Skocz do zawartości
kucyk

Far Cry

Rekomendowane odpowiedzi

No co zrobić, coraz trudniej wyrwać dupę na mieście :(.

Czy ktos zauważył poprawę w grze, po instalacji patcha?

Ściągam właśnie i łudzę się, że będzie lepiej chodzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wako bingo.

Wyobrazcie sobie jak nas w balona robia wymaganiami sprzetowymi skoro taka grafika jak na tych trzech screenach pochodzi od 2mx, ktory jest w stanie wygenerowac takie cos bardzo plynnie na srednim sprzecie. Nawet podniecajac sie woda w F-C nie zdajemy sobie sprawy, ze podobne efekty mozna uzyskac stosujac inne metody nakladania tekstur niz pixel shader.

Wielu z Was nie zdaje sobie sprawy co potrafily Wasze karty z 3-4 lata temu. Nawet na R7000 sa specjalne demka pozwalajace zobaczyc jakie mozliwosci maja te karty. Demka powstajace w 1998r. na 2MX sa podobne do gier z 2004r :)

Sluchaj takie dema zawsze sie robi i bedzie robic gdy sie wprowadza nowe karty graficzne na rynek - zeby zachecic klienta. Pamietasz taka karte jak Matrox Parhelia - miala bys rewolucja pierwsza karta z prockiem 512 bitowym, moze miales taka przyjemnosc ja mialem popatrzec na jej dema plywajace delfiny pod woda - szczena padla na ziemie, odwzorowanie zalaman swiatla w wodzie wygladalo jak z na zywo...itp itd. Wedlug mnie sugerowac sie demami robionymi specjalnie pod dana karte sie nie mozna. Programisci tworzacy gre musza brac pod uwage wszystkie karty na rynku a nie tylko jeden chipset dlatego obecne gry wygladaja podobnie do dem z przed roku czy 2 . Ale nie przesadzaj mowiac ze dema z 98 roku sa podobne do gier z 2004 (jak far cry/ doom/ czy half2) - no bez przesady.

 

Jednak cos w tym jest co piszesz, nasze karty nie sa wykozystywane do konca i wiele ich mozliwosci jest tylko marketingowym chwytem widocznym wlasnie tylko w tych demach.A to ze mozna zrobic podobna wode w inny sposob to prawda tylko jest to zmudniejsza praca dla grafikof/programistow, a firmom zalezy na kasie wiec jak najszybciej zrobic gre, wydac i zbierac $$$$ . Zawsze tak bedzie :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patch 1.1 on board :wink: Nie zmienia w moim odczuciu nic. Chyba ze posiadacze FX-ow odczuja roznice.

Gram AAx4 i Anizo x4 (1280x1024) i na very high juz nie jest tak ciekawie z fpsami. Moze poda ktos optymalne ustawienia dla Anizo i AA dla Farcry i rodzialki 1280x1024?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wako bingo.

Wyobrazcie sobie jak nas w balona robia wymaganiami sprzetowymi skoro taka grafika jak na tych trzech screenach pochodzi od 2mx, ktory jest w stanie wygenerowac takie cos bardzo plynnie na srednim sprzecie. Nawet podniecajac sie woda w F-C nie zdajemy sobie sprawy, ze podobne efekty mozna uzyskac stosujac inne metody nakladania tekstur niz pixel shader.

Wielu z Was nie zdaje sobie sprawy co potrafily Wasze karty z 3-4 lata temu. Nawet na R7000 sa specjalne demka pozwalajace zobaczyc jakie mozliwosci maja te karty. Demka powstajace w 1998r. na 2MX sa podobne do gier z 2004r :)

Podobne ?

Kpina w zywe oczy i zlozonosc 400X mniejsza, pomysl o tym !!!

I dodatkowo tysiace optymalizacji pod dana serie kart !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LUDZIE !!!

 

Jak czytam że jakiemuś ludzikowi Far CRY chodzi w ustawieniach

Very High płynnie na karcie FX5200 to mnie krew zalewa !!!!

Niech ktoś z moderatorów oczysci tego Threada z Debilskich Postów.

