Rascal666 Opublikowano 6 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2006 Mam nadziej ze gra bedzie miala bardzo silny fallout'owy klimat.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 6 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2006 wiecie moze czy w bete mp stalkera dalo by rade zagrac przez internet imitujac siec lan przez hamachi ?? widzialem na rosyjskiej stronie jakis exec do tej bety pozwalajacy (niby) zagrac normalnie po lanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludwiczek Opublikowano 6 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2006 wiecie moze czy w bete mp stalkera dalo by rade zagrac przez internet imitujac siec lan przez hamachi ?? widzialem na rosyjskiej stronie jakis exec do tej bety pozwalajacy (niby) zagrac normalnie po lanie. Tak grałem z kimś z forum stalker.pl nawet. Ale pingi takie same praktycznie były jak nie gorsze :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 7 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2006 (edytowane) jak ktos chce sie powoli wczuwac w klimat stalkera to polecam (goraco polecam) muzyke Brian'a Eno ;) plyte On Land. wczoraj sluchalem muzyke z bety stalkera ale to bylo malo wiec postanowilem czegos poszukac w tych klimatach. Muzyka Briana Eno po prostu "rzondzi" :D oczywiscie jest to dark ambient czyli zadnego wokalu, ale klimat muzy wymiata, zakladam sluchaweczki, zamykam oczy i jestem w strefie :D bardzo mi tez sie kojarzy z fallout'em Edytowane 7 Grudnia 2006 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 7 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2006 (edytowane) podalem juz :wink: wykonawca: Brian Eno album: "On Land". jest jeszcze fajna plyta autora Orphax, album "Suppressing an unplesant feeling". plyte Orphax'a sciagniesz tutaj http://www.archive.org/details/Orphax__Sup...plesant_feeling (z tego co tam przeczytalem to jest to "darmowa" muzyka wiec daje linka, jesli jest inaczej to prosze moderacje o usuniecie, linka oczywscie nie mnie :) ) muzyka Orphax'a jest utrzymana w klimacie post-nuklearnego swiata. wspominam o tym w temacie stalkera bo wg mnie bardzo pasuje do swiata z gry Edytowane 7 Grudnia 2006 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hooded man Opublikowano 7 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2006 (edytowane) podalem juz :wink: wykonawca: Brian Eno album: "On Land". jest jeszcze fajna plyta autora Orphax, album "Suppressing an unplesant feeling". plyte Orphax'a sciagniesz tutaj http://www.archive.org/details/Orphax__Sup...plesant_feeling (z tego co tam przeczytalem to jest to "darmowa" muzyka wiec daje linka, jesli jest inaczej to prosze moderacje o usuniecie, linka oczywscie nie mnie :) ) muzyka Orphax'a jest utrzymana w klimacie post-nuklearnego swiata. wspominam o tym w temacie stalkera bo wg mnie bardzo pasuje do swiata z gry ciekawa "niepokojaca" muza, szczegolnie bas w kawalku "12. Orphax - [suppressing An Unpleasant Feeling Or The Day The World Trembled Down #06] Lost" bardzo ciekawie mi wibruje powodujac dziwne drzenie biorka, slychac go delikatnie ale wibruje wszystko, i te "pustynne" odglosy opuszczonych budynkow pelnych pozucowych w pospiechu gratow. Jak sie zamyka oczy to wszystko widac, miesza sie to z lokacjami z Fallouta...