sideband Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 To jest włączonymi wszystkimi opcja na maxa? Przecież to wygląda jak stara beta pod dx8. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 (edytowane) Ludwiczek skąd ty bierzesz te screeny ? :D Co do grafiki, to jest MULTI, jest ona w dx 9.0 ale nie ma tam wszystkich efektów które beda w pełnej wersji gry !! z założenia twórcy zrobili tak by po necie były mniejsze pingi podczas gry online. BETA = BUGI , tak zawsze było, to jedynie próbka możliwości, nie ma tam prawdopodobnie zaimplementowanego IA. btw. co do screenów, niektóre pochodza napewno od mprox z OL, a on grał na 800x600 z ustawieniami nie na full, sam mi to potwierdził, wiec nie skreślajcie grafiki na miejscu :) Aha Trawienny, piszesz o 1.58 a o tej godzinie już powinno wszystko działać, sprawdz PM. Edytowane 13 Lutego 2007 przez FanEk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludwiczek Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 (edytowane) hehe właśnie znalazłem screeny ze starej bety... jest lepiej i to nawet o wiele ;] Dobra znalazłem moje screeny z bet 2215 ( stara beta z 2005 roku) http://server5.theimagehosting.com/image.p...&fullsize=1 Edytowane 13 Lutego 2007 przez Ludwiczek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 (edytowane) hehe właśnie znalazłem screeny ze starej bety... jest lepiej i to nawet o wiele ;]Troche jest ale nie wiele poruwnując z tymi screenami od Ludwiczka [niektóre mproxa, ale nie wiem czy wszystkie]. Zaczekajmy aż poda ktoś z naprawde mocnym sprzetem, jak to wygląda :D Jak ktoś chce to pisać do mnie na PM, mikołaj przyjechał :D Edytowane 13 Lutego 2007 przez FanEk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 A ja kolejny raz mam zgoła odmienne zdanie. Ostatnie filmiki tylko bardziej zachęciły mnie do tej gry. Co do animacji postaci podczas padania... jaka animacja? Tam jest ragdoll... no chyba, że się mylę w co wątpię. W zamian za jeden dziwny upadek widziałem dziesięć, które wyglądały bardzo dobrze. Zresztą... macie prawo do własnego zdania tylko do czego to już dąży? Krzywo upadł, jak kłoda, łolaboga ale kicha będziemy psy wieszać na gsc. qqrydza (dobrze napisalem Twoj nick :) ) nie masz odmiennego zdania, ja nadal chce bardzo zagrac w ta gre i to zrobie. Nie wiem co by musialo sie "wydarzyc w stalkerze" zeby mnie od siebie odepchnela ta gra. Po prostu doczepilem sie do paru spraw ktore wg mnie mogly by byc lepiej dopracowane, zwazywszy na to ze gra powstaje dobre 5 lat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 Co do screen'ów to wyglądają znacznie lepiej od wspomnianej już bety. Co do grafiki w mp to niemiało być przypadkiem tylko w dx8.1? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 (edytowane) Gamersyde Diaries Episode 4: Stalker (1280x720) 812MB 8 minutes 14 seconds juz uruchomilem 20Mbit :D update: w skrocie - to co wczoraj tylko w HD Edytowane 13 Lutego 2007 przez kucyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 Co do screen'ów to wyglądają znacznie lepiej od wspomnianej już bety. Co do grafiki w mp to niemiało być przypadkiem tylko w dx8.1? no tak mialo byc. a jest inaczej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 (edytowane) Czyli z tych wypowiedzi i głównie narzekań wynika to, iż mamy do czynienia z czymś na kształt boiling pointa ;/. Tak też myślałem , że się to skończy ;). Edytowane 13 Lutego 2007 przez Gregor1230 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 A mi się coś wydaje, że jednak grę wypuszczą później niż za miesiąc. Trochę za dużo tych niedociągnięć. :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 (edytowane) A mnie się wydaje, że jeszcze nikt z Was w nią nie grał. Brak słów. no tak mialo byc. a jest inaczej? To jest włączonymi wszystkimi opcja na maxa? Przecież to wygląda jak stara beta pod dx8. No spodziewacie się po mp nie wiadomo czego od strony graficznej. Edytowane 13 Lutego 2007 przez qqrydza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 Ale bez przesady qq :) Robią tą grę 5 LAT, więc chyba mamy prawo wymagać, bo multi wygląda gorzej niż half life 2 deathmatch a miał być pogromcą. Jeśli coś jest pogromcą, to w każdym calu. Poczkajemy az ktos odpali na full detalach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 A mi się coś wydaje, że jednak grę wypuszczą później niż za miesiąc. Trochę za dużo tych niedociągnięć. :( Że jeste dużo niedociągnięć to nic nie znaczy, to w końcu tylko beta, mi sie zawiesiła 2 razy. Odpaliłem gre na full detali ze wszystkim co sie da, AA i AZ także na max, komp taki jak w sigu, jeszcze bez oc, bo złożyłem tydzień temu. Co do grafiki, przyznam że spodziewałem sie więcej, to jest niby dx9.0 tyle że ma powycinanych sporo efektów graficznych. Jak dla mnie wygląda lepiej od bety 2215, ale niespecjalnie dużo lepiej. W opcjach graficznych są 2 buttony których nie można włączyć, cienie traw i cienie słońca, w pełnej wersji na MULTI podejrzewam że bedzie można to włączyć. Wogle wedłóg mnie