Skocz do zawartości
LCC

S.t.a.l.k.e.r. - Shadow Of Chernobyl

Rekomendowane odpowiedzi

jak narazie jade na 1.0004 + faiakes v24 - jest tam Weather Overhaul Mod 1.01, ale sciagam 2.0 i bede sprawdzal :)

 

edit:

LITE (wersja bez pełnego pakietu wyostrzonych tekstur; oczywiście nie wpływa to na kwintesencję modyfikacji czyli pogodę)

 

kiedy bedzie wersja FULL z teksturami?

Edytowane przez Powerslave

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurde mam laga w ruchach myszka gdy mam ponizej 40fps:/ wczesniej ma faikaes 2.4 fps mogl spasc ponizej 20 i bylo wszystko ok :( ktos ma pomysl co moze to powodowac?

 

edit:

poradzilem sobie z problemem, wystarczy zmienic wartosc cam_inert 0.7 na 0

Edytowane przez Powerslave

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dwa screen'y z tego moda.

 

Słoneczko na 2 i wyłączyłem "to" AA bo rozmydlało obraz.

Wow zero klimatu stalkera na tych skrinach ;]. Chciaż ten pierwszy troche mi fallouta "przypomina" chociaż nie wiem dlaczego. Moim zdaniem def wyglądał lepiej i klimatyczniej ;].

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten mod jest wariacki przeokrutnie ale grafika Rozwala mnie po raz kolejny.

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafika

 

Imageshack przestał działać a ja idę wyłączyć emiter z nieskalibrowanym prototypem do testowania w warunkach polowych.

;)

Zawsze miałem pełną ochronę a teraz lipa.

 

Te miniaturki są idealne. Wyglądają jak foty.

 

EDIT.

 

Reszta fotek z nocy.

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafika

 

Mod jest bardzo dynamiczny i kontrastowy... błękit nieba a za chwilę ostre ziarno i psychodeliczne "przestery". Rewelacyjnie wygląda daleko rozciągająca się okolica, po której płyną plamy cieni rzucane przez chmury.

 

EDIT.

 

:wink:

 

 

Odnośnie moda jeszcze... rozumiem, że w Prypeci jest pełny cykl dnia oraz pełen wachlarz pogodowy.

W podanym wcześniej linku do temat tego moda umieszczony jest filmik ukazujący właśnie dzień w mieście.

 

http://youtube.com/watch?v=gFhsLDvUeTg

 

I jeszcze parę screen'ów.

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiecie moze jak wlaczyc widocznosc anomalii w modzie redux? Mod ogolnie calkiem fajny... ale jednak to powyginane powietrze, wg mnie, dodawalo klimatu. Moze wystarczy zmienic jakas linijke w plikach czy cos?:P pomooocyy :D :D :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no miniaturki ladnie wygladaja ;) ale po powiekszeniu: "idz i nie wracaj" :lol:

:lol: Oczy Ci już widzę(po avatarze) wypaliło hehe...

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

 

:wink:

Edytowane przez qqrydza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema. Są do patcha 1.004 lub 1.005 jakieś mody pokroju Redux 1.02? dzięki za odp

ja jade na 1.0004 + Faiakes 2.4, wg mnie lepszy niz redux, dodatkowo wywalilem float32 i Weather Overhaul Mod 1.01 z moda Faiakes, na rzecz S.T.A.L.K.E.R. Weather Overhauled v2.0 i jest pieknie :)

 

download:

Faiakes 2.4

S.T.A.L.K.E.R. Weather Overhauled v2.0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyszedł mod zmieniający całkowicie fabułe gry - Priboi Story.

http://www.fpsbanana.com/studios/projects/view/4367

Approximately one year has passed since the Marked One's story. You are the

military Lieutenant Priboi Slipchenko, and you were sent into the Zone...

 

There was a secret organization, called UHSF, and they were responsible for the

incident. They had a base at Dead City (Limansk?) but the mercenaries whipped

them out in the late 80's. The organization fell apart, and the last living members

disappeared until today. Somehow this story is connected to the Marked One's

story, and you'll eventually find out how. Over 20 important classified documents

were hidden in the zone and you will need to find them to complete the puzzle.

You will need to be "Sherlock Holmes" and dig deeper in the zone then you have

ever done before.

 

If you find a missing document, you will need to read it to obtain information about

the case, or get some clues about where to look next. You are in the Zone again,

but it has changed. While the zone appears to have become a better place to

survive in, but this has only caused it to become more difficult as it has driven more

mutants from the center of the zone, and has increased the amount of threats in

the Zone. The mercenaries have gained control on the Agroprom factory, and the

military was pushed back to Cordon. You might be their only hope...

