Miazga82 Opublikowano 18 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2008 No to nie wiem co Ty tam masz za kalkulator, ale u mnie poszło bezboleśnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satou Opublikowano 18 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2008 No to nie wiem co Ty tam masz za kalkulator, ale u mnie poszło bezboleśnie.na tym kalkulatorze przeszedlem pierwszego STALKER'a i to na ustawieniach DX9 z suwakami na medium/high Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manhunt Opublikowano 18 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2008 Jeśli tak to albo w Clear Sky jest dużo lepsza grafa, albo ta beta jest niezoptymalizowana... ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 18 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2008 Stalker w Nevadzie idzie w kierunku Strefy 51 :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 18 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2008 Przed chwila przetestowalem to demko , wczesniej ktos porownywal roslinnosc do tej z najnowszego Turoka ano trzeba miec -4 dioptri albo szklane oko zeby to porownywac . W Turoku najsmieszniejsze bylo to ze roslinnosc obracala sie wraz z bohaterem w C.S jest normalnie ,stoi stabilnie umocowana podloza ,a ze wyglada przecietnie na dzien dzisiejszy nie ma mozliwosc i stworzenia perfekcyjnej trawy tych rozmiarow mzoe transparentny AA poprawi sprawe ale watpie czy podolaja temu najnowsze GPU . Spadki fps sa tragiczne , przecietnie 32fps w obozie CSKY 17-20 fps przy probie podejscia do wierzy 8-9 fps istne jaja . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 18 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2008 Przed chwila przetestowalem to demko , wczesniej ktos porownywal roslinnosc do tej z najnowszego Turoka ano trzeba miec -4 dioptri albo szklane oko zeby to porownywac . W Turoku najsmieszniejsze bylo to ze roslinnosc obracala sie wraz z bohaterem w C.S jest normalnie ,stoi stabilnie umocowana podloza ,a ze wyglada przecietnie na dzien dzisiejszy nie ma mozliwosc i stworzenia perfekcyjnej trawy tych rozmiarow mzoe transparentny AA poprawi sprawe ale watpie czy podolaja temu najnowsze GPU . Spadki fps sa tragiczne , przecietnie 32fps w obozie CSKY 17-20 fps przy probie podejscia do wierzy 8-9 fps istne jaja . Nawet nie ściągam z tego powodu ;]. Mam nadzieje, że to kwestia niezoptymalizowania tego demka i że w fullu tak nie bedzie ;]. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 18 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2008 fps spada w początkowych godzinach kiedy promienie słoneczne przechodzą przez największą ilość traw; co to jakości ich samych to nie bierzecie pod uwagę PODSTAWOWEJ rzeczy, a mianowicie to jest demo BARDZO wczesne ledwo co zaczęte i nie można od niego wymagać wszystkiego! http://stalker.funday.pl/images/photoalbum...learsky_045.jpg - 31 stycznia 08 i od razu widać, że roślinność bagienna została zmieniona względem tego dema, jest jej więcej (rodzajów) inne tekstury podłoża ... gra cały czas się rozwija. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 18 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2008 (edytowane) LPKorn3324 Wiadomo ze to wczesne demo ,ale wiadomo rowniez ze cudow nie ma :) Kiedys lata temu mialem wczesne demo stalkera i chodzilo plynnie na GF4MX 440 potem byla kolejna betka i tez chodzila plynnie . Dzis mamy betke i zacina jak s[ciach!].....n na maksiora . Co oni chcieli uzyskac puszczajac tego crapa w siec ?? chyba ludzi wystraszyc albo usprawiedliwic kolejne odwlekanie premiery . Na screenie do ktorego zapodales linka : Nic nie widac bo odleglosc od roslinnosci jest na tyle duza ze nie mozna ocenic zadnej poprawy i nie ma co liczyc na wspaniala szczegolowa trawe wysokosci 2 m ,poprostu nie ma takiej opcji ani techniki , beda bitmapy a ze beda powiekszone beda wygladac tak jak wygladaja . Tak jak pisalem wczesniej moze Transparent AA polepszy jakosc owej trawy na kartach 4 x GPU :) Edytowane 