opcje graficzne zawierają może połowe ustawień jakie bedą, miał być do wyboru render dx8.1 i dx.9.0 , nigdzie nie wdize żeby można to było zmienić. Brakuje DeF, HDR/Bloom, SS, PM i na pewnoe innych [mowie tutaj do wyboru w opcjach]. Aha na razie grałem tylko w nocy, ide sprawdze jak wygląda gra w dzień, defender shading miał podobno czynić cuda :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 To pewnie nie w becie, no coz z tego co pamiętam demo UT2004 tez nie miało dostepnych wszystkich opcji graficznych więc looz. Wszystko przed nami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 to moze wieczorem jakas rundka po hamachi? jakby ktos z dobrym laczem postawil serwer to bylo by milo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 (edytowane) Ej poprawiam sie, grałem teraz z deszczem, kupiłem latarke, efekty świetlne są bombowe, extra to wyglądam, biorąc pod uwage jeszcze to że nie ma wszystkioch efektów zaimplementowanych :) Troche screenów Edytowane 13 Lutego 2007 przez FanEk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 (edytowane) u mnie tez nie --------------- Wlasnie "oblukalem" swiezutka bete. Grafika ustawiona na maksa, 1024x768 i momentami jest kiepsko. Cienie i "cieniowanie chropowatosci" wyglada oblednie, to po prostu trzeba zobaczyc w akcji. Blyskawice noca.....opad szczeny....blyski powoduja ze wszystko przez moment rzuca cien. Zblizenie latara do sciany ukazuje wszystkie nierownosci na scianach, betonie itp. HDR chyba w mp jest nie dostepny, jedynie bloom ktory tez wyglada super. spojrzcie na screena gdzie swiatlo wpada do pomieszczenia przez szklane kafelki, miod. Screeny nie oddaja w pelni tego jak to wyglada. Latarka nie jest sztywno zamocowana do postaci przez co jak biegniemy noca z wlaczona latarka widac gre cieni, bujaja sie we wszystkie strony, cos pieknego. Dzwieki sa raczej te same co w poprzedniej becie. Jedyne co mi sie nie podoba to to ze fpsy leca w dol jak sie zblizamy do drzewa (pewnie ten paralax mapping jest za to odpowiedzialny). Edytowane 13 Lutego 2007 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 U mnie wszystkie dzialaja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eQ. Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 A u mnie działa :mrgreen: Bardzo ładnie te efekty świetlne wyglądają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 Carson: mi sioe zdaje czy na tym twoim kalaszu jest tlumik? =/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 No najgorzej nie wygląda, ale jak na 7600 się przycina momentami to na 6600 nawet nie będę próbował tego instalowac. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 Screeny z imageshack działają cacy , przypdał mi do gustu paralaxbumpmaping na ceglanej ścianie . ,za godzine dokładne testy ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 (edytowane) Jin* nie zdaje Ci sie, jest tlumik ;) sorry za pomylke, to nie bylo max tylko high. obiekty oswietlone latarka wygladaja zaje...cie, jeszcze dwa screeny: szkoda ze sa tylko dwie mapki. Mario2k juz piszesz to trzeci raz z bledem, nie ma czegos takiego jak paralaxbumpmaping :lol: jest parallax mapping i jest bump mapping, parallax mapping to bardziej rozwinieta i zaawansowana wersja bump mappingu wiec nie rob miksow z dwoch nazw ;) Edytowane 13 Lutego 2007 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pain.exe Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 lol a co jest dziwnego w tłumiku na AK ? to jest PBS 3 albo 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 Dajcie screeny w trochę większej rozdziałce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gib Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 @Jin* praktycznie do kazdego gun'a mozesz dokupic tlumik ;)/lunete/granatnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 gib bez przesady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 CarsonPoland :) Postaram się zapamiętać , ale i tak wiadomo o co chodzi paralax maping to chyba najlepsza z wersji mapowania wypukłości/wklęsłości ? zaraz zresztą sam wsio przetestuje ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gib Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 gib bez przesady. hmm ale z czym ? moze faktycznie 'praktycznie do kazdego' to za duze slowo ale jednak da rade pobawic sie w małego tuner'a wpnz ;) btw. dla mnie np. deagle + tlumik = delikatna przesada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 13 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2007 (edytowane) smiesznie wygladajacy dym (granat dymny), rozchodzace/rozciagajace sie tekstury we wszystkie strony: na kilku screenach uchwycilem moment blysku (troche sie naklepalem w klawiature). pierwszy screen jak podpisalem to dym po granacie dymnym, jak to zobaczylem to moja mina wygladala mniej-wiecej tak :huh: efekt jak z hl1. ale musze przyznac ze parallax mapping wgniata w fotel (zwlaszcza kiedy chodzimy z latarka) Edytowane 13 Lutego 2007 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...