Skocz do zawartości
LCC

S.t.a.l.k.e.r. - Shadow Of Chernobyl

Rekomendowane odpowiedzi

Te,ktore ocenilem wysoko - w rzeczywistosci zostaly ocenione wysoko wiec prosze bez takich,a co do TR to napisalem tylko prawde i zrobilem to tak by nie powstal z tego OT - STALKER bedzie naprawde dobry,ale tytuly,ktore wymienilem raczej go przewyzsza co stwierdzilem narazie po samych trailerach i screenach,dlatego mowie,ze ocena moze sie zmienic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten kolo chyba chce na wakacje :lol:

anyway ja bede uczciwy i kupie stalkera jak wyjdzie ! przeciez to nie są wielkie pieniądze

 

co do 730 - chlopie Stalker bedzie jednym z najbardziej rozbudowanych Fpp-kow jakie do tej pory powstały połaczenie RPG z fpp zbieranie artefaktów, jeżdzenie wózkami, podobno helikopterem tez bedzie mozna sie przeleciec

czy wy w ogole ogladaliscie jakies trailery ?! wystarczy spojrzec na textury, cienie itp szczególy

że o fizyce nie wspomne ;)

murowany hit ;)

1405376[/snapback]

nie musisz mi mowic czym bedzie stalker bo sledze ta gre od samego poczatku , ona miala wyjsc kilka lat temu , widzialem wszystkie trailery oficjalne i nie oficjalne gralem w obydwie alfy , ta pierwsza i ta druga poprawiona , nie da sie uzywac helikopterow w stalkerze , i nadal twierdze ze boiling point jest bardziej rozbudowany niz stalker , przeczytaj sobie ten faq o grze i jej mozliwosciach http://www.xenus-hq.net/index.php?l=en&x_m...q.html#gameplay, bp jest jak stalker tyle ze jeszcze wieksze i bardziej rozbudowane , a swiat nie jest podzielony na strefy

 

Boiling Point is an RPG/Action Game

 

RPG:

- About 30 parameters that affect the player

- Stats are raised when used, reduced when not used

- There is no levelling up and no experience points (?)

- Talk to NPC's and choose from multiple responses

- Economic system allows for trade

- Repair weapons and vehicles

- Weapon familiararity

- Localised damage affects the player in different ways: damage to arms affects shooting accuracy, legs affects movement speed etc.

- Inventory restricted by weight

- The more you carry the slower you move - at full capacity you will hardly move and sway from left to right as if completely drunk!

- NPC's live their own lives and are not always standing in the same place

- Dynamic relationship to the six confronting factions

- Use of plants for healing

- Vehicle inventory

- Vehicles can be repaired and require fuel

- Ability to hunt

 

Action:

- About 20 types of weapons

- Weapons can be upgraded

- Weapons can misfire

- Weapons can be repaired and cleaned

- Weapons have a rate of wear (linked to misfires)

- Different bullets have different velocity and are acted upon by wind and gravity

- Ability to drive any vehicle in the game

- 12 types of car, motorcycle, helicopters, tank, boats, ships, plane, digger etc.

- Ability to work with explosives

- Player actions = walk, run, crouch, prone, crawl, jump, swim

- Vehicles have a damage model

- People can be shot through car windscreens

- Certain structures can be destroyed

- Hit Calculation based on 6 zones: Head, torso, left/right leg, left/right arm

- Thin surfaces can be shot through

 

Gameplay:

- Absolute freedom of movement and action in the game world

- Huge world - 625 sq.km, progressive loading with no "Loading..." screens

- NPC's live their lives - go to bed, do their jobs etc.

- Talk to any character

- Six confronting forces : Government, Drugmafia, Bandits, CIA , FARC, Indians

- Day/night cycles - 1 day is equal to 7/8 hours real time

- Changing weather conditions

- Drive any vehicle

- Vehicles require fuel

- All buildings are accessible (some doors require keys)

- Hit calculation algorithm, various kinds of injuries

- When shot in the leg, enemy will kneel down and limp

- High quality and varied A.I.

- A.I. has virtual sight and hearing

- Different factions attack in different ways

- Enemies will use cover, attempt to surround you, call for backup etc.

- NPC's are responsive to gunfire and objects thrown at them

- NPC's can be distracted by unusual sounds (thrown objects etc.)

