Skocz do zawartości
kucyk

Far Cry

Rekomendowane odpowiedzi

ehh. qrde jak mi sie chce tlumaczyc po raz setny dlaczego gra na gf3ti200 czasem chodzi lepiej niz na r9500pro.

 

Jak wszyscy wiedza gf3ti200 obsluguje efekty dx 8. A radek 9500pro dx 9. I dlatego np. gf3ti200 ma w tym samym miejscu 40fps a radek "ledwie" 25fps. A tak jest dlatego ze radek obsluguje wiecej efektów i przez to jest wyrazny spadek fps. A gf nie obsluguje efektow dx 9 wiec nie wyswietla hiper super duper pixel sharderow 2.0 itp itp.....rozumiecie teraz?? szczególnie grass i hydro 2....zreszta na poprzednich stronach topicu bylo to wyjasnione....

tylko ze ja wierzylem w to dopoki nie zobaczylem jak to wyglada naprawde ... juz kij z tym ze na high na gf3 ta gra wyglada jak na low na radku , chodzi o to ze jak zobaczylem jak gra chodzi na tych grafach to poprostu nie wierze w te bajki ...

taaa jasne :lol: :lol: wez juz czlowieku nie przesadzaj, zapusc sobie na gf3 lub gf4ti4xxx na high a na radku na low i spojrz na wode. Nie widac roznicy nie?? :lol: :lol: :lol: Jezeli chcesz, moge ci przeslac screeny z gf3 na detalach na medium + woda na high a ty odpalisz sobie na swoim hiper zajebistym radku na low.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MarcinX - ja też tam nie mogłem wejść a szukałem długo, ale żeby przejść dalej trzeba tylko wysadzić ten magazyn (ładunek jest w budynku z tabliczką 'briefing').

Ładunek znalazłem tylko nie ma gdzie go podłożyć.

Chodze na około i nic, nie ma punktu jak w bunkrze w misji z radarem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to nie ma gdzie podłożyć, miejsce jest na zbiorniku (czy czymś takim, nie pamiętam dokładnie) położonym na wprost od drzwi. Jak staniesz tuż przed drzwiami z siatki (tam gdzie nie możesz wejść mimo karty) i obrócisz się o 90st. w prawo to powinieneś mieć to 'czerwone' miejsce do podłożenia ładunku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy np w jakiejkolwiek prawdziwej walce mialbys czas celowac w glowe, nie na tym wlasnie polega przewaga w walce - tak mozna zabic jednego a nie 15, a realnie sila polega na szybkostrzelnosci po to wlasnie powstala np ta amerykanska "pukawka" nie wiem jak to sie zwie (magazynek 50 naboi)...  

Chodzi ci o P90c(to czarne cudo na 50 naboi kalibru 5,7mm)-ta pukawka jest robiona przez Belgów-FN Herstal.(Amerykanie nie potrafią zrobic pożadnej broni).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A u mnie w FarCry jest taki problem ze jak ktos do mnie strzela to mam caly ekran rozmazany (tak samo jak z woda ale zmienilem Water Quality na LOW i dziala)

tutaj zdjecie jak to mniej wiecej wygladalo z woda

http://republika.pl/lukiso/000_2427.JPG

widac takie biale paski a to powinno byc czyste

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A u mnie w FarCry jest taki problem ze jak ktos do mnie strzela to mam caly ekran rozmazany (tak samo jak z woda ale zmienilem Water Quality na LOW i dziala)

tutaj zdjecie jak to mniej wiecej wygladalo z woda 

http://republika.pl/lukiso/000_2427.JPG

widac takie biale paski a to powinno byc czyste

Są dwie opcje:

1.Grzeje ci sie ram i masz takie arty.

2.(miałem taki objaw na moim R9600PRO)Pada ci karta(powolne umieranie karty-u mnie to trwało 5 dni).Po pięciu dniach miałem paski i inne dziadostwa zaras po włączeniu kompa.

PS

Jest jeszcze trzecia:

3.Moga byc stery ale watpie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Paszczu.