18 Maja 2008 przez Mario2k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 18 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2008 (edytowane) Poczekajmy na wersje dx10, który to może renderować większą ilość różnorodnych obiektów na scenie. Tak w ogóle nie ma co przykładać dużej wagi do tego demka, to tak jak z wersjami alpha do Shadow of Chernobyl, nie miały wiele wspólnego ze sobą. Tak btw to mapka nowego terenu Jestem ciekaw czy komuś sie uda zaimplementować to oświetlenie z dema do SoC. Edytowane 18 Maja 2008 przez Miazga82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satou Opublikowano 18 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2008 (edytowane) wczesniej ktos porownywal roslinnosc do tej z najnowszego Turoka ano trzeba miec -4 dioptri albo szklane oko zeby to porownywac . czytanie ze zrozumieniem to cecha ktora srednio sie popisujesz, powinienes nad nia popracowac ;) pisalem ludzie narzekali na grafe roslinnosci w Turoku , ale na tych screenach te krzaki ktore wygladaja jak z duke nukem 3d , wcale nie prezentuja sie lepiejporownywalem raczej reakcje ludzi na to co mogli zobaczyc na screenach z obydwu wymienionych gier. Wnikliwego porownania roslinnosci z Turoka wzgledem Clear Sky nie przeprowadzalem. Zdziwilo mnie ze polowa topicu o Turoku to jazda po grafice a taki babol jak nizej nikomu nie przeszkadzal ;) ale takie prawo alpha/beta/gamma wersji :P :P mam nadzieje ze roslinnosc w full wersji , skoro jest tworzona przez duplikacje, bedzie w wiekszej rozdzielczosci bo ta pixeloza nie pasuje do jalowego podloza nawet. Edytowane 18 Maja 2008 przez satou Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 18 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2008 http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=27401 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron72 Opublikowano 19 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2008 Zdziwilo mnie ze polowa topicu o Turoku to jazda po grafice a taki babol jak nizej nikomu nie przeszkadzal ;) ...... ale takie prawo alpha/beta/gamma wersji :P :P Hej -no właśnie sam sobie odpowiedziałeś :wink: .Turok to produkt finalny(co dla mnie oznacza -woła się na mnie kasę za wykonaną pracę).A STALKER CS to nawet nie demo(a gdzie są ogniska?Tylko u mnie ich brak?Słyszę ,a nie widzę :rolleyes: ).Jednak dla mnie nawet ta namiastka dema depta klimatem Turoka(grafa żenua poza "brysiami", AI...gdzie, gdzie?Monotonna jak jazda tramwajem).STALKERA mimo błędów(wszystko ma błędy czy wady...) bardzo lubię i żałuję ,że już grałem w niego kilka razy.Pierwszy kontakt z grą naprawdę mnie urzekł klimatem no i pomysłem na fabułę(piło się lugolę zresztą."Jod 23 -dawka większa niż życie" :wink: ).Mam nadzieję ,że nie spaprają dwójki.Oby...Grafika mogłaby z małymi poprawkami zostać dla mnie.Gra ma czym się bronić(w świetle jedynki to piszę) więc nie musi nadganiać efekciarstwem.Ale owszem -jak dowalą "dla oczu" przy dobrej optymalizacji( :razz: ) i nie szczerbiąc fabuły nie będę się gniewał :wink: .W końcu po coś się zarabia i po coś kupuje sprzęt.Sama fabuła jest w książkach, sama grywalność w szachach, a samo piękno dla oczu w galerii.Od gier wymagam komercyjnego wypośrodkowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 19 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2008 --> stalker.funday.pl Gdyby zapytać Was o największe wydarzenie w świecie S.T.A.L.K.E.R. jakie miało miejsce w ostatnich dniach to najpewniej każdy powiedziałby: "Jak to co? Demo!" Zasadniczo mielibyście rację bo prawdziwa atrakcja została szybko zbagatelizowana, a demo poniekąd utworzyło osłonę dymną. Tą 'rzeczą', która miała by przyćmić demo jakie wyciekło do internetu to ponad 35 minutowy film przedstawiający cztery poziomy: Bagna, Kordon, Limańsk i Czerwony las. Całość okraszona jest komentarzem Olega Jaworskiego z GSC. Całość nagrana jest kamerą, jakość słaba/średnia ale nie ona jest najważniejsza. Link i info o video usunięto z forum gry na prośbę GSC. Ponoć