Skocz do zawartości
August

Prolink GF 4 Ti 4200 64MB czy 128MB?

Rekomendowane odpowiedzi

Qrde nie chce się w wyszukiwarce poszukać???

Było już sporo na ten temat.

Więc mam prośbę niech nikt nie odpowiada póki chłopak sam nie poszuka ("szukaj") i dopiero zada jeszcze jakieś pytania (w co wątpię,bo już chyba wszystko było powiedziane)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

80MB textur w jakiej rozdzielczosci itd?

Widze ze ty tez masz wersje 64MB :( Wiec jak? Juz jestesmy do tylu?

No właściwie to tak :) nie wiem w jakiej rozdzielczości, ale bez szczegółów technicznych znalazłem taką wartość gdzieś na necie i to z pewnego źródła z tego co pamiętam.

 

A 64MB kupiłem bo:

1. nie było kaski

2. będzie kaska na radka 9700 (ze stanów jak dobrze pójdzie) więc się nie przejmuję,

3. narazie jest szybsza, i w UT2003 też będzie na 100% szybsza.

4. a jak znam życie to będzie tak jak z GF2MX 64MB, które wcale nie jest szybsze od 32MB

5. 128MB jest szybsza w codecreatures - ale takich gier to nie będzie jeszcze przez 2 lata...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

80MB textur w jakiej rozdzielczosci itd?

Widze ze ty tez masz wersje 64MB :( Wiec jak? Juz jestesmy do tylu?

No właściwie to tak :) nie wiem w jakiej rozdzielczości, ale bez szczegółów technicznych znalazłem taką wartość gdzieś na necie i to z pewnego źródła z tego co pamiętam.

 

A 64MB kupiłem bo:

1. nie było kaski

2. będzie kaska na radka 9700 (ze stanów jak dobrze pójdzie) więc się nie przejmuję,

3. narazie jest szybsza, i w UT2003 też będzie na 100% szybsza.

4. a jak znam życie to będzie tak jak z GF2MX 64MB, które wcale nie jest szybsze od 32MB

5. 128MB jest szybsza w codecreatures - ale takich gier to nie będzie jeszcze przez 2 lata...

Masz częsciowo racje ! :) A ja mam 128 MB ! :P :P :P :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

80MB textur w jakiej rozdzielczosci itd?

Widze ze ty tez masz wersje 64MB :( Wiec jak? Juz jestesmy do tylu?

No właściwie to tak :) nie wiem w jakiej rozdzielczości, ale bez szczegółów technicznych znalazłem taką wartość gdzieś na necie i to z pewnego źródła z tego co pamiętam.

 

A 64MB kupiłem bo:

1. nie było kaski

2. będzie kaska na radka 9700 (ze stanów jak dobrze pójdzie) więc się nie przejmuję,

3. narazie jest szybsza, i w UT2003 też będzie na 100% szybsza.

4. a jak znam życie to będzie tak jak z GF2MX 64MB, które wcale nie jest szybsze od 32MB

5. 128MB jest szybsza w codecreatures - ale takich gier to nie będzie jeszcze przez 2 lata...

Masz częsciowo racje ! :) A ja mam 128 MB ! :P :P :P :twisted:

Ale Gf3 :P :P :P :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"]Gdzies czytalem testa i 128MB karta po mimo wolniejszych pamieci (o 0,5ns w porownaniu do 64MB) to jednak sie lepiej kreci

no to pokaż mi takiego 4200 128MB w którym pamęci pójdą na więcej niż 600MHz !!! I od razu powiedz gdzie kupić!!! :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wziął 128 MB - nowe gry tego będą wymagać !  8)

a konkretnie doom3=80MB tekstur

80mb? cos malo, w Unreal 2 wiecej zajmuja textury dla pojedynczej mapy :) (oczywiscie Ty rowniez mowisz zapewne o 1 mapie).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wziął 128 MB - nowe gry tego będą wymagać !  8)

a konkretnie doom3=80MB tekstur

80mb? cos malo, w Unreal 2 wiecej zajmuja textury dla pojedynczej mapy :) (oczywiscie Ty rowniez mowisz zapewne o 1 mapie).

mówię o ilości tekstur, które naraz trzeba wrzucić do ramu karty graficznej!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



×
×
  • Dodaj nową pozycję...