Gregor1230 Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 Czytając takie coś : Processor type : Intel Core2 Duo E6700 / AMD 64 X2 5200+ 2 gb 512 MB DirectX® 9.0c / nVIDIA® GeForce™ 8800 / ATI Radeon® X2800 DirectX® 9.0 można się nieźle załamać , ale to jakieś brednie są . Gram już z 3h i jeszcze nie widzialem ponizej 22 fps. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanu Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 Może ktoś zapodać screeny z GF8800 w 1280x1024, wsio na max? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 dziwne podali te wymagania, na kompie z siga ze wszystkim ustawionym na max (dynamic light, distance ~70%, AA off AFx16) chodzi okolo 30-40fps zaleznie od pogody, czasami potrafi spac ponizej 25, ale ponizej 20 nigdy, 1GB ram troche malo to fakt, na poczatku gry troche doczytuje musze sie porozgladac wkolo najpierw, dopiero potem moge plynnie pograc :) i co najgorsze... nie dziala mi EAX :/ w pierwszej becie z tego roku dzialal, w kolejnej nie, w full tez mi nie dziala :blink: nie wiem co jest nie tak... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rav85 Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 filmik z poczatku gry, wsio full detale 1280x1024 http://rapidshare.com/files/21749809/Bez_tytu__322_u.wmv Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trawienny Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 Wnioski z 2h grania. Pierwsze wrazenia: Oczekiwanie na stalkera "podniecalo" mnie bardziej niz samo granie. A owszem gra jest ciekawa, wyglada conajmniej ladnie, ma duzo nowatorskich rozwiazan, jest dosc wymagajaca a i bieganie po lokacjach moze zmeczyc nam palec srodkowy. Ale jakos tak. Czegos mi tu brakuje. Na sprzecie z sigu (tyle ze standardowych taktach bo dzialam wlasnie na BIX1) 1024x768, medium, bez AA i AF ale z full dynamic mam 25-35 klatek. Przy 1GB ramu i swapie na sztywno ustawionym 1,5GB gra wogole nie przycina przy doladowywaniu danych. Co mi sie podoba: -oczywiscie grafika -potwory i ich reakcje - dla mnie wrecz bomba. Spotkalem jednego "pieska" do ktorego podszedlem.. cos tam zawyl i pobiegl w kierunku grupy krzakow.. za 5 sek byl z cala horda (z 10) -anomalie -artefakty -hidden stash'e ;) -poziom trudnosci Co mi sie nie podoba: -lokacja z handlarzem. Nie wiedziec czemu juz po wejsciu do tunelu mam znaczny spadek klatek i to nawet jak stoje pod sciana "twarza" do niej. nawet wskaznik myszy przesuwa sie conajmniej dziwnie. strasznie duzo bledow oswietlenia jest a i w kilku miejscach na ziemi i scianach pojawiaja sie cienie... DRZEW :| -pistolet (przynajmniej to co dostajemy na poczatku). Zastanawiam sie po co on wogole jest? celnosc tej broni powyzej 3m wynosi 0. -brak headshotow. Spedzilem 45min na probie "wywolania" takowego.. i nic -skradanie sie chyba nie wyszlo. tak dlugo jak mnie nie widzieli bylo OK.. stanalem sobie jakies 2m od kolesia i strzelilem w powietrze i efekt - brak :| jak stal tak stoi. moze medytowal? -ragdoll. niektore pozycje zabitych po prostu bawia a i dwa razy zabity potwor po prostu stanal jak wryty (i do tego martwy). Powiecie ze sie czepiam i w sumie pewnie jeszcze duzo pomylilem a jeszcze wiecej przeoczylem. Ale nie ma dziwne jak sie gra o 5 rano :P jeszcze 3h i wracam z roboty prosto do komputera :P bede testowal juz na powaznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 (edytowane) Wydaje mi się, że masz sporo racji. Bugów też będzie sporo. Nie bez przyczyny już jedzie produkcja patchy do gry. Miejmy nadzieje, że sporo one poprawią. Bo jak na razie to zapowiada się powtórka z Gothica 3 - smocze wymagania i bug na bugu. Edytowane 19 Marca 2007 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 (edytowane) Tu mamy nasz save i config: C:\Documents and Settings\All Users\Dokumenty\STALKER-SHOC Panowie a Wy też tak macie, że na początku nie czuć, że to Czarnobyl i Strefa? Zero