Skocz do zawartości
LCC

S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl / Clear Sky / Call of Pripyat / Heart of Chornobyl - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

Takie one "nowe" jak kotlet z przed tygodnia.

Te bagna to już powtarzają się "ochnasty" raz. Kościółek też już był. Czyżby chłopaki nie mieli się czym pochwalić, bo gra jest po prostu mierna?

Hmm, bynajmniej ja nie dam już (drugi raz) wcisnąć sobie, że stalker będzie oh ah i w ogóle...

CS odbieram jako SoC z wbudowanymi modami stworzonymi przez userów dla userów. Studio dodało od siebie kilka map i stara się wcisnąć ludziom (robiąc ich na pieniądze), że tym razem to już będzie "to".

Oczywiście to moja subiektywna opinia, która nie ma na celu nikogo urazić.

P.S. Pewnie i tak zagram w CS (głupi konsument ze mnie ;])

Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dwa screen'y z tego moda.

 

Słoneczko na 2 i wyłączyłem "to" AA bo rozmydlało obraz.

Wow zero klimatu stalkera na tych skrinach ;]. Chciaż ten pierwszy troche mi fallouta "przypomina" chociaż nie wiem dlaczego. Moim zdaniem def wyglądał lepiej i klimatyczniej ;].

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://stalker.funday.pl/news.php?readmore=250 - kartka z kalendarza na luty ;

 

poniżej kilka informacji z zapowiedzi czy wywiadu z gsc zamieszczonych na rosyjskim forum - z tego względu tylko kilka pytań jest ich dużo więcej ale po rosyjsku :/

 

- wygrana w wojnie frakcji nie jest wcale końcem gry; by zabić lidera frakcji musimy zająć cały obszar bazy

- nowe mini-gry (jak Arena w SoC)

- Czerwony Las będzie wielkości Agropromu, a Limańsk dwa razy większy od Agropromu

- zmieniono artefakty równocześnie dodając pięć nowych

- dodano lekki karabin maszynowy

- połowa gry to czysty freeplay

- stalkerzy będą używać śrub i detektorów

- gracz rozpocznie grę na 'Bagnach'

- stalkerzy będą unikać anomalii lecz tylko w sobie znanych terenach (mogą nie znać położenia anomalii na innych poziomach)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- Czerwony Las będzie wielkości Agropromu, a Limańsk dwa razy większy od Agropromu

A nie lepiej było napisać:

- Czerwony Las będzie wielkości Agropromu,

a Limańsk dwa razy większy od Agropromu,

jednak mniejszy od Kordonu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmmm nie rozumiem ;] jeżeli chodzi o same tłumaczenie to jest ono wierne w 100% nie dodawałem tutaj swoich wersji ;) / ciężko powierzchniowo porównywać oba poziomy - kordon jest raczej dłuższy ale i węższy agroprom to już bardziej kwadrat ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co nie zmienia faktu, że mapy są małe i ubogie w "ciekawe zakamarki".

Moje ulubione to chyba: Prypeć, Military..., Bar i ta co ratujemy doktorka. Nie cierpię natomiast Red forest, który ogranicza się do: loading... Idziesz i strzelasz idziesz i strzelasz, loading... Cieszył się będę bardzo jeśli CS zaskoczy mnie pozytywnie, ale raczej bym się na łudził.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten mod jest wariacki przeokrutnie ale grafika Rozwala mnie po raz kolejny.

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafika

 

Imageshack przestał działać a ja idę wyłączyć emiter z nieskalibrowanym prototypem do testowania w warunkach polowych.

;)

Zawsze miałem pełną ochronę a teraz lipa.

 

Te miniaturki są idealne. Wyglądają jak foty.

 

EDIT.

 

Reszta fotek z nocy.

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafika

 

Mod jest bardzo dynamiczny i kontrastowy... błękit nieba a za chwilę ostre ziarno i psychodeliczne "przestery". Rewelacyjnie wygląda daleko rozciągająca się okolica, po której płyną plamy cieni rzucane przez chmury.

 

EDIT.

 

:wink:

 

 

Odnośnie moda jeszcze... rozumiem, że w Prypeci jest pełny cykl dnia oraz pełen wachlarz pogodowy.

W podanym wcześniej linku do temat tego moda umieszczony jest filmik ukazujący właśnie dzień w mieście.

 

http://youtube.com/watch?v=gFhsLDvUeTg

 

I jeszcze parę screen'ów.

