sideband Opublikowano 26 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2007 @CarsonPoland mi tam grafa przypomina feara , ty widzisz to inaczej i tyle. Nie porównuje otwartych przestrzeni , bo w fear nie istnieje wolna przestrzeń i krajobrazy itp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludwiczek Opublikowano 27 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2007 obejrzałem te 4 filmiki i graficznie jest bez rewelacji ale to jest nieważne! bo jestem pewien, że gra będzie zabijać KLIMATEM B) Też jak dla mnie nic nadzwyczajnego ładna grafika choć tekstury i modele mogły by być o wiele ładniejsze ale mam cichą nadzieję, że powrócą te obrazy jak z bety gdzie można było odczuć klimat ta grafika po prostu dawała odczucia, że wiedzieliśmy gdzie jesteśmy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 27 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2007 No rzeczywiscie, teraz taka troche cukierkowata sie zrobila. A ta walka shotgunem na jednym z filmikow wygladala zalosnie. Koles biegal jak wariat, strzelal prosto w czolo innym i nic im nie robil, co to ma byc.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 27 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2007 Pioorek - przecież to jak strzelasz do innych zależy tylko wyłącznie od ciebie ! Jeżeli coś takiego psuje ci klimat to możesz stać w miejscu i rzucać w innych kamieniami :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 27 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2007 (edytowane) Po obejrzeniu filmiku i stwierdzam z całą stanowczością że strzały z shotguna wyglądają na jakąś pomyłkę :/ Takie to jakieś toporne , a zachowanie postaci też jakieś takie dziwne to już chyba w FAR CRY A.I przeciwników oparte było na lepszych scryptach . No pożyjemy zobaczymy , Ja bynajmniej już cudów po STALKERZE nie oczekuję . b.t.w paralaxbumpmapping wygląda znakomicie Edytowane 27 Stycznia 2007 przez Mario2k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 28 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2007 (edytowane) Wczoraj wieczorem pojawiła się bardzo interesująca informacja dotycząca najbliższej zapowiedzi gry w niemieckim magazynie GameStar. Jak pisze jeden z prenumeratorów, który otrzymał swoją kopię magazynu w tym numerze zawarta jest ponad 5 stronicowa zapowiedź S.T.A.L.K.E.R.a wraz z 4 filmami na DVD oraz nowymi screenami z gry. Na DVD jak pisałem znajdują się nowe filmy o tematyce: "Questy" / "wioska Stalkerów" oraz "PDA", "Arena" "Anomalia" ... Tym razem nie jednak materiały dołączone do zapowiedzi są najważniejsze lecz ona sama. Dlaczego? W końcu ostatnie zapowiedzi opierały się zawsze na tym samym i nie wnosiły nic nowego do tematu. Jak się okazuję ta zapowiedź jest inna niż wszystkie z jednego prostego względu- redakcja GameStara miała okazję pograć w S.T.A.L.K.E.R.a we własnym biurze bez obecności developera w niemalże już końcową wersję kodu. Ostatecznie wersja jaką testowali dostała ocenę "Znakomita" (co jest najwyższą z możliwych not dla zapowiedzi i również nie jest często używana), a cytat: "S.T.A.L.K.E.R. jest najbardziej klimatycznym shooterem od czasu wynalezienia samego gatunku FPP" znakomicie oddaje to jąką grą będzie Cień Czarnobyla. Brzmi to tym bardziej wiarygodnie bo w końcu z ust ludzi z branży. Nie mniej jednak dostrzeżono kilka bugów w grze jak np to, iż czasami nie startowała cut-scenka, przeciwnicy spadali przez granice leveli oraz zdarzało się grze zawieszać (coś związanego z RAMem) co jest raczej niedociągnięciem technicznym. THQ i GSC wiedzą o tych usterkach i usuwają je w tej chwili, GameStar wierzy, że zdążą na czas. by stalker.funday.pl a i dodam tylko (bo nie rozgryzłem do końca tego zdania bo źródło jest po ang), że Panowie grali tam dobre 8 godzin i owe wady nie występowały we wszystkich levelach. Edytowane 28 Stycznia 2007 przez LPKorn3324 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr^_^max Opublikowano 28 