(wysiedzone doby musialy sie odbic ;) ) ehhhh Nie wiem czego czuje taka tesknote i nostalgie do takich paskudnych i nieprzyjaznych w sumie klimatow, zawsze mnie to pociagalo i zawsze z checia po raz enty mogle ogladnac "pod kopula gromu" ;) edit. Kiedys trafilem na ciekawa strone gdzie pasjonaci fotografowali stare opuszczone budynki (najczesciej jakies kurorty PRL`owskie w BARDZO zapuszczonym stanie) ale nie tylko, byly rozne zdjecia. Stare butelki w takich budynkach, lezace na stole pokryte tak gruba warstwo kurzu ze od razu mozesz powiedziec ze przelezaly co najmniej 20 lat w jednej pozycji. znacie takie stronki? Edytowane 7 Grudnia 2006 przez hooded man Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 7 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2006 (edytowane) o w morde, jak ja moglem nie obejrzec takiego filmu (wlasnie przeczytalem recke Mad Max 3 na filmwebie) :mur: przeciez to klimaty stalkera i fallouta jak w morde strzelil, musze nadrobic zaleglosci i to jak najszybciej B-) ps. byc moze chodzi Ci o www.opuszczone.com, tak to napewno to hooded man widze ze lubisz dokladnie takie same klimaty jak ja wiec proponuje Ci zaopatrzyc sie jeszcze w to http://www.archive.org/details/blacklab-self_titled utwor OpenMind doslownie jak ze stalkera :rolleyes: Edytowane 7 Grudnia 2006 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hooded man Opublikowano 7 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2006 CarsonPoland byc moze to jest ta strona ale po przebudowie, ja ogladalem ja ze 2 lata temu. Ale ogladanie takiej strony i ta muza w tle hehe niezly połer ;) ps. jak mogles nie zaliczyc trylogii mad maxa - pfff <_< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tripsta Opublikowano 8 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2006 (edytowane) nie wiem jak mozna nie obejrzec mad maxa nie zlicze ile razy on lecial w tv , a co do stalkera to watpie aby on spelnil oczekiwania jakie na nim sa pokladane szczegolnie ze juz wiadomo ze nie bedzie jazdy autami , spania , jedzenia ani ai ktore moze ukonczyc gre przed nami , obym sie mylil bo po tych screenach co nam serwuja to wyglada to jak boiling point 2 Edytowane 8 Grudnia 2006 przez tripsta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
und3r Opublikowano 8 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2006 nie wiem jak mozna nie obejrzec mad maxa nie zlicze ile razy on lecial w tv , a co do stalkera to watpie aby on spelnil oczekiwania jakie na nim sa pokladane szczegolnie ze juz wiadomo ze nie bedzie jazdy autami , spania , jedzenia ani ai ktore moze ukonczyc gre przed nami , obym sie mylil bo po tych screenach co nam serwuja to wyglada to jak boiling point 2Nie bedzie sie dało prowadzic pojazdow?? Czy to jest potwierdzona informacja?? (Sorry jak to juz padlo, ale nie chce mi sie całego tematu przekopywac.) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 8 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2006 (edytowane) Ostatnio o stalkerze czytalem chyba ze 2 lata temu w CDA, kiedy to ktos z redakcji postanowil odwiedzic studio tworzace gre. Gra miala chodzic nawet na gf4mx, strasznie chwalono ai ktore moglo przed nami ukonczyc gre, optymalizacje, optymalizacje i jeszcze raz optymalizacje, no i to ze gra miala sie dobrze. Teraz to juz zapomnialem ocb. w tej grze, jakos mam wrazenie ze to drugi DNF i ze... nie wiem jak mozna nie obejrzec mad maxa nie zlicze ile razy on lecial w tv , a co do stalkera to watpie aby on spelnil oczekiwania jakie na nim sa pokladane szczegolnie ze juz wiadomo ze nie bedzie jazdy autami , spania , jedzenia ani ai ktore moze ukonczyc gre przed nami , obym sie mylil bo po tych screenach co nam serwuja to wyglada to jak boiling point 2 "... nie będzie nic" Edytowane 8 Grudnia 2006 przez Plusk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 8 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2006 Dajcie już spokój z tym wypominaniem... Co do grafiki to widzę, że na początku gry będziemy mieli bardzo ładną ale nie tak odwaloną grafę jak pod koniec gry (elektrownia). A to ze względu na to, że ta na początku gry była robiona już dawno i tylko odświeżona a ta na końcu była całkowicie robiona niedawno. To widać na screenach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G73 