R.i.P. Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 żal żal żal ... :-| tym systemem uszkodzeń tak s[ciach!]** tą grę, że głowa mała, zastanawiam się czy osoba za niego odpowiedzialna ma wszystko równo pod sufitem Mnie to zaczyna powoli wqrw*ać i irytować - S(ystem) T(trafień) A(normalizuje) L(ikwidacje) K(olegów) E(nergicznie) R(ozczarowując) ;o (LOL) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pisarz Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 to teraz ja dodam coś od siebie. Gierke dzis zainstalowałem, grafika jest masakrycznie fajna. U mnie na full details chodzi bardzo przyzwoicie (rozdziałka 1280). Zmierze jeszcze dokładnie jak z FPSami jest. Co do systemu obrażeń to naprawde porażka, choć za dużo sobie nie postrzelałem, to juz i tak miałem sytuacje ze pakowałem kilka serii w kolesia, on we mnie jeden strzał i po mnie <_< Zastanawia mnie tylko jedno, na samym poczatku gry jak mam misję gdzie mam isc z kilkoma innymi ludzmi do parkingu gdzie mam bandytow wystrzelac, to zazwyczaj gdy podejde do tych ludzi ktorzy maja byc ze mna, to oni zaczynaja do mnie strzelać... nie kminie tego <_< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 (edytowane) Gra jest wypaśna, trudna bo trudna ale spoko. Headshoty są i nawet czesto mi sie udaje heada zasadzić. System obrazen jest troche "niedopracowany" ale aż taki zły nie jest ... najlepiej mi idzie z pistoletem! Aha ... powie mi ktoś w jakim folderze zapisują się sejwy i zrzuty ekranu robione z gry defaultowo F12? Akcje w nocy miażdżą! EDIT: juz wiem gdzie są sejwy: u mnie to folder C:\Documents and Settings\All Users\SharedDocuments\STALKER-SHOC , dlaczego dla all users Edytowane 19 Marca 2007 przez Miazga82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 (edytowane) Ja nie wiem jak wy gracie, ale przy celnym strzelaniu na 3 poziomie trudności nie miałem problemu przy eliminacji wojaków przy moście (przecie nie będę płacił za przejście) tak samo jak krążących w okolicy bandytów w grupach liczących po 3, 4 ziomów. Może ze mną jest coś nie tak, ale gra mi się podoba i wciąga. Grafika nie jest zła choć mogłaby pewnie być lepsza, działa nawet nieźle na moim kompie i to już mnie cieszy. Jak na razie grałem 4 godziny i fakt gra ma minusy, ale dużo więcej plusów co powoduje, że chce się grać. Edytowane 19 Marca 2007 przez mastertab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 (edytowane) Zastanawia mnie tylko jedno, na samym poczatku gry jak mam misję gdzie mam isc z kilkoma innymi ludzmi do parkingu gdzie mam bandytow wystrzelac, to zazwyczaj gdy podejde do tych ludzi ktorzy maja byc ze mna, to oni zaczynaja do mnie strzelać... nie kminie tego <_< Hahaha nie rozumiem jak to możliwe jeśli to twoi koledzy :P przeglądałem dziś pliki, znalazłem C:\Documents and Settings\All Users\Dokumenty\STALKER-SHOC plik USER.txt , każy tutaj pewnie pamieta cfg z bety multi, trzeba to chyba bedzie obadać, bo patrze że dużo rzeczy jest nie tak jak powinno ;) Aha POWERSLIDE z tym EAX miałeś racje, wyłaczyłem te CMSS-3D i grają mi tylko tylne i sub. Wymyśliłeś coś ? bo to bardzo dziwne... Edytowane 19 Marca 2007 przez FanEk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 grałeś 4h i jesteś przy wojakach przy moście? nieźle jak pograsz jeszcze tak na oko z 15h to dojdziesz do miejsc gdzie wojaków nie będzie 3-4 tylko 15 i zobaczymy co wtedy powiesz Miazga82 - system uszkodzeń nie jest niedopracowany, on jest spier* :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość laeskrad Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 Odrazu chce wszystkim powiedziec, ze bez efektow w DX9 gra bardzo bardzo duzo traci. Niektore efekty powalaja, dawno zaden efekt w grach mi sie nie spodobal jak niektore tutaj (np w tunelu :)) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ed00s Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 Gra jest wypaśna, trudna bo trudna ale spoko. Headshoty są i nawet czesto mi sie udaje heada zasadzić. System obrazen jest troche "niedopracowany" ale aż taki zły nie jest ... najlepiej mi idzie z pistoletem! Aha ... powie mi ktoś w jakim folderze zapisują się sejwy i zrzuty ekranu robione z gry defaultowo F12? Akcje w nocy miażdżą! EDIT: juz wiem gdzie są sejwy: u mnie to folder C:\Documents and Settings\All Users\SharedDocuments\STALKER-SHOC , dlaczego dla all users Zapisywane save sa w Documents and setings. A co to Screen shot to masz w option controls ... ciezko poszukac ??? z tym strzelaniem to masakra ... w far cry juz lepeij bylo i w cs a tu to poprostu loteria czy wale seria z 30 cm do goscia czy z daleka pojedynczymi to wali jak chce na okolo glowy ...... a kosa jak go wale to powinien pasc jak kaFka. nie wiem jakiej oni wielkosci maja hitpointy ale pewnie NIEREALNIE MALE.