Skocz do zawartości
LCC

S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl / Clear Sky / Call of Pripyat / Heart of Chornobyl - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

obejrzałem te 4 filmiki i graficznie jest bez rewelacji ale to jest nieważne! bo jestem pewien, że gra będzie zabijać KLIMATEM B)

Też jak dla mnie nic nadzwyczajnego ładna grafika choć tekstury i modele mogły by być o wiele ładniejsze ale mam cichą nadzieję, że powrócą te obrazy jak z bety gdzie można było odczuć klimat ta grafika po prostu dawała odczucia, że wiedzieliśmy gdzie jesteśmy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No rzeczywiscie, teraz taka troche cukierkowata sie zrobila.

 

A ta walka shotgunem na jednym z filmikow wygladala zalosnie. Koles biegal jak wariat, strzelal prosto w czolo innym i nic im nie robil, co to ma byc..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po obejrzeniu filmiku i stwierdzam z całą stanowczością

że strzały z shotguna wyglądają na jakąś pomyłkę :/

Takie to jakieś toporne , a zachowanie postaci też jakieś takie dziwne

to już chyba w FAR CRY A.I przeciwników oparte było na lepszych scryptach .

 

No pożyjemy zobaczymy , Ja bynajmniej już cudów po STALKERZE nie oczekuję .

 

 

b.t.w

 

paralaxbumpmapping wygląda znakomicie

Edytowane przez Mario2k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wieczorem pojawiła się bardzo interesująca informacja dotycząca najbliższej zapowiedzi gry w niemieckim magazynie GameStar. Jak pisze jeden z prenumeratorów, który otrzymał swoją kopię magazynu w tym numerze zawarta jest ponad 5 stronicowa zapowiedź S.T.A.L.K.E.R.a wraz z 4 filmami na DVD oraz nowymi screenami z gry. Na DVD jak pisałem znajdują się nowe filmy o tematyce: "Questy" / "wioska Stalkerów" oraz "PDA", "Arena" "Anomalia" ...

 

Tym razem nie jednak materiały dołączone do zapowiedzi są najważniejsze lecz ona sama. Dlaczego? W końcu ostatnie zapowiedzi opierały się zawsze na tym samym i nie wnosiły nic nowego do tematu. Jak się okazuję ta zapowiedź jest inna niż wszystkie z jednego prostego względu- redakcja GameStara miała okazję pograć w S.T.A.L.K.E.R.a we własnym biurze bez obecności developera w niemalże już końcową wersję kodu.

 

Ostatecznie wersja jaką testowali dostała ocenę "Znakomita" (co jest najwyższą z możliwych not dla zapowiedzi i również nie jest często używana), a cytat: "S.T.A.L.K.E.R. jest najbardziej klimatycznym shooterem od czasu wynalezienia samego gatunku FPP" znakomicie oddaje to jąką grą będzie Cień Czarnobyla. Brzmi to tym bardziej wiarygodnie bo w końcu z ust ludzi z branży.

 

Nie mniej jednak dostrzeżono kilka bugów w grze jak np to, iż czasami nie startowała cut-scenka, przeciwnicy spadali przez granice leveli oraz zdarzało się grze zawieszać (coś związanego z RAMem) co jest raczej niedociągnięciem technicznym.

THQ i GSC wiedzą o tych usterkach i usuwają je w tej chwili, GameStar wierzy, że zdążą na czas.

by stalker.funday.pl

 

a i dodam tylko (bo nie rozgryzłem do końca tego zdania bo źródło jest po ang), że Panowie grali tam dobre 8 godzin i owe wady nie występowały we wszystkich levelach.

Edytowane przez LPKorn3324

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wpadł mi dziś w ręce Click! nr 1/2003

 

Na co czekamy? Największe przeboje roku 2003.

 

STALKER: OBLIVION LOST

 

Kolejny, niezwykle interesujący projekt zza Buga. STALKER: OBLIVION LOST w dość swobodny sposób nawiązuje do jednego z opowiadaµ braci Strugackich, rozsławionego wybitnym filmem Andrieja Tarkowskiego. Akcja gry toczy się w strefie zakazanej, otaczającej ruiny elektrowni atomowej w Czarnobylu. Nieliczni ludzie, którzy przedostali się do jej wnętrza opowiadali niestworzone historie o znalezionych tam potężnych artefaktach, o tajemniczych mrocznych jeziorach, zmutowanych zwierzętach i potworach. Teraz wybierzesz się tam i ty... STALKER łączt w sobie elementy RPG oraz klasycznej zręcznościówki. Jego autorzy twierdzą, że śliczna grafika, animacja szkieletowa, bogaty, interaktywny świat oraz dopracowana sztuczna inteligencja to dla nich betka. Tylko czy uda im się zrealizować te ambitne plany?

