LPKorn3324 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2008 http://stalker.funday.pl/news.php?readmore=249 - 2 fotki nowe + nfo na temat wydawcy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 31 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2008 (edytowane) Takie one "nowe" jak kotlet z przed tygodnia. Te bagna to już powtarzają się "ochnasty" raz. Kościółek też już był. Czyżby chłopaki nie mieli się czym pochwalić, bo gra jest po prostu mierna? Hmm, bynajmniej ja nie dam już (drugi raz) wcisnąć sobie, że stalker będzie oh ah i w ogóle... CS odbieram jako SoC z wbudowanymi modami stworzonymi przez userów dla userów. Studio dodało od siebie kilka map i stara się wcisnąć ludziom (robiąc ich na pieniądze), że tym razem to już będzie "to". Oczywiście to moja subiektywna opinia, która nie ma na celu nikogo urazić. P.S. Pewnie i tak zagram w CS (głupi konsument ze mnie ;]) Edytowane 31 Stycznia 2008 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 31 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2008 Dwa screen'y z tego moda. Słoneczko na 2 i wyłączyłem "to" AA bo rozmydlało obraz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 31 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2008 no oswietlenie wyglada bardzo NIEnaturalnie ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 31 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2008 Dwa screen'y z tego moda. Słoneczko na 2 i wyłączyłem "to" AA bo rozmydlało obraz. Wow zero klimatu stalkera na tych skrinach ;]. Chciaż ten pierwszy troche mi fallouta "przypomina" chociaż nie wiem dlaczego. Moim zdaniem def wyglądał lepiej i klimatyczniej ;]. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
signap Opublikowano 1 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2008 zaraz chyba dam te posty o skrinach z FPSBanana na wykop XD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 2 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2008 http://stalker.funday.pl/news.php?readmore=250 - kartka z kalendarza na luty ; poniżej kilka informacji z zapowiedzi czy wywiadu z gsc zamieszczonych na rosyjskim forum - z tego względu tylko kilka pytań jest ich dużo więcej ale po rosyjsku :/ - wygrana w wojnie frakcji nie jest wcale końcem gry; by zabić lidera frakcji musimy zająć cały obszar bazy - nowe mini-gry (jak Arena w SoC) - Czerwony Las będzie wielkości Agropromu, a Limańsk dwa razy większy od Agropromu - zmieniono artefakty równocześnie dodając pięć nowych - dodano lekki karabin maszynowy - połowa gry to czysty freeplay - stalkerzy będą używać śrub i detektorów - gracz rozpocznie grę na 'Bagnach' - stalkerzy będą unikać anomalii lecz tylko w sobie znanych terenach (mogą nie znać położenia anomalii na innych poziomach) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 2 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2008 - Czerwony Las będzie wielkości Agropromu, a Limańsk dwa razy większy od AgropromuA nie lepiej było napisać: - Czerwony Las będzie wielkości Agropromu, a Limańsk dwa razy większy od Agropromu, jednak mniejszy od Kordonu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 3 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2008 hmmm nie rozumiem ;] jeżeli chodzi o same tłumaczenie to jest ono wierne w 100% nie dodawałem tutaj swoich wersji ;) / ciężko powierzchniowo porównywać oba poziomy - kordon jest raczej dłuższy ale i węższy agroprom to już bardziej kwadrat ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 3 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2008 Co nie zmienia faktu, że mapy są małe i ubogie w "ciekawe zakamarki". Moje ulubione to chyba: Prypeć, Military..., Bar i ta co ratujemy doktorka. Nie cierpię natomiast Red forest, który ogranicza się do: loading... Idziesz i strzelasz idziesz i strzelasz, loading... Cieszył się będę bardzo jeśli CS zaskoczy mnie pozytywnie, ale raczej bym się na łudził. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 4 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2008 Ten mod jest wariacki przeokrutnie ale grafika Rozwala mnie po raz kolejny. Imageshack przestał działać a ja idę wyłączyć emiter z nieskalibrowanym prototypem do testowania w warunkach polowych. ;) Zawsze miałem pełną ochronę a teraz lipa. Te miniaturki są idealne. Wyglądają jak foty. EDIT. Reszta fotek z nocy. Mod jest bardzo dynamiczny i kontrastowy... błękit nieba a za chwilę ostre ziarno i psychodeliczne "przestery". Rewelacyjnie wygląda daleko rozciągająca się okolica, po której płyną plamy cieni rzucane przez chmury. EDIT. :wink: Odnośnie moda jeszcze... rozumiem, że w Prypeci jest pełny cykl dnia oraz pełen wachlarz pogodowy. W podanym wcześniej linku do temat tego moda umieszczony jest filmik ukazujący właśnie dzień w mieście. http://youtube.com/watch?v=gFhsLDvUeTg I jeszcze parę screen'ów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 4 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2008 no miniaturki ladnie wygladaja ;) ale po powiekszeniu: "idz i nie wracaj" :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Devianne Opublikowano 4 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2008 wiecie moze jak wlaczyc widocznosc anomalii w modzie redux? Mod ogolnie calkiem fajny... ale jednak to powyginane powietrze, wg mnie, dodawalo klimatu. Moze wystarczy zmienic jakas linijke w plikach czy cos?:P pomooocyy :D :D :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blood_brother Opublikowano 4 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2008 Kup sobie detektor:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 4 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2008 (edytowane) no miniaturki ladnie wygladaja ;) ale po powiekszeniu: "idz i nie wracaj" :lol: :lol: Oczy Ci już widzę(po avatarze) wypaliło hehe... :wink: Edytowane 4 Lutego 2008 przez qqrydza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianoo7 Opublikowano 4 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2008 Siema. Są do patcha 1.004 lub 1.005 jakieś mody pokroju Redux 1.02? dzięki za odp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 4 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2008 Siema. Są do patcha 1.004 lub 1.005 jakieś mody pokroju Redux 1.02? dzięki za odpja jade na 1.0004 + Faiakes 2.4, wg mnie lepszy niz redux, dodatkowo wywalilem float32 i Weather Overhaul Mod 1.01 z moda Faiakes, na rzecz S.T.A.L.K.E.R. Weather Overhauled v2.0 i jest pieknie :) download: Faiakes 2.4 S.T.A.L.K.E.R. Weather Overhauled v2.0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 4 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2008 (edytowane) Wyszedł mod zmieniający całkowicie fabułe gry - Priboi Story. http://www.fpsbanana.com/studios/projects/view/4367 Approximately one year has passed since the Marked One's story. You are the military Lieutenant Priboi Slipchenko, and you were sent into the Zone... There was a secret organization, called UHSF, and they were responsible for the incident. They had a base at Dead City (Limansk?) but the mercenaries whipped them out in the late 80's. The organization fell apart, and the last living members disappeared until today. Somehow this story is connected to the Marked One's story, and you'll eventually find out how. Over 20 important classified documents were hidden in the zone and you will need to find them to complete the puzzle. You will need to be "Sherlock Holmes" and dig deeper in the zone then you have ever done before. If you find a missing document, you will need to read it to obtain information about the case, or get some clues about where to look next. You are in the Zone again, but it has changed. While the zone appears to have become a better place to survive in, but this has only caused it to become more difficult as it has driven more mutants from the center of the zone, and has increased the amount of threats in the