Karas Opublikowano 23 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2004 Hanu sprobuj na Cat 4.6 ,ja poraz pierwszy od kiedy mam Radeona wrocilem do wczesniejszych sterownikow ,bo wydanie 4.7 popsulo mi dwie rzeczy. Na razie siedzie wlasnie na 4.6 i mam nadzieje ,ze bez obaw zainstaluje 4.8 :roll: BTW jak to milo byc znowu na forum po urlopie :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caminero Opublikowano 23 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2004 A u mnie na patchu 1.2 Far Cry zaczelo sie po jakim czasie grania zawieszac i VPU Recover sie wlacza, wczesniej tego nie mialem. Za to plynnosc grania jakby wzrosla.Cos za cos. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanu Opublikowano 23 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2004 Hanu: może przynajmniej mniej ze swapa korzysta? Bo może kolejne 512 MB jednak nie są mi potrzebne ... ;) Nie wiem czy ze swapa korzysta, bo mam teraz gigusia ramki :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piaskoon Opublikowano 23 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2004 Interesujący artykuł nt ATI vs NVidia w Far Cry (po rosyjsku - używać babelfisha): http://www.ixbt.com/video2/fc12-2.shtml A tu 2 ciekawe cytaty z tegoż artykułu (babelfish): It is obvious that Radeon X800 XT with the use of "long" sheyderov are obtained the analogous increases that also GeForce 6800 ultra: again we see increase more than in 20% to demke Research, decent increase to demke Volcano and small increases on demkakh Training and Regulator. Let us compare results of both maps on one diagram. However, that - the completely objective results: totally leadership NV40 on prepared NVIDIA demkakh disappeared; in the part from them radeon again escapes forward. Changes in official relize of patcha of on 1.2 21 July there was was at long last released the official version of patcha 1.2. I can only be glad at the fact that all conclusions made even in the first part of the article were confirmed, and also to the fact which for me it is not necessary to strongly complain about developers FarCry about their purely marketingovom behavior. But against this below in the conclusion. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 23 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2004 Ktoś pytał o róznicę pomiędzy wersją MYTH Rip 3xCD a orginalną 5xCD , MYTH rekompresował stratnie wszystkie dźwięki :( po dekompresji słychać kolosalna różnicę no chyba że ktoś używa małych PC głośników za 45zł to wtedy moze nie usłyszeć różnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dimek Opublikowano 23 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2004 Ze strony konkurencyjnego serwisu : Patch 1.2 do Far Cry, jak wiemy, wprowadza zgodność z shader model 3.0. Idzie za tym dość spory wzrost wydajności na kartach z układami NV40 firmy NVIDIA, właśnie dzięki wykorzystaniu możliwości SM 3.0. Co by się stało, gdyby komendą zmienić shader model 3.0 na 2.0b ? Dostali byśmy efekt dokładnie taki sam wizualnie. Zmianom uległy by te instrukcje z PS 3.0, których nie ma w 2.0b, na ciąg instrukcji PS 2.0b. No i co z tego ? W sumie nic, gdyby nie fakt, że wyniki na kartach ATI Radeon X800 wzrastają tak samo, jak na NV40!!! Posiadacze kart ATI mogli otrzymać wraz z patchem takiego samego „kopa”, jak posiadacze kart GeForce 6800. Widać jednak, że po raz kolejny klient-gracz jest robiony w przysłowiowego balona. NVIDIA, CryTek – my już dziękujemy. I co o tym sadzic :?: Prawda to 3 nie :?: Sam sprawdzic nie moge... :roll: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piaskoon Opublikowano 23 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2004 Widzę, że nie czytałeś moich wcześniejszych postów. Tutaj masz link do dyskusji na ten temat: http://forum.purepc.pl/viewtopic.php?t=81464 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dimek Opublikowano 23 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2004 Widzę, że nie czytałeś moich wcześniejszych postów. Tutaj masz link do dyskusji na ten temat:http://forum.purepc.pl/viewtopic.php?t=81464Qrde - wyluzuj... podajesz linka do innego tematu sprzed kilku godzin i masz pretensje, ze ktos czegos nie przeczytal :?: 8O ... Nie bylo tu omawiane, wiec podalem info :idea: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linoge Opublikowano 23 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2004 Czy ktos mial juz problemy z ta gra na r9100 bo umnie woda na samym poczatku jest zielona detale próbołem na róznych poziomach ? dziala Wam patch 1,2 ... bo u mnie jak u poprzednika nie znajduje zainstalowanej