;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje, że po raz kolejny nie przesuną premiery ;] od pierwszego newsa dotyczącego STALKERa zainteresowałem się nim i mam nadzieje, że STALKER da popalić konkurencji ... grafika jest dosyć dosyć, ale nie to się liczy najbardziej! Wg mnie gra będzie powalała klimatem i grywalnością. Obym się nie mylił :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wiec tak. Tutaj macie do przeczytania bardzo ciekawą nową zapowiedz: http://www.gamespot.com/pc/action/stalker/news

Do tego dochodzi 6 nowych skrinów z gry:

http://www.gamespot.com/pc/action/stalker/screen

 

Kurcze juz sie nie moge doczekać. Ciekaw jestem tylko czy dotrzymaja terminu jakim teraz jest marzec 2007...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oh dajcie spokoj alpha ma sie nijak do ostatecznego produktu... nie rozijajcie tego tematu, bo nie ma sensu.

Dokładnie !

A co do samych wymagań to rozmowa na ten temat była już wielokrotnie podejmowana, przypomne:

 

AMD Athlon 2500+Barton

1GB ram

Geforce 7600GS AGP

 

Srednie detale na 1024x768 bez AA, AF, HDR.

****************************************

 

3.4 GHz P4 800 MHz FSB

1.5 Gig's DDR2

X1900GT

 

Wysokie detale (ale nie najwyzsze).

****************************************

 

AMD Athlon 3000+ 1,8 ghz

1,5 gb ram

geforce 6600 gt

 

Niskie - srednie na DX9, bez AA i AF.

****************************************

 

AMD athlon 1,8 ghz

512 ram

Geforce fx 5500

 

Niskie detale bez HDR. Niskie - srednie na DX8.

****************************************

 

Intel Celeron 3066 mhz s-775

1 gb ddr2-ram pc4200 1. part

256 mb. inno3D GeF 7600Gt ddr3 Pci-E

 

Srednie detale z HDR.

****************************************

 

AMD 64 3500+ Venice

BFG GeForce 7900 GTX

2x512 El Gold OCZ RAM

 

Max.

****************************************

 

AMD Athlon 64 4000+ (2.4GHz, 1MB L2 Cache)

Sapphire RADEON X1900 XTX (512MB GDDR3, 650/1550MHz)

2GB Ram

 

Max.

****************************************

 

Athlon64 3200+

1gig (2x512 sticks) Kingmax ram

Xpertvision 256mb X800XL

 

Srednie detale na DX9 bez efektów SM3 (Parallax Mapping, etc.). Max na DX8.

****************************************

 

 

Wspomniano równiez, ze do najwyzszych detali potrzeba bedzie x1950pro lub 7950gt. A do najwyzszych detali + 2xAA i 8xAF - x1950xt lub x1950xtx.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wlasnie obejrzalem 4 ostatnie filmiki z gameplaya (po jednej minucie kazdy) i moja mina wygldala mniej wiecej tak :huh: sam nie wiem co mam o tym myslec, jedno wiem na pewno, okres klimatycznych i zapierajacych dech trailerow juz sie skonczyl, powracamy do rzeczywistosci. bandyci w stalkerze to chyba pomysl "z ostatniej chwili". co to w ogole ma byc ?! ich animacja wola o pomste do nieba, koles trafiony z shotguna wpadl na kant jakiegos betonu i odbil sie od niego z gracja pocisku wystrzelonego z procy. ogolnie wszystko w tym filmiku z bandytami jest jakies dretwe i "kwadratowe" (ich zachowanie i animacja). Grafika jest zajebista, nie ma sie do czego doczepic. nie wiem co mam o tym myslec (caloksztalt gry/ tego co bylo na filmikach), przykto mi to mowic ale oczekiwalem troche wiecej.

Edytowane przez CarsonPoland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też po tym fragmencie zwątpiłem co nie zmienia fucktu, że jak zobaczę to na swym monitorze to momentalnie zapomnę o tym co widziałem. Może trochę "krzywe" podejście ale jak się wciągniesz w tę grę to nie będziesz myślał, że koleś krzywo się odbił. Notabene to go ostro wy@#bało w kosmos.