 

 

At the game start, you will need to read the PDA, and make sure to check it often!

It will be helpful, and you can find anything you want in the PDA. After you talk to

the military commander and the major, do not forget to talk to "buddy" too. He is

the village chief. Almost every conversation was re-written, so you should talk a lot

with people. During your missions, you will notice the Zone from a different person's

perspective. You will know the secrets that you were unable to find in the Marked

One's story... You may meet with Strelok, Doc, and of course Dezik Lohnar

(dezodor), Kanyhalos, NatVac, Don Reba, Siro, Darius6 and a lot of important

members of the dez0wave team.

 

We wish you a good play!

Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie pamietam ze kiedys ktos tu podlinkowal info o tym modzie i zaraz je usunal. Na szczescie zdazylem to zobaczyc i od tamtej pory czekalem na release tego moda. Filmiki na youtubie wygladaly bardzooo zachecajaco :)

 

ps. zaraz sprawdzam tego moda. czuje w kosciach ze w koncu zobacze to na co liczylem ogladajac stare trailery :)

 

no ja sobie jeszcze troche poczekam :lol: sporo wazy (ponad 200mb)

Edytowane przez CarsonPoland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja go linkowałem wtedy, ale zapomniałem, że mod jeszcze był w fazie testów i skasowałem linka aby nie robić zbędnego zamieszania postami typu "gdzie jest download?" ;].

Właśnie pobrałem moda i zabieram się za "obczajanie" ;].

 

EDIT:

Odpaliłem dopiero, ale pierwsze wrażenie to: eeeeeeeeeee... no gdybym był kimś ze studia GSC, to by mi chyba było głupio, że tego moda zrobiła zaledwie garstka entuzjastów. ;] tak powiem.

Już muzyczka w menu mnie zabiła, no dla mnie baja. Potem intro... noooo... niebo lepiej pomyślane od oryginału. Ta koncepcja wkręca nas w klimat tamtych wydarzeń.

No i co ciekawe, chodzi mi dużo lepiej od opcji "bez moda". LOL Oo ?

Dalsze info za jakiś czas ;]

Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam chyba ze 3 kombinacje modów. Jak potrzebuje zmieniam tylko nazwę katalogu na gamedata_1, 2, 3 itd. i ustawiam dany mod na gamedata.

 

P.S. Chłopaki już kleją Expansion do Priboya ;]. Oby szybko ;]

http://priboi-story.extra.hu/index.php

The third patch will be an expansion, with the cutout rostok factory and desolated village levels. Rostok factory is ready, we will post screens soon, and we need to add some npcs and monsters to those levels too. Also this patch, or expansion will contain some bugfixes, just to make sure everything is okay.

EDIT: Parę ciekawostek ;]

- main menu theme song: Rob D. - Clubbed To Death

- shootable birds by AMK Team

- AMK Sleeping bag with sleep menu

- Psy Zones and Blowout mod 1.2x by LSSNeitrino & dezodor

- Repair mod by Shebuka

- Artifact Activation 1.3 by - XiaNi, WarLord & BAC9-FLCL

 

Czyli praktycznie to co miało się znaleźć w "tej prawdziwej" pierwszej wersji stalkera.

Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

galeria fotek z Priboia: http://s266.photobucket.com/albums/ii256/z...Priboi%20Story/

Całe szczęście pokazują niewiele z tego co jest w modzie. Ja już się lekko zawiesiłem po wejściu na wysypisko i znalezieniu dość sporego obiektu nieopodal hali gdzie odpieramy atak bandytów.

Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No zgodze się, bugoza jest niezła. Niemal zawału dostałem gdy wskoczyłem do wagonu i usłyszałem bardzo donośne jeb**...

No ale pewnie właśnie dlatego chłopaki już zapowiadają poprawki w 2.0 i expansion+poprawki w 3.0. Dlatego zachęcam aktywnych graczy do zgłaszania bugów na forum GSC w topicu o Priboi Story, o co z resztą sami twórcy proszą.

 

Mimo wszystko wielki rispekt dla twórców za stworzenie zupełnie nowej fabuły.

 

EDIT: Ktoś by był za podjęciem się tłumaczenia Priboia na PL?

Sam o tym myślę, ale raczej w pojedynkę zajmie mi to sporo czasu.

 

EDIT2: No to mam pierwsze qq. Save mi się nie wczytuje. Dlaczego? kij wie.

Hmm, coś jest ostro nie tak. Nowa gra też nie chce odpalić. Wywala do pulpitu na spawnowaniu npc. Zainstalowałem moda ponownie i nadal to samo. Wieczorkiem zobaczę reinstall samej gry. Tymczasem time to work...

