grzesiu Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2004 ehh. qrde jak mi sie chce tlumaczyc po raz setny dlaczego gra na gf3ti200 czasem chodzi lepiej niz na r9500pro. Jak wszyscy wiedza gf3ti200 obsluguje efekty dx 8. A radek 9500pro dx 9. I dlatego np. gf3ti200 ma w tym samym miejscu 40fps a radek "ledwie" 25fps. A tak jest dlatego ze radek obsluguje wiecej efektów i przez to jest wyrazny spadek fps. A gf nie obsluguje efektow dx 9 wiec nie wyswietla hiper super duper pixel sharderow 2.0 itp itp.....rozumiecie teraz?? szczególnie grass i hydro 2....zreszta na poprzednich stronach topicu bylo to wyjasnione.... tylko ze ja wierzylem w to dopoki nie zobaczylem jak to wyglada naprawde ... juz kij z tym ze na high na gf3 ta gra wyglada jak na low na radku , chodzi o to ze jak zobaczylem jak gra chodzi na tych grafach to poprostu nie wierze w te bajki ... taaa jasne :lol: :lol: wez juz czlowieku nie przesadzaj, zapusc sobie na gf3 lub gf4ti4xxx na high a na radku na low i spojrz na wode. Nie widac roznicy nie?? :lol: :lol: :lol: Jezeli chcesz, moge ci przeslac screeny z gf3 na detalach na medium + woda na high a ty odpalisz sobie na swoim hiper zajebistym radku na low. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paszczu Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2004 MarcinX - ja też tam nie mogłem wejść a szukałem długo, ale żeby przejść dalej trzeba tylko wysadzić ten magazyn (ładunek jest w budynku z tabliczką 'briefing'). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinX Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2004 MarcinX - ja też tam nie mogłem wejść a szukałem długo, ale żeby przejść dalej trzeba tylko wysadzić ten magazyn (ładunek jest w budynku z tabliczką 'briefing'). Ładunek znalazłem tylko nie ma gdzie go podłożyć. Chodze na około i nic, nie ma punktu jak w bunkrze w misji z radarem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paszczu Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Jak to nie ma gdzie podłożyć, miejsce jest na zbiorniku (czy czymś takim, nie pamiętam dokładnie) położonym na wprost od drzwi. Jak staniesz tuż przed drzwiami z siatki (tam gdzie nie możesz wejść mimo karty) i obrócisz się o 90st. w prawo to powinieneś mieć to 'czerwone' miejsce do podłożenia ładunku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxjot Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Witam prośba wielka ,jaki sterownik jest najlepszy ,moze testowaliście,chodzi mi o GF4 Ti4200 możecie dac linka do patcha?w czym on pomaga? Z góry dziękiuję za odpowiedż Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinX Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Paszczu dzięki,zaraz odpale. Maxjot http://www.clanbase.com/miscdl.php?did=980 Ale po nim pochrzaniło mi część tekstur. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxjot Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2004 poważnie ? :lol: to w czym on pomaga? a stery?na jakich gracie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yasiu22 Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Nie wiem czy np w jakiejkolwiek prawdziwej walce mialbys czas celowac w glowe, nie na tym wlasnie polega przewaga w walce - tak mozna zabic jednego a nie 15, a realnie sila polega na szybkostrzelnosci po to wlasnie powstala np ta amerykanska "pukawka" nie wiem jak to sie zwie (magazynek 50 naboi)... Chodzi ci o P90c(to czarne cudo na 50 naboi kalibru 5,7mm)-ta pukawka jest robiona przez Belgów-FN Herstal.(Amerykanie nie potrafią zrobic pożadnej broni). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nuttie Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Ok ukonczylem FarCry, tych ostatnich policjantow z rakietnicami wykonczylem 2 granatami i masa kamieni (bez zadnego strzalu z broni) : ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virtuomaniak Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2004 A u mnie w FarCry jest taki problem ze jak ktos do mnie strzela to mam caly ekran rozmazany (tak samo jak z woda ale zmienilem Water Quality na LOW i dziala) tutaj zdjecie jak to mniej wiecej wygladalo z woda http://republika.pl/lukiso/000_2427.JPG widac takie biale paski a to powinno byc czyste Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yasiu22 Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2004 A u mnie w FarCry jest taki problem ze jak ktos do mnie strzela to mam caly ekran rozmazany (tak samo jak z woda ale zmienilem Water Quality na LOW i dziala) tutaj zdjecie jak to mniej wiecej wygladalo z woda http://republika.pl/lukiso/000_2427.JPG widac takie biale paski a to powinno byc czyste Są dwie opcje: 1.Grzeje ci sie ram i masz takie arty. 2.