djcasey Opublikowano 10 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2008 czym się rozpakowywało pliki stalkera ?? wiem lamerskie pytanie ale jakoś to przeoczyłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drunk_ZoZol Opublikowano 10 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2008 180? na tej stronie i poprzedniej jest coś wymienione. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 10 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2008 Na początek zainstaluj najnowszą łatkę może, bo z tego co piszesz wynika, że nawet tego nie chciało Ci się zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drunk_ZoZol Opublikowano 11 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2008 - tutaj powoli wstające słoneczko :D Nocą jest tak ciemno, ze bez latarki sie nie obejdzie :) a to przykład: Nocka :D Po wrzuceniu Faiakesa w wersji 2.4, + modu na pogodę, i (w sumie nieistotnego) modu na łapki z tatuażami gra wg. mnie nabrała klimatu... przynajmniej do tej pory :) Im bliżej elektrowni się jest (na mapie itd.) tym pogoda podlejsza, dziwniejsze efekty są, i ogólnie mroczniej się robi :D Teraz mi sie zajefajnie gra, zwłaszcza że wygląda to o wiele lepiej, i jakoś chodzi znacznie lepiej niż bez modyfikacji o.0 Wrzucam parę screenów na zachętę tych modyfikacji. Dodam że znacznie fajniej jest, bo przed każdą potyczką muszę zapisywać, bo niewiadomo czy nie dostane headshota ;D świetna zabawa :D POLECAM :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trojanuch Opublikowano 11 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2008 (edytowane) hmmm, nie korzystasz czasem jeszcze z shaderów float32 - cienie na screenach wyglądają bardzo ciemno - nie ustawiałem ich w ten sposób, ale tawersja moda pisana była pod 'vanillowe' shadery. Taki efekt pojawia się kiedy wersję 2.0 - zaistalujesz z shaderami float32. Ustawienia dla 'zwykłych' shderów i float32 muszą być pisane odrębnie (tak jak dla FDL / SL). Dla pewności - skasuj folder gamedata\shaders jeśli taki posiadasz - jeśli nie, to nie wiem czemu te screeny nie wyglądają tak jak powinny, może coś z contrast\gamma... - na pewno zstąpiłeś też user.ltx tym z paczki 'QUICK FIX' - a jęśli tak to którym? Pozdro! Edytowane 11 Lutego 2008 przez trojanuch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drunk_ZoZol Opublikowano 11 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2008 ja w tej grze w ogóle jasności nie ustawiałem [; mam ciutkę za jasno monitor ustawiony do np. CSS bo nie lubię jak kampią w ciemnych miejscach [; Nie wiem co czym zastępowałem, po prostu wrzuciłem wszystkie mody razem i grałem :D dla mnie jest ok, ciemność jak i shadery mi pasują :D [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trojanuch Opublikowano 11 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2008 ja w tej grze w ogóle jasności nie ustawiałem [; mam ciutkę za jasno monitor ustawiony do np. CSS bo nie lubię jak kampią w ciemnych miejscach [; Nie wiem co czym zastępowałem, po prostu wrzuciłem wszystkie mody razem i grałem :D dla mnie jest ok, ciemność jak i shadery mi pasują :D [; No jeśli tak stawiasz sprawę... B-) To po prostu - enjoy hehe! :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 11 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2008 AAx2 i drobne zmiany w conf. A... muszę dodać, że na viśta skacze jak cholera dosłownie co kilka metrów doczytuje dane. Dziwne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 11 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2008 (edytowane) Twoja wina, bo u mnie chodzi doskonale pod Vistą :lol: ps. Fajne fotki ;) Edytowane 11 Lutego 2008 przez MariuszDW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 11 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2008 (edytowane) A instalowałeś na viśta grę? Ja przerzuciłem tylko pliki konfiguracyjne i zapisy gry ale do tej pory nie miałem problemów w takich samych sytuacjach. Edytowane 11 Lutego 2008 przez