pokazania Elektrownii, Prypeci i ludzie ewakuowanych - no to by dało super nastrój a tu co :( A bugi zostały: Edytowane 19 Marca 2007 przez LCC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trawienny Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 Rav85: Fajnie by bylo jakbys podczas robienia tego filmiku wlaczyl L jak Latara ;) Przypomnialo mi sie jeszcze jedno - genialne jest granie na gitarze przy ognisku ;D ciekawe czy zaczna robic kielbaski? :P Kolonie w Zonie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 Pograłem właśnie godzinkę z rana na kacu [; i gierka jest M.I.A.Z.G.A. nie mogę się oderwać, a trzeba zrobić śniadanie :( ustawiłem 1280x800 i cieniowanie na static i śmiga jak marzenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 Gra jest dość dobrze zoptymalizowana jak pod static light. Mam 1280x wszystko na full, static light i bez aa (bo ostrzejsze są tekstury) i FPS wacha się między 30-45. Grafika na tych ustawieniach jest bardzo piękna i gra się konfortowo jednak jak się da wszystko na full z cieniami to mam 1-2 FPS :) Ale grafa zabija pięknem ;)Pod static ligting może i tak, ale większość graczy interesuje bardziej gra na full. Czy rzeczywiście proc ma tak duże znaczenie w tej gierce?? Chyba jednak nie ;). 1280x1024 all max bez aa i sie płynie.Nie ma. Tylko grafika i ram. Jakie masz liczby w 3dm05 na tym cfg z siga ???? Czytając takie coś : Processor type : Intel Core2 Duo E6700 / AMD 64 X2 5200+ 2 gb 512 MB DirectX® 9.0c / nVIDIA® GeForce™ 8800 / ATI Radeon® X2800 DirectX® 9.0 można się nieźle załamać , ale to jakieś brednie są . Gram już z 3h i jeszcze nie widzialem ponizej 22 fps. To chyba wiele jeszcze nie widziałeś, albo Twój komputer robi 12k w 3dm05, których raczej nie robi. ile masz ? ;) TO WSZYSTKO JEST PRAWDA <--- na takim kompie napewno pogra sie full komfortowo płynnie, bez spadku fpsu. Może ktoś zapodać screeny z GF8800 w 1280x1024, wsio na max?Hanu różnicy pomiedzy all full, a all full na 8800 nie zobaczysz, bo gra pisana jest pod dx9.0c . i co najgorsze... nie dziala mi EAX :/ w pierwszej becie z tego roku dzialal, w kolejnej nie, w full tez mi nie dziala :blink: nie wiem co jest nie tak...Jak to nie działa ? wydaje mi sie że działam, ale jest chyba 3.0 , nie 4.0 jak myślałem wcześniej. Na audio z mojego siga słysze wyraźnie, gdy przelatuje śmigłowiec, gdy go mijam, gdy on mnie mija, wyraźne przeniesienie na poszczególnene 5 kanałów. Wiec EAX działa, tak mi sie wydaje :) Trawienny są headshoty i to bardzo ładne :D dobrze celuj. Gra ustawiona ze wszystkim na max w 1024x768, na WIN XP SP2 zabiera 1.35gb ramu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 (edytowane) @Fanek 10k przekroczone i dramatu nie ma . Powtarzam poniżej 22 fps nie spadło odkąd gram , ogólnie to fps oscyluje w granicach 30 stki. Edytowane 19 Marca 2007 przez Gregor1230 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rav85 Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 wie ktos o co z tymi kodami do extrasow biega?? http://www.keepmyfile.com/image/d3e6851484148 ?? znalazlem to w menu start itd... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.i.P. Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 1280x800; medium; static light; aa x0; anizo x8 --------> najmniejsza wartość jaką zanotowałem to 30 FPS, max 90! ;o tymczasem dając już dynamic light - kompletnie nie da się grać; save ładuje się 3x dłużej, a w grze jest może ze 4fps... ciekawe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF11 Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 Full Lights,Wszystko na maksa,tylko AA wyłączone.1152x864 A64 2610Mhz,2GB Ram,7900GS 512MB (540/1500) 25-30 fps Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość energopol Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 (edytowane) grafika na poziomie half life 2 teraz ludziska beda sie bryndzlowac ile fpsow gierka wyciaga na ich sprzeciorach Edytowane 19 Marca 2007 przez energopol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF11 Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 Pokaż mi screeny z HL2 bez żadnych modów,które wyglądają jak te mądralo....... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