- Incidents with factions are "local" - kill without witnesses and your reputation is unchanged

- Gamplay allows for stealth

- You Can become addicted to drugs (changed to Synthetic Adrenaline - censorship)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napisal ze Stalker bedzie jednym z najbardziej rozbudowanych tego typu gier a to nie oznacza ze badzie najbardziej robudowany. Zresztą pozyjemy zobaczymy, a miedzy czasie pisac na temat, to nie topic o boiling point. I jak mozna pisac ze jakas gra ktorej nie ma jest bardziej rozbudowana od innej gry ktorej jeszcze nie ma wes sie zastanow :lol: :lol: :lol: :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam nadzieję, że S.T.A.L.K.E.R. spełni pokładane w nim oczekiwania, i że powodów do krytyki będzie jak najmniej. Niestety, jak pokazują ostatnie miesiące, najbardziej zapowiadane i reklamowane fpp D3 i HL2, które (nie boję się użyćtego słowa) zawiodły. Jedna mniej druga bardziej, ale tak czy owak zawiodły. I to właśnie wprowadza u mnie spore zaniepokojenie, aby historia nie powtórzyła się kolejny raz. Co mimo wszystko jest mocno prawdopodobne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Link do wczesniej wspomnianego filmiku z targow Igrograd.

A tu male info dla tych ktorzy jeszcze sie nie zapoznali z tym tekstem:

W minionym tygodniu (14 – 17 kwietnia 2005) odbyły się targi Igrograd w Kijowie na Ukrainie. FlamingPumpkin, który odwiedził te targi, przygotował dla serwisu Oblivion-Lost.com obszerną relacje, zawierającą między innymi sporo screenów, nowe informacje oraz 17 krótkich filmików przedstawiających S.T.A.L.K.E.R.’a (w sumie 101 MB video).A oto wrażenia jakie zebrał FlamingPumpkin:-Gdy dwóch graczy strzela do siebie i stracą taki sam poziom zdrowia, wtedy giną obaj.-Mapa w trybie mutiplayer nazywała się „testers_mp_factory”.-Odkryłem 3 anomalie: „Shock”, anomalię grawitacyjną oraz „Meat Mincer”.» Anomalia „Shock” atakuje w postaci wyładowań elektrycznych. Akurat przebiegałem przez nią, gdy zaczęła się kumulować, ale na szczęście mnie nie złapała.» Druga anomalia wciągnęła gracza do środka i zabiła.» Natomiast trzecia była niesamowita. Na początku nie wiedziałem do końca co ona robi, ale gdy już giniemy, ciało wznosi się w powietrze i eksploduje jak balon, tzn zostajemy rozerwani na kawałki (zobacz filmik). Wspaniała rzecz – dużo krwi :)-Na wspomnianej już mapie znajdowały się 3 statyczne pojazdy: Kamaz, Kraz i Zaporożec.-Efekt Ragdoll (efekt szmacianej lalki) był niesamowity.-Respawn wygląda bardzo fajnie, przypomina bardzo trylogię Terminatora, obok uderza mały piorun.-Oleg Yaworski z GSC czyta Oblivion-Lost.com regularnie, a więc twórcy nie zapomnieli o społeczeństwie graczy.-Skrzynie i inne przedmioty były statyczne, a więc nie dało się ich przesuwać.-Udźwiękowienie było świetne. Wszystko miało własny, specyficzny dźwięk.-Gra zawieszała się parę razy, ale była już bardziej stabilna niż ostatnim razem, gdy w nią grałem.-Do podłączenia się użyty został klient Gamespy.-Po respawn'ie znajdujemy się w trybie nieśmiertelnym. W tym czasie nad głową gracza pojawia się symbol. Gdy strzeli się do kogoś kto jest nieśmiertelny pojawia się fajna animacja – powstają fale jak na wodzie – trudno to opisać :)-Każda anomalia potrzebuje trochę czasu do skumulowania (naładowania) się. Jeśli jesteśmy dość szybcy możemy przez nie przebiec.-Po rozpoczęciu gry mamy trochę pieniędzy, za które możemy kupić broń oraz kamizelkę kuloodporną. W przypadku gdy po śmierci pozostanie nam jeszcze trochę kasy, automatycznie zakupione zostają te same bronie. Można również otworzyć menu kupowania i wybrać inne. W momencie gdy brakuje nam wymaganej ilości pieniędzy, zmuszeni jesteśmy odłożyć broń, kamizelkę, lub nawet wszystko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chcialbym,zeby w tej grze byl uzyty cooperative ze bedzie mozna sobie na 2 po necie przejsc gre w trybie story.Ta gra wowczas byla by ultra kultem.Ehh,szkoda,ze twoprcy gier nie zmierzaja w tym kierunku :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do wszystkich, ktorzy twierdza, ze HL2 'zawiodl oczekiwania, bo naobiecywali stosy rzeczy' - panowie, wszystkie screeny, trailery, caly ten szum medialny to nic wiecej jak REKLAMA, ktorej jedynym sensem i celem jest przekonac potencjalnych nabywcow o zaletach produktu.