qqrydza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 11 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2008 (edytowane) No tak, instalowana na tym systemie. Normalnie chodzi. Nawet się bulwersowałem, że Radek 2900XT tak marnie wypadł w tej grze na e-giełdzie i kombinowałem, że może stery do Visty lepsze ma niż na xp. Mowa tu fps'ach, ale przycinek też nie miałem i nie mam. A teraz to pikności - nowy procek ładnie podbił fps'y do góry. Ale teraz tak zacząłem się zastanawiać, czy na którejś lokacji rzyczywiście coś nie haczyło (przy 2GB) z dyskiem... Może obczaj czy pomaga wyłączenie uslugi wstępnego ładowania do pamięci. Edytowane 11 Lutego 2008 przez MariuszDW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 11 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2008 qqrydza, ale te miejsca gdzie się jak psu ja*ca świecą, to lekka przesada ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 11 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2008 (edytowane) Trochę ostro bo gloss_factor na 10 poszedł ale do tej aury pasuje jak w mordę strzelił. Przecież w naturze są materiały tak mocno odbijające światło i przy takim kątem padania dają po oczach niemiłosiernie. Tylko nie pisz, że się z tym nie spotkałeś. Sam czasem dziwię się jak asfalt potrafi razić po gałach. B-) Edytowane 11 Lutego 2008 przez qqrydza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 11 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2008 Dawno mnie tutaj nie było ale widzę, że konfig już jest rozłożony na atomy. Taką grafę osiągacie po tych screenach widzę, że chyba GTX nie styka :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djcasey Opublikowano 11 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2008 qqrydza: napisz proszę jak ty to AAx2 wyciskasz w stalkerze, mnie sie to jakoś nie udaje, mógłbyś udostępnić gdzieś swojego konfiga ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 11 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2008 Właśnie qqrydza zarzuć swoim cfg plus na jakich modach jedziesz ;]. A tak btw są jakieś mody oprócz realism mod które zmieniają postać rozgrywki ? (lepiej zbalansowane bronie, może nowe potwory, questy itp) Pytam bo chciałbym stalkera przejsc jeszcze raz przed clear sky a o modach mało wiem ;]. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djcasey Opublikowano 11 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2008 są np Priboy Story, Oblivion Lost wejdź na forum GSC lub stalker.pl i poczytaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trojanuch Opublikowano 11 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2008 Akurat jestem na bierząco z tematem AA w Stalkerze - i po pewnym wysiłku stwierdzam, że można odpalić go jedynie na sterach 169.09 BETA - czyli dedykowanymi do Crysisa. W najnowszych WHQL - czyli 169.21 - AA nie działa - ustawienie AA w sterach powoduje błędne wyświetlanie grafiki. W sterach 169.09 - ustawiasz przez ich wewnętrzne ustawienia AAx2 w trybie 'wymuś' - i wszytko lata :) Spadek wydajności ok.20% - a efekt syci :) Powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djcasey Opublikowano 11 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2008 (edytowane) trojanuch dzięki zaraz zasysam 169.09 to po prostu trzeba zobaczyć dzięki za info jak idą prace nad nową werjsą moda ? edit: Sprawdzałem na 169.21 (bo starsze się ciągną) i u mnie żadnych problemów z wyświetlaniem grafiki nie było, ale AA nie działa) jesteś pewien że stary ci knocą obraz ? edit2: Wymuszenie w sterownikach (169.09) AAx2 nic nie dało, u mnie to nie działa, nie zauważyłem żadnej różnicy, ani spadku wydajności o jakim pisałeś, ;( jakieś inne wskazówki Edytowane 11 Lutego 2008 przez djcasey Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 11 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2008 (edytowane) Na tych sterownikach do kryzysa działało i działa na sterownikach 169.21. To, że już działa AA znalazłem w aktualizowanym przewodniku do gry