(miałem taki objaw na moim R9600PRO)Pada ci karta(powolne umieranie karty-u mnie to trwało 5 dni).Po pięciu dniach miałem paski i inne dziadostwa zaras po włączeniu kompa. PS Jest jeszcze trzecia: 3.Moga byc stery ale watpie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinX Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Paszczu. Poraz kolejny dzięki za odpowiedź,ale ja nie mogę wcale dostać się do budynku zbrojowni. Drzwi zamknięte. Ściągnołem solucje i też pisze że po wejściu karta na czytniku potem ładunek. Tyle że nie mogę wcale się tam dostać. Bug gry :?: Chyba jednak zainstaluje patcha. W poprzedniej instalce powalił tekstury,ale trudno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTiiii Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Ja za to doszedłęm dlaczego gra nagle się zawieszała. W tej chwili gram na 1024x768 w ustawiniach HIGH (niektóre very high) wszędzie i tylko LOW dla efektów świetlnych. Nie wiem czego ale jak tlyko efekty świetlne przelnaczam na medium to odrazu gra sie wiesza i nie ważne że reszta jest była na low. Niezła giera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yasiu22 Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Stery mam omegi wiec nie sadze. KArta tez chyba nie pada bo w zadnej innej grze a ni nigdzie nie mam takigo problemu U mnie miałęm takie kwadraty na wodzie jak grałem w EOD-(mod do GF1942).Tylko że ja wtedy myślałem ze to podkręcone pamieci generują takie kwadraty i jak odkręciłem pamieci to ich nie było.Nie wiem co jes u ciebie ale to mi przypomina agonie mojego R9600PRO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virtuomaniak Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Hmm no wlasnie tylko ze nie mam karty kreconej :| Tylko ze juz te kwadraty w wodzie zniknely gdy wzialem Water Quality na low, teraz jak do mnie ktos strzela to mam caly ekran w kwadracikach :| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanu Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Paszczu. Poraz kolejny dzięki za odpowiedź,ale ja nie mogę wcale dostać się do budynku zbrojowni. Drzwi zamknięte. Ściągnołem solucje i też pisze że po wejściu karta na czytniku potem ładunek. Tyle że nie mogę wcale się tam dostać. Bug gry :?: Chyba jednak zainstaluje patcha. W poprzedniej instalce powalił tekstury,ale trudno. Kilkanaście stron temu była o tym mowa. Miałem to samo. Jest to ewidentny bug. Pomaga jedynie cofnięcie się o 2-3 savy i konieczne wykończenie wszystkich przeciwników. Wtedy się otworzą.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadysz Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2004 ale elaborat.. myslalem ze to ja dlugie rzeczy pisze :), no coz po tym co napisales odnosnie trudnosci powiem tylko jedno - odpusc sobie FAR CRY i zagraj w serius sama albo w pilkarzyki, chcesz wakacji to na nie wyjedz, widzisz nie chce byc zlosliwy i uszczypliwy i nie bede sie wypowiadal na temat grywalnosci tej gry, czy tez poziomu jej trudnosci, jest to sprawa subiektywna i dla kazdego rozna z tego co widze. co do bledow, fakt sa nie da sie ukryc za pierwszym razem jak gralem nie widzialem ani jednego za drugim widze rozne dziwne rzeczy... ale to i tak nie zmienia mojego pozytywnego nastaiwienia do gry, skoro tak dobrze niektorym idzie wytykanie bledow, to moze dla porownania pokaza gre ktora ich nie ma... co do far cry i celowania w glowe, nie chodzilo mi o stanie i celowanie nie wiem jak dlugo, po prostu widzisz ustawiasz "automatycznie" celownik w gorna czesc ciala i fire, z czasem sam zaczniesz "automatycznie" celowac w glowe ale co ci bede mowil, przeciez nie poto grasz zeby sie wysilac tylko relaksowac, dlatego tez polecam GODMODE albo inne tego typu ulepszacze, kazda bron ma inna skutecznosc a nie trudno sobie tez wyobrazic ze stojac i trzymajac kilku kilowy karabin snajperski nie bedzie sie reka chwiala, no ale co tam przeciez to ma byc zabawa, mogliby zrobic w sumie automatyczne celowanie to by byla frajda albo tak zeby tylko fire naciskac, albo jeszcze lepiej strzalka do przodu i ogladamy film, z tego pseudo shotguna na kazdym poziomie trudnosci wystarczy jeden gora dwa strzaly w tych zmutowanych skoczkow w glowe i gina jak kazde inne stworzenie oprocz tych z rakietami, co do lamania praw fizyki o michaleu jordanie tez tak mowili... aa zreszta zbyt do siebie wziales moja wypowiedz tak jak ja twoja wiec skoncze na tym i sorry za dluzyzne, temat uwazam za skonczony... pozdrawiam ps byla to nikomu ni epotrzebna odpowiedz na post MRTNT :) greets no2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