Jest ona rownie wiarygodna jak reklama proszkow do prania czy jogurtow (ktore to, jesli by slepo wierzyc reklamie, powinny podczas konsumpcji dawac doznania bliskie orgazmowi :P ).

 

Nie wiem czemu w swiecie gier komputerowych przyjelo sie traktowac tzw. "zapowiedzi tworcow" jako prawde objawiona, bez cienia krytyki i zdrowego rozsadku (to nie jest przytyk do nikogo, tylko takie ogolne spostrzezenie).

 

Zeby nie bylo calkiem OT - moim zdaniem Stalker odniesie podobny sukces co HL2 i bedzie mogl spokojnie stawac w szranki o tytul Gry Roku.

A wyjdzie pewnie przed Gwiazdka dopiero, bo to najlepszy okres na premiery.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

heh virus , jakby kazdy tak podchodzil do tematu jak ty , to po co te posty o grach ktorych jeszcze nie ma :) , o jednej i drugiej grze jest tyle informacji ze mozna je porownac pod tym wzgledem , zreszta bp zanosi sie na to ze wyjdzie a stalker kto to wie gra miala wyjsc kilka lat temu , byl wielki boom na stalkera screenshoty trailery

non stop cos nowego a co jest teraz , ktos pamieta o stalkerze ? nie sadze , stalker moze podzielic los duke nukem forever :( oby tak nie bylo , , bp ma wyjsc w maju a stalker , hmmm 2006 ? gdyby wyszedl tak jak to mialo byc w 2004 to bylby wielki hit , teraz to bedzie kolejna gra nic szczegolnego , gracze maja inny standard , a do 2006 wyjdzie masa gier , on juz jest przestarzaly , mam nadzieje ze devs zdecyduja sie na wydanie gry , a nie beda ja uaktualniac do najnowszych standardow , tak jak to mialo miejsce z duke nukem forever , gra miala wyjsc teraz w maju ale juz wiadomo ze tak nie bedzie , a kiedy wyjdzie tego nikt nie wie , mialy byc beta testy , demo , itp , a od dluzszego czasu nic nie ma , a moja wiara w ta gre juz powoli wygasa :(

Edytowane przez 730

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zatkało mnie :blink: :blink: :blink:

wczesniej każdy narzekał że gry robią w 2 lata i wypuszczają z masą bugów i kompletnie nie grywalne a teraz jak ktoś robi gre dluzej niz 3 lata to juz gadanie ze bedzie tak samo jak z DNF ....

funboyuj sobie dalej

stalker przestarzały buahaha

do tej pory takich textur nie widziałem a efekty/bajery osiagneły satysfakcjonujacy mnie poziom - wiecej nie trzeba ;)

teraz tylko wierzyc ze gra spelni wymagania co do gejmpleju i cieszyc sie premierą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zatkało mnie  :blink:  :blink:  :blink:

wczesniej każdy narzekał że gry robią w 2 lata i wypuszczają z masą bugów i kompletnie nie grywalne a teraz jak ktoś robi gre dluzej niz 3 lata to juz gadanie ze bedzie tak samo jak z DNF ....

funboyuj sobie dalej

stalker przestarzały buahaha

do tej pory takich textur nie widziałem a efekty/bajery osiagneły satysfakcjonujacy mnie poziom - wiecej nie trzeba ;)

teraz tylko wierzyc ze gra spelni wymagania co do gejmpleju i cieszyc sie premierą