Poraz kolejny dzięki za odpowiedź,ale ja nie mogę wcale dostać się do budynku zbrojowni.

Drzwi zamknięte.

Ściągnołem solucje i też pisze że po wejściu karta na czytniku potem ładunek.

Tyle że nie mogę wcale się tam dostać.

Bug gry :?:

Chyba jednak zainstaluje patcha.

W poprzedniej instalce powalił tekstury,ale trudno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja za to doszedłęm dlaczego gra nagle się zawieszała. W tej chwili gram na 1024x768 w ustawiniach HIGH (niektóre very high) wszędzie i tylko LOW dla efektów świetlnych. Nie wiem czego ale jak tlyko efekty świetlne przelnaczam na medium to odrazu gra sie wiesza i nie ważne że reszta jest była na low.

 

Niezła giera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stery mam omegi wiec nie sadze.

KArta tez chyba nie pada bo w zadnej innej grze a ni nigdzie nie mam takigo problemu

U mnie miałęm takie kwadraty na wodzie jak grałem w EOD-(mod do GF1942).Tylko że ja wtedy myślałem ze to podkręcone pamieci generują takie kwadraty i jak odkręciłem pamieci to ich nie było.Nie wiem co jes u ciebie ale to mi przypomina agonie mojego R9600PRO.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Paszczu.

Poraz kolejny dzięki za odpowiedź,ale ja nie mogę wcale dostać się do budynku zbrojowni.

Drzwi zamknięte.

Ściągnołem solucje i też pisze że po wejściu karta na czytniku potem ładunek.

Tyle że nie mogę wcale się tam dostać.

Bug gry  :?: 

Chyba jednak zainstaluje patcha.

W poprzedniej instalce powalił tekstury,ale trudno.

Kilkanaście stron temu była o tym mowa. Miałem to samo. Jest to ewidentny bug. Pomaga jedynie cofnięcie się o 2-3 savy i konieczne wykończenie wszystkich przeciwników. Wtedy się otworzą....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale elaborat.. myslalem ze to ja dlugie rzeczy pisze :), no coz po tym co napisales odnosnie trudnosci powiem tylko jedno - odpusc sobie FAR CRY i zagraj w serius sama albo w pilkarzyki, chcesz wakacji to na nie wyjedz, widzisz nie chce byc zlosliwy i uszczypliwy i nie bede sie wypowiadal na temat grywalnosci tej gry, czy tez poziomu jej trudnosci, jest to sprawa subiektywna i dla kazdego rozna z tego co widze. co do bledow, fakt sa nie da sie ukryc za pierwszym razem jak gralem nie widzialem ani jednego za drugim widze rozne dziwne rzeczy... ale to i tak nie zmienia mojego pozytywnego nastaiwienia do gry, skoro tak dobrze niektorym idzie wytykanie bledow, to moze dla porownania pokaza gre ktora ich nie ma...

co do far cry i celowania w glowe, nie chodzilo mi o stanie i celowanie nie wiem jak dlugo, po prostu widzisz ustawiasz "automatycznie" celownik w gorna czesc ciala i fire, z czasem sam zaczniesz "automatycznie" celowac w glowe ale co ci bede mowil, przeciez nie poto grasz zeby sie wysilac tylko relaksowac, dlatego tez polecam GODMODE albo inne tego typu ulepszacze, kazda bron ma inna skutecznosc a nie trudno sobie tez wyobrazic ze stojac i trzymajac kilku kilowy karabin snajperski nie bedzie sie reka chwiala, no ale co tam przeciez to ma byc zabawa, mogliby zrobic w sumie automatyczne celowanie to by byla frajda albo tak zeby tylko fire naciskac, albo jeszcze lepiej strzalka do przodu i ogladamy film, z tego pseudo shotguna na kazdym poziomie trudnosci wystarczy jeden gora dwa strzaly w tych zmutowanych skoczkow w glowe i gina jak kazde inne stworzenie oprocz tych z rakietami, co do lamania praw fizyki o michaleu jordanie tez tak mowili...

aa zreszta zbyt do siebie wziales moja wypowiedz tak jak ja twoja wiec skoncze na tym i sorry za dluzyzne, temat uwazam za skonczony...