Opublikowano 8 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2006 (edytowane) CarsonPoland, hooded man, rowniez uwielbiam takie klimaty (w ogole to chcialbym zwiedzic czarnobyl :) ), muzyczka jest swietna, jezeli cos podobnego bedzie w stalkerze to az sie nie moge doczekac aby pozwiedzac opustoszale miasto p.s. sluchaliscie niektorych kawalkow z half life 2, cos bardzo podobnego ;) Edytowane 8 Grudnia 2006 przez remek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 8 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2006 (edytowane) muzy z hl2 nie sluchalem, musze posluchac ;) a co do stalkera nie wiem jak mozna nie obejrzec mad maxa nie zlicze ile razy on lecial w tv , a co do stalkera to watpie aby on spelnil oczekiwania jakie na nim sa pokladane szczegolnie ze juz wiadomo ze nie bedzie jazdy autami , spania , jedzenia ani ai ktore moze ukonczyc gre przed nami , obym sie mylil bo po tych screenach co nam serwuja to wyglada to jak boiling point 2 ano jakos tak wyszlo z tym madmaxem :oops: dzisiaj nadrobie zaleglosci. samochody wyrzucono z tego wzgledu ze bardzo latwo bylo wiechac nim w miejsce anomali, jak wiadomo strefa ma byc "zaminowana" takimi miejscami. mi sie jakos nie widzi jazda samochodem i zatrzymywanie sie co pare metrow i qsave i dalej jedziemy. jesli tak to mialo kolidowac z tymi miejscami anomalii to dobrze ze wycieli mozliwosc jazdy samochodem. co do spania i jedzenia, no szkoda troche ale gra sie nie zawali od braku tych elementow. sztuczna inteligencja nadal bedzie na wysokim poziomie, wycieli tylko mozliwosc ukonczenia gry przez innego stalkera (npc), wg mnie to od samego poczatku byl jakis poroniony pomysl. chyba bym nerwicy dostal kiedy wczuwal bym sie w klimat, wlasnie wykonywal jakies zadanie a tu na ekranie game over :mur: Nie bedzie sie dało prowadzic pojazdow?? Czy to jest potwierdzona informacja?? (Sorry jak to juz padlo, ale nie chce mi sie całego tematu przekopywac.) tak, nie bedzie mozna Ostatnio o stalkerze czytalem chyba ze 2 lata temu w CDA, kiedy to ktos z redakcji postanowil odwiedzic studio tworzace gre. Gra miala chodzic nawet na gf4mx, strasznie chwalono ai ktore moglo przed nami ukonczyc gre, optymalizacje, optymalizacje i jeszcze raz optymalizacje, no i to ze gra miala sie dobrze. Teraz to juz zapomnialem ocb. w tej grze, jakos mam wrazenie ze to drugi DNF i ze... "... nie będzie nic" "... nie będzie nic" :lol: nie no ludzie oslabiacie mnie, przeciez jak gra powstaje na przestrzeni paru lat to wiadomo ze tworcom ciezko sie bedzie utrzymac w 100% wyznaczonego na poczatku planu. w trakcie tworzenia gry wychodza "utrudniacze/babole" i cos trzeba zmienic, cos wywalic, zastapic czyms nowym. wczoraj gdzies przeczytalem (cholera znow nie pamietam z kim i gdzie) jakis wywiad ze gra niby byla praktycznie ukonczona juz jakies 1,5roku ale...ale programisci doszli do wniosku ze gra pod taka postacia nie moze trafic na rynek bo bez glebszej fabuly i innych smaczkow bedzie sie szybko nudzila. wiec sprowadzono do siedziby jakiegos wolnego strzelca i mial on za zadanie oszlifowac ten diament (stalkera), ja bym powiedzial ze on chyba bardziej mial przeksztalcic gre pod publike. moim zdaniem troche w tym racji (w tych zmianach), takie upiekszacze jak spanie i jedzenie byly by z poczatku niesamowicie ciekawe i w ogole elo-pro ale po spedzonych parunastu godzinach przed stalkerem wiekszosc pewnie zaczelaby grzebac w opcjach zeby to wylaczyc. i uwazam ze fabula wyjdzie stalkerowi na zdrowie Edytowane 8 Grudnia 2006 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludwiczek Opublikowano 8 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2006 Ta Carson a alphy i bety w które nie graliśmy bo nie istniały też zlikwidował Kononowicz :wink: Chyba twórcy Stalkera zrobili duży błąd