1406529[/snapback]

fanboyuj ? , :lol: chociaz wiesz co to znaczy , twoje zachowanie podchodzi pod ta definicje , fanboy to taki ktos jak ty ktory zachowuje sie dolkadnie jak ty w tej chwili

mi to wisi czy wyjdzie czy nie , do tego czasu wyjdzie masa nowych gier a technika tez nie stoi w miejscu tak jak developerzy stalkera :lol: , przekladajac gre z roku na rok , ile juz bylo premier ? jedyne co mamy to screeny i trailery bo ta alfa to nic nie pokazywala , a sadzac po nich to stalker graficznie nie jest niczym szczegolnym , malo tego modele w nim sa kiepskie

 

http://image.com.com/gamespot/images/2004/...2_screen007.jpg

http://image.com.com/gamespot/images/2004/...2_screen001.jpg

http://image.com.com/gamespot/images/2004/...2_screen003.jpg

 

[sarkazm]wow , ale super[/sarkazm] w porownaniu z tym co wychodzi teraz to stalker wypada blado

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak tak czytam niektóre posty to wydaje mi sięże dla niektórych ludzi dobra gra = dobra grafika i nic więcej :mur:

1406733[/snapback]

Moze dlatego, ze wiekszosc gier, ktore sa ostatnio wydawane tylko grafika moze sie pochwalic :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

730, nie uwazasz ze to nie fair wyciagac screeny najstarsze jakie znalazles?!?! zobacz sobie pozniejsze i porównaj. Nie wiem po co sie tak miotasz i starasz sie nam wciskac ze stalker to gniot. Tak strasznie sie nią interesowales a teraz na nią najezdzasz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czemu niektorzy pisza, ze zawiedli sie na hl2...

Dla mnie ta gierka to hit, super grafa, fabula, efekty... poprostu gierka idealna.

Jest to wlasnie produkt na ktory czekalem i nic a nic sie nie zawiodlem. Nie moge tego powiedziec o d3, ktory w sumie jest strasznie pusty i ograniczony, defakto nudzi sie po jakims czasie (monotonia), czego nie mozna powiedziec o hl2.

Wracajac do stalkera, gdy ta gra wyjdzie zapewne odniesie wielki sukces nie ze wzgledu na grafe, ktora notabene bedzie reprezentowac wysoki poziom, ale za niesamowity klimat, podobny troche do tego z hl2.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troche offtopujac porusze temat DNF. Czy kiedys byla ona prezentowana na jakis targach? Ja nawet trailerow nie widzialem z tej gry i dla mnie moze ona w ogole nie wyjsc. Stalker jest juz w ofertach paru sklepow internetowych i na 100% ta gra zobaczy swiatlo dzienne. A to czy na jesien czy zima to juz inna sprawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troche offtopujac porusze temat DNF. Czy kiedys byla ona prezentowana na jakis targach? Ja nawet trailerow nie widzialem z tej gry i dla mnie moze ona w ogole nie wyjsc. Stalker jest juz w ofertach paru sklepow internetowych i na 100% ta gra zobaczy swiatlo dzienne. A to czy na jesien czy zima to juz inna sprawa.

1406922[/snapback]

Byly trailery, google sie klania...

link

 

Dokladnie to na E3 w 98 (silnik Q2), i E3 2001 (silnik UT).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

730, nie uwazasz ze to nie fair wyciagac screeny najstarsze jakie znalazles?!?! zobacz sobie pozniejsze i porównaj. Nie wiem po co sie tak miotasz i starasz sie nam wciskac ze stalker to gniot. Tak strasznie sie nią interesowales a teraz na nią najezdzasz.

1406845[/snapback]

nikomu nic nie wciskam , tylko pokazalem ze stalker jest przestarzaly a to sa najnowsze screeny z 12/02/04 jakie sa na gamespot , specjalnie sie zarejestrowalem na oblivion lost.com zeby zobaczyc inne i tez nie zachwycaja , czy ja mowie ze stalker to gniot ? ta gra jest skazana na sukces tyle ze im dluzej beda z nia zwlekac tym gorzej dla nich

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byly trailery, google sie klania...

1406937[/snapback]

No wlasnie spawdzilem przed chwila ze byly (sa), ale jakos szczegonie nie interesowalem sie ta gra wiec wczesniej nie sprawdzalem. Ciekawe na jakim silniku beda nowe o ile sie pojawia Q4?