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2007 wpadł mi dziś w ręce Click! nr 1/2003 Na co czekamy? Największe przeboje roku 2003. STALKER: OBLIVION LOST Kolejny, niezwykle interesujący projekt zza Buga. STALKER: OBLIVION LOST w dość swobodny sposób nawiązuje do jednego z opowiadaµ braci Strugackich, rozsławionego wybitnym filmem Andrieja Tarkowskiego. Akcja gry toczy się w strefie zakazanej, otaczającej ruiny elektrowni atomowej w Czarnobylu. Nieliczni ludzie, którzy przedostali się do jej wnętrza opowiadali niestworzone historie o znalezionych tam potężnych artefaktach, o tajemniczych mrocznych jeziorach, zmutowanych zwierzętach i potworach. Teraz wybierzesz się tam i ty... STALKER łączt w sobie elementy RPG oraz klasycznej zręcznościówki. Jego autorzy twierdzą, że śliczna grafika, animacja szkieletowa, bogaty, interaktywny świat oraz dopracowana sztuczna inteligencja to dla nich betka. Tylko czy uda im się zrealizować te ambitne plany? ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 28 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2007 wpadł mi dziś w ręce Click! nr 1/2003Nieraz chyba warto troche poczekać ? hehehe :P A z tym wcześniejszym, mój błąd DoF był w gothicu 3 i juarezi, Stalker bedzie 3, miejmy nadzieje :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Graver Opublikowano 28 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2007 Mam nadzieje, że po raz kolejny nie przesuną premiery ;] od pierwszego newsa dotyczącego STALKERa zainteresowałem się nim i mam nadzieje, że STALKER da popalić konkurencji ... grafika jest dosyć dosyć, ale nie to się liczy najbardziej! Wg mnie gra będzie powalała klimatem i grywalnością. Obym się nie mylił :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magx2k Opublikowano 29 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2007 Slychac juz cos o tym nadchodzacym Beta tescie ??? Ciekaw jestem czy bedzie mozna pograc na beta wersji sciagnietej od kolegi ;) ? chetnie bym przetestowal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 29 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2007 jeszcze nie rozlosowano kluczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manieq1 Opublikowano 29 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2007 Ja mam Alfe i da sie troche pograc. Jest sporo bledow w grafice, ale mniej wiecej mozna sie kapnac jak to bedzie wygladac. Na moim kompie chodzi w miare dobrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Payti Opublikowano 30 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2007 @manieq1 na jakich ustawieniach grałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 30 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2007 A wiec tak. Tutaj macie do przeczytania bardzo ciekawą nową zapowiedz: http://www.gamespot.com/pc/action/stalker/news Do tego dochodzi 6 nowych skrinów z gry: http://www.gamespot.com/pc/action/stalker/screen Kurcze juz sie nie moge doczekać. Ciekaw jestem tylko czy dotrzymaja terminu jakim teraz jest marzec 2007... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 30 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2007 dotrzymają jako ciekawostke moge napisać, że polonizacja gry już trwa :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gib Opublikowano 31 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2007 @manieq1 na jakich ustawieniach grałeś? pewnie dx8,minimum/low @ 800 (ewentualnie 1024 :)) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 31 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2007 Skoro polonizacja już w toku .to może by tak jakiś przeciek informacji o wymaganiach :) ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flasy Opublikowano 31 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2007 pewnie dx8,minimum/low @ 800 (ewentualnie 1024 :))oh dajcie spokoj alpha ma sie nijak do ostatecznego produktu... nie rozijajcie tego tematu, bo nie ma