 

pozdrawiam

 

 

 

ps byla to nikomu ni epotrzebna odpowiedz na post MRTNT :)

greets no2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zauwazylem juz cala mase bledow w tej grze ...najciekawszy jaki mnie ostatnio spotkal to spotkanie samego siebie. :D

 

Po prostu po odczytaniu save-a widze obok siebie moja postac z rozlozonymi rekami w bezruchu. 8)

 

No i od misji z wodospadem wystepuje u mnie pewien blad zwiazany ze smiercia...mianowicie w momencie smierci nie przechodzi gra do menu tylko pojawiam sie juz bez broni na samym poczatku misji (czyli w tym przypadku na szczycie wodospadu) a gra pamieta co zrobilem przez smiercia..moge tak ginac wiele razy a moje dzialania (czyli np to kogo zabije ) sa zapamietywane

 

:roll:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja mialem tak ze jak zasavowalem podczas walki z helikopterem (misja z tonacym statkiem) to po zaladowaniu helikopter zaczal tak zap....dalac ze nie wiedzialem co jest grane :) jedyny wniosek jaki mi sie nasuwa to taki ze jest JEDEN blad -SAVE i LOAD, naprawde nie widzialem bledow dopoki nie zaczalem savowac, tu sie chlopaki nie postaraly i trzeba to sobie powiedziec, a ja i tak nie gralem w lepsza gre ostatnio :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

uffff.skonczylem FarCrya....ostatnia misja Volcano jest CHORA(pare razy myslalem ze rozpierdziele monitor ze zlosci)...za trudna ta ostatnia misja jest imho(a gralem na easy).....ogolnie gierka wymiata...i jest chyba FPSem wszechczsaow(no dobra oprocz Unreala 1)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludziska, jakie polecacie mi driverki do mojego sprzetu zeby dobrze sobie pograc.

Uzywalem:

:arrow: OMEGI 4.2 -> czasami zwiechy i bledy VPU recover

:arrow: Catalyst 3.9 -> przycinanie gry na 10s i ciemny obraz

:arrow: Catalyst 4.4 -> poki co jest w miare spoko ale obraz troche ciemny, na omegach bylo lepiej

 

Dzieki

 

PS. zamierzam zmienic niedlugo grafike, co byscie polecili tak do 800zl i czy wogole warto teraz inwestowac w karte w moim przypadku :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Far Cry 1.2 patch information

A list of expected fixed to be implemented in the next Far Cry patch, 1.2, have now been posted on the official Far Cry forum by the community manager there. Here's the list of expected fixes as it stands currently:

 

Gameplay changes

 

- Made the run speed about 15% faster

- Made sprint last 30% longer

- Adjusted damage to vehicles

- Vehicles now survive longer in multiplayer and behave consistently between weapon damage types

- Bullet damage can be disabled by "g_vehicleBulletDamage" cvar: 0 = no bullet damage (default), 1 = bullet damage; this works only in MP.

- MP vehicles can get the same damage from every kind of bullet (no distinction between sniper rifle and the deagle), this value is set by 'dmgBulletMP' variable inside 'DamageParams' table of the vehicle.

- Buggy, humvee and gunboat can be destroyed with one rocket.

- Bigtruck can be destroyed with three rockets.

- Buggy and gunboat can be destroyed with 100 bullets (if g_vehicleBulletDamage = 1)

- Humvee can be destroyed with 150 bullets (if g_vehicleBulletDamage = 1)

- Bigtruck can be destroyed with 500 bullets (if g_vehicleBulletDamage = 1)

 

Bug fixes

 

- Investigated a number of serious issues with headshot detection

- Various network improvements

- Vehicle damage code cleaned and made more consistent for modders

- Fixed some issues with ladder animations appearing odd to other players

- Fixed a number of ladder related bugs

- Added better quicksave state saving for single player (corrected around 100 bugs)