 

Inni piszą że grafika kulawa , ludzie obecnie nie ma gry z lepszą grafą !!! i nie będzie do czasu jak ruscy i ukraińce skończą

grę S.T.A.L.K.E.R Obvision Lost ,zresztą sam uważam że ta gra nie będzie miała lepszej grafy od FC ;)

 

Sam obecnie mam do dyspozycji dwie karty , Gigabyte Radeon 9600PRO oraz Winfasta A250Ultra ( GF4600UL )

na karcie GF4600 zero błędów w wyświetlaniu grafiki , płynność w Detalach VeryHigh dość znośna ,około 45FPS

( nie jest to prawdziwy miód ,znaczy 60FPS+ ) Na Radeonie po włączeniu Detali na VeryHigh kaszanią sie textury ,jak zaczołem zabawe w konfigurację to nawet przy texturach ustawionych na High

miałem błędy w grafice ,niestety ATI musi <span style='color: red;'>ORT: wziąść</span> sie poważnie za poprawę CATALYST'ów , za to bumpmaping ,światło i woda wyglądają znacznie lepiej na kartach ATI ,wiadomo DX9 Rulez

 

a zapomniałem ,Radek 9600Pro lekko podkręcony jest trochęza słaby

jak na maxymalne ustawienia w tej grze , widać za mały Fillrate :(

niższy o 35% niz w GF4600

 

 

 

Kłamcom , Debilom i Krętaczom 3x Precz !!!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza sie w 100% 512 MB Ramu to stanowczo za mało do gry w VeryHigh detalach , po przejsciu większego obszaru zawsze doczytuje i szarpie swapem ,tele że doświadczony user PC wie

że owe spowolnienie spowodowane jest brakiem ramu a nie słabą wydajnością podsystemu graficznego , w zamkniętych alokacjach ( korytaże ,pomieszczenia ) było w miarę płynnie

nonstop , bez jakiegokolwiek szarpania swapem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patch 1.1 on board  :wink: Nie zmienia w moim odczuciu nic. Chyba ze posiadacze FX-ow odczuja roznice. 

Gram AAx4 i Anizo x4 (1280x1024) i na very high juz nie jest tak ciekawie z fpsami. Moze poda ktos optymalne ustawienia dla Anizo i AA dla Farcry i rodzialki 1280x1024?

hmm wiesz ja osobiscie wole zmniejszyc rozdzielczosc ale grac z ustawieniami gry na maxa, gram w 1024x768 (chociaz posiadam monita 21') ale ustawienia wszystkie na max + AAx4 Anizox4, i najnizsza wartosc FPS mialem 20 srednio jest miedzy 30-35 - wiec mozna spokojnie grac.

 

Jakos gra jest tak sliczna ze szkoda mi ja pozbawiac tych detali kosztem wyzszej rozdzielczosci

 

P.S. jest to pierwsza gra ktora dala w kosc mojemu sprzetowi, :cry:

W poniedzialek bede mial mozliwosc przetestowac ja na sprzecie klasy AMD64 FX-51 + Radek 9800XT (wszystko jeszcze oczywiscie podkrecone)

zdam relacje jak giera "chulala" na takim sprzecie (w sumie prawie najszybszym dostepnym)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe panowie ,ale mi sie z was smiac troche chce. Mowicie ,ze na demku woda taka ladna i wogole?? No dobra ,ale to sa co ,dwie tekstury na krzyz?????? Dawalem juz przeciez screeny z FarCry gdzie wyspy sa ogromne ,niesamowita ilosc tekstur ,mnostwo przeciwnikow ,ruchomych ,gdzie AI musi byc policzone. Dodatkowo realtime shadows ,kilka strumieni swiatla i wogole ,a wy tutaj takie bzdety gadacie. A jak na tym demku woda wam sie wydaje realniejsza niz w FarCry to proponuje wizyte na dworze lub na basenie :P lub ewent u okulisty. Ja to wogole jestem w szoku ,ze ta gra z takimi ustawieniami mi chodzi i sie tylko troche przycina. Chodzi mi oczywiscie w tym miejscu o ilosc ramu. Jak wczoraj gralem w plansze (ta z ostatnich screenow ,nie pamietam jak sie nazywa) to bylem w szoku ,ze za jednym razem wszystko bylo zaladowane. Pojazdy ,fizyka ,rozne dodatkowe obiekty jak ptaki ryby itp. Z tego co zauwazylem na 80% tekstur sa efekty DX9 i wy mi tu piszecie ,ze za sprawa trickow mozna to samo uzyskac z dobra predkoscia na GF2MX?? Smiechu warte.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie - to jest odpowiedni sprzęt.Tylko 1Gb ramu się postaraj :D.