gry :/ 3cd ;)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piaskoon Opublikowano 23 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2004 Widzę, że nie czytałeś moich wcześniejszych postów. Tutaj masz link do dyskusji na ten temat:http://forum.purepc.pl/viewtopic.php?t=81464Qrde - wyluzuj... podajesz linka do innego tematu sprzed kilku godzin i masz pretensje, ze ktos czegos nie przeczytal :?: 8O ... Nie bylo tu omawiane, wiec podalem info :idea:ehh... O te posty mi chodziło (pierwszy sprzed dwóch dni) http://forum.purepc.pl/viewtopic.php?p=947210#947210 http://forum.purepc.pl/viewtopic.php?p=949161#949161 No ale wporzo, dobrze że zamieściłeś nowy link po polskiemu. No offence ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 23 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2004 Czy wam też na kartach ATI nowy patch obnizył framerate ,średnio o 2-3 FPS w max detalach 1024x768 ??testowane kilkukrotnie FAR CRY Benchamrkiem v1.1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fetorman Opublikowano 23 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2004 Ja tam nie widze zadnej roznicy pomiedzy tym paczem a 1.1 Niby cos nowego, a po staremu. Jedynie wczytywanie przebiega sprawniej na poczatku ale znowu w grze przycina czasami co nie bylo w paczu 1.1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piaskoon Opublikowano 23 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2004 http://www.farcry-thegame.com/uk/home.php Ubisoft has taken the decision to withdraw this patch due to issues experienced by a number of users. An official statement follows: "Far Cry patch 1.2 has shown unexpected behaviour on specific hardware configurations. These matters are mainly due to incompatibilities with several optimisations brought lately to the code, with the intent to please a large number of users. We're currently asking CRYTEK to work on delivering a new patch as soon as possible. Until then we have decided to remove the patch 1.2 from the official UbiSoft websites." Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 23 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2004 fetorman sciagnij sobie progsa : HOC_FCBench.exe 1MB zbenchmarkuj ciekaw jestem czy ci spadła wydajność na twoim Radku link do benchmarka http://www.hardwareoc.hu/index.php/p/news/...d/3/y/5851.html jest juz wersja 1.2 ftp://www.jatekok.hu/hardwareoc/HardwareO...HOC_FCBench.zip Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1 Opublikowano 23 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2004 A ja mam pytanie z innej beczki co do patcha 1.2. Jest w końcu opcja quicksave? czy dalej trzeba kombinować z konsolą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SGJ Opublikowano 23 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2004 Po co kombinować z konsolą? Wystarczy dopisać jedną linijke tekstu gdzie trzeba i quicksave jest dostępny pod dowolnym klawiszem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
||Falcon|| Opublikowano 23 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2004 Z tego co czytalem w "ficzersach" to wprowadzili quick savea, dostepnego w sposob standardowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SGJ Opublikowano 23 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2004 Z tego co czytalem w "ficzersach" to wprowadzili quick savea, dostepnego w sposob standardowy.Tylko coś nigdzie takiej opcji nie widać standardowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
||Falcon|| Opublikowano 23 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2004 A to juz inna bajka :D Sprawa sie troszke wyjasnila : * Added quicksave support for single player (still in process) Jak widac, cos tam dodali, jednak nie dokonca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ManiekB Opublikowano 23 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2004 Witam Umnie jak w podpisie patch 1.2 zmienił prawie wszystko na lepsze i zajbeiscie wyglada i chodzi płynnie w 1024 i detalach medium (tekstury tylko na high, cienie na low ). Najlepsze jest w grafice ze teraz wyglada jak na słabym FX - jestem w szoku totalnym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro87 Opublikowano 23 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2004 Heh na 2 pro, nieźle nieźle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1 Opublikowano 24 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2004 Po co kombinować z konsolą? Wystarczy dopisać jedną linijke tekstu gdzie trzeba i quicksave jest dostępny pod dowolnym klawiszem. Gdzie dopisać tą linijkę i co w niej wpisać? jeśli można