Gość Opublikowano 21 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2009 - solidne poziomy - dobre udźwiękowienie - niepowtarzalny klimat - dobra grafika - wojna frakcji - ogromna ilość broni i ich realizm - szybkie podróże - pancerze/detektory - artefakty i anomalia - nielinowy tytuł 1. Pierwsze dwa owszem, dwa ostatnie na siłę, ale ogólnie nic ponad to co było w SoC 2. Dźwięk broni fatalny, gdyby nie mod który sobie wgrałem. Dialogi raz ciche raz w ogóle ich nie słychać (tu też gdyby nie mod od pasjonatów...) 3. klimat SoC dalej jest bo jak już pisałem CS to mod SoC 4. Grafika to fakt klimatyczna i dobra. 5. Wojnę frakcji miałem zaledwie w 2 momentach, Powinność z Wolnością na jednym z przejść, Stalkerów z bandytami gdy w końcu skrypt zadziałał, ogólnie na mapie nic się nie działo. Dalej to już tylko wydarzenia narzucone z góry wg fabuły. 6. Praktycznie to samo co w SoC 7. Musieli wprowadzić ten element bo inaczej można by w pewnych momentach dostać zajoba. Więc + dla zmiany. 8 i 9 przecież to nic nowego... 10. Czy gra jest nieliniowa to można się z tym kłócić, bo przecież póki nie wykonasz wyznaczonych głównych wątków gra dalej nie ruszy i nie dostaniesz się na kolejne tereny. CS jest jaki jest przez niedbałość producenta, bo jak można usprawiedliwić powielanie błędów z SoC a dopiero po wydaniu gry brać się za ich poprawianie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2009 - nielinowy tytułEmmm? :rolleyes: Nieliniowy tytuł, ale z jednym zakończeniem. Znaczy liniowy? ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 21 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2009 (edytowane) od kiedy nieliniowość definiuje się ilością zakończeń? To jakby do DooMa 3 przy ostatniej minucie dać wybór "zabij go | uratuj | zakop" i później różny filmik to co nagle mamy nieliniowy tytuł :lol2: HiS- nie chodziło mi o weryfikacje listy tylko zakładając, że te 1- pkt to 20% potencjału gry to pytam się w takim razie na co skłąda się pozostałe 80%? Edytowane 21 Lutego 2009 przez LPKorn3324 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 21 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2009 Emmm? :rolleyes: Nieliniowy tytuł, ale z jednym zakończeniem. Znaczy liniowy? ;]Chodziło raczej o to ze idziesz gdzie chcesz przynajmniej po bagnach, przyłączasz sie do kogo chcesz itd ;]. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake79 Opublikowano 21 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2009 nie będę wdawał się w bezcelową dyskusję bo każdy ma inne zdanie :) ale, że tak zapytam bo pojawia się sugestia, że wykorzystano potencjał gry w 20% - jak będziecie łaskawi to napiszcie w takim razie co w tych 80% miało by się znajdować? Ułatwię zadanie i zrobię, krótką listę rzeczy jakie w CS już są czyli "owe 20%" - solidne poziomy - dobre udźwiękowienie - niepowtarzalny klimat - dobra grafika - wojna frakcji - ogromna ilość broni i ich realizm - szybkie podróże - pancerze/detektory - artefakty i anomalia - nielinowy tytuł to jest 10 elementów jakie przyszy mi do głowy w ciągu minuty tym samym jeżeli jest to 20% to zachęcam w takim razie do zapisania pozostałych 40 myślników :) Nie chcesz chyba przekonywać, że gra wykorzystuje potencjał w 100% :wink: ? Poza tym nie chodzi o wyodrębnianie coraz to nowych elementów, ale raczej sposób ich realizacji (w zakresie ogólnych postulatów min. dopracowania, orygianalności, pomysłowości etc.). W takim ujęciu SC nie pada za daleko od jabłoni. Dalej jest to w istocie ta sama gra...do tego - masa błędów...a innowacje są czysto kosmetyczne...co za tym CS nie wypada na tym tle jak pełnowartościowa kontynuacja...co widać, słychać i czuć :wink: Obie gry są bardzo fajne...rzy czym SoC to krok milowy, a CS to już tylko mały kroczek (taki na 20% :wink: pi razy drzwi). Ważne, że obie części mają chwilami świetny klimat i sporą swobodę...o wadach nieraz już pisałem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2009 To jakby do DooMa 3 przy ostatniej minucie dać wybór "zabij go | uratuj | zakop" i później różny filmik to co nagle mamy nieliniowy tytuł :lol2:Dla Ciebie nieliniowość to możliwość pobiegania po bagienkach itd? Główny wątek jest do bólu liniowy, nie mamy wpływu jak potoczy się historia. Nie ma nawet opcji "zabij go | uratuj | zakop"... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 21 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2009 (edytowane) zgadza się nie tylko po bagienkach ale i po pozostałych poziomach gwoli ścisłości (poza limańskiem) gdzie możesz powiedzieć sobie "a pójdę tą drogą", "przystapię do tej frakcji", "zrobię to zadanie poboczne", poza tym myślisz się mamy opcję "zabij | uratuj | może nie zakop ;) " jak nie wiesz gdzie to już nie moja wina. Jake79 - a czy gdzieś napisałem ze projekt jest wykonany w 100% ? ;) Edytowane 21 Lutego 2009 przez LPKorn3324 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2009 (edytowane) zgadza się nie tylko po bagienkach ale i po pozostałych poziomach gwoli ścisłości (poza limańskiem) gdzie możesz powiedzieć sobie "a pójdę tą drogą", "przystapię do tej frakcji", "zrobię to zadanie poboczne",To o czym piszesz, to otwarty świat. Ja natomiast mówię o liniowości głównego wątku... poza tym myślisz się mamy opcję "zabij | uratuj | może nie zakop ;) " jak nie wiesz gdzie to już nie moja wina.hmmm? Edytowane 22 Lutego 2009 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reloop Opublikowano 22 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2009 Poza tym nie chodzi o wyodrębnianie coraz to nowych elementów, ale raczej sposób ich realizacji (w zakresie ogólnych postulatów min. dopracowania, orygianalności, pomysłowości etc.). W takim ujęciu SC nie pada za daleko od jabłoni. Dalej jest to w istocie ta sama gra...do tego - masa błędów...a innowacje są czysto kosmetyczne...co za tym CS nie wypada na tym tle jak pełnowartościowa kontynuacja...co widać, słychać i czuć :wink: Obie gry są bardzo fajne...rzy czym SoC to krok milowy, a CS to już tylko mały kroczek (taki na 20% :wink: pi razy drzwi). Ważne, że obie części mają chwilami świetny klimat i sporą swobodę...o wadach nieraz już pisałem... Oczywiście, że to jest nadal ta sama gra, bo i główna część tytułu jest ta sama. Gdyby zrobili coś zupełnie innego były by żale do twórców jak w przypadku F3. Jeżeli szukasz całkiem innej gry - szukaj innego tytułu. To o czym piszesz, to otwarty świat. Ja natomiast mówię o liniowości głównego wątku...IMHO liniowość gry jest raczej rozumiana przez możliwość wykonywania zadań pobocznych w dowolnym momencie wykonywania głównego wątku czy możliwość dojścia do celu za pomocą wielu dróg, a nie tylko jednej wymuszonej przez autorów gry (CoD). Poza tym Stalker to nie tylko główny wątek... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scoobydoo19911 Opublikowano 22 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2009 witam panowie mam maly pronlem. mianowicie nie wien jak wejść do składzika barmana w barze sto radów czy jakoś tak i czy jest to składzik powinności do którego próbowałem się dostać? z góry dzięki za odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Astro Opublikowano 22 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2009 (edytowane) Jeżeli chodzi ci o zaplecze baru to nic tam ciekawego nie ma ,żeby się tam dostać musisz zabić kolesia który blokuje wejście , nie pamietam już ale chyba dało się to zrobić granatem z zewnątrz. Edytowane 22 Lutego 2009 przez Astro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forest kila zbila Opublikowano 24 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2009 Jakieś mam wrażenie że co materiał