materiał ten ma pojawić się "później" ... My czekać nie zamierzamy więc linki do filmu znajdziecie pod tekstem. Całość waży przeszło 200 MB i jest w 3 częściach stąd poniżej osoby, które nie chcą bawić się w ściąganie mogą przeczytać kilka ciekawych informacji jakie w nagraniu zaobserwowano. Bagna: O tym jak ogromna jest to mapa przekonać można się choćby z dema, na filmie widać kilka miejsc na niej jak obóz monolitu, wieże obserwacyjną (inną niż w demie) i zniszczoną cerkiew z pobliskim cmentarzem. Widać ją na kilku screenach jakie wcześniej opublikowano. Sama budowla wygląda kapitalnie, wygląda jakby pogrążała się w bagiennych piaskach. Dużo nowej zieleni oraz świetne tekstury, które rzeczywiście wyglądają jakbyśmy poruszali się po wydmach, czy madach rzecznych. Kordon: Na pierwszy rzut oka niewiele się w nim zmieniło. Pokazana została wioska stalkerów w jakiej zaczynamy przygodę w ShoC, która może poza tym, że jest jeszcze bardziej zarośnięta i rozmieszczono na niej kilka dodatkowych obiektów wygląda prawie tak samo jak w oryginale. Idąc główną drogą w kierunku Wysypiska również nie widać większych zmian względem pierwotnej Zony. Prawdziwa rewolucja czeka nas na obrzeżach gdzie poziom ten już raczej nie przypomina starego Kordonu. Zmieniono ukształtowanie terenu, dodano więcej drzew i innej roślinności, rozlokowano obozy stalkerów. Limańsk: O ile Prypeć był wizytówką Cienia Czarnobyla to Limańskz pewnością będzie tym samym dla Czystego Nieba. Ponad 15 min trwała sekwencja na tym poziomie i muszę uczciwie przyznać, że po tej nieco bardziej wyczerpującej prezentacji Limańsk zapowiada się lepiej niż osławiony Prypeć. Architektura tego miejsca stylizowana jest na lata 50', zabudowa jest z tego powodu niska (bez bloków jak w Prypeci). W oczy rzucają się od razu dwie rzeczy. Pierwsza to naszpikowanie tego levela detalami. Masa uliczek, przy której stoją domy, a przy nich z kolei place zabaw (i nie mam tutaj na myśli jednej huśtawki), skwery z ławkami, płotki otaczające przejścia, powalone drzewa, zniszczone i na pół zatopione w rzece przepływającej przez miasteczko pojazdy. Można długo tak wymieniać wygląda to niesamowicie. Co również zdumiewające to fakt, że GSC starało się zwiększyć liczbę miejsc jakie możemy eksplorować i poruszać się. Można przeskoczyć na sąsiedni parapet i dojść nim do pomieszczenia, w którym znajdziemy drabinę po której wejdziemy na dach. Druga rzecz to roślinność. Jest wszędzie, zarasta każdy skrawek ziemi. Przez nią wszystko wygląda na jeszcze bardziej opuszczone, nieodwiedzane przez dziesiątki lat. Nawet jezdnia jest cała popękana i pokryta dziurami. W Limańsku czy też na jego obrzeżach (tego dokładnie na filmie nie widać) ulokowano Czarnobyl-2 czyli osłabioną już antenę. W grze zdecydowano się umieścić tylko 3 jej kondygnacje, ponieważ jak Oleg mówi gdy z początku próbowali zaimplementować ją całą w przybliżonych rozmiarach to pokrywała całe miasto (!). Czerwony las: Większą część poziomu zajmują lasy co nie jest zaskoczeniem. Chwilę pokazano inne miejsca na tym levelu lecz nie da się ich bliżej opisać. Wiadomo za to, że las będzie pełen mutantów i anomalii (niemożliwe prawda?) oraz na swoim terenie mieści jakieś laboratorium. Poza tym Oleg mówił o tym, że większość tekstur została ponownie utworzona ze zdjęć jakie przywieziono z wypraw i zapisana w wyższej rozdzielczości, wspomniano o nowej technologii graficznej 'detail bumps', która umożliwia przyglądanie się detalom z każdej odległości nie tracąc przy tym ostrości. W praktyce wygląda to tak, że możemy niemalże przyłożyć nos do ściany, a jej tekstura nadal będzie wyglądała ostro. Ponadto w jednym z ujęć pokazano kolejny typ czujnika. ----------------------------------------------------------------- [część 1] http://www.mediafire.com/?er42zmujggv [część 2] http://www.mediafire.com/?hmeg19ddv9m [część 3] http://www.mediafire.com/?02kxsxyhnyo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 19 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2008 