podając do informacji tak wcześnie, że gra jest już robiona inne gry też są robione po 6 lat ale pierwsze wzmianki o nich często pojawiają się na 2 lata przed premierą :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 8 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2006 Ta Carson a alphy i bety w które nie graliśmy bo nie istniały też zlikwidował Kononowicz :wink: Chyba twórcy Stalkera zrobili duży błąd podając do informacji tak wcześnie, że gra jest już robiona inne gry też są robione po 6 lat ale pierwsze wzmianki o nich często pojawiają się na 2 lata przed premierą :wink: tak, nie maslo niemaslane :-| cos Ci tu chyba nie wyszlo :lol: wg mnie nie zrobili bledu, ja sie bardzo ciesze ze moglem sledzic rozwoj gry od prawie samego poczatku, trailery, screeny, wywiady, czytanie tekstow przedstawiajacych swiat gry. tego nigdy nie zapomne, pamietam jeszcze jak pare lat temu (~2) podniecalem sie trailerami pokazywanymi na gamenetwork. ehh, i pomyslec ze jeszcze 3 miesiace i bede mogl wreszcie w to zagrac :rolleyes: niektorzy sie tu czepiaja grafiki, no wspolczuje Wam chlopaki bo pewnie wiele osob oczekuje po stalkerze mega-elo-pro-wypasnej grafiki ale chyba tak nie bedzie, mi to nie przeszkadza. dla mnie stalker moze miec grafike taka jak w wersji beta, wiecej mi do szczescia nie potrzeba jesli chodzi o grafe (directy9, bloomy, hdry i inne upiekszacze). mam nadzieje ze klimat bedzie, swoboda dzialania, kupa terenu do zwiedzania i AI life ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludwiczek Opublikowano 8 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2006 (edytowane) tak, nie maslo niemaslane :-| cos Ci tu chyba nie wyszlo :lol: Wam chlopaki bo pewnie wiele osob oczekuje po stalkerze mega-elo-pro-wypasnej grafiki ale chyba tak nie bedzie, mi to nie przeszkadza. dla mnie stalker moze miec grafike taka jak w wersji beta, wiecej mi do szczescia nie potrzeba jesli chodzi o grafe (directy9, bloomy, hdry i inne upiekszacze). mam nadzieje ze klimat bedzie, swoboda dzialania, kupa terenu do zwiedzania i AI life ;) Bo nie miało być masło a gadka o nie istnieniu czegoś istniejącego :wink: Fakt jak pierwszy raz odpaliłem Bete mp to doznałem szoku ( było to przed premierą Hl2?). Graficzka była piękna ( efekt widzenia po promieniowaniu świetny) i to bez wodotryskowych efektów. Była nawet czasem fotorealistyczna a za razem miała jakiś taki swój klimat. I chodziła dobrze na GF 4200Titanium B-) Mi to wystarcza. Natomiast rodzajów modowalnej broni nigdy za wiele. Tak jak i terenów do zwiedzania i elementów gameplaya. Edytowane 8 Grudnia 2006 przez Ludwiczek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 8 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2006 ... wiele osob oczekuje po stalkerze mega-elo-pro-wypasnej grafiki ... Dla mnie taka właśnie jest. :wink: Wyobraźcie sobie co by było gdyby stalker ukazał się bez większych lub rzucających się w oczy upierdliwych bug'ów. W końcu to zabrało twórcom ostatnio najwięcej czasu. Może przez to, że silnik sprawiał im dużo kłopotów musieli nad nim ciężko pracować i sprzyjało to również wyłapywaniu takich błędów. Tak SE myślę właśnie, że to by było COŚ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 8 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2006 (edytowane) dokladnie, ale mi nadal sie bardzo podoba ta grafika z bety, wczoraj wlaczylem znow bete po dluugiej przerwie i wg nic nie stracila na swoim uroku. tekstury sa swietne, ostre jak zyleta i jeszcze ta wszedzie wyeksponowana rdza,starosc,zuzycie. cos pieknego, szczegolnie mapa railroad z bety, masakra. jak jakims cudem przeloza znow premiere stalkera to chyba wezme namiot, pojade do kijowa i rozbije sie w holu siedziby gsc i nie wyjde stamtad bez stalkera "pod pacha" ;) ps. qqrydza mi sie