na sensację to niby przebój a gra sie bo nic innego nie ma Zainstalowałem dzisiaj stalkera i.. zwisy co kilka minut, pierwszy autosave,, nikt nie wie kiedy,, zanim doszedłem do pierwszej anomalii już miałem kilka bugów. No dobra. Pacze. Działa. Polatałem po bagnie, doszedłem do kordonu i oto krótki opis wrażeń. Poziom ten drugi trudniejszy - "stalker" ? W przeciwnika można spudłować z szotguna z pół metra mając na muszce jego głowę, zajmującą sporą część ekranu. Duży nabój do strzelb to jakaś porażka bo przy tej celności nie ma sensu jego używania. Walę z 10-12 metrów przymierzając! z w pełni zmodowanej dłuższej strzelby do gościa 10 razy i nic mu nie jest. Dobrze radzi sobie za to ai. Hedszot krótkim szotgunem z 20-30m niecałą sekundę po tym jak się wychyliłem,, no problem,, czasem na sejwie akcja powtarzalna kilkukrotnie. Zanim wcisnąłem spację widzę 2 granaty lądujące pod moimi nogami,, jakieś 10cm od. kordon brama. wrzucenie granatu z dołu do pociągu na górze do skrzyni w której się schowałem - no problem. 2 na raz. inne bugi upolowane to latające ogniska, dziwne fps droopy (np pokój szefa bazy clearsky) i inne nieprzemyślane detale,, dziwne wartości przedmiotów przy odprzedaży - szotgun nowy kosztuje 200, sprzedaje się go za 15 ? ;) Ogólnie imo kaszana jest niestety,, biedna ta gra chociaż ma potencjał i mimo kiepskiego klimatu bagna wydaje mi się że dalej będzie lepiej. Kto mi podpowie jaki mod poprawi stalkera ? w pierwszej części miałem jakiegoś moda poprawiającego celność, zmieniającego wartość przedmiotów i sprawiającego że seria z kłacha z 1 metra czasem kogoś zabiła ;P coś takiego mi potrzeba.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duelist Opublikowano 24 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2009 (edytowane) http://www.ogsmod.ru/stcs/ , a tutaj dyskusja http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=48&t=4579 . Sam właśnie zainstalowałem Stalkera i testuje tego moda, ale 20min gry to troszkę za mało aby coś stwierdzić :P Edytowane 24 Lutego 2009 przez Duelist Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forest kila zbila Opublikowano 24 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2009 to sprawdzę,, imo w standardzie i po najnowszym paczu gry nie da się przejść.. celność z jaką strzelają przeciwnicy jest nieosiągalna dla gracza,, z full zmodowanego kałacha nie ma szans vs. zwykły kałach ai pod tym względem. czy ta gra ma może jakiegoś znanego buga który wali mi z plecaka itemki ? po loadzie zgiął mi już pistolet z pełnymi modami, strzelba również zmodowana.. pewnie coś jeszcze czego nie widziałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 24 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2009 Jak dla mnie najbardziej wkoorwiająca gra roku, malina i zawood w jednym. A byłem tak zatwardziałym fanem pierwszej części. Grafika robi wrażenie ale po SoC niewypał pierwsza klasa, szczególnie biorąc pod uwagę gameplay. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 25 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2009 Mi najbardziej podobało się AI mojej ekipy i Q powtarzające się same po 3-5x. Idę sobie idę, utraciłem teren, przejąłem, utraciłem... itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 25 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2009 to sprawdzę,, imo w standardzie i po najnowszym paczu gry nie da się przejść.. celność z jaką strzelają przeciwnicy jest nieosiągalna dla gracza,, z full zmodowanego kałacha nie ma szans vs. zwykły kałach ai pod tym względem. czy ta gra ma może jakiegoś znanego buga który wali mi z plecaka itemki ? po loadzie zgiął mi już pistolet z pełnymi modami, strzelba również zmodowana.. pewnie coś jeszcze czego nie widziałem najwidoczniej to nie gra na twoje umiejętności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2009 (edytowane) Gra jest skopana więc przy pierwszym podejściu trzeba nauczyć się na nowo grać, nie wystarczy z 3m po prostu trafić w łeb, musisz trafić w odpowiednie miejsce tej łepetyny ^^ Przez to stalker to cholernie irytująca gra pomimo wciągającej fabuły. Edytowane 25 Lutego 2009 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2009 (edytowane) najwidoczniej to nie gra na twoje umiejętności.Dobrze, że tobie jednemu umiejętności starczy :lol2: Jak widać jesteś w wyraźnej mniejszości. I do tej pory nie wyjaśniłeś mi, o co Ci chodziło w tym zdaniu: poza tym myślisz się mamy opcję "zabij | uratuj | może nie zakop :> " jak nie wiesz gdzie to już nie moja wina. Edytowane 25 Lutego 2009 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 25 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2009 (edytowane) @Grobel większość graczy gra w WiiFit więc jesteśmy idiotami, że w to nie gramy bo jesteśmy w mniejszości? Wybacz ale żałosne jest tłumaczenie swojej opinii "bo większość też tak twierdzi". Fakt granaty są przesadzone ale ta gra po prostu nie należy do łatwych i przyjemnych jak większość dzisiejszych strzelanek. Próbowaliście grać na Novice? Ten poziom jest w sam raz dla mniej wymagających graczy. Edytowane 25 Lutego 2009 przez chronicsmoke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2009 (edytowane) Wybacz ale żałosne jest tłumaczenie swojej opinii "bo większość też tak twierdzi".Masz rację, podsumowanie wszystkich narzekań na poziom trudności jest żałosne. A najbardziej intryguje mnie fakt, że o nieprzesadzonym poziomie trudności wypowiadają się osoby, które władowały do gry ileśtam modów ułatwiających rozgrywkę. Wtedy rzeczywiście, poziom trudności mógłby być gites :D Edytowane 25 Lutego 2009 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 25 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2009 Grobel - cóż na PC gram od bo ja wiem 12 lat? Widocznie dzisiejsi gracze jak muszą trochę się wysilić to nagle piszą "eee skopana ta gra bo trudna eee co za shit nie odleciała mu głowa jak strzeliłem w tego kolesia z ak z odległości pół kilometra... " Gwoli ścisłości śledzę wątek od początku i nie zauważyłem żeby ludzi, którzy w tą grę POTRAFIĄ grać byli w mniejszości, ba wydaje mi się, że jest dokładnie na odwrót. Co do "wyjaśnienia" - nie pamiętam już dokładnie o co ci chodziło ale bodajże o dziwne pojmowanie "nieliniowości", w ramach riposty zapodałeś mi, że nie ma w tej grze nawet opcji "zabij | uratuj | ... " otóż jesteś w błędzie bo takowa się znajduje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 25 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2009 Grobel to wgraj sobie mody na ułatwienie rozgrywki o ile takie są. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2009 (edytowane) Grobel - cóż na PC gram od bo ja wiem 12 lat?Chcesz się licytować? Ja gram dłużej. A wśród osób narzekających na ten tytuł są starsi gracze (vide qqrydza). I co to ma niby udowodnić? Co do "wyjaśnienia" - nie pamiętam już dokładnie o co ci chodziło ale bodajże o dziwne pojmowanie "nieliniowości", w ramach riposty zapodałeś mi, że nie ma w tej grze nawet opcji "zabij | uratuj | ... " otóż jesteś w błędzie bo takowa się znajduje.Poproszę o informację w spoilerze. Grobel to wgraj sobie mody na ułatwienie rozgrywki o ile takie są.yhm Mod zwiększający maksymalne obciążenie w plecaku - nie ułatwia rozgrywki Mod zwiększający celność broni - nie ułatwia rozgrywki Mod zmniejszający ceny - nie ułatwia rozgrywki Rzeczywiście, takich modów nie ma wcale :lol2: Edytowane 25 Lutego 2009 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burdoror Opublikowano 25 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2009 (edytowane) Widze, ze watek odzyl :D czytajac wasze wypowiedzi nachodzi mnie ochota na zabawe