stalker. http://www.tweakguides.com/STALKER_1.html Jeśli chodzi o mody to ostatnio wrzuciłem Weather Overhauled v2.0 i troszkę zmieniłem user.ltx. Mój user.ltx. Można go bez problemu modyfikować korzystając z linka powyżej. » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « _preset Extreme ai_use_torch_dynamic_lights on unbindall bind left kLEFT bind right kRIGHT bind up kUP bind down kDOWN bind jump kSPACE bind crouch kLCONTROL bind accel kLSHIFT bind sprint_toggle kX bind forward kW bind back kS bind lstrafe kA bind rstrafe kD bind llookout kQ bind rlookout kE bind cam_zoom_in kADD bind cam_zoom_out kSUBTRACT bind torch kL bind night_vision kN bind wpn_1 k1 bind wpn_2 k2 bind wpn_3 k3 bind wpn_4 k4 bind wpn_5 k5 bind wpn_6 k6 bind artefact k7 bind wpn_next kY bind wpn_fire mouse1 bind wpn_zoom mouse2 bind wpn_reload kR bind wpn_func kV bind wpn_firemode_prev k9 bind wpn_firemode_next k0 bind pause kPAUSE bind drop kG bind use kF bind scores kTAB bind chat kCOMMA bind chat_team kPERIOD bind screenshot kF12 bind quit kESCAPE bind console kGRAVE bind inventory kI bind buy_menu kB bind skin_menu kO bind team_menu kU bind active_jobs kP bind map kM bind contacts kH bind vote_begin kF5 bind vote kF6 bind vote_yes kF7 bind vote_no kF8 bind speech_menu_0 kC bind speech_menu_1 kZ bind use_bandage kRBRACKET bind use_medkit kLBRACKET bind quick_save kF5 bind quick_load kF9 cam_inert 0. cam_slide_inert 0.25 cl_cod_pickup_mode 1 cl_dynamiccrosshair off g_always_run on g_autopickup off g_backrun off g_corpsenum 10 g_eventdelay 0 g_game_difficulty gd_stalker hud_crosshair off hud_crosshair_dist off hud_info on hud_weapon on load_last_save don bobasino_autosave mm_mm_net_srv_dedicated off mm_net_con_publicserver off mm_net_con_spectator 20 mm_net_con_spectator_on off mm_net_filter_empty on mm_net_filter_full on mm_net_filter_listen on mm_net_filter_pass on mm_net_filter_wo_ff on mm_net_filter_wo_pass on mm_net_srv_gamemode st_deathmatch mm_net_srv_maxplayers 32 mm_net_srv_name DON-ZUZA mm_net_srv_reinforcement_type 1 mm_net_weather_rateofchange 1. mouse_invert off mouse_sens 0.12 net_cl_icurvesize 0 net_cl_icurvetype 0 net_cl_interpolation 0. net_cl_log_data off net_dbg_dump_export_obj 0 net_dbg_dump_import_obj 0 net_dbg_dump_update_read 0 net_dbg_dump_update_write 0 net_dedicated_sleep 5 net_sv_gpmode 0 net_sv_log_data off net_sv_pending_lim 2 net_sv_update_rate 30 ph_frequency 100.00000 ph_iterations 38 r1_dlights on r1_dlights_clip 75. r1_glows_per_frame 16 r1_lmodel_lerp 0.1 r1_pps_u 0. r1_pps_v 0. r1_ssa_lod_a 96. r1_ssa_lod_b 64. r1_tf_mipbias 0. r2_aa off r2_aa_break 0.800000,0.500000,0.000000 r2_aa_kernel 0.5 r2_aa_weight 0.250000,0.250000,0.000000 r2_allow_r1_lights off r2_gi off r2_gi_clip 0.001 r2_gi_depth 1 r2_gi_photons 16 r2_gi_refl 0.9 r2_gloss_factor 0.0001. r2_ls_bloom_fast off r2_ls_bloom_kernel_b 0.8 r2_ls_bloom_kernel_g 3.5 r2_ls_bloom_kernel_scale 1. r2_ls_bloom_speed 100. r2_ls_bloom_threshold 0.37 r2_ls_depth_bias -0.0003 r2_ls_depth_scale 1.00001 r2_ls_dsm_kernel 0.7 r2_ls_psm_kernel 0.7 r2_ls_squality 1. r2_ls_ssm_kernel 0.7 r2_mblur 0.4 r2_parallax_h 0.02 r2_slight_fade 2. r2_ssa_lod_a 96. r2_ssa_lod_b 32. r2_sun on r2_sun_depth_far_bias -0.00001 r2_sun_depth_far_scale 1. r2_sun_depth_near_bias 0.00001 r2_sun_depth_near_scale 1. r2_sun_details on r2_sun_focus on r2_sun_lumscale 2. r2_sun_lumscale_amb 1.15 r2_sun_lumscale_hemi 1.25 r2_sun_near 22. r2_sun_near_border 1. r2_sun_tsm on r2_sun_tsm_bias 0.25 r2_sun_tsm_proj 0.5 r2_tf_mipbias -0.5 r2_tonemap off r2_tonemap_adaptation 5. r2_tonemap_amount 0.4 r2_tonemap_lowlum 0.005 r2_tonemap_middlegray 0.2 r2_wait_sleep 0 r2_zfill off r2_zfill_depth 0.1 r2em 0. r__detail_density 0.2 r__geometry_lod 1.2 r__supersample 1 r__tf_aniso 16 renderer renderer_r2 rs_c_brightness 1. rs_c_contrast 1.2 rs_c_gamma 1.3 rs_fullscreen on rs_refresh_60hz on rs_stats off rs_v_sync off rs_vis_distance 1.5 snd_acceleration on snd_cache_size 32 snd_efx on snd_targets 24 snd_volume_eff 