sensu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 31 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2007 oh dajcie spokoj alpha ma sie nijak do ostatecznego produktu... nie rozijajcie tego tematu, bo nie ma sensu.Dokładnie ! A co do samych wymagań to rozmowa na ten temat była już wielokrotnie podejmowana, przypomne: AMD Athlon 2500+Barton 1GB ram Geforce 7600GS AGP Srednie detale na 1024x768 bez AA, AF, HDR. **************************************** 3.4 GHz P4 800 MHz FSB 1.5 Gig's DDR2 X1900GT Wysokie detale (ale nie najwyzsze). **************************************** AMD Athlon 3000+ 1,8 ghz 1,5 gb ram geforce 6600 gt Niskie - srednie na DX9, bez AA i AF. **************************************** AMD athlon 1,8 ghz 512 ram Geforce fx 5500 Niskie detale bez HDR. Niskie - srednie na DX8. **************************************** Intel Celeron 3066 mhz s-775 1 gb ddr2-ram pc4200 1. part 256 mb. inno3D GeF 7600Gt ddr3 Pci-E Srednie detale z HDR. **************************************** AMD 64 3500+ Venice BFG GeForce 7900 GTX 2x512 El Gold OCZ RAM Max. **************************************** AMD Athlon 64 4000+ (2.4GHz, 1MB L2 Cache) Sapphire RADEON X1900 XTX (512MB GDDR3, 650/1550MHz) 2GB Ram Max. **************************************** Athlon64 3200+ 1gig (2x512 sticks) Kingmax ram Xpertvision 256mb X800XL Srednie detale na DX9 bez efektów SM3 (Parallax Mapping, etc.). Max na DX8. **************************************** Wspomniano równiez, ze do najwyzszych detali potrzeba bedzie x1950pro lub 7950gt. A do najwyzszych detali + 2xAA i 8xAF - x1950xt lub x1950xtx. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 1 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2007 (edytowane) wlasnie obejrzalem 4 ostatnie filmiki z gameplaya (po jednej minucie kazdy) i moja mina wygldala mniej wiecej tak :huh: sam nie wiem co mam o tym myslec, jedno wiem na pewno, okres klimatycznych i zapierajacych dech trailerow juz sie skonczyl, powracamy do rzeczywistosci. bandyci w stalkerze to chyba pomysl "z ostatniej chwili". co to w ogole ma byc ?! ich animacja wola o pomste do nieba, koles trafiony z shotguna wpadl na kant jakiegos betonu i odbil sie od niego z gracja pocisku wystrzelonego z procy. ogolnie wszystko w tym filmiku z bandytami jest jakies dretwe i "kwadratowe" (ich zachowanie i animacja). Grafika jest zajebista, nie ma sie do czego doczepic. nie wiem co mam o tym myslec (caloksztalt gry/ tego co bylo na filmikach), przykto mi to mowic ale oczekiwalem troche wiecej. Edytowane 1 Lutego 2007 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 1 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2007 (edytowane) Ja też po tym fragmencie zwątpiłem co nie zmienia fucktu, że jak zobaczę to na swym monitorze to momentalnie zapomnę o tym co widziałem. Może trochę "krzywe" podejście ale jak się wciągniesz w tę grę to nie będziesz myślał, że koleś krzywo się odbił. Notabene to go ostro wy@#bało w kosmos. http://games.tiscali.cz/clanek/screen.asp?id=2458&a=1 Może znajdzie się jakiś screen, którego nie znacie. Edytowane 1 Lutego 2007 przez qqrydza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 1 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2007 Thx qqrydza, screeny mnie zaispirowaly i mam taka tapete. Wracajac do gry, bylem gotowy kupic wersje kolekcjonerska ale chyba poczekam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 1 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2007 Czyżby wylano kubeł zimnej wody na rozgrzane głowy napalonych na STALKERA graczy ?? :/ Przypuszczam że nie będzie tak kolorowo jak miało być . Co z tymi beta testami ??? To chyba wczoraj mieli owe klucze i linki do bety puścić ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 1 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2007 jesli chodzi o mnie to moge powiedziec ze na razie widze taki kubel z woda wiszacy nade mna ale poki co jeszcze nie jestem mokry :lol: jesli ta gra okaze sie