Btw - jesli chodzi o problemy z tą grą to jestem bardziej skłonny winić twórców, niz nV czy ATI.Zobaczycie, że doom3 bedzie miał lepszą oprawę i mniejsze wymagania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja na swoim konfigu dopiero po podkreceniu bartka na 2.2ghz, 1024/768/32, 0aa, 0af gram na High bez wiekszych zgrzytow, czasem jak sie zacznie strzelac to przycina. : ( Tzn. pierwszy strzal laguje troche. ; )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam takie pytanko odnośnie dema!

niewiem co mam zrobić!!

rozwalam helikopter , łódz i ten samolot !!!! no i póżniej mi pisze że mam weijść do jakiegoś budynku i tam kogoś rozwalić (do tego z tą dużą satelitą ) no i tam jest jakieś miejsce do podłożenia chyba ładunku ale skąd mam <span style='color: red;'>ORT: wziąść</span> ten ładunek??? załą wyspe zchodziłem co się tylko ruszało to zabiłem i dalej nic!! aha i co to za helikopter co lata w powietrzu nad taką dużą górą???!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie - to jest odpowiedni sprzęt.Tylko 1Gb ramu się postaraj :D.

Btw -  jesli chodzi o problemy z tą grą to jestem bardziej skłonny winić twórców, niz nV czy ATI.Zobaczycie, że doom3 bedzie miał lepszą oprawę i mniejsze wymagania.

 

oczywście jeżeli wyjdzie doom III to pewnie tez bedzie hit jak far cry....no ale far cry JUŻ jest. Zreszta ta gra udowadnia ze nie trzeba byc zadnym carmackiem zeby stworzyc super gre.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe panowie ,ale mi sie z was smiac troche chce. Mowicie ,ze na demku woda taka ladna i wogole?? No dobra ,ale to sa co ,dwie tekstury na krzyz?????? Dawalem juz przeciez screeny z FarCry gdzie wyspy sa ogromne ,niesamowita ilosc tekstur ,mnostwo przeciwnikow ,ruchomych ,gdzie AI musi byc policzone. Dodatkowo realtime shadows ,kilka strumieni swiatla i wogole ,a wy tutaj takie bzdety gadacie. A jak na tym demku woda wam sie wydaje realniejsza niz w FarCry to proponuje wizyte na dworze lub na basenie :P lub ewent u okulisty. Ja to wogole jestem w szoku ,ze ta gra z takimi ustawieniami mi chodzi i sie tylko troche przycina. Chodzi mi oczywiscie w tym miejscu o ilosc ramu. Jak wczoraj gralem w plansze (ta z ostatnich screenow ,nie pamietam jak sie nazywa) to bylem w szoku ,ze za jednym razem wszystko bylo zaladowane. Pojazdy ,fizyka ,rozne dodatkowe obiekty jak ptaki ryby itp. Z tego co zauwazylem na 80% tekstur sa efekty DX9 i wy mi tu piszecie ,ze za sprawa trickow mozna to samo uzyskac z dobra predkoscia na GF2MX?? Smiechu warte.

wlasnie tez o tym pisalem, czasami wydaje mi sie ze oni graja w zupelnie inna gre, i widza zupelnie cos innego na ekranie niz ja czy Ty (chba tak jest )

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam takie pytanko odnośnie dema!

niewiem co mam zrobić!!

rozwalam helikopter , łódz i ten samolot !!!!  no i póżniej mi pisze że mam weijść do jakiegoś budynku i tam kogoś rozwalić (do tego z tą dużą satelitą  ) no i tam jest jakieś miejsce do podłożenia chyba ładunku ale skąd mam <span style='color: red;'>ORT: wziąść</span> ten ładunek??? załą wyspe zchodziłem co się tylko ruszało to zabiłem i dalej nic!!            aha  i co to za helikopter co lata w powietrzu nad taką dużą górą???!!!!!