1. snd_volume_music 0.7 sv_anomalies_enabled 1 sv_anomalies_length 3 sv_artefact_respawn_delta 30 sv_artefact_spawn_force 0 sv_artefact_stay_time 3 sv_artefacts_count 10 sv_auto_team_balance 0 sv_auto_team_swap 1 sv_bearercantsprint 1 sv_client_reconnect_time 0 sv_console_update_rate 1 sv_dedicated_server_update_rate 100 sv_dmgblockindicator 1 sv_dmgblocktime 0 sv_forcerespawn 0 sv_fraglimit 10 sv_friendly_indicators 0 sv_friendly_names 0 sv_friendlyfire 1. sv_hail_to_winner_time 7 sv_max_ping_limit 2000 sv_pda_hunt 1 sv_reinforcement_time 20 sv_remove_corpse 1 sv_remove_weapon 1 sv_returnplayers 1 sv_rpoint_freeze_time 0 sv_shieldedbases 1 sv_spectr_firsteye 1 sv_spectr_freefly 0 sv_spectr_freelook 1 sv_spectr_lookat 1 sv_spectr_teamcamera 1 sv_statistic_collect 0 sv_statistic_save_auto 0 sv_teamkill_limit 3 sv_teamkill_punish 1 sv_timelimit 0 sv_vote_enabled 255 sv_vote_participants 0 sv_vote_quota 0.51 sv_vote_time 1. sv_warm_up 0 texture_lod 0 vid_mode 1024x768 [spoiler/] Edytowane 11 Lutego 2008 przez qqrydza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dragonlore Opublikowano 11 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2008 (edytowane) poratujcie -wgralem pare modow i gra chodzila,jednak pozniej zaczela wysypywac sie do pulpitu,w plikach nic nie grzebalem. odinstalowalem obecnie stalkera i instaluje znowu,jednak wacham sie czy wgrac patha nr 5 bo byc moze jest zbyt malo kompatybilny z niektorymi modami. moje mody to :"faiakies v15"-najbardziej mi zalezy na dolaczonym do paczki modzie,no time limit on the quest.I teraz po instalacji stalkera wgrywac 5 patha czy jakiegos starszego??.moze cos zle robie wklejajac mody?? ps.nie mam spolszczenia ale mam zamiar wgrac-jakies porady co do sposobu na mody ,kolejnoscia lub poprawna lokalizacja moda/ow? Edytowane 11 Lutego 2008 przez dragonlore Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trojanuch Opublikowano 11 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2008 (edytowane) Miałem na myśli błędne wyświetalnie grafiki jak w poniższym poście: I've tried every setting in the CP. The weird thing is that it works ok if I untick the fullscreen checkbox in the stalker meny. If I try to play in fullscreen it looks like this: http://img147.imageshack.us/my.php?i...stalkerfj9.jpg I'll try some other drivers after dinner. Występuje u mnie na strach 169.21 po włączeniu AAx4 w sterach (po włączeniu AAx2 obraz 'gry' zajmuje połowę ekranu). Na sterach 169.09 - AA działa i dobrze się ma :) Nie wiem czemu tak jest akurat u mnie - ale fakty są takie, że tak jest B-) Edytowane 11 Lutego 2008 przez trojanuch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 11 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2008 (edytowane) Wgrałem sobie (mój pierwszy mod) Weather Overhauled 2.0 Tu jest ciemniej niż w oryginalnej grze bez patch'y. Można coś zrobić żeby latarka lepiej świeciła? Moja komórka lepiej daje (SE z latarką). W pomieszczeniach to jak cie mogę, ale na dworze to praktycznie czubki butów co najwyżej widać. Edytowane 11 Lutego 2008 przez MariuszDW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trojanuch Opublikowano 11 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2008 (edytowane) Masz dwie wersje nocy - jaśniejszą i ciemniejszą - jaśniejsza powstała właśnie po to by z nie skorzystac kiedy jest zbyt ciemno ;). Dwa - to użyj quick-fixa - jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Trzy - upewnij się, że nie masz zainstalowanych float32. Cztery - pobaw się tochę suwaczkami gamm \ contrast \ brightness To tyle - mod nie powinien być ani za ciemny, ani za jasny - ot w sam raz taki :P Noce muszą być ciemne IMO - bo takie właśnie są jak wyjedziesz sobie za miasto gdzie nie ma latarni i innych źródeł światła. Jeśli jednak realizm cię nie interesuje - co jest oczywiście kwestią gustu, to tu masz instrukcję jak rozjaśnić sobie noce jeszcze bardziej: Do tego czasu sprobój otworzyć plik weather_default.ltx w notatniku. Na górze