Limansk robi wrażenie, ilość szczegółów i staranność wykonania tej mapy na prawdę wgniata w fotel. Klimatem i mroczną atmosferą zalatuje z kilometra ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 19 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2008 Przed chwila przetestowalem to demko , wczesniej ktos porownywal roslinnosc do tej z najnowszego Turoka ano trzeba miec -4 dioptri albo szklane oko zeby to porownywac . W Turoku najsmieszniejsze bylo to ze roslinnosc obracala sie wraz z bohaterem w C.S jest normalnie ,stoi stabilnie umocowana podloza ,a ze wyglada przecietnie na dzien dzisiejszy nie ma mozliwosc i stworzenia perfekcyjnej trawy tych rozmiarow mzoe transparentny AA poprawi sprawe ale watpie czy podolaja temu najnowsze GPU . Spadki fps sa tragiczne , przecietnie 32fps w obozie CSKY 17-20 fps przy probie podejscia do wierzy 8-9 fps istne jaja . Dziwne bo u mnie na maximum w 1280 chodzi płynniutko pod Vistą .... spadków brak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 20 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2008 (edytowane) Dziwne bo u mnie na maximum w 1280 chodzi płynniutko pod Vistą .... spadków brak Dziwne to jest to ze u jednych spadki sa a u innych nie Pozniej sprawdze jak chodzi pod Vista x64 Update Potwierdzam to co pisal : konio68 Pod Vista 64 Home Premium chodzi plynnie 35 do 70 fps 1280x960 zadnych freezow w ciagu 15 minut nie stwierdzilem , tyle ze po zaladowaniu sejva wychodzi do pulpitu :/ Widac nowy Stalker Microsoft Vista Friendly no to czekamy na kolejna demko ;) Edytowane 20 Maja 2008 przez Mario2k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 20 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2008 Takie uroki wczesnej wersji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 22 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2008 Szkoda, że zroblili tylko 3 sekcje anteny z 10. Robiło by to znacznie lepsze wrażenie. Jak sami mówią zrobili najpierw "pełną" ale "zakrywała całe miasto". Przypuszczam, że chodzi im o dysproporcję rozmiarów anteny i miasteczka. No ale czy nie o to właśnie chodziło. No i licze na jakies lepsze A-life. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 22 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2008 mówisz, że dobrze to by wyglądało jakby na całej długości levela była wielka antena? A przejdzie na drugą stronę to jak? Przejsciem podziemnym? ;p gdybyśmy mieli to tak rozpatrywać to każdy p;oziom musiałby być 10x większy żeby wszystko zrobić w normalnych rozmiarach ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 22 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2008 Nie na całej długości. Zobacz tylko ile zajmują te 3. 7 więcej obok aż tak wiele miejsca by nie zjadło a efekt by był wiele lepszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron72 Opublikowano 22 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2008 Pod Vista 64 Home Premium chodzi plynnie 35 do 70 fps 1280x960 zadnych freezow w ciagu 15 minut nie stwierdzilem , tyle ze po zaladowaniu sejva wychodzi do pulpitu :/ No jednak 15 minut to mało -jak pograłem około godzinki to raz mi zamuliło.Z tymi save'ami to i u mnie.Wiadomo -wczesne to jest.Dzika jak "obszukiwałem" to też -pulpit....Ale do gry aż się palę...no po prostu zawodzi mnie, jak nieczęsto się zdarza, cierpliwość :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 22 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2008 mówisz, że dobrze to by wyglądało jakby na całej długości levela była wielka antena? A przejdzie na drugą stronę to jak? Przejsciem podziemnym? ;p gdybyśmy mieli to tak rozpatrywać to każdy p;oziom musiałby być 10x większy żeby wszystko zrobić w normalnych rozmiarach ;)przciez w rzeczywistosci antena to nie plot. nie trzeba jej obchodzic. wystarczy przejsc pod nią :) nie widzialem filma, wiec moze w grze zrobili z tego ogrodzenie :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 25 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2008 Kupiłem sobie Platynową Kolekcję i zamierzam się ostro za niego w końcu brać. Jakie patche wgrać? czy te najnowsze pomagają czy psują coś w rozgrywce Singelplayer? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manhunt Opublikowano 25 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2008 Muszę sobie wyrwać wersję kolekcjonerską bo fajne gadżety ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 25 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2008 Juz wieeele razy było powtarzane, że sensowne zmiany w single są bodaj do patcha 1.04, potem samo multi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 25 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2008 mówisz, że dobrze to by wyglądało jakby na całej długości levela była wielka antena? A przejdzie na drugą stronę to jak? Przejsciem podziemnym? ;p gdybyśmy mieli to tak rozpatrywać to każdy p;oziom musiałby być 10x większy żeby wszystko zrobić w normalnych rozmiarach ;) No wlasnie ,widac ograniczenia silnika i wielkosci mapy :/ Przeciez jesli chodzi o sam model/obiekt 3D Anteny to az tak skomplikowane toto chyba nie jest mogli by spokojnie zrobic go w odpowiedniej skali tylko ....... ? Tak sie czasami zastanawiam , ile przyjdzie nam czekac az gra FPP typu Stalker bedzie sie rozgrywala na obszarze wielkosci powiedzmy Warszawy ? tak +/- 15x15km ( 20x20 km ) gdzie wszystkie zabudowania beda mialy odpowiednia skale Obawiam sie ze w tym kulawym tempie jakie serwuja nam Programisci to moge nie doczekac ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 25 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2008 No wlasnie ,widac ograniczenia silnika i wielkosci mapy :/ Przeciez jesli chodzi o sam model/obiekt 3D Anteny to az tak skomplikowane toto chyba nie jest mogli by spokojnie zrobic go w odpowiedniej skali tylko ....... ? Tak sie czasami zastanawiam , ile przyjdzie nam czekac az gra FPP typu Stalker bedzie sie rozgrywala na obszarze wielkosci powiedzmy Warszawy ? tak +/- 15x15km ( 20x20 km ) gdzie wszystkie zabudowania beda mialy odpowiednia skale Obawiam sie ze w tym kulawym tempie jakie serwuja nam Programisci to moge nie doczekac ;) może nie do końca się zrozumieliśmy. Wg mnie chłopaki mogli troszkę większą zrobić tą antenę (x2?) ale oczywiście nie w naturalnej skali. Popatrzcie sobie na zdjęcia to jest OGROMNE! Poza tym mamy w tym wypadku połączenie miasteczka z lat 50tych + owa antena - wyglądało by to co najmniej dziwnie jakby antena była na całej długości poziomu przechodząc przez te budynki ... Co do drugiej części twojej wypowiedzi mario - wątpie by takie powstały. Po pierwsze jest to niewyobrażalna robota i nie chodzi tutaj o ograniczenia sprzętowe bo w końcu każdy budynek, ulica, skwer powinien wyglądać nieco inaczej no chyba, że byłby jeden model bloku itp :lol2:, a zostawiając proces tworzenia to należy sie zapytać KTO by CHCIAŁ w to grać? Wiało by nudą aż nadto. Tak na marginesie to kilka lat temu wyszła taka bierka Boiling Point - chyba najwiekszy obszar w grach na PC tylko co z tego? Pomijając 100000000 bugów to wszystko wyglądało tak samo, NUDA! Podobnie zresztą było jak dla mnie w Just Cause obsar ogromny ale każda wyspa wyglądała tak samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Elviso26 Opublikowano 25 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2008 przepraszam bardzo za lamerskie pytanie ale skąd mozna pobrać to demo??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scratix Opublikowano 25 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2008 przepraszam bardzo za lamerskie pytanie ale skąd mozna pobrać to demo??? P2P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
q8ic Opublikowano 25 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2008 KTO by CHCIAŁ w to grać? Wiało by nudą aż nadto.Heh - no ja własnie liczyłem na takiego FPS'a w konwencji Morrowinda - z resztą to wynikało z zapowiedzi - no i oczywiście srogo sie zawiodłem :c Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...