\ A jak jakis trol napisze ze celowac nie umiem to niech mu popali kable od neozdrady!!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 grałeś 4h i jesteś przy wojakach przy moście? nieźle jak pograsz jeszcze tak na oko z 15h to dojdziesz do miejsc gdzie wojaków nie będzie 3-4 tylko 15 i zobaczymy co wtedy powiesz Miazga82 - system uszkodzeń nie jest niedopracowany, on jest spier* :mur: Wojaki były na początku teraz jestem o wiele dalej i jakoś super problemów z likwidacją 10 typa nie mam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 Zapisywane save sa w Documents and setings. A co to Screen shot to masz w option controls ... ciezko poszukac ???A ty umiesz czytać? Pytałem sie gdzei są screeny zapisywane a nie jak sie je robi ... wyraznie napisałem F12 :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fonzi Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 ma ktoś jakieś fajne artefakty bo ja mam same takie co jak coś dają to zaraz napromieniowują albo coś i ogólnie ich nie noszę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pisarz Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 Hahaha nie rozumiem jak to możliwe jeśli to twoi koledzy :P przeglądałem dziś pliki, znalazłem C:\Documents and Settings\All Users\Dokumenty\STALKER-SHOC plik USER.txt , każy tutaj pewnie pamieta cfg z bety multi, trzeba to chyba bedzie obadać, bo patrze że dużo rzeczy jest nie tak jak powinno ;) Aha POWERSLIDE z tym EAX miałeś racje, wyłaczyłem te CMSS-3D i grają mi tylko tylne i sub. Wymyśliłeś coś ? bo to bardzo dziwne... no właśnie ja też się dziwie. Skoro mam isc razem z tymi ludzmi na misję, a mimo to oni do mnie zaczynają strzelać. Jakiś bug czy co? :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 oj Panowie większość z was irytuje sie systemem obrażen bo latacie z jakimiś śmiesznymi pukawkami i tyle. Powiem szczerze, że pierwsze 3 godziny gry były trudne ale jak dorwie się ak74 albo LR-300 to już jest z górki. Do tego zależy od przeciwnika- zwykłe płotki padają po 4-5 pociskach takim karabinkiem i nawet słabszym ja nie narzekam. ktos pisał, że przeciwnicy pojawiają sie znikąd. jest to zaleta i wada a-life. Zaletą jest to ze cały czas strefa żyje postaci/mutanty/anomalia/artefakty sie przemieszczają zawsze jest cos nieoczekiwanego minusem jest własnie to, że chcesz wrócić sie w jakieś miejsce gdzie wczesniej wykosiłeś całą wioske a tu kupa musisz nieco postrzelać. Na szczęście moge pocieszyc, że raz miałem taką sytuacje, że musiałęm sie wrócić plansze wstecz- wybiłem po raz 2 MNIEJSZĄ juz grupke stalkerów, dostałem sie do 1 poziomu i wróciłem spowrotem i wtedy juz nie było nikogo ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 pisarz może poprostu podchdzisz z wycelowana bronią do chłopaków i daltego strzelaja do ciebie, najlepiej zmień na śrubke jak z nimi gadasz, wciśnij "6" ;) co do celności broni i wytrzymałości przeciwników. zrubcie test, wsadzcie cała serie full auto z ak47 w kogoś, tak gdzieś z 15m, pewnie bedzie stał dalej. strzelcie do kogoś seriami po 3 naboje, 3 takie serie i gościa powinno nie być. W stalkerze miały być realistyczne strzały i właśnie takie one są, sory jeśli ktoś jest przyzwyczajony do gier typu far cry, quake, gdzie full auto z broni zabija wszystko, to niech zostawi to gre. Gracze CS napewno wiedzą o co mi chodzi. pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludwiczek Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 (edytowane) żal żal żal ... :-| tym systemem uszkodzeń tak s[ciach!]