 

http://games.tiscali.cz/clanek/screen.asp?id=2458&a=1

 

Może znajdzie się jakiś screen, którego nie znacie.

Edytowane przez qqrydza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyżby wylano kubeł zimnej wody na rozgrzane głowy napalonych na STALKERA graczy ?? :/

 

Przypuszczam że nie będzie tak kolorowo jak miało być .

 

Co z tymi beta testami ???

To chyba wczoraj mieli owe klucze i linki do bety puścić ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli chodzi o mnie to moge powiedziec ze na razie widze taki kubel z woda wiszacy nade mna ale poki co jeszcze nie jestem mokry :lol: jesli ta gra okaze sie kupa (czego oczywiscie nie chce) to chyba strace nadzieje na to ze moje oczy ujrza jeszcze kiedys swietna i dopracowana gre tak jak w zapowiedziach czesto bywa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, widzę,że Mario2k dużo wie nie tylko na temat stalker'a ale i na temat całej masy gier, które jeszcze nie wyszły.

Na Firingsquad, Gamespot(kilka postów wcześniej podany był link), GameInformer, IGN czyli tam gdzie mieli możliwość zagrania w tę grę wypowiadają się bardzo pochlebnie o niej opisując początek rozgrywki. Nie będę przytaczał ale raczej nikt nie marudził.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

qqrydza

pewnie sprawdziłeś moje posty w wątku UT2007 aka UT3

skoro twierdzisz co twierdzisz :)

 

Tak się składa że siedzę w grach od czasów Doom3 :) no może ciut dłużej

dodać należy że w tym czasie przerobiłem większość pecetowych gier ,

od Unreal Return to Napali ,poprzez Unreal 2 > Quake1+CP -2-3-4 .

 

Ja nie twierdzę że STALKER będzie gniotem , problem w tym że ludziska i Ja również

oczekują od gier coraz to więcej , a od tej gry szczególnie bo przecież panowie z GSC

mieli w cholerę czasu na dopracowanie szczegółów ,

dodać należy że animacja niektórych postaci wygląda słabiej niż w takim FC z przed ponad 3 lat.

 

Jedni są optymistami inni pesymistami . normalna kolej rzeczy

czas pokaże kto miał rację .

Edytowane przez Mario2k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

qqrydza

pewnie sprawdziłeś moje posty w wątku UT2007 aka UT3

skoro twierdzisz co twierdzisz :)

 

Tak się składa że siedzę w grach od czasów Doom3 :)

Ja nie twierdzę że STALKER będzie gniotem , problem w tym że ludziska i Ja również

oczekują od gier coraz to więcej , a od tej gry szczególnie bo przecież panowie z GSC

mieli w cholerę czasu na dopracowanie szczegółów ,

dodać należy że animacja niektórych postaci wygląda słabiej niż w takim FC z przed ponad 3 lat.

 

Jedni są optymistami inni pesymistami . normalna kolej rzeczy

czas pokaże kto miał rację .

To generalnie bardzo krótko bym rzekł <_<, na moje okolo jakies niecale 3 lata... Edytowane przez maSTHa212

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

qqrydza

Ja nie twierdzę że STALKER będzie gniotem , problem w tym że ludziska i Ja również

oczekują od gier coraz to więcej , a od tej gry szczególnie bo przecież panowie z GSC

mieli w cholerę czasu na dopracowanie szczegółów ,

Mi się wydaje, że gracze oczekują tylesamo, a dostają coraz mniej.

Szybciej skończysz jedną grę, prędzej pójdziesz kupić następną, prawda?

 

Wystarczy popatrzeć na ilość patchy do starszych gierek, a do obecnych, też ciekawa sprawa.

Dochodzi również do anormalnych sytuacji, gdy gra z pudełka nie jest grywalna, tylko po ściągnięciu któregośtam patcha z internetu ...

 

Dawniej w grę grało się dłużej, gra oferowała więcej (nie mówię tu o grafice, ale o corazczęstrzych uproszczeniach w obecnych grach w większości prostych portach z konsoli), gra nie wymagała poprawek do 100% sprawnego działania od momentu zakupu.

 

Dawniej gry tworzyło się z pasją, teraz produkuje się je niczym nowe gadżety...

Fajne bo ładne, ale chyba tylko to....

 

 

przepraszam za ot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...