srekal34 Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Marcin X: miałem to samo!! Cofnij się do ostatniego autosave... u mnie pomogło... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinX Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Odpaliłem misję od początku i drzwi otwarte. Dzięki. Dziwny błąd :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadysz Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2004 A probowaliscie sie zasavowac w jadacej windzie? polecam :) albo save w czasie gdy leci czas do wybuchu bomby :) moze dlatego nie ma save'a normalnie w menu :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZATOICHI Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2004 zauwazylem juz cala mase bledow w tej grze ...najciekawszy jaki mnie ostatnio spotkal to spotkanie samego siebie. :D Po prostu po odczytaniu save-a widze obok siebie moja postac z rozlozonymi rekami w bezruchu. 8) No i od misji z wodospadem wystepuje u mnie pewien blad zwiazany ze smiercia...mianowicie w momencie smierci nie przechodzi gra do menu tylko pojawiam sie juz bez broni na samym poczatku misji (czyli w tym przypadku na szczycie wodospadu) a gra pamieta co zrobilem przez smiercia..moge tak ginac wiele razy a moje dzialania (czyli np to kogo zabije ) sa zapamietywane :roll: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadysz Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2004 a ja mialem tak ze jak zasavowalem podczas walki z helikopterem (misja z tonacym statkiem) to po zaladowaniu helikopter zaczal tak zap....dalac ze nie wiedzialem co jest grane :) jedyny wniosek jaki mi sie nasuwa to taki ze jest JEDEN blad -SAVE i LOAD, naprawde nie widzialem bledow dopoki nie zaczalem savowac, tu sie chlopaki nie postaraly i trzeba to sobie powiedziec, a ja i tak nie gralem w lepsza gre ostatnio :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukk Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2004 uffff.skonczylem FarCrya....ostatnia misja Volcano jest CHORA(pare razy myslalem ze rozpierdziele monitor ze zlosci)...za trudna ta ostatnia misja jest imho(a gralem na easy).....ogolnie gierka wymiata...i jest chyba FPSem wszechczsaow(no dobra oprocz Unreala 1) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
||Falcon|| Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2004 lukk : hyhy, witaj w klubie, u mnie malo brakowalo, a doszlo by do reko czynow :] Tylko az szkoda, ze sie skonczyla nie ? Ja jak konczylem, to tak mi sie jakos smutno zrobilo... ekhm, to juz zboczenie :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowiczek Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Ludziska, jakie polecacie mi driverki do mojego sprzetu zeby dobrze sobie pograc. Uzywalem: :arrow: OMEGI 4.2 -> czasami zwiechy i bledy VPU recover :arrow: Catalyst 3.9 -> przycinanie gry na 10s i ciemny obraz :arrow: Catalyst 4.4 -> poki co jest w miare spoko ale obraz troche ciemny, na omegach bylo lepiej Dzieki PS. zamierzam zmienic niedlugo grafike, co byscie polecili tak do 800zl i czy wogole warto teraz inwestowac w karte w moim przypadku :?: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Far Cry 1.2 patch information A list of expected fixed to be implemented in the next Far Cry patch, 1.2, have now been posted on the official Far Cry forum by the community manager there. Here's the list of expected fixes as it stands currently: Gameplay changes - Made the run speed about 15% faster - Made sprint last 30% longer - Adjusted damage to vehicles - Vehicles now survive longer in multiplayer and behave consistently between weapon damage types - Bullet damage can be disabled by "g_vehicleBulletDamage" cvar: 0 = no bullet damage (default), 1 = bullet damage; this works only in MP. - MP vehicles can get the same damage from every kind of bullet (no distinction between sniper rifle and the deagle), this value is set by 'dmgBulletMP' variable inside 'DamageParams' table of the vehicle. - Buggy, humvee and gunboat can be destroyed with one rocket. - Bigtruck can be destroyed with three rockets. - Buggy and gunboat can be destroyed with 100 bullets (if g_vehicleBulletDamage = 1) - Humvee can be destroyed with 150 bullets (if g_vehicleBulletDamage = 1) - Bigtruck can be destroyed with 500 bullets (if g_vehicleBulletDamage = 1) Bug fixes - Investigated a number of serious issues with headshot detection - Various network improvements - Vehicle damage code cleaned