P.S. Wysłałem im mail z logiem errora. Ciekawe czy coś odpiszą.

Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

 

Co to w ogóle jest? hehe... kto to robił..? Wierzyć mi się nie chce, że można tak zkaszanić klimat stalkera. Nie no... dobre... te kwiatki, wydaje mi się, że maczali w tym swoje palce ^^ jacyś mocno zniewieściali panowie. Efekt wizualizacji radiacji :-D powalający na kolana najbardziej wybrednego gracza.

 

Masakra.

 

...a, muzyka? To brzękanie? Proszę Cię.

 

:wink:

Edytowane przez qqrydza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każdy lubi coś innego. Fakt jest taki, że chcą tam zrobić rezerwat, właśnie ze względu na bujną roślinność która ma swobodę rozwijania się, ponieważ prawie nikt jej tam nie przeszkadza. Np. ja tu nie widzę wypalonego promieniowaniem, szarego i nudnego terenu http://www.opuszczone.com/galerie/uk_prype...e%2F001_lud.jpg

Wydaje mi się też, że ten budynek mamy okazję zwiedzić w Prypeci. niedaleko wejścia do tunelu podziemnego http://www.opuszczone.com/galerie/uk_prype...arnobyl_lud.jpg

Polecam też mapkę miasta http://www.opuszczone.com/galerie/pripyat/index.php

Stadion: http://www.opuszczone.com/galerie/pripyat/...t_65_36A_ht.jpg

Weather Overhauled v8.0 lol http://www.opuszczone.com/galerie/pripyat/...t_65_30A_ht.jpg

Teatrzyk: http://www.opuszczone.com/galerie/pripyat/...t_kol_66_pg.jpg

No i jeszcze dla tych co grali w CoD 4: http://mojasd.ovh.org/ghosttown/chapter7/imag7_003.jpeg

http://mojasd.ovh.org/ghosttown/chapter17/imag17_003.jpeg

Jak dla mnie muzyczka w menu jest klimatyczna. no ale to rzecz gustu. No i te wybuchy energii. Wg. mnie to już w stalkerze dać powinni.

Ale o gustach się nie dyskutuje. Nie podoba się komuś, to skasowanie gamedata nie jest takim wielkim problemem chyba ;]

Mi osobiście się podoba, że już na pierwszej mapie musiałem zwiewać przed gromadką zombiaków. Tym bardziej, że "tradycyjnego" Stalkera przeszedłem z 8 razy.

Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Owszem większa ilość roślinności jest raczej czymś oczywistym.

Muzyka w menu, hmm mogli dać coś innego jednak, muza z Matrixa jakoś mi sie przejadła.

Z tymi zombiakami na pierwszej mapie to jest jedna marna sprawa, nawet traktorem nie da sie ich przejechać :D (z resztą to się tyczy wszystkich innych npc'tów) Muszą nad tym popracować, gdyż przejazd traktorem przez gromadkę mutantów nie sprawia przyjemności w tym momencie ;)

No i cała masa bugów psuje cały efekt tego moda. Poczekam na jakieś poprawki, bo na razie ciężko się gra nie zwracając uwagi na niedoróbki.

 

Ale jeśli chodzi o pomysł to mi sie b.podoba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każdy lubi coś innego. Fakt jest taki, że chcą tam zrobić rezerwat, właśnie ze względu na bujną roślinność która ma swobodę rozwijania się, ponieważ prawie nikt jej tam nie przeszkadza. Np. ja tu nie widzę wypalonego promieniowaniem, szarego i nudnego terenu

Ehhhe chcą tam zrobić rezerwat :) Zobacz sobie mapę satelitarną Ukrainy i powiedź mi gdzie jeszcze w tym kraju jest jakaś inna zieleń oprócz regionu Czarnobyla... to się dowiesz dlaczego będzie rezerwat, a raczej napromieniowana kępa roślinności (albo promienisty park krajobrazowy). Np. tuż obok diabelskiego młynu w centralnej cześci Prypeci poziom promieniowania jest w chwili obecnej 100 razy większy niż na ulicy któregoś z polskich miast. Jakby nie było to miasto jest dla mnie szczególnie i w przyszłości tam zamieszkam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tuż obok diabelskiego młynu w centralnej cześci Prypeci poziom promieniowania jest w chwili obecnej 100 razy większy niż na ulicy któregoś z polskich miast.

Tak, a w jednym z zakładów produkcyjnych niedaleko mojego biura poziom szkodliwości dla zdrowia jest 3x większy jak tam ;] (zbiorniki z amoniakiem). Zakład jest w środku miasta.