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiecie moze jak wlaczyc widocznosc anomalii w modzie redux? Mod ogolnie calkiem fajny... ale jednak to powyginane powietrze, wg mnie, dodawalo klimatu. Moze wystarczy zmienic jakas linijke w plikach czy cos?:P pomooocyy :D :D :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema. Są do patcha 1.004 lub 1.005 jakieś mody pokroju Redux 1.02? dzięki za odp

ja jade na 1.0004 + Faiakes 2.4, wg mnie lepszy niz redux, dodatkowo wywalilem float32 i Weather Overhaul Mod 1.01 z moda Faiakes, na rzecz S.T.A.L.K.E.R. Weather Overhauled v2.0 i jest pieknie :)

 

download:

Faiakes 2.4

S.T.A.L.K.E.R. Weather Overhauled v2.0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyszedł mod zmieniający całkowicie fabułe gry - Priboi Story.

http://www.fpsbanana.com/studios/projects/view/4367

Approximately one year has passed since the Marked One's story. You are the

military Lieutenant Priboi Slipchenko, and you were sent into the Zone...

 

There was a secret organization, called UHSF, and they were responsible for the

incident. They had a base at Dead City (Limansk?) but the mercenaries whipped

them out in the late 80's. The organization fell apart, and the last living members

disappeared until today. Somehow this story is connected to the Marked One's

story, and you'll eventually find out how. Over 20 important classified documents

were hidden in the zone and you will need to find them to complete the puzzle.

You will need to be "Sherlock Holmes" and dig deeper in the zone then you have

ever done before.

 

If you find a missing document, you will need to read it to obtain information about

the case, or get some clues about where to look next. You are in the Zone again,

but it has changed. While the zone appears to have become a better place to

survive in, but this has only caused it to become more difficult as it has driven more

mutants from the center of the zone, and has increased the amount of threats in

the Zone. The mercenaries have gained control on the Agroprom factory, and the

military was pushed back to Cordon. You might be their only hope...

 

 

At the game start, you will need to read the PDA, and make sure to check it often!

It will be helpful, and you can find anything you want in the PDA. After you talk to

the military commander and the major, do not forget to talk to "buddy" too. He is

the village chief. Almost every conversation was re-written, so you should talk a lot

with people. During your missions, you will notice the Zone from a different person's

perspective. You will know the secrets that you were unable to find in the Marked

One's story... You may meet with Strelok, Doc, and of course Dezik Lohnar

(dezodor), Kanyhalos, NatVac, Don Reba, Siro, Darius6 and a lot of important

members of the dez0wave team.

 

We wish you a good play!

Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie pamietam ze kiedys ktos tu podlinkowal info o tym modzie i zaraz je usunal. Na szczescie zdazylem to zobaczyc i od tamtej pory czekalem na release tego moda. Filmiki na youtubie wygladaly bardzooo zachecajaco :)

 

ps. zaraz sprawdzam tego moda. czuje w kosciach ze w koncu zobacze to na co liczylem ogladajac stare trailery :)

 

no ja sobie jeszcze troche poczekam :lol: sporo wazy (ponad 200mb)

Edytowane przez CarsonPoland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja go linkowałem wtedy, ale zapomniałem, że mod jeszcze był w fazie testów i skasowałem linka aby nie robić zbędnego zamieszania postami typu "gdzie jest download?" ;].

Właśnie pobrałem moda i zabieram się za "obczajanie" ;].

 

EDIT:

Odpaliłem dopiero, ale pierwsze wrażenie to: eeeeeeeeeee... no gdybym był kimś ze studia GSC, to by mi chyba było głupio, że tego moda zrobiła zaledwie garstka entuzjastów. ;] tak powiem.

Już muzyczka w menu mnie zabiła, no dla mnie baja. Potem intro... noooo... niebo lepiej pomyślane od oryginału. Ta koncepcja wkręca nas w klimat tamtych wydarzeń.

No i co ciekawe, chodzi mi dużo lepiej od opcji "bez moda". LOL Oo ?

Dalsze info za jakiś czas ;]

Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam chyba ze 3 kombinacje modów. Jak potrzebuje zmieniam tylko nazwę katalogu na gamedata_1, 2, 3 itd. i ustawiam dany mod na gamedata.

 

P.S. Chłopaki już kleją Expansion do Priboya ;]. Oby szybko ;]

http://priboi-story.extra.hu/index.php

The third patch will be an expansion, with the cutout rostok factory and desolated village levels. Rostok factory is ready, we will post screens soon, and we need to add some npcs and monsters to those levels too. Also this patch, or expansion will contain some bugfixes, just to make sure everything is okay.