z CN po raz kolejny. Od czasu, jak skonczylem uplynely 2 "pucze". No,zobaczymy jak jest obecnie :D Pozdrawiam wszystkich milosnikow Stalkera i tych co jecza dla samego jeczenia. Edytowane 25 Lutego 2009 przez Burdoror Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 25 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2009 (edytowane) Grobel ale w mojej wypowiedzi nie było ironii ja takich modów do Stalkerów nie wgrywałem jedynie Oblivion Lost ale on rozgrywki nie ułatwiał. Na novice i z tymi modami co podałeś gra chyba aż taka trudna nie jest? @LPkorn ale wiek czy staż tu nie ma nic do rzeczy. Trudne gry od zawsze nie cieszył się popularnością patrz na racing simy czy ArmA na przykład ale fakt stwierdzanie, że gra jest do du** bo się nie potrafi przejść czegoś to lekka przesada. Edytowane 25 Lutego 2009 przez chronicsmoke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 25 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2009 narzekanie na tytuł to jedno, narzekanie na "zbyt wysoki" poziom trudności to drugie » Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "spoiler" Dawno grałem wiec nie pamietam jak postać się nazywała: w czerwonym lesie obok mostu nieopodal wejścia do lasu jest jeden z żołnierzy, który poddaje się: mówi, że może nas zaprowadzić w miejsce do którego zmierzamy, mamy do wyboru albo kolesia zabić albo iść za nim podobna zresztą sytuacja jest na samym początku limańska gdzie możemy puścić wolno bandyte gdy ten w zamian wyjawi nam miejsce zasadzki bądź też zabić go. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 25 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2009 Grobel ale w mojej wypowiedzi nie było ironii ja takich modów do Stalkerów nie wgrywałem jedynie Oblivion Lost ale on rozgrywki nie ułatwiał. Na novice i z tymi modami co podałeś gra chyba aż taka trudna nie jest? @LPkorn ale wiek czy staż tu nie ma nic do rzeczy. Trudne gry od zawsze nie cieszył się popularnością patrz na racing simy czy ArmA na przykład ale fakt stwierdzanie, że gra jest do du** bo się nie potrafi przejść czegoś to lekka przesada. Tylko sa gry trudne i gry, w ktorych AI ewidentnie waluje. O ile w pierwszych poziom trudnosci moze mobilizowac (bo wiadomo, ze jak sie podszlifuje skilla to sie uda), to w drugich czesto powoduje frustracje, bo co nam po skillu, jak AI gra na cheatach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2009 (edytowane) » Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "spoiler" Dawno grałem wiec nie pamietam jak postać się nazywała: w czerwonym lesie obok mostu nieopodal wejścia do lasu jest jeden z żołnierzy, który poddaje się: mówi, że może nas zaprowadzić w miejsce do którego zmierzamy, mamy do wyboru albo kolesia zabić albo iść za nim podobna zresztą sytuacja jest na samym początku limańska gdzie możemy puścić wolno bandyte gdy ten w zamian wyjawi nam miejsce zasadzki bądź też zabić go. Te obydwie sytuacje nie mają większego wpływu na rozgrywkę, » Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "sp" w pierwszym przypadku kolo stanął wryty (uroki AI w tej grze) więc sam polazłem w las gdzie chwile później znalazłem inna grupę która mnie poprowadziła dalej... w drugim przypadku wysłuchałem i zabiłem ^^ ale w sumie z tą "zasadzką" czy nie, nic konkretnego w fabule gry by się nie zmieniło. Edytowane 25 Lutego 2009 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 25 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2009 Tylko sa gry trudne i gry, w ktorych AI ewidentnie waluje. O ile w pierwszych poziom trudnosci moze mobilizowac (bo wiadomo, ze jak sie podszlifuje skilla to sie uda), to w drugich czesto powoduje frustracje, bo co nam po skillu, jak AI gra na cheatach? W każdym FPSie AI polega głównie na aimbocie :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...