wydaje ze gry tak skomplikowanej i zlozonej jak stalker jeszcze nie bylo, chyba nawet sami tworcy nie spodziewali sie ze bedzie z tego taki "potwor" i troche ich to przeroslo, ale cale szczescie chlopaki sie nie zalamali i wzieli sie za usprawnianie silnika gry (w tym AI life). liniowy hl2 przy tym to pryszcz, gdzie wszystko jest zaplanowane i podazasz sciezka wyznaczona przez programistow. tutaj jest masakryczna swoboda, ma byc bardzo zaawansowana fizyka (mam nadzieje), symulacja zycia! (przeciez mi to sie w pale nie miesci jak musi byc skomplikowane zrobienie czegos takiego), ten ogromny swiat i co najwazniejsze zgranie tego wyszystkiego do kupy. ja nie trace nadziei i nadal czekam z niecierpliwoscia na to arcydzielo. mozecie sie ze mnie smiac do woli ;] ps2. zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz, jak rozwiazali kwestie zasiegu widzenia przez innych stalkerow (npc). biorac pod uwage rozleglosc terenow bedzie bardzo ciezko pozostac w ukryciu i nie byc zauwazonym przez innych stalkerow (np podrozujacy klan). jesli zrobili to realnie to praktycznie bedziemy zauwazalni z naprawde duzej odleglosci (np kontury naszej postaci na horyzoncie) i bedzie "trudno" :D moze byc ciekawie, do tego jeszcze snajperzy na wiezyczkach w jakis obozach polowych :D ps3. nowe screeny http://www.stalker-world.com.ua/eng/index.php nowy trailer http://www.filefactory.com/file/c004ac/ i wywiad z czlowiekiem o ktorym wspominalem wczesniej http://pc.ign.com/articles/737/737610p1.html szczegolnie to pytanie i odpowiedz w tym wywiadzie jest ciekawe: IGCNPC: A lot has been made about the AI in S.T.A.L.K.E.R. What do you think the secret is to making good AI? Dean Sharpe: You know, it's a tough question, because there's a difference between really intelligent AI and fun AI. A lot of times, really good AI just aren't fun. I think S.T.A.L.K.E.R had a little bit of that where the enemies were just too realistic and too intelligent, and it was just too hard and wasn't fun. So, basically, I think there's a delicate balance between realism and fun. tak realistyczne AI przeciwnika ze az sprawialo problemy, masakra Edytowane 8 Grudnia 2006 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizardus Opublikowano 8 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2006 wiesz..wzgledne te AI...moze to oznaczac ze wychylales sie i dostawales naboj miedzy oczy, taki prawdziwy aimbot...albo to ze po prostu zarabiste myslenie/chowanie, otaczanie ofiary i itp...nie wiadomo co dokladnie ale troche mi tym textem zawialo jak ogldalem pare alt temu wywyaid na HYPERze z tworacimi polskiego fpp NINA (misje w afgnistanie)-totalny gniot, no i text ze w gzre ejst tylk oejdna bron doszlismy do wniosku ze gracz i tak bedzie uzywac jednej broni non stop wiec po co dodawac wiecej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hooded man Opublikowano 8 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2006 Lizardus - dokladnie. takie "inteligentne" AI oznacza zazwyczaj ze program kontroluje twoje ruchy i dostarcza niezbednych informacji botowi, korygujac jego zachowanie. Albo sztandarowa wrecz cecha podciagana pod AI czyli celnosc terminatora - zanim powiesz "a" to juz masz kule w glowie. Boje sie zeby tak nie wygladalo AI w stalkerze. A takie zabiegi sa najprostrze i o wiele latwiej dac podglad botom na to co robi gracz i dac ułude AI niz tworzyc jakies skaplikowane modele zachowan. Takie "patenty" sa szczegolnie dobijajace w RTS`ach. W Oblivionie sie jakos im udalo, tam ludzie jedli, pracowali rozmawiali, warty sie naprawde zmienialy, ludzie szli na odpoczynek a zamieniali ich ci wyspani. Ale za to dialogi byly skape i ludzie gnoili Obka za to (slusznie) a nie widzieli jaki ogrom pracy zostal wlozony w naturalnosc swiata. W G3 np. wszystko jest