Bylo juz ten temat poruszany.Cofnij sie kilka stron to znajdziesz :)

 

Co do wymagan Dooma to bedzie potrzebowal 1GB ramu :(

Jesli taki FC potrzebuje "minimum" 512MB i mowicie ze doom bedzie ladniejszy to gdzie sie zaladuja te tekstury??

Przeca sie nie zmieszcza w tych "marnych" 512 Megusiorach !!

A swapowanie dyskiem to nie jest najfajniejsza rzecz,szczegolnie kiedy celujesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Karas napisał:

Hehe panowie ,ale mi sie z was smiac troche chce. Mowicie ,ze na demku woda taka ladna i wogole?? No dobra ,ale to sa co ,dwie tekstury na krzyz?????? Dawalem juz przeciez screeny z FarCry gdzie wyspy sa ogromne ,niesamowita ilosc tekstur ,mnostwo przeciwnikow ,ruchomych ,gdzie AI musi byc policzone. Dodatkowo realtime shadows ,kilka strumieni swiatla i wogole ,a wy tutaj takie bzdety gadacie. A jak na tym demku woda wam sie wydaje realniejsza niz w FarCry to proponuje wizyte na dworze lub na basenie  lub ewent u okulisty. Ja to wogole jestem w szoku ,ze ta gra z takimi ustawieniami mi chodzi i sie tylko troche przycina. Chodzi mi oczywiscie w tym miejscu o ilosc ramu. Jak wczoraj gralem w plansze (ta z ostatnich screenow ,nie pamietam jak sie nazywa) to bylem w szoku ,ze za jednym razem wszystko bylo zaladowane. Pojazdy ,fizyka ,rozne dodatkowe obiekty jak ptaki ryby itp. Z tego co zauwazylem na 80% tekstur sa efekty DX9 i wy mi tu piszecie ,ze za sprawa trickow mozna to samo uzyskac z dobra predkoscia na GF2MX?? Smiechu warte.

Racja chłopie,racja!!!

Takie demka co to pokazują niby jakie efekty może wygenerować karta graficzna są o d..e rozbić! Później w rzeczywistości gra będzie i tak wyglądała kilka(a nawet kilkanaście,zależy od gry) razy gorzej!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SPY_NET Ładunek leży w lokacji gdzie rozwaliłeś gostka siedzącego przy Monitorach

 

Co do samej gry ,to jest ona nie zaprzeczalnym HITEM !!!

Graficznym i pod względem grywalności. I niech pewne ludziki piszą że to im sie nie podaoba czy tamto ,poprostu trzeba sie przyznać ,jak się posiada sprzęt oparty na grafie GF2 MX400

to trzeba się cieszyć płynną grą w Quake2 czy ewentualnie płynną Quake3

 

Testowałem przed chwilą Stery OMEGA (Catalys 4.2 )

o dziwo wsio wygląda cacy nawet w ustawieniach VeryHigh

poprzednio na Catalystach 4.3 chrzaniły sie texturki

Dodam jeszcze że wczoraj grałem 2 misje na GF4600

dziś połowę misji na Radeonie 9600Pro , na radku znacznie lepiej wyglądają levele w budynkach pełne wspaniałych BumpMap i świateł ,do tego nie zauważyłem większej różnicy

w płynności , poprzednio na sterach 4.3 miałem inne odczucie

wystarczyło użyć DriverCleanera i zainstalować inne stery od nowa aby gra na Radku nabrała sensu

Mam nadzieję że programiści ATI poprawią.zoptymizują kolejne Catalysty specjalnie dla Far CRY

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widzialem far cry demko na Gf2Mx400....woda wygladala jakby chciala a nie mogla...tak samo bronie :( o roslinach lepiej nie mowic...aby pograc w ta gierke mysle ze trzeba miec cos z PS no i oczywscie aby to plynnie dzialalo bynajmniej w 800x600.Aqrat Gf3 starcza do gry w 800x600 i 3/4 na high ale w 1024 to raczej sie nie da.(chociaz w demie w mapce nr1 chodzilo w miare wporzo gorzej w mapce 2, tam bylo lagowanie az milo :( )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

T800 albo nie czytasz uwaznie albo z uwaga ale bez zrozumienia.

