Slayer Opublikowano 24 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2004 Ja dopiero zacząłem grać w Far Cry ( choć mam go od premiery) :) U mnie problemów nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linoge Opublikowano 25 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2004 Witam serdecznie, u mnie ta gra cos nie bardzo chce chodzic na moim sprzecie nie ma sie czym pochwalic jezeli chodzi o plynnosc 1024x768 low :/ i do tego jeszcze jakies problemy ze swiatlami jak dam je na wiecej niz low to cala gra jasnieje. oprócz tego migajace tekstury :/ nie wiem co jest :| próbowalem róznych sterów na wszystkich to samo sprzet jest stabilny w q3 kilka godzin nie jest dla niego zadnym problemem macie jakies sugestie ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 25 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2004 Linoge Grałem na Radeonie 9000 reszta konfigu jak w podpisie Ustawienia Medium/LOW o ile pamiętam to światło i cienie miałem na low wszystko ładnie chodziło ,naprawdę płynnie tyle że w rozdziałce 800x600 ,testowane na Catalystach 4.2 i 4.3 o ile dobrze pamiętam , ty masz kartę z 4'ema potokami Radek 9000 ma ich tylko 2 , więc powinieneś w tych samych ustawieniach mieć zdeko płynniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linoge Opublikowano 25 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2004 ja narazie testuje 210x10 ... a stery mam dna 4.7 ... ale wiesz najbardzie denerwuja te migajace tekstury i "dziwne" oswietlenie przy latarce oswietla kwadratami wydajnosc 3d raczej mam dobra 9,6 k w 3d2k1 na ram chyba gra tez nie nazeka :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechl!n Opublikowano 26 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2004 A ja będę oryginalny- po instalacji patcha nie mam dżwięku- ani muzy, ani sfx :lol: (SBlive). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 26 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2004 Witam serdecznie, u mnie ta gra cos nie bardzo chce chodzic na moim sprzecie nie ma sie czym pochwalic jezeli chodzi o plynnosc 1024x768 low :/ i do tego jeszcze jakies problemy ze swiatlami jak dam je na wiecej niz low to cala gra jasnieje. oprócz tego migajace tekstury :/ nie wiem co jest :| próbowalem róznych sterów na wszystkich to samo sprzet jest stabilny w q3 kilka godzin nie jest dla niego zadnym problemem macie jakies sugestie ?? Linoge - zainstaluj sterowniki 4.7 a jak bedziesz ustawial detale textury i wode ustaw na medium a reszta jak ci sie podoba.Jedynie gdzie bedziesz mial bledy to na samym poczatq gry w kanalach woda bedzie zmieniala kolory a potem juz wszystko bedzie normalnie,wiem bo mialem ta karte kiedys:) A teraz co do patcha jeszcze raz: jesli macie klopoty z critical error przy ladowaniu poziomow,bledy w radarze albo np czujecie ze po zainstalowaniu macie mniej fpsow niz np w patchu 1.1 albo wogole Wam on nie dziala to zrobcie nastepujacy motyw: 1) Gra nie moze byc w C:/Program files/Far Cry - zmiencie co kolwiek z tej sciezki (np. FarCry <-- napiszcie w ten sposob) bo to jest domyslny katalog instalowania patcha (nie da sie go zmienic w czasie instalacji), a musi byc inny 2) Zainstalujcie normalnie patch 1.2 i skopiujcie go do gry a nastepnie usuncie z katalogu, z ktorego kopiowaliscie 3) Zainstalujcie teraz patch 1.1 (katalog domyslny to rowniez C:/Program files/Far Cry),ale tym razem zrobcie nastepujacy motyw: skopiujcie katalog Bin32 do gry,a zniknie problem z savami i radarem.Natomiast jesli na poszczegolnych konfiguracjach odczuwacie ze gra ma mniej FPSow to wtedy przegrajcie jeszcze katalogi FCData i Levels 4) Po tym zabiegu gra bedzie nadal w wersji 1.2 a wszystkie bledy zostana naprawione - pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slayer Opublikowano 26 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2004 A ja mam jakiś dziwny bład. Po włączeniu latarki pod wodą w stronę wodorostów widzę z czego one się tak naprawdę składają -zwykła półprzezroczzysta tekstura z nałożonym zdjęciem wodorosta- widać po prostu prostokąty O_o. To jest normalne?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lopus Opublikowano 26 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2004 U mnie po zainstalowaniu patcha 1.2 zrobiłem pare testów FarCry Benchmarkiem 1.2-sprzet jak w podpisie-niekrecony. Wszystko chodzi dobrze,radar jest,savydziałaja. A to moje wyniki: TEST 1 The benchmark started at 2004-07-26 21:17:22 -------------------------------------------------------------------------------- Resolution: 1024×768 Maximum quality option, Direct3D renderer Level: Pier, demo: 1.tmd Pixel shader: default model Antialising: None Anisotrophic filtering: 1× Score = 41,08 FPS (Run 1) Score = 41,56 FPS (Run 2) Average score = 41,31 FPS TEST 2 The benchmark started at 2004-07-26 21:24:29 -------------------------------------------------------------------------------- Resolution: 1024×768 Maximum quality option, Direct3D renderer Level: Pier, demo: 1.tmd Pixel shader: model 2.0b Antialising: None Anisotrophic filtering: 1× Score = 41,99 FPS (Run 1) Score = 42,61 FPS (Run 2) Average score = 42,29 FPS TEST 3 The benchmark started at 2004-07-26 21:30:42 -------------------------------------------------------------------------------- Resolution: 1024×768 Maximum quality option, Direct3D renderer Level: Pier, demo: 1.tmd Pixel shader: model 3.0 Antialising: None Anisotrophic filtering: 1× Score = 42,45 FPS (Run 1) Score = 42,26 FPS (Run 2) Average score = 42,35 FPS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 26 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2004 P wcisnieciu backspace powinno sie pojawic w lewym górnym rodgu napis GOD 0 - to znaczy działa niesmiertelnosc i liczy twoje zgony. Pozdrawiam. Jezeli nei działa to nie ma wpisu w pliku devmode dotyczace niesmiertelnosci. Niestety nie działa. W którym miejscu pliku zrobić ten wpis i jak ma on wyglądać aby działała nieśmiertelność? Bo tylda i wpisywanie np: gode_mode_count=1 give_all_weapons=1 give_all_ammo=1 też nie działa :? :cry: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lopus Opublikowano 26 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2004 No i jeszcze pare innych wyników: Test 4 The benchmark started at 2004-07-26 21:57:39 -------------------------------------------------------------------------------- Resolution: 1024×768 Minimum quality option, Direct3D renderer Level: Pier, demo: 1.tmd Pixel shader: model 2.0b Antialising: 4× Anisotrophic filtering: 4× Score = 72,62 FPS (Run 1) Score = 73,09 FPS (Run 2) Average score = 72,85 FPS Test 5 The benchmark started at 2004-07-26 22:01:59 -------------------------------------------------------------------------------- Resolution: 1024×768 Minimum quality option, Direct3D renderer Level: Pier, demo: 1.tmd Pixel shader: model 2.0b Antialising: None Anisotrophic filtering: 1× Score = 90,44 FPS (Run 1) Score = 90,33 FPS (Run 2) Average score = 90,38 FPS Test 6 The benchmark started at 2004-07-26 22:04:44 -------------------------------------------------------------------------------- Resolution: 1024×768 Minimum quality option, Direct3D renderer Level: Pier, demo: 1.tmd Pixel shader: model 3.0 Antialising: None Anisotrophic filtering: 1× Score = 90,31 FPS (Run 1) Score = 89,69 FPS (Run 2) Average score = 90 FPS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanu Opublikowano 27 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2004 A ja będę oryginalny- po instalacji patcha nie mam dżwięku- ani muzy, ani sfx :lol: (SBlive). Heh, miałem to samo. Jedynie reinstalacja pomogła.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasrz Opublikowano 27 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2004 ale lol , przelaczylem gre na OpenGL i obecnie min fps jaki mam to ze 30fps przy 1024x768x32 wiekszosc na high i cienie czy cos tam na medium, gierka z patchem i opengl dostaje kopa podeje przyklad u mnie w momencie gdzie mialem najmniej fps 23 skok do 39 21 ---------29 26----------37 57-----------72 84-----------110 niezły kop fpsów :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4TEUSZ Opublikowano 27 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2004 ale lol , przelaczylem gre na OpenGL i obecnie min fps jaki mam to ze 30fps przy 1024x768x32 wiekszosc na high i cienie czy cos tam na medium, gierka z patchem i opengl dostaje kopa podeje przyklad u mnie w momencie gdzie mialem najmniej fps 23 skok do 39 21 ---------29 26----------37 57-----------72 84-----------110 niezły kop fpsów :] Może to lamerskie pytanie, ale jak przestawić na open gl Qrcze 25% wydajności nie chodzi piechotą, podejrzewam w tym ukryty spisek producentów podzespołów komputerowych :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregu Opublikowano 27 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2004 Spisek nie spisek, nie od dzis wiadomo ze w opengl nvidia miażdży ati(chyba że zapodasz stery od firegl), Ati daje tu lekko [gluteus maximus], no i nie nalezy zapominac, ze gro programistów z zespołu 3dfx przeszło wraz z firmą do nvidii, a glide ichnie to przecież były zmodyfikowane biblioteki(szybsze) opengl. Więc wniosek prosty - z Ati niekoniecznie poczujesz różnicę in plus przy zmianie na OpenGl Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 27 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2004 Dodam że na OpenGL ATI mój radek stracił na wydajności jakieś 40% :) opengl w Catalystach to jakaś pomyłka na szczęście prawie wszyscy programisci robią gry pod D3D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dimek Opublikowano 27 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2004 