Zone. The mercenaries have gained control on the Agroprom factory, and the military was pushed back to Cordon. You might be their only hope... At the game start, you will need to read the PDA, and make sure to check it often! It will be helpful, and you can find anything you want in the PDA. After you talk to the military commander and the major, do not forget to talk to "buddy" too. He is the village chief. Almost every conversation was re-written, so you should talk a lot with people. During your missions, you will notice the Zone from a different person's perspective. You will know the secrets that you were unable to find in the Marked One's story... You may meet with Strelok, Doc, and of course Dezik Lohnar (dezodor), Kanyhalos, NatVac, Don Reba, Siro, Darius6 and a lot of important members of the dez0wave team. We wish you a good play! Edytowane 4 Lutego 2008 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 4 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2008 (edytowane) No wlasnie pamietam ze kiedys ktos tu podlinkowal info o tym modzie i zaraz je usunal. Na szczescie zdazylem to zobaczyc i od tamtej pory czekalem na release tego moda. Filmiki na youtubie wygladaly bardzooo zachecajaco :) ps. zaraz sprawdzam tego moda. czuje w kosciach ze w koncu zobacze to na co liczylem ogladajac stare trailery :) no ja sobie jeszcze troche poczekam :lol: sporo wazy (ponad 200mb) Edytowane 4 Lutego 2008 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 4 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2008 (edytowane) To ja go linkowałem wtedy, ale zapomniałem, że mod jeszcze był w fazie testów i skasowałem linka aby nie robić zbędnego zamieszania postami typu "gdzie jest download?" ;]. Właśnie pobrałem moda i zabieram się za "obczajanie" ;]. EDIT: Odpaliłem dopiero, ale pierwsze wrażenie to: eeeeeeeeeee... no gdybym był kimś ze studia GSC, to by mi chyba było głupio, że tego moda zrobiła zaledwie garstka entuzjastów. ;] tak powiem. Już muzyczka w menu mnie zabiła, no dla mnie baja. Potem intro... noooo... niebo lepiej pomyślane od oryginału. Ta koncepcja wkręca nas w klimat tamtych wydarzeń. No i co ciekawe, chodzi mi dużo lepiej od opcji "bez moda". LOL Oo ? Dalsze info za jakiś czas ;] Edytowane 4 Lutego 2008 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 4 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2008 Się zasysa, jeśli takie dobre jak jest napisane to trzeba chyba przeinstalować grę żeby mieć czystą instalke z tej okazji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 4 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2008 starczy chyba wywalenie S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\gamedata ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 4 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2008 (edytowane) Ja mam chyba ze 3 kombinacje modów. Jak potrzebuje zmieniam tylko nazwę katalogu na gamedata_1, 2, 3 itd. i ustawiam dany mod na gamedata. P.S. Chłopaki już kleją Expansion do Priboya ;]. Oby szybko ;] http://priboi-story.extra.hu/index.php The third patch will be an expansion, with the cutout rostok factory and desolated village levels. Rostok factory is ready, we will post screens soon, and we need to add some npcs and monsters to those levels too. Also this patch, or expansion will contain some bugfixes, just to make sure everything is okay. EDIT: Parę ciekawostek ;] - main menu theme song: Rob D. - Clubbed To Death - shootable birds by AMK Team - AMK Sleeping bag with sleep menu - Psy Zones and Blowout mod 1.2x by LSSNeitrino & dezodor - Repair mod by Shebuka - Artifact Activation 1.3 by - XiaNi, WarLord & BAC9-FLCL Czyli praktycznie to co miało się znaleźć w "tej prawdziwej" pierwszej wersji stalkera. Edytowane 4 Lutego 2008 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 4 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2008 To kurcze zupełnie inna gra :o Nie ten sam