tego pliku będziesz miał tabelę czasu - może z niej wyczytać które fazy (np. [weather_deafaul01], pweather_deafaul02] itd.) są nocne (od której do której) - czyli wystepują w czasie 21:00-04:00. Traz jak zjedziesz w dół pliku - to pod tabelą czasu zaczynaja sie kody opisujące poszczególne fazy - interesuje cię zmniejszenie parametru [ambient] o stałą wartość - we wszystkich tych fazach które wyróżniłeś jako nocne. Dodatkowo - we wszystkich fazach nocnych niebem (czyli parametr sky_texture = ) jest sky_24_cube i sky_13_cube_night - więc możesz je rozpoznać także po tym. Spróbój dokonać tej przeróbki - to naprawdę nic trudnego :) Jedyny realistyczny sposób by rozjaśnić noce - to dodać księżyc - ale ten temat jeszcze mocno WIP :) Edytowane 11 Lutego 2008 przez trojanuch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 11 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2008 (edytowane) Nic nie mówie, nic nie mówie. Kwestia gustu/monitora/wzroku (rozpoznawanie barw). W końcu zobaczyłem dzień i jest pięknie ;) edit Ja rozumiem, że w nocy czasami jest ciemno :lol: Mi chodzilo o samą latareczkę, chociaż pewnie nie ma opcji więcej mocy bez psucia innych rzeczy. Edytowane 11 Lutego 2008 przez MariuszDW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trojanuch Opublikowano 11 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2008 Nic nie mówie, nic nie mówie. Kwestia gustu/monitora/wzroku (rozpoznawanie barw). W końcu zobaczyłem dzień i jest pięknie ;) edit Ja rozumiem, że w nocy czasami jest ciemno :lol: Mi chodzilo o samą latareczkę, chociaż pewnie nie ma opcji więcej mocy bez psucia innych rzeczy. Opcja jest :) Ustawienia latarki znajdują się w gamedata > config > models > objects > light_night.ltx - znajdziesz tam wszystko - od teksturki 'reflktora' po siłę i odległość świecenia. Jest duuuużo modów które poruszają temat latarki - wbij się na Stalker Files - i poszukaj sobie czegoś :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 12 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2008 A propos błędów... ... zdarzają się czasami różne błędy. Taki obraz jak pokazywałeś (trojanuch) też mi się zdarzył. Wgranie ponowne sejwu na ogół pomaga. Jakieś problemy ogólnie są z wygładzaniem, można grać godzinami i nic a może się wysypać przy pierwszym wczytywaniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 12 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2008 (edytowane) Opcja jest :) Ustawienia latarki znajdują się w gamedata > config > models > objects > light_night.ltx - znajdziesz tam wszystko - od teksturki 'reflktora' po siłę i odległość świecenia. Jest duuuużo modów które poruszają temat latarki - wbij się na Stalker Files - i poszukaj sobie czegoś :) Dzięki :) Znalazłem sobie Flashlight Range Mod (1.0001). Zaraz obczaję jak się komponuje z twoim modem. edit Mi to pasi. Bez latarki>latarka bez moda>latarka z modem: Edytowane 12 Lutego 2008 przez MariuszDW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dragonlore Opublikowano 12 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2008 poratujcie -wgralem pare modow i gra chodzila,jednak pozniej zaczela wysypywac sie do pulpitu,w plikach nic nie grzebalem. odinstalowalem obecnie stalkera i instaluje znowu,jednak wacham sie czy wgrac patha nr 5 bo byc moze jest zbyt malo kompatybilny z niektorymi modami. moje mody to :"faiakies v15"-najbardziej mi zalezy na dolaczonym do paczki modzie,no time limit on the quest.I teraz po instalacji stalkera wgrywac 5 patha czy jakiegos starszego??.moze cos zle robie wklejajac mody?? ps.nie mam spolszczenia ale mam zamiar wgrac-jakies porady co do sposobu na mody ,kolejnoscia lub poprawna lokalizacja moda/ow? ponawiam powyzsze pytanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 12 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2008 patch 1.0004 + faiakes 2.4 (-float32) + Weather Overhauled v2.0 + S.H.A.R.P.E.R-Textures.v.0.95 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...