- Fixed bug where players name tag didn't show up in multiplayer

- Fixed bug where console would accept letters as variable states

- Fixed error with warning message in connection dialogue

- Fixed issue with connection dialogue error message

- Fixed incorrect HUD message

- Fixed server shutdown dialogue error message

- Fixed a number of issues with the server listing not displaying correctly (greyed out)

- Fixed UI bug that caused cancel button not to work

- Fixed issue causing server create sessions not to be saved

- Fixed issue with Radeon 9600 rendering issue

- Fixed Punkbuster crash when switching from punkbuster online server to hosting LAN server

- Fixed issue with punkbuster icon not showing up in the server listing

- Fixed random crash relating to punkbuster server listing info

- Fixed issue with punkbuster refusing connection to a server that is destroyed and then re-hosted

- Fixed a number of crash problems related to punkbuster server creation with non-dedicated servers

- Fixed issue with punkbuster enabled in multiple server profiles

- Disabled e_vegetation_min_size in multiplayer (used as cheat)

- Added optimizations for character effects including invulnerability shader

- Added optimizations for scoreboard performance. Scoreboard no longer updates fields that have not changed

- Fixed issue where radar would not be drawn correctly with certain game type changes

- Fixed framerate issue when player touched assault ammo pickups

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc. ja krotko

Sprzet jak w podpisie ( do tej gry go zmienilem tak nomen omen po zagraniu w demo na starym zestawie :-))

Animacja plynna w 1024x768 na max detalach bez anizo i antialiasingu (z tymi efektami w miare plynnie ale przy zblizeniach lornetka, snajperka i w srodku akcji juz zwalnialo)

 

Klimat super juz dawno nie balem sie wychodzic zza rogu w gierach... a tu w paru momentach normalnie az strach oddychac...

Grafika wytyczyla nowy kierunek... niestety przez te gre obawiam sie ze nie wyjda szybko takie pozycje jak Doom3 i Half life 2 bo chlopaki (dziewczyny) zaczynaja je pisac pewnie od poczatku hehehe... Teraz czekam na Stalkera... no i Painkiller...

 

Glosujcie na najlepszy level, moj typ Catacombs.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc. ja krotko

Sprzet jak w podpisie ( do tej gry go zmienilem tak nomen omen po zagraniu w demo na starym zestawie :-))

Animacja plynna w 1024x768 na max detalach bez anizo i antialiasingu (z tymi efektami w miare plynnie ale przy zblizeniach lornetka, snajperka i w srodku akcji juz zwalnialo)

 

Klimat super juz dawno nie balem sie wychodzic zza rogu w gierach... a tu w paru momentach normalnie sie balem...

Grafika wytyczyla nowy kierunek... niestety przez te gre obawiam sie ze nie wyjda szybko takie pozycje jak Doom3 i Half life 2 bo chlopaki (dziewczyny) zaczynaja je pisac pewnie od poczatku hehehe... Teraz czekam na Stalkera... no i Painkiller...

 

Glosujcie na najlepszy level, moj typ Catacombs.

Pozdrawiam

Przeciez Painkiller juz jest ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wybaczcie ale wątek jest juz za duży ,żeby go całego czytac w tej porze. mam taki problem. w misji w jaskini (raczej na początku gry) po wgraniu last pointu gra sie zawiesza w momencie , gdy zaczynam strzelac . dzwięk sie zacina i komp nie reaguje. VPU recovery OFF, prześpieszenie dzwięku zmniejszylem o jeden, wcześniej wszystko dobrze chodziło. patch nie wgrany, omegi 4.2, stery od audigy2. system czysty.

 

any ideas?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

patch nie wgrany

 

any ideas?

only one, load the patch :lol:

 

sorry ale to watek o super grze Far Cry a nie o gniocie Painkiller ... wiec moze trzymajmy sie tematu panowie ...

Kolejny typ szuka zaczepki...

ke ?? ja tylko prosze o trzymanie sie tematu

zapewne nie zrozumiales aluzji, post jest o FarCry a nie o "super grze" FarCry, a PainKiller nie jest na pewno zadnym gniotem i tylko o to chodzilo ze rzucasz jakies hasla z ksiezyca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...