Wlasnie o tym mowie, ze demka sprzed 4 lat sa tak ladne jak dzisiejsze gry.

Jedyne o co mi chodzilo to zauwazyc, ze aby stworzyc tak realna wode nie trzeba PS 2.0 a wystarczy jedynie T&L i probkowanie cieni, kubiczne (szescienne) mapowanie wybojow i mozna stworzyc rownie dobra grafike.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wpadl juz ktos na pomysl jak zainstalwoac tego patcha 1.1 ??

wywala taki blad:

 

"The instaler could not find a previous installation of Far Cry. You have to install the game firt before you patch it! "

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wpadl juz ktos na pomysl jak zainstalwoac tego patcha 1.1 ??

wywala taki blad:

 

"The instaler could not find a previous installation of Far Cry. You have to install the game firt before you patch it! "

Masz wersje na CD czy DVD? W obu przypadkach wystarczy sciagnac rozpakowanego patcha i podmienic pliki... :) CHyba na poprzedniej stronie jest link do emule

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

uff wlasnie skonczylem far cry'a , ostatnie 2 mapy sa straaasznie trudne, gralem na srodkowym stp. trudnosci challenging i naprawde giera trudnawa, na ostatnim stp. wydaje mi sie ze nie skonczyl bym gry, chyba za slaby jestem, a juz wogole nie wyobrazam sobie mapy vulcan na ostatnim stp. trudnosci - nie do przejscia (dla mnie)

 

Podsumowujac gre Far Cry, trzeba powiedziec ze zamieszala....

- Ma fenomenalna grafike, dawno nie bylem tak zachwycony grafika w grze, ostatni raz chyba jak zobaczylem filmik Halfa2

 

- Fizyka zademonstrowana jest rowniez najwiekszego polotu, porownywalna z ta w Halfie2 czy doomie3, w przedostatniej mapie bardzo ladnie jest widoczna. Jest spalony helikopter w nim 2 dziala miniguny, rozwalilem nimi potworki i 2 z nich lezaly w wodzie, zaczalem strzelac obok nich do wody, udezenia pociskow o wode podnosily ciala, poprotu nie moglem sie napatrzec, takich przykladow jest wiele.... brawo za odwzorowanie fizyki ciala

 

- Strona dzwiekowa tez jest na wysokim poziomie, moze nie tak jak oprawa graficzna ale daje czadu. Szczegolnie przypadal mi do gustu strona muzyczna, niektore kawalki potegowaly nastroj czasami nawet za bardzo :)

 

- Fabula jak fabula, wymyslona zrecznie dla potrzeby gry, calkiem fajna

 

No jedyne do czego moge sie przyczepic to wymaganie jakie ta gra potrzebuje, sa naprawde ogromne, i nie mowie tutaj o graniu z ustawieniami na low czy medium tylko o wykorzystaniu wszystkich dobrodziejstw w pozadnej rozdzielczosci (min 1024) i wygladzaniu krawedzi + filtrowaniu anizo. Wtedy gra wyglada poprostu bajecznie ale do bezproblemowo plynnej animacji moj sprzet byl za slaby, chwilami frame rate spadal do wartosci oscylujacej w okolicach 20FPS a to nie bylo mile.