storm Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 Witam sprzet jak w podpisie wszystko max lacznie z aa + anizo i nawet na 8800 fps spada do 20 :D pare screenow pozdr :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 RALF11 Te 25-30 fps to w akcji czy jak stoisz gdzieś i sie patrzysz w niebo ? :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF11 Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 (edytowane) AA nie działa na dx9, tylko na dx8. YuucOm.zapodałem wyżej parę screenów gdzie mam te 25-30 klatek,a nawet więcej bo zmniejszyłem rodzielczość do 1024x768 Edytowane 19 Marca 2007 przez RALF11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 RALF11 Widziałem skriny i są super :). Tylko mi chodziły o FPSy podczas walki bo z tym roznie bywa. Jak bedziesz juz za jakąś walka to opisz jak z fps'ami ;p. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.i.P. Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 (edytowane) Dosłownie mnie ZAMUROWAŁO jak zobaczyłem ten motyw! Jak ta gra będzie zaskakiwać takimi rzeczami to ja umieram ;o stalker-guitar_motive.avi (19mb) alternatywny link Edytowane 19 Marca 2007 przez R.i.P. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 @R.I.P. no też mi się to spodobało . Biegnij dalej bo jest lepiej ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
storm Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 Nie macie wrazenia ze pomimo tego iz macie te 40-50 fps gra nie chodzi plynnie ???? bo u mnie tak to wyglada pomimo wysokiego fps-u hmmmmmmm beta z eyecandy chodzila lepiej pozdr :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF11 Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 podczas pierwszej walki nie zauważyłem żadnych spadków płynności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 już kolejna godzina za mną i gra się bardzo fajnie, chociaż odczuwam delikatny dyskomfort związany z brakiem dobrego systemu zadawania obrażeń, ciężko jest kogoś ustrzelić czasami, nie wiadomo dlaczego, no i te upadki na glebę :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 podczas pierwszej walki nie zauważyłem żadnych spadków płynności.To kapitalnie ;]. Nic tylko czekać na paczuszke z STALKEREM. Kucyk Stalker to taki fallout w fpp wiec tutaj kolesia zależnie od zbroi można godzinami zabijać ;p. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość laeskrad Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 Im dalej w las tym ciekawiej. Nic tylko grac. Nie wiem czemu Wy macie te spadki. Ja gram w 1280x1024 wsio na max i zasuwa az milo :) Oczywiscie full dynamik light :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 jak dla mnie system obrażeń jest po prostu niedopracowany i gdzie do cholery podziała się fizyka z filmików sprzed 3 lat :| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 (edytowane) Kawałek dalej już jestem i fajny motyw jest gdy spotykamy cień ;) , który cos robi ... Apropo fps to ujrzałem 16 :). Edytowane 19 Marca 2007 przez Gregor1230 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
L3Wy Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 Nie macie wrazenia ze pomimo tego iz macie te 40-50 fps gra nie chodzi plynnie ???? bo u mnie tak to wyglada pomimo wysokiego fps-u hmmmmmmm beta z eyecandy chodzila lepiej pozdr :) Witam, dla użytkowników NVIDIA GeForce polecam wartość "Maksymalna liczba renderowanych ramek do renderowania" (ang. Max Frames to render ahead) w sterownikach zmienić z 3 na 0 - u mnie zmniejszyło to "opóźnienie" myszki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...