** tą grę, że głowa mała, zastanawiam się czy osoba za niego odpowiedzialna ma wszystko równo pod sufitem od 30 minut męczę się z jakimiś 10 pajacami tylko dlatego, że nie ma sposobu aby skutecznie ich eliminować, co chwila load save load save skakam po dachach, kombinuje, strzelam seriami, pojedynczymi strzałami, celuje w łeb z 1m - nic, zero jak słyszę, że w grze są headshoty to mnie ciary przechodzą, headshoty to może są, ale tylko wtedy gdy nie celuje w głowę odechciewa mi się po prostu grać, tak tragicznego systemu obrażeń w życiu nie widziałem, ta gra powinna się uczyć od Soldier of Fortune który wyszedł z 10 lat temu :mur: i jeszcze na dodatek te "efektownie" upadające ofiary LOL :lol: No to widzę gra dla mnie :) Ja uwielbiam się bawić na najtrudniejszym tylko tak można poczuć klimat gry jak dla mnie po prostu trzeba się wczuć i robić wszystko by nie zginąć. To nie jest gra na pada gdzie latasz i walisz jak chcesz z autoaimem a przeciwnicy mają beznadziejny refleks byś mógł padem w ogóle coś zdziałać po prostu kucyk za mało na PC grasz ;] A na jakim poziomie grasz? Czasem lepiej sobie zmniejszyć niż się irytować. Ale fakt odrzut to mnie rozwala w AA nawet nie ma aż tak dużego z resztą tu mam wrażenie, że nasz stalker chyba za dużo pije. Dla mnie też zboczone jest to narzekanie na poziom gry bo to raczej wasza wina, że sobie nie radzicie :razz: Lepiej byście napisali jak fabuła, questy, klimat itd @Fanek ja Cię rozumiem sam grałem kiedyś dużo po sieci i wiem co można zrobić z myszą jak się potrafi ;] Edytowane 19 Marca 2007 przez Ludwiczek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 Ta realizm... po jednym strzale w klate przeciwnik powinien juz nie miec nic do gadania a tutaj nawet headshoty nie wchodza. :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alCatraz Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 (edytowane) Nie rozumiem tego całego majaczenia na temat broni i hitboxów, IMO są one odwzorowane bardzo dobrze. Problemem jest brak konkretnej reakcji/animacji NPCów na przyjmowane kule, dlatego nie jest do końca wiadome czy wróg dostał czy nie. Headshoty są jak najbardziej, jeżeli ktoś ich nie doświadczył, to krótko mówiąc ma zeza i nie umie celować ;). Bronie, wiadomo że nikt nie będzie naparzał z AK z full auto, trzeba panować nad recoilem, celować ze skroni, na kucaka, wychylać się zza rogów i walić celnie seriami. Pociski nie znikają w połowie drogi do celu, nie trafiasz = źle celujesz/walisz za długie serie. Gram na poziome stalker, nie jest specjalnie ciężko, chociaż pierwszą potyczkę (farma) podchodziłem z 5 razy, ale już jest ok. Nie ukrywam, że nasza postać powinna być bardziej wytrzymała na kule (tak ze 2x bardziej ;);)) Po kucnięciu (CTRL) można kucnąć jeszcze bliżej gleby ;) (SHIFT + CTRL), zmniejsza to recoil (rozrzut broni). Edytowane 19 Marca 2007 przez alCatraz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 (edytowane) Ta realizm... po jednym strzale w klate przeciwnik powinien juz nie miec nic do gadania a tutaj nawet headshoty nie wchodza. :lol2:To kiepskie hedy walisz ;). Ja nie wiem, ale jakoś łatwo mi się ich eliminuje. Z pistola w główkę to raczej loteria ale z kałacha to 3 strzaly i gosc lezy. Edytowane 20 Marca 2007 przez Gregor1230 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.i.P. Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 juz wiem gdzie są sejwy: u mnie to folder C:\Documents and Settings\All Users\SharedDocuments\STALKER-SHOC , dlaczego dla all usersZlookałem sobie te zrzuty co niby robi F12... żałosne! jakość kompresji tych jpg moim okiem wygląda na jakieś 70%, wolałbym po stokroć używać hypersnapa. A wracając do tych SYSTEMÓW OBRAŻEŃ to nie rozumiecie jednej kwestii, tu chodzi raczej o proporcje. Skoro egon strzela do mnie i padam już nawet po jednym, góra dwóch strzałach to czemu ja mam bezcelowo wyładować 2 magazynki czy też strzelać seriami (jak to niektórzy tu piszą) skoro adekwatnie powinien iść do nieba czyścca czy też jak kto woli piekła po jednej kuli ???????? Nie no... mega lol. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 Nie zapominajcie to nie jest Operation Flashpoint, to miał byc FPS z elementami RPG a nie symulacja wojny. Inna sprawa to wg. mnie miejscami zbyt duża liczba przeciwnikow ... ciągłe nawalanie jest troszkę nudne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Graver Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 mówicie o kałachach itp., a mi najlepiej headshoty strzela się pistolecikiem z tłumikiem ;] mi się wydaje ze jest najcelniejszy :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jordi23 Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 Komp z podpisu 1280x1024 4xAA 8xAnizoHQ wszystkie suwaki na max w prawo, wylaczone cienie trawy i w minimalnych spadkach na frapsie pokazuje mi 19-20fps ale w 90% grania jest na poziomie 30-40fps wiec nie jest zle. Gra bardzo wciagajaca i klimatyczna. Zpowiada sie ciekawie :) pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vodor Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 Powiedzcie czy dużo zwiedzania jest w stalkerku bo za 2 godziny go dopadnę a mam ochotę na jakąś cyber wycieczkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rav85 Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 Komp z podpisu 1280x1024 4xAA 8xAnizoHQ wszystkie suwaki na max w prawo, wylaczone cienie trawy i w minimalnych spadkach na frapsie pokazuje mi 19-20fps ale w 90% grania jest na poziomie 30-40fps wiec nie jest zle. Gra bardzo wciagajaca i klimatyczna. Zpowiada sie ciekawie :) pozdrawiam hehe jak bys nie wiedzial to przy full dynamic light czyli direct 9c aa w grze nie działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 Odrazu chce wszystkim powiedziec, ze bez efektow w DX9 gra bardzo bardzo duzo traci. Niektore efekty powalaja, dawno zaden efekt w grach mi sie nie spodobal jak niektore tutaj (np w tunelu :))Też mi się podobało to w tunelu, ale próbowałeś z tym czymś walczyć czy w długą z tunelu na drabinkę i w nogi?? (chyba o ten tunel Ci chodzi ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fonzi Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 panowie jestem w podziemiach i nie wiem jak zabić tego typka co zabija telekinezą czy czymś? jak zobaczyłem go pierwszy raz i zaczęło mi piszczeć w słuchawkach to myślałem że się zesram :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 Ja najczęściej używam pojedynczego strzału i na dalsze dystanse jest to najsensowniejsze rozwiązanie. Przy widoku z muszki widać gdzie trafia kula i nie zawsze jest to miejsce gdzie celujemy. Widzę jak kula trafia w ziemię, drzewo lub inną przeszkodę, za którą chowa się przeciwnik, robię lekką korektę i PIF PAF :-D , kolesia odrzuca. Przycelowuje jeszcze raz i BAM BAM :-D kolo pada na garba jak długi. No a strzały w głowę(tylko takie co dochodzą do celu) zawsze powodują zgon i zdarza mi się to dość często. Na temat odporności wroga, pomijając rozrzut kul wystrzeliwanych długimi seriami, to już niepozorne kurteczki mają w opisie, że są zaopatrzone w płytki metalowe(?) zabezpieczające w jakimś stopniu przed kulami. Różne rodzaje amunicji pozwalają dobrać odpowiednią na danego typka i to w połączeniu z celnym strzałem owocuje szybką eksterminacją. :cool: W nocy wszedłem do tuneli znajdujących się pod powierzchnią ziemi... brrrr... fantastyczna oprawa graficzna bez względu na pogodę... hehe... piszę tak bo większość czasu na powierzchni jest pogoda "pod psem" (jak do tej pory) i nie ukazuje ona w pełni uroku grafiki. Jest po prostu szaro, brudno i ponuro... no ale tak ma być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 panowie jestem w podziemiach i nie wiem jak zabić tego typka co zabija telekinezą czy czymś? jak zobaczyłem go pierwszy raz i zaczęło mi piszczeć w słuchawkach to myślałem że się zesram :D@Fonzi Przeczytaj wyżej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1110 Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 Oczywiście nie wątpie ze wszyscy macie oryginalną wersję gry. Zwłaszcza ze premiera w Polsce w kwietniu. Ehh. Czasem jak czytam na forum okrzyki niektórych pałających "świętym gniewem" wyzywających ludzi od złodziei. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2007 przecież już qqrydza pisał, że preordery przyszły kilka dni temu, trzeba ci to powtarzać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...