykresie o znikomy %, w bardziej skomplikowanych sceneriach przyspiesza. Po trzecie gra wygląda zdecydowanie lepiej, działają sprzętowe cienie na ATI (czego w oryginale nie ma), i w cholerę innych graficznych fajerwerków. Po czwarte u mnie na konfigu zdecydowanie gra przyspiesza. Zresztą bodaj w patchu 1.0004 jest zaimplementowana któraś ze starszych wersji float32, a przynajmniej miała być. Niech każdy sobie zassa i sprawdzi. Nie spodoba się - to uninstall. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2007 gpu? patrz w moją sygnaturę; wynik w magazynach to jakas anomalia pogodowa bo jak zmieni mi sie pogoda to mam o 6fps wiecej bez floata; gra wcale nie wygląda lepiej jest po prostu jaśniejsza i bardziej stonowana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xor Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Gra wygląda zdecydowanie lepiej na floacie, widać albo niezbyt długo porównywałeś, albo masz niekompatybilny z nim gust. W magazynach o ile się nie mylę w testach zawsze przycinało tę grę, tutaj float pokazywał swoje zalety, daje wyraźnie wyższy min. framerate. Na x1950pro gra działa wyraźnie lepiej, framerate jest równiejszy, a przede wszystkim ładniej. Najnowszej wersji floata nie testowałem, sprawdzę niedługo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2007 jak wrócę do domu to dam wam kilka screenów z floatem i bez zobaczycie jakie to są różnice; w magazynach coś jest z pogodą bo jak mam taką powiedzmy sobie słoneczną (jeden z rodzajów) to mam jak widać te 13-14 fps co jest dziwne ale wystarczy, że pogoda zmieni się na obojętnie jaką ale inną od tej i już mam ~20+ fps. A najnowszego floata benchmarkowo chyba nie sprawdzę bo jak daje w konsoli demo_play to wywala mnie z gry z błędem silnika ehhh ta gra ma urok ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xor Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2007 (edytowane) Oczywiście grasz na max detalach. Starsze wersje floata działały szybciej, miały mniej zaimplementowanych bajerów. Dodatkowo proponuje zainstalować sharper textures 0.95 A zwłaszcza najnowsze sterowniki NGO. Zarówno dla nv jak i ATI. U niektórych skok olbrzymi. Edytowane 29 Sierpnia 2007 przez xor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andżej Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Oczywiście grasz na max detalach. Starsze wersje floata działały szybciej, miały mniej zaimplementowanych bajerów. Dodatkowo proponuje zainstalować sharper textures 0.95 A zwłaszcza najnowsze sterowniki NGO. Zarówno dla nv jak i ATI. U niektórych skok olbrzymi. Co to są te stery NGO? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Co to są te stery NGO? Zmodyfikowane wersje orginalnych sterownikow, link: http://www.ngohq.com/. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piet Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Po zainstalowaniu floata rev. C gra w ver 1.004 przestala sie uruchamiac. To ja w takim razie podziekuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hagis Opublikowano 4 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2007 mam problem z modem redux w wer. 1.02 - po zainstalowaniu patcha .4 gra wyskakuje przy wgrywaniu save'a lub new game. po usunieciu modu - gra sie laduje (new game). Moze jakas rada? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 4 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2007 czekaj na reduxa pod 1.0004 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RazorBMW Opublikowano 5 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2007 (edytowane) Eee... głupie pytanko... a mianowicie, czy można jakoś sprawdzić, jaką wersję gry posiadam? Edytowane 5 Września 2007 przez razorBMW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mayo Opublikowano 8 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2007 (edytowane) Tam, gdzie zawsze (albo przeważnie) można to sprawdzić w grach - lewy dolny róg ekranu w menu głównym. EDIT: Po raz kolejny muszę zaczynać Stalkera od nowa z powodu problemów z save'ami i trochę mnie to już wkurza. Chciałem więc to jakoś urozmaicić. Pomyślałem o zainstalowaniu Reduxa, jednak słyszałem, że są jakieś problemy z wersją polską. Widziałem porady w stylu "usuń spolszczenie", ale nie wiem jak to zrobić. Mam oryginalną wersję z lektorem i chciałbym wiedzieć, co zrobić, żeby to zlikwidować oraz jak to potem będzie wyglądać. Czy będę miał gołą wersję pa ruski? Jeśli tak, to czy można to jakoś zastąpić wersją angielską? Edytowane 8 Września 2007 przez Mayo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 8 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2007 hmmm w kwestii reduxa to szczerze nie wiem nigdy nie instalowałem tego moda jakoś mnie nie przekonał za to można spokojnie stestować Basixa i Faiakesa. Co do wersji językowej- plik odpowiedzialny za język to gamedata.db9 i jego musiałbyś zastąpić tym samym plikiem tyle, że z angielskiej wersji gry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...