EDIT: Parę ciekawostek ;]

- main menu theme song: Rob D. - Clubbed To Death

- shootable birds by AMK Team

- AMK Sleeping bag with sleep menu

- Psy Zones and Blowout mod 1.2x by LSSNeitrino & dezodor

- Repair mod by Shebuka

- Artifact Activation 1.3 by - XiaNi, WarLord & BAC9-FLCL

 

Czyli praktycznie to co miało się znaleźć w "tej prawdziwej" pierwszej wersji stalkera.

Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

galeria fotek z Priboia: http://s266.photobucket.com/albums/ii256/z...Priboi%20Story/

Całe szczęście pokazują niewiele z tego co jest w modzie. Ja już się lekko zawiesiłem po wejściu na wysypisko i znalezieniu dość sporego obiektu nieopodal hali gdzie odpieramy atak bandytów.

Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No zgodze się, bugoza jest niezła. Niemal zawału dostałem gdy wskoczyłem do wagonu i usłyszałem bardzo donośne jeb**...

No ale pewnie właśnie dlatego chłopaki już zapowiadają poprawki w 2.0 i expansion+poprawki w 3.0. Dlatego zachęcam aktywnych graczy do zgłaszania bugów na forum GSC w topicu o Priboi Story, o co z resztą sami twórcy proszą.

 

Mimo wszystko wielki rispekt dla twórców za stworzenie zupełnie nowej fabuły.

 

EDIT: Ktoś by był za podjęciem się tłumaczenia Priboia na PL?

Sam o tym myślę, ale raczej w pojedynkę zajmie mi to sporo czasu.

 

EDIT2: No to mam pierwsze qq. Save mi się nie wczytuje. Dlaczego? kij wie.

Hmm, coś jest ostro nie tak. Nowa gra też nie chce odpalić. Wywala do pulpitu na spawnowaniu npc. Zainstalowałem moda ponownie i nadal to samo. Wieczorkiem zobaczę reinstall samej gry. Tymczasem time to work...

P.S. Wysłałem im mail z logiem errora. Ciekawe czy coś odpiszą.

Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

 

Co to w ogóle jest? hehe... kto to robił..? Wierzyć mi się nie chce, że można tak zkaszanić klimat stalkera. Nie no... dobre... te kwiatki, wydaje mi się, że maczali w tym swoje palce ^^ jacyś mocno zniewieściali panowie. Efekt wizualizacji radiacji :-D powalający na kolana najbardziej wybrednego gracza.

 

Masakra.

 

...a, muzyka? To brzękanie? Proszę Cię.

 

:wink:

Edytowane przez qqrydza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każdy lubi coś innego. Fakt jest taki, że chcą tam zrobić rezerwat, właśnie ze względu na bujną roślinność która ma swobodę rozwijania się, ponieważ prawie nikt jej tam nie przeszkadza. Np. ja tu nie widzę wypalonego promieniowaniem, szarego i nudnego terenu http://www.opuszczone.com/galerie/uk_prype...e%2F001_lud.jpg

Wydaje mi się też, że ten budynek mamy okazję zwiedzić w Prypeci. niedaleko wejścia do tunelu podziemnego http://www.opuszczone.com/galerie/uk_prype...arnobyl_lud.jpg

Polecam też mapkę miasta http://www.opuszczone.com/galerie/pripyat/index.php

Stadion: http://www.opuszczone.com/galerie/pripyat/...t_65_36A_ht.jpg

Weather Overhauled v8.0 lol http://www.opuszczone.com/galerie/pripyat/...t_65_30A_ht.jpg

Teatrzyk: http://www.opuszczone.com/galerie/pripyat/...t_kol_66_pg.jpg

No i jeszcze dla tych co grali w CoD 4: http://mojasd.ovh.org/ghosttown/chapter7/imag7_003.jpeg

http://mojasd.ovh.org/ghosttown/chapter17/imag17_003.jpeg

Jak dla mnie muzyczka w menu jest klimatyczna. no ale to rzecz gustu. No i te wybuchy energii. Wg. mnie to już w stalkerze dać powinni.

Ale o gustach się nie dyskutuje. Nie podoba się komuś, to skasowanie gamedata nie jest takim wielkim problemem chyba ;]

Mi osobiście się podoba, że już na pierwszej mapie musiałem zwiewać przed gromadką zombiaków. Tym bardziej, że "tradycyjnego" Stalkera przeszedłem z 8 razy.

Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...