kupa (czego oczywiscie nie chce) to chyba strace nadzieje na to ze moje oczy ujrza jeszcze kiedys swietna i dopracowana gre tak jak w zapowiedziach czesto bywa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 1 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2007 Spokojnie, widzę,że Mario2k dużo wie nie tylko na temat stalker'a ale i na temat całej masy gier, które jeszcze nie wyszły. Na Firingsquad, Gamespot(kilka postów wcześniej podany był link), GameInformer, IGN czyli tam gdzie mieli możliwość zagrania w tę grę wypowiadają się bardzo pochlebnie o niej opisując początek rozgrywki. Nie będę przytaczał ale raczej nikt nie marudził. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 1 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2007 (edytowane) qqrydza pewnie sprawdziłeś moje posty w wątku UT2007 aka UT3 skoro twierdzisz co twierdzisz :) Tak się składa że siedzę w grach od czasów Doom3 :) no może ciut dłużej dodać należy że w tym czasie przerobiłem większość pecetowych gier , od Unreal Return to Napali ,poprzez Unreal 2 > Quake1+CP -2-3-4 . Ja nie twierdzę że STALKER będzie gniotem , problem w tym że ludziska i Ja również oczekują od gier coraz to więcej , a od tej gry szczególnie bo przecież panowie z GSC mieli w cholerę czasu na dopracowanie szczegółów , dodać należy że animacja niektórych postaci wygląda słabiej niż w takim FC z przed ponad 3 lat. Jedni są optymistami inni pesymistami . normalna kolej rzeczy czas pokaże kto miał rację . Edytowane 1 Lutego 2007 przez Mario2k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 1 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2007 (edytowane) qqrydza pewnie sprawdziłeś moje posty w wątku UT2007 aka UT3 skoro twierdzisz co twierdzisz :) Tak się składa że siedzę w grach od czasów Doom3 :) Ja nie twierdzę że STALKER będzie gniotem , problem w tym że ludziska i Ja również oczekują od gier coraz to więcej , a od tej gry szczególnie bo przecież panowie z GSC mieli w cholerę czasu na dopracowanie szczegółów , dodać należy że animacja niektórych postaci wygląda słabiej niż w takim FC z przed ponad 3 lat. Jedni są optymistami inni pesymistami . normalna kolej rzeczy czas pokaże kto miał rację . To generalnie bardzo krótko bym rzekł <_<, na moje okolo jakies niecale 3 lata... Edytowane 1 Lutego 2007 przez maSTHa212 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 1 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2007 uuu doom3. no to rosnie nam historyk rozrywki komputerowej :]]]]]]] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atom3k Opublikowano 1 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2007 qqrydza Ja nie twierdzę że STALKER będzie gniotem , problem w tym że ludziska i Ja również oczekują od gier coraz to więcej , a od tej gry szczególnie bo przecież panowie z GSC mieli w cholerę czasu na dopracowanie szczegółów , Mi się wydaje, że gracze oczekują tylesamo, a dostają coraz mniej. Szybciej skończysz jedną grę, prędzej pójdziesz kupić następną, prawda? Wystarczy popatrzeć na ilość patchy do starszych gierek, a do obecnych, też ciekawa sprawa. Dochodzi również do anormalnych sytuacji, gdy gra z pudełka nie jest grywalna, tylko po ściągnięciu któregośtam patcha z internetu ... Dawniej w grę grało się dłużej, gra oferowała więcej (nie mówię tu o grafice, ale o corazczęstrzych uproszczeniach w obecnych grach w większości prostych portach z konsoli), gra nie wymagała poprawek do 100% sprawnego działania od momentu zakupu. Dawniej gry tworzyło się z pasją, teraz produkuje się je niczym nowe gadżety... Fajne bo ładne, ale chyba tylko to.... przepraszam za ot Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msn Opublikowano 1 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2007 Spokojnie, widzę,że Mario2k dużo wie nie tylko na temat stalker'a jak Mario2k wie "dużo" na temat stalkera, to ile musi wiedzieć Carson... Oo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...