stalker Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 4 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2008 A Wy ten Priboy pomieszaliście z tą nową pogodą ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 4 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2008 (edytowane) galeria fotek z Priboia: http://s266.photobucket.com/albums/ii256/z...Priboi%20Story/ Całe szczęście pokazują niewiele z tego co jest w modzie. Ja już się lekko zawiesiłem po wejściu na wysypisko i znalezieniu dość sporego obiektu nieopodal hali gdzie odpieramy atak bandytów. Edytowane 4 Lutego 2008 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 4 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2008 (edytowane) Ja z niczym nie mieszałem. Ale trzeba przyznać, że bugów od cholery ;( Edytowane 4 Lutego 2008 przez Miazga82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 4 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2008 (edytowane) No zgodze się, bugoza jest niezła. Niemal zawału dostałem gdy wskoczyłem do wagonu i usłyszałem bardzo donośne jeb**... No ale pewnie właśnie dlatego chłopaki już zapowiadają poprawki w 2.0 i expansion+poprawki w 3.0. Dlatego zachęcam aktywnych graczy do zgłaszania bugów na forum GSC w topicu o Priboi Story, o co z resztą sami twórcy proszą. Mimo wszystko wielki rispekt dla twórców za stworzenie zupełnie nowej fabuły. EDIT: Ktoś by był za podjęciem się tłumaczenia Priboia na PL? Sam o tym myślę, ale raczej w pojedynkę zajmie mi to sporo czasu. EDIT2: No to mam pierwsze qq. Save mi się nie wczytuje. Dlaczego? kij wie. Hmm, coś jest ostro nie tak. Nowa gra też nie chce odpalić. Wywala do pulpitu na spawnowaniu npc. Zainstalowałem moda ponownie i nadal to samo. Wieczorkiem zobaczę reinstall samej gry. Tymczasem time to work... P.S. Wysłałem im mail z logiem errora. Ciekawe czy coś odpiszą. Edytowane 5 Lutego 2008 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 5 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2008 (edytowane) Co to w ogóle jest? hehe... kto to robił..? Wierzyć mi się nie chce, że można tak zkaszanić klimat stalkera. Nie no... dobre... te kwiatki, wydaje mi się, że maczali w tym swoje palce ^^ jacyś mocno zniewieściali panowie. Efekt wizualizacji radiacji :-D powalający na kolana najbardziej wybrednego gracza. Masakra. ...a, muzyka? To brzękanie? Proszę Cię. :wink: Edytowane 5 Lutego 2008 przez qqrydza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 5 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2008 (edytowane) Każdy lubi coś innego. Fakt jest taki, że chcą tam zrobić rezerwat, właśnie ze względu na bujną roślinność która ma swobodę rozwijania się, ponieważ prawie nikt jej tam nie przeszkadza. Np. ja tu nie widzę wypalonego promieniowaniem, szarego i nudnego terenu http://www.opuszczone.com/galerie/uk_prype...e%2F001_lud.jpg Wydaje mi się też, że ten budynek mamy okazję zwiedzić w Prypeci. niedaleko wejścia do tunelu podziemnego http://www.opuszczone.com/galerie/uk_prype...arnobyl_lud.jpg Polecam też mapkę miasta http://www.opuszczone.com/galerie/pripyat/index.php Stadion: http://www.opuszczone.com/galerie/pripyat/...t_65_36A_ht.jpg Weather Overhauled v8.0 lol http://www.opuszczone.com/galerie/pripyat/...t_65_30A_ht.jpg Teatrzyk: http://www.opuszczone.com/galerie/pripyat/...t_kol_66_pg.jpg No i jeszcze dla tych co grali w CoD 4: http://mojasd.ovh.org/ghosttown/chapter7/imag7_003.jpeg http://mojasd.ovh.org/ghosttown/chapter17/imag17_003.jpeg Jak dla mnie muzyczka w menu jest klimatyczna. no ale to rzecz gustu. No i te wybuchy energii. Wg. mnie to już w stalkerze dać powinni. Ale o gustach się nie dyskutuje. Nie podoba się komuś, to skasowanie gamedata nie jest takim wielkim problemem chyba ;] Mi osobiście się podoba, że już na pierwszej mapie musiałem zwiewać przed gromadką zombiaków. Tym bardziej, że "tradycyjnego" Stalkera przeszedłem z 8 razy. Edytowane 5 Lutego 2008 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...