zrobione malymi skryptami ktore tylko robia wrazenie... nie przepraszam one nawet najmniejszego wrazenia nie sprawiaja ze ten swiat jest zamieszkiwany przez ludzi "z krwi i kosci" Takze mam nadzieje ze o takim AI (obkowym - lub przynajmniej w ten desen) mowil czlonek ekipy stalkera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 9 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2006 (edytowane) wydaje mi sie ze chlopaki z gsc wiedza co robia i nie zaserwuja nam AI przeciwnikow na miare botow-terminatorow z cs'a :) gdyby tak bylo to chyba nie widze powodu do takiej dumy programistow z gsc ze sztucznej inteligencji. Edytowane 9 Grudnia 2006 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 10 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2006 http://stalker.funday.pl/news.php?readmore=143 / 4 nowe foty + "trailer" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GSI Opublikowano 10 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2006 edit. Kiedys trafilem na ciekawa strone gdzie pasjonaci fotografowali stare opuszczone budynki (najczesciej jakies kurorty PRL`owskie w BARDZO zapuszczonym stanie) ale nie tylko, byly rozne zdjecia. Stare butelki w takich budynkach, lezace na stole pokryte tak gruba warstwo kurzu ze od razu mozesz powiedziec ze przelezaly co najmniej 20 lat w jednej pozycji. znacie takie stronki? stronka którą oglądałeś to chyba www.opuszczone.com miejsca są naprawdę klimatyczne A Stalker mógłby już wyjść :) . Mam nadzieje że nie będzie to drugi Duke Nukem Forever na którego czekam od 1998 roku :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cebix Opublikowano 11 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2006 stronka którą oglądałeś to chyba www.opuszczone.com miejsca są naprawdę klimatyczne A Stalker mógłby już wyjść :) . Mam nadzieje że nie będzie to drugi Duke Nukem Forever na którego czekam od 1998 roku :P http://www.janikarvonen.com/digicam/10-12.6.2005_Ukraine/ Tu też są fajne zdjęcia z wyprawy do Prypeci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 11 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2006 S.T.A.L.K.E.R. in trouble rumours "a hoax" http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=133377 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 11 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2006 (edytowane) patrzales na date? :lol: ps. polecam ten artykul (po angielsku) http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=69681 mozemy przeczytac jak wyglada kilka misji (byc moze to nie sa te z gry tylko specjalnie przygotowane ale raczej nie) i ogolnie jak sie prezentuje gra. warto przeczytac ;) Edytowane 11 Grudnia 2006 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adnet Opublikowano 11 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2006 Polecam książkę braci Strugackich "Piknik na skraju drogi" - z tąd chłopaki zaczerpneli pomysł na Zone. Polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 11 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2006 (edytowane) wyszperalem w necie swietnie przerobione screeny, w sam raz na pulpit ;) ps. co do wymagan sprzetowych to moze byc ciekawie: "When Anton Bolshakov has started the first presentation-level on the computer (Core2Duo E6400, 2GB Ram, GF7800GT) it took 45-60 seconds to load the complete level with all npcs on a terrain with 2x2 square kilometers." http://www.oblivion-lost.de/en/index.php?s...ukraine2006.php -przetlumacze pozniej kilka ciekawych informacji z tej relacji Edytowane 11 Grudnia 2006 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbec Opublikowano 11 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2006 Core2Duo E6400, 2GB Ram, GF7800GT 7800gt no to nie jest zle ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...