Btw polecam film stalker z ktorego tworcy gry tez czerpali inspiracje (podobno). Ostatnio mialem okazje obejrzec i powiem szczerze, ze pierwszorzedne kino.

Edytowane przez Rafael Santi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czemu niektorzy pisza, ze zawiedli sie na hl2...

Dla mnie ta gierka to hit, super grafa, fabula, efekty... poprostu gierka idealna.

Jest to wlasnie produkt na ktory czekalem i nic a nic sie nie zawiodlem. Nie moge tego powiedziec o d3, ktory w sumie jest strasznie pusty i ograniczony, defakto nudzi sie po jakims czasie (monotonia), czego nie mozna powiedziec o hl2.

Wracajac do stalkera, gdy ta gra wyjdzie zapewne odniesie wielki sukces nie ze wzgledu na grafe, ktora notabene bedzie reprezentowac wysoki poziom, ale za niesamowity klimat, podobny troche do tego z hl2.

1406897[/snapback]

 

No cóż. Nie ma gier idealnych.

Po za tym jak juz wcześniej wspomniano każdy inaczej odbiera grę, wiec ja akurat nie do końca rozumiem to zdanie.

Nie wiem czemu niektorzy pisza, ze zawiedli sie na hl2...

Nie ma w tym nic dziwnego.

 

Hl2 oczywiście jest hitem - komercyjnym. Co do tego nie ma żadnych wątpliwości. O całej reszcie można dyskutować. Mnie w Hl2 najmniejsze wrażenie (a właściwie żadnego) zrobiła fabuła i klimat. Były dla mnie sterylne i bezosobowe, w porównianiu do pierwszej częśći odnizyły poziom. Szczególnie zaś jeśli chodzi o zagadki, które wręcz uwłaczają inteligencji grającego. No, ale coż to chyba znak czasów. Cała reszta trzyma dzisiejszy standart. Może oprócz fizyki nie wyróżnia się z tłumu.

Edytowane przez Buck Tuddrussel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Btw polecam film stalker z ktorego tworcy gry tez czerpali inspiracje (podobno). Ostatnio mialem okazje obejrzec i powiem szczerze, ze pierwszorzedne kino.

1407036[/snapback]

Nie film - gra STALKER czerpie inspiracje z "Pikniku na skraju drogi" braci Strugackich.

Film, mimo ze tez na niej oparty, ma z nia niewiele wspolnego (zakladam, ze mowimy o filmie A. Tarkowskiego?).

 

A ksiazka jest swietna, polecam kazdemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie film - gra STALKER czerpie inspiracje z "Pikniku na skraju drogi" braci Strugackich.

Film, mimo ze tez na niej oparty, ma z nia niewiele wspolnego (zakladam, ze mowimy o filmie A. Tarkowskiego?).

 

A ksiazka jest swietna, polecam kazdemu.

1407453[/snapback]

Tja mowimy o filmie Tarkowskiego z 79 roku ;) Ksiazki nie czytalem niestety. A info o tym, ze tworcy gry czerpia z filmu inspiracje podalem jako ciekawostke dla zainteresowanych. Napisalem tez w nawiasie "podobno" bo nie jest to do konca sprawdzone info, ale moim zdaniem czerpia na pewno z filmu Stalker, a czy z ksiazki wiecej tego nie wiem. Po obejrzeniu paru trailerow, pograniu w wersje alpha i zapoznaniu sie z fabula gry przyznam, ze mozna znalezc wiele wspolnych elementow, ktore wystepuja w filmie i zostaly przeniesione w swiat gry :) Edytowane przez Rafael Santi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czemu niektorzy pisza, ze zawiedli sie na hl2...

Dla mnie ta gierka to hit, super grafa, fabula, efekty... poprostu gierka idealna.

Jest to wlasnie produkt na ktory czekalem i nic a nic sie nie zawiodlem. Nie moge tego powiedziec o d3, ktory w sumie jest strasznie pusty i ograniczony, defakto nudzi sie po jakims czasie (monotonia), czego nie mozna powiedziec o hl2.

Wracajac do stalkera, gdy ta gra wyjdzie zapewne odniesie wielki sukces nie ze wzgledu na grafe, ktora notabene bedzie reprezentowac wysoki poziom, ale za niesamowity klimat, podobny troche do tego z hl2.

1406897[/snapback]

W pelni sie z Toba zgadzam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...