Jeszcze lepsze, że w niektórych miastach w dzielnicach przemysłowych w Stanach poziom promieniowania jest całkiem zbliżony ;].

Najbardziej skażonym terenem (oprócz samej NPP) jest teren znany jako Czerwony Bór. (między 14 a 22 radami)

...w Prypeci promieniowanie wynosi 1 mSv na rok (wartość krytyczna - 1000 mSv). Wieczorem 26 kwietnia 1986 roku, po wybuchu reaktora, promieniowanie w Prypeci nie przekraczało 0,1 mSv/na godz. Prof. Leonid Ilin, dyrektor moskiewskiego Instytutu Biofizyki, ocenił jednak, że ewakuowanie ludności było słuszne. Istniała obawa, że topiący się rdzeń reaktora spowoduje kolejny, jeszcze większy wybuch pary wodnej, z jeszcze większą ilością radioaktywnych pyłów. Na szczęście tak się nie stało.

I takie małe info: w ciągu całego życia przyjmujemy ok. 16 rentgenów.

Urządzenie którego używamy do mierzenia poziomu promieniowania radioaktywnego nazywa się licznikiem Geigera. Jeśli włączysz go w Kijowie, pokaże około 12-16 mikrorentgenów na godzinę. W typowym rosyjskim, amerykańskim bądź europejskim mieście wskaże 10-12 mikrorentgenów na godzinę. W centrum wielu europejskich miast można odczytać 20 mikrorentgenów na godzinę, jest to poziom radioaktywności skały.

1.000 mikrorentgenów to jeden milirentgen a 1.000 milirentgenów to 1 rentgen. Tak więc jeden rentgen to 100.000 razy więcej niż wynosi promieniowanie w typowym mieście. Dawka 500 rentgenów w ciągu 5 godzin jest mordercza dla ludzi. Zadziwiające, ale potrzebna jest dwa i pół raza większa dawka żeby zabić kurczaka i ponad 100 razy większa aby zabić karalucha.

Tak wysokie promieniowanie nie występuje już w Czarnobylu. W pierwszych dniach po eksplozji, w niektórych miejscach wokół reaktora, promieniowanie wynosiło 3.000-30.000 rentgenów na godzinę. Strażacy wysłani do zagaszania reaktora zostawali "usmażani" na miejscu przez promieniowanie gamma. Pozostałości reaktora zostały zamurowane w olbrzymim stalowo-betonowym sarkofagu, więc teraz można całkiem bezpiecznie podróżować po tej okolicy - dopóki nie zboczymy z asfaltowej drogi i dopóki nie będziemy zaglądać tam gdzie nie trzeba.......

napotkać można też kontrowersyjne wypowiedzi typu:

Tymczasem w rzeczywistości awaria reaktora atomowego w Czarnobylu nie była jedną z największych tragedii XX wieku, wskutek wybuchu nie zginęły tysiące ludzi ani nie zostały ciężko skażone na setki lat ogromne połacie ziemi. Dawki promieniowania, na jakie byli narażeni mieszkańcy Rosji, Ukrainy i Białorusi, nie miały też prawie żadnego wpływu na ich zdrowie – nie chorują oni częściej na białaczkę ani nie rodzi się więcej dzieci z wadami genetycznymi. Takie wnioski można wyciągnąć z najnowszego raportu Komitetu Naukowego ONZ ds. Skutków Promieniowania Atomowego (UNSCEAR), opracowanego przez 142 najwybitniejszych specjalistów z 21 krajów. Po 15 latach od awarii widać jednak doskonale, że została ona znakomicie wykorzystana – przede wszystkim przez organizacje ekologiczne i przeciwników energetyki jądrowej. "Dzięki" Czarnobylowi jej rozwój został opóźniony o dziesięciolecia.

Tu macie raport: http://chernobyl.undp.org/english/docs/unsceare.htm Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Szawel, daj spokój z tymi cytatami. Wszyscy już to czytali i dobrze o tym wiedzą. Na sprawę można patrzeć z różnych kątów. Jak ktoś powie, że w Prypeci można mieszkać ze względu na promieniowanie to go wyśmieje i powiem aby pomieszkał przez miesiąc w miejscach w samym mieście które sam osobiście wybiorę i zobaczymy czy będzie mu tak wesoło. Jak będziesz wjeżdżał to Czarnobyla i Prypeci to strażnicy Ci powiedzą abyś się trzymał drogi i nie zapuszczał w tereny zielone bo one najwięcej promieniowania magazynują. Co do zabitych w całej sprawie wybuchu elektrowni to więcej ludzi umarło, lub choruje z powodów nie związanych z promieniowaniem tylko natury psychologicznej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...