and made more consistent for modders - Fixed some issues with ladder animations appearing odd to other players - Fixed a number of ladder related bugs - Added better quicksave state saving for single player (corrected around 100 bugs) - Fixed bug where players name tag didn't show up in multiplayer - Fixed bug where console would accept letters as variable states - Fixed error with warning message in connection dialogue - Fixed issue with connection dialogue error message - Fixed incorrect HUD message - Fixed server shutdown dialogue error message - Fixed a number of issues with the server listing not displaying correctly (greyed out) - Fixed UI bug that caused cancel button not to work - Fixed issue causing server create sessions not to be saved - Fixed issue with Radeon 9600 rendering issue - Fixed Punkbuster crash when switching from punkbuster online server to hosting LAN server - Fixed issue with punkbuster icon not showing up in the server listing - Fixed random crash relating to punkbuster server listing info - Fixed issue with punkbuster refusing connection to a server that is destroyed and then re-hosted - Fixed a number of crash problems related to punkbuster server creation with non-dedicated servers - Fixed issue with punkbuster enabled in multiple server profiles - Disabled e_vegetation_min_size in multiplayer (used as cheat) - Added optimizations for character effects including invulnerability shader - Added optimizations for scoreboard performance. Scoreboard no longer updates fields that have not changed - Fixed issue where radar would not be drawn correctly with certain game type changes - Fixed framerate issue when player touched assault ammo pickups Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
77Artois Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Czesc. ja krotko Sprzet jak w podpisie ( do tej gry go zmienilem tak nomen omen po zagraniu w demo na starym zestawie :-)) Animacja plynna w 1024x768 na max detalach bez anizo i antialiasingu (z tymi efektami w miare plynnie ale przy zblizeniach lornetka, snajperka i w srodku akcji juz zwalnialo) Klimat super juz dawno nie balem sie wychodzic zza rogu w gierach... a tu w paru momentach normalnie az strach oddychac... Grafika wytyczyla nowy kierunek... niestety przez te gre obawiam sie ze nie wyjda szybko takie pozycje jak Doom3 i Half life 2 bo chlopaki (dziewczyny) zaczynaja je pisac pewnie od poczatku hehehe... Teraz czekam na Stalkera... no i Painkiller... Glosujcie na najlepszy level, moj typ Catacombs. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kendzior Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Czesc. ja krotko Sprzet jak w podpisie ( do tej gry go zmienilem tak nomen omen po zagraniu w demo na starym zestawie :-)) Animacja plynna w 1024x768 na max detalach bez anizo i antialiasingu (z tymi efektami w miare plynnie ale przy zblizeniach lornetka, snajperka i w srodku akcji juz zwalnialo) Klimat super juz dawno nie balem sie wychodzic zza rogu w gierach... a tu w paru momentach normalnie sie balem... Grafika wytyczyla nowy kierunek... niestety przez te gre obawiam sie ze nie wyjda szybko takie pozycje jak Doom3 i Half life 2 bo chlopaki (dziewczyny) zaczynaja je pisac pewnie od poczatku hehehe... Teraz czekam na Stalkera... no i Painkiller... Glosujcie na najlepszy level, moj typ Catacombs. Pozdrawiam Przeciez Painkiller juz jest ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrumi Opublikowano 30 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2004 wybaczcie ale wątek jest juz za duży ,żeby go całego czytac w tej porze. mam taki problem. w misji w jaskini (raczej na początku gry) po wgraniu last pointu gra sie zawiesza w momencie , gdy zaczynam strzelac . dzwięk sie zacina i komp nie reaguje. VPU recovery OFF, prześpieszenie dzwięku zmniejszylem o jeden, wcześniej wszystko dobrze chodziło. patch nie wgrany, omegi 4.2, stery od audigy2. system czysty. any ideas? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrtnt Opublikowano 1 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2004 patch nie wgrany any ideas? only one, load the patch :lol: sorry ale to watek o super grze Far Cry a nie o gniocie Painkiller ... wiec moze trzymajmy sie tematu panowie ... Kolejny typ szuka zaczepki... ke ?? ja tylko prosze o trzymanie sie tematu zapewne nie zrozumiales aluzji, post jest o FarCry a nie o "super grze" FarCry, a PainKiller nie jest na pewno zadnym gniotem i tylko o to chodzilo ze rzucasz jakies hasla z ksiezyca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...