zapytać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 24 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2004 Powiem tak - patch 1.2 ma zalety ale ma tez wady.Zaletami jest ogromy przyrost FPSow - posiadacze takich sprzetow jak np Jordi czy Nozgul beda mogli pogrywac sobie teraz ze wszystkim wlaczonym co jes tylk omozliwe (wlacznie z AA i Anizo) i nie zobacza zbytniej utraty plynnosci.Niestety patch ma tez wady,ktore przelozyly zalety na 2 meijsce :( Pierwsza wada to to,ze stare savy nie dzialaja i trza grac na nowo bo inaczej w czasde ladowania wyskakuje error patch cos tam.A teraz najwaznijsza wada - w grze nie ma radaru czyli w niektorych lokacjach niewiadomo gdzie isc,chyba ze sie zna cala gre na pamiec,wiec niestety - wracam do 1.1,ktory mi dziala nie wiele gorzej - srednia 30 FPSow (zdaza sie czasem 90) na wszystkim wlaczonym z Anizo X 2 mi styknie - pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinek Opublikowano 24 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2004 hydro2 cos cis ie chyba potrzaskało. Mi sejwy działają, radar mam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McDrive Opublikowano 24 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2004 Przeczytajcie to: http://gry.wp.pl/core.html?filtr=0,0&x=now...owinki,10,14094 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SGJ Opublikowano 24 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2004 hydro2 cos cis ie chyba potrzaskało. Mi sejwy działają, radar mam.Dokładnie. Wszystko działa tak jak powinno. Po co kombinować z konsolą? Wystarczy dopisać jedną linijke tekstu gdzie trzeba i quicksave jest dostępny pod dowolnym klawiszem. Gdzie dopisać tą linijkę i co w niej wpisać? jeśli można zapytać? Strona 18. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 24 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2004 hydro2 Gdzie ty masz przyrost FPS na karcie ATI ???? raczej stratę 2-3 FPS ,bynajmniej tak jest u mnie czym żeśmierzył ten przyrost klatek na sekundę ;) ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 24 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2004 NVIDIA patch" do Far Cry wycofany tekst z http://www.frazpc.pl/ Nie trzeba było długo czekać, patch 1.2 do Far Cry został usunięty z serwerów UbiSoft! Oficjalne stanowisko firmy brzmi tak: Patch 1.2 pokazał niespodziewane zachowanie na określonych konfiguracjach sprzętu. Wynika to głównie z faktu wprowadzenia do kodu gry bardzo wielu nowych optymalizacji. Aktualnie skierowano prośby do CryTek o jak najszybsze dostarczenie nowej łatki. Do czasu premiery nowego patcha, zdecydowano usunąć stary z oficjalnych stron internetowych UbiSoft. Najbardziej dziwią te niespodziewane zachowania, które dziwnym trafem umknęły testerom. Pamiętamy jak premiera patcha była odkładana, głównie z chęci dopięcia wszystkiego na ostatni „guzik”. Jaka jest prawda, wiedzą już jednak wszyscy. Patch do testów dostarczała serwisom NVIDIA. Według niepotwierdzonych wiadomości wiemy, że ona sama, zachęciła CryTek do użycia zmniejszonej precyzji shaderów. Wymaganiem shader model 3.0 jest precyzja 32 bitowa. Okazuje się jednak, że część shaderów jest 16 bitowa. Na kartach ATI mamy cały czas precyzję 24 bitową, która przez Microsoft uznana została jako 'full precision' (łącznie z 32 bitową). Natomiast 16 bitów, to nic innego, jak 'partial precision'… Więc skończmy to biadolenie na temat nieudanego i nieoficjalnego patcha hydro2 Jak ty na swym całkiem dobrym sprzęcie grywasz w FAR CRY z ustawieniami Very High Ansio x4 i AA powiedzmy x4 to ja ciekaw jestem jak przechodzisz tą grę :) klatkowanie dość często spotykane , pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 24 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2004 Panowie, przyrost wydajności jest duży :o . Po zejściu z tamtego świata nagle save'y giną a niektóre etapy się nie wgrywają bo wywala critical error.I to jest ból. Jednym słowem [gluteus maximus]. Nawet przy rozpoczęciu rozgrywki od nowa gra się nie zapisuje :arrow: brak save'ów. Ale miłe zaskoczenie jeżeli chodzi o framerate. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 24 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2004 Panowie, przyrost wydajności jest duży :o . Po zejściu z tamtego świata nagle save'y giną a niektóre etapy się nie wgrywają bo wywala critical error.I to jest ból. Jednym słowem [gluteus maximus]. Nawet przy rozpoczęciu rozgrywki od nowa gra się nie zapisuje :arrow: brak save'ów. Ale miłe zaskoczenie jeżeli chodzi o framerate. wlasnie o tym mowie i tak ma wiekoszosc z tego co wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...