 

I to bylo by na tyle ... aha jeszcze cos jest to gra z tych do ktorych na pewno wroce za jakis czas zeby przezyc ja jeszcze raz

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

T800 albo nie czytasz uwaznie albo z uwaga ale bez zrozumienia.Wlasnie o tym mowie, ze demka sprzed 4 lat sa tak ladne jak dzisiejsze gry.Jedyne o co mi chodzilo to zauwazyc, ze aby stworzyc tak realna wode nie trzeba PS 2.0 a wystarczy jedynie T&L i probkowanie cieni, kubiczne (szescienne) mapowanie wybojow i mozna stworzyc rownie dobra grafike.

Hmm..,ja myślałem że mówisz tak:

wako bingo.  

Wyobrazcie sobie jak nas w balona robia wymaganiami sprzetowymi skoro taka grafika jak na tych trzech screenach pochodzi od 2mx, ktory jest w stanie wygenerowac takie cos bardzo plynnie na srednim sprzecie. Nawet podniecajac sie woda w F-C nie zdajemy sobie sprawy, ze podobne efekty mozna uzyskac stosujac inne metody nakladania tekstur niz pixel shader.  

Wielu z Was nie zdaje sobie sprawy co potrafily Wasze karty z 3-4 lata temu. Nawet na R7000 sa specjalne demka pozwalajace zobaczyc jakie mozliwosci maja te karty. Demka powstajace w 1998r. na 2MX sa podobne do gier z 2004r

Z tego co napisałeś , jasno się nasuwa , że jeżeli byśmy użyli tych samych metod nakładania tekstur w Far Cry , które przedstawiłeś na screenach z demka , to Gf2 MX byłby w stanie pociągnąć tą grę tak płynnie i podobnie wyglądającą jak np.na karcie klasy R9500 Pro.

 

Otóż napewno nie! Porównaj sobie "rozległość" terenu w tym demku i w Far Cry , porównaj sobie złożoność geometryczną obiektów(raczej jednej ryby :D ) na obrazkach z demka i otwartych przestrzeni z Far Cry. Niebo i ziemia,prawda?!

Jestem w stanie uwierzyć że jeżeli lokacje byłyby w Far Cry tak samo rozległe jak w tym demku i na ekranie mielibyśmy jednego przeciwnika (zamiast ryby :D ) to Gf 2 MX by z pewnością styknął do tej gierki :)

Właśnie dlatego takie dema pokazujące niby możliwosci danej karty graficznej (w tym przypadku Gf 2) są nic nie warte!

Takie demko powinno pokazywać rzeczywiste możliwe warunki występujące w grze , a nie jedną rybe na krzyż jak w tym przypadku :)

 

Ja rozumie że z wymaganiami sprzętowymi to oni nas napewno robią w balona i to jeszcze jak!

 

PS.Czy to napewno jest ryba :?: :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patch 1.1 on board  :wink: Nie zmienia w moim odczuciu nic. Chyba ze posiadacze FX-ow odczuja roznice.  

Gram AAx4 i Anizo x4 (1280x1024) i na very high juz nie jest tak ciekawie z fpsami. Moze poda ktos optymalne ustawienia dla Anizo i AA dla Farcry i rodzialki 1280x1024?

hmm wiesz ja osobiscie wole zmniejszyc rozdzielczosc ale grac z ustawieniami gry na maxa, gram w 1024x768 (chociaz posiadam monita 21') ale ustawienia wszystkie na max + AAx4 Anizox4, i najnizsza wartosc FPS mialem 20 srednio jest miedzy 30-35 - wiec mozna spokojnie grac.

 

Jakos gra jest tak sliczna ze szkoda mi ja pozbawiac tych detali kosztem wyzszej rozdzielczosci

 

P.S. jest to pierwsza gra ktora dala w kosc mojemu sprzetowi, :cry:

W poniedzialek bede mial mozliwosc przetestowac ja na sprzecie klasy AMD64 FX-51 + Radek 9800XT (wszystko jeszcze oczywiscie podkrecone)

zdam relacje jak giera "chulala" na takim sprzecie (w sumie prawie najszybszym dostepnym)

Heh spojrz w moj podpis...1024x768 u mnie odpada z racji posiadania LCD.

Ale zauwazylem dziwna rzecz - przed zainstalowaniem patcha 1.1 zaraz po zainstalowaniu gry i odpaleniu jej (0AA 0Anizo, wszystko na VeryHigh + woda na UltraHigh) to co zobaczylem na poczatku levelu Training 8O Wyglad rur a w szczegolnosci wiszacych rekinow (w tym pierwszym domku) mnie powalily - DX 9.0 pelna para.

Wszystko ladnie pieknie, przyszedl kumpel do mnie obadac

FarCry. Specjalnie zapodalem patcha 1.1 i nie zmienialem ustawien (dalem tylko AAx4 i Anizo x4) i co :?: - efekty na rurach i rekinach sa teraz tak bidne ze szkoda gadac - cos ten patch miesza :!:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

T800 jezeli tylko o plynnosc chodzi to odpal FAR CRY na gf2MX w Very High detalach. Bo w sumie w tym demku NV woda prezentuje sie tak jak w FAR CRY na Very High detal.

 

A zreszta, nie o to mi chodzi aby udowodnic, ze grafa w FAR CRY jest kijowa. Chcialem tylko uwypuklic bezsensownosc stosowania kart za 1k pln zeby se pograc. Jestem PEWIEN, ze da sie zrobic taka gre na gf2mx (jakim kosztem to inna historia).

 

T800 moze Ci pokaze demka, ktore zajmuja 64kB co wygladaja jak gry zajmujace 100MB z grafikami min z gf3 ?

 

Po prostu dla chcacego nic trudnego (zeby sie jeszcze oplacalo :P ).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te male demka potrzebuja duzej mocy obliczeniowej i zreszta widziales na nich jakies postacie ,obiekty ruchome itp?? To sa same gole pomieszczenia. Jestem ciekawy jakby to wszystko chodzilo jakby dodac te elementy. Oczywiscie jestem pelen podziwu ,ze w takim malym objekcie umiescili tyle obrazu i dzwieku o takiej jakosci. Jak myslicie ile lat by im zajelo napisanie FarCry w asemblerze :lol:

Co do porownywania kart ,to najwazniejsza jest tutaj wydajnosc geometryczna. Przy takich zlozonych grach (postacie ,levele, pojazdy) jest to wrecz nie mozliwe do uciagniecia przez GF2MX ,a co jeszcze tutaj mowic o Bumbmappingu i innych trickach ,ktore mialyby polepszac jakosc grafiki (mowie tutaj o wysokich detalach). Karty za 1k oprocz swojej (w porownaniu do kart klasy GF2) ogromnej wydajnosci geometrycznej maja rowniez nowinki ,takie jak PS i VS ,ktore maja za zadanie polepszac jakosc grafiki bez stosowania sztuczek i bezsensownym obciazaniu jednostki geometrycznej tylko wykorzystujac do tego sprzetowe mechanizmy. Na tym to wszystko polega. Kolejne odslony DX daja wieksze mozliwosci i sa coraz prostrze w obsludze. Zgadzam sie ,ze wiekszosc gier jest teraz nie optymalizowana w znaczacy sposob ,ale gra typu FarCry z grafika zblizona nawet do tej z DX8 nie ma prawa dzialac plynnie na GF2MX.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nudzilem sie dzis i porobilem pare testow:

Proc NW 3.0Ghz, R9700PRO (370/330) + 2x256 DualDDR

Mapa Training 0AA 0AF, wylaczone progsy w tle

 

All low 0AA 0AF

2004-03-28 23:34:42 - FarCry

Frames: 5686 - Time: 57406ms - Avg: 99.048 - Min: 67 - Max: 229

 

All medium 0AA 0AF

2004-03-28 23:37:29 - FarCry

Frames: 3946 - Time: 61750ms - Avg: 63.902 - Min: 24 - Max: 107

 

 

All high 0AA 0AF

2004-03-28 23:40:35 - FarCry

Frames: 2085 - Time: 71562ms - Avg: 29.135 - Min: 1 - Max: 66

 

All Very High 0AA 0AF

2004-03-28 23:44:31 - FarCry

Frames: 2242 - Time: 69046ms - Avg: 32.471 - Min: 1 - Max: 63

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...