Skocz do zawartości
LCC

S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl / Clear Sky / Call of Pripyat / Heart of Chornobyl - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

http://www.stalker.funday.pl/savedgames.rar - frakcja wolność ale nie pamiętam na jakim etapie byłem wtedy

http://www.stalker.funday.pl/bazapowinnosci.rar - znacznie wcześniejszy save ale właśnie dokładnie zrobiony w bazie wolności nie pamietam czy juz wtedy do nich dołączyłem

 

oba na 1.5.05

Edytowane przez LPKorn3324

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam pytanko odnośnie problemu który mnie spotkał.

Po drugiej wizycie u leśnika i dostarczeniu tego o co prosił otrzymałem karabinek i jako zadnie pogadankę z gościem w wiosce mapa dalej. On pyta czy dowiedziałem się czegokolwiek na temat zaginionych. I tu problem bo jedyną możliwą odpowiedzią jest, iż jeszcze nie. Mam wrażenie iż w tym momencie fabuła mi się urywa bo jakoś kompletnie nie zauważyłem innych przesłanek co dalej robić. Coś przeoczyłem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Divek

Masz mase mozliwosci [; Albo cofasz sie do kordonu i sprint do bazy stalkerow albo na wysypisku chowasz sie w tunel kolo skladu.

 

Znow przysiadlem przed chwila. Efekt to jakies 5x pulpit w czerwonym lesie jak SEV praktycznie nie nadawal sie do noszenia a ja biegalem miedzy jedna a druga anomalia po artefakty ^^

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Divek

Masz mase mozliwosci [; Albo cofasz sie do kordonu i sprint do bazy stalkerow albo na wysypisku chowasz sie w tunel kolo skladu.

 

Znow przysiadlem przed chwila. Efekt to jakies 5x pulpit w czerwonym lesie jak SEV praktycznie nie nadawal sie do noszenia a ja biegalem miedzy jedna a druga anomalia po artefakty ^^

hehe.

Może nie jestem geniuszem ale akurat na to dałem rade wpaść -_-

Próbowałem już w tunelu i bazie między wysypiskiem a kordonem (gdzie ten skot stoi) w obu przypadkach kończyło się to śmiercią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za słowa uznania :) Zdążyłem już przywyknąć do samych slow krytyki – więc miło mi tym bardziej. Nad zwięzłością tekstów pracuję – sami zobaczycie od następnych recenzji – dla malkontentów dodam, że nowych gier :> Niestety/stety lubię pisać, więc mnie pióro świeżbi ... Ze względów formalnych, teksty bedą ukazwyać się zgodnie z harmonogramem wydań w PL nie u wujka w Rosji i cioci z Ameryki :D :>

 

"Przyjrzyjmy się zatem z bliska, czy promieniowanie Zony nadal jest tak silne, jak kiedyś ..." to moja wesoła twórczość, brzmi nieźle, ale nie przesadzajmy :D

 

Gierkę na patchu 10.0.4 polecam – śmigała u mnie nieźle i bez jakichś tragicznych błędów, poza tymi nieszczęsnymi wylotami do pulpitu. Ofc bądź wyrozumiała, daj jej szansę, a będzie to miłość obustronna – klimat rekompensuje niemal wszystko :>

To i ja dołożę kilka słów uznania...Niezła recenzja. Ogólny poziom nie odbiegający od znanych i lubianych serwisów. Fajnie, że wyeliminowałeś natrętny humor :wink: . Naprawdę o.k. Oby tak dalej... :wink:

 

Też się zastanawiam czy nie pyknąć w Czyste Niebo, tylko, że po Gothic 3 mam alergię na bugi :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

patch 1.5.0.5 i da sie grać ;). Jeszcze mechanic fix i jest spoko - klim jest przedni imo. Ja skończe niedługo CS i czekam na mega mody aka OB czy coś innego do CS ;p. Szkoda ze nie dodali do gry porządnego edytora poziomów (coś na kształt SDK do Source). Wtedy to mody zrobiły by z grą cuda ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

... i nikt by nie kupił kolejnej części gry. Patrząc na to co moderzy zrobili do ShoC bez sdk to z sdk jestem tego pewien, że powstałą by nowa gra w 99% spełniająca wymagania graczy ale jak powiedziałem developer z producentem nic by z tego nie mieli więc...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

... i nikt by nie kupił kolejnej części gry. Patrząc na to co moderzy zrobili do ShoC bez sdk to z sdk jestem tego pewien, że powstałą by nowa gra w 99% spełniająca wymagania graczy ale jak powiedziałem developer z producentem nic by z tego nie mieli więc...

W sumie fakt. Męczy mnie już ze na świecie tylko kapucha sie liczy :|.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

... i nikt by nie kupił kolejnej części gry. Patrząc na to co moderzy zrobili do ShoC bez sdk to z sdk jestem tego pewien, że powstałą by nowa gra w 99% spełniająca wymagania graczy ale jak powiedziałem developer z producentem nic by z tego nie mieli więc...

Oblivionowi i Morrowindowi jakos wydanie Construction Seta nie zaszkodzilo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

'S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky' - v1.5.06 Patches Available NOW

 

1.5.04 and 1.5.05 saved games will be compatible with patch 1.5.06.

 

Game changes:

 

- Fixed an error when the wounded guide didn't want to lead the player anywhere.

- Increased the number of items for sell for the trader at the goods market.

- Added the possibility to upgrade SVDm 2 at Freedom's mechanic.

- Fixed game crash upon the attempt to speak with the wounded character.

- Fixed an error, which led to the blocking of the storyline quest completion at Yantar (the door to Sakharov's bunker couldn't be opened).

- Increased the amount of money of the bandits' trader.

- Fixed the displacement of the military warehouses on the PDA map.

- Added the possibility to load the last saved game by pressing space bar after the player's death.

 

Render improvements:

 

- Added DX10.1 support.

- Added MSAA for alpha-tested objects ("alpha-to-coverage" for DX10.0, custom "alpha-to-coverage" for DX10.1 for better performance, native DX10.1 implementation for better quality).

- Added new quality level for sun-shadows (ultra) for better picture quality.

- Added new min/max shadowmap technique (which takes advantage of DX10.1 when available) allows to speed up high quality sunshafts rendering for top video boards and high resolutions.

- Added high quality sunshafts acceleration for DX9 renderer.

 

Multiplayer:

 

- Fixed various game crashes of server and client sections.

- Added the detailed server's statistics.

- Changed the saving of the server online-dump (dump is saved to online_dump.ltx).

- Added the changing of keyboard layout by pressing LCtrl +LShift.

 

All other changes from earlier patches are also included.

 

 

... kto z nowymi radkami chętny do porównań ??? :D:D:D:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a możesz zrobić screeny? z dx10 i dx10.1? najlepiej każde ujęcie/screen saveować tak by ujęcia były dokładnie takie same, ja dziś postaram się w ten sposób zrobić porównanie ustawień słońca "high" vs "ultra". Zastanawiam się tylko nad sensem tego, ponieważ okazuję się, że ten patch to jest wersja beta, którą deep silver wrzucił bez zgody GSC, które wciąż patcha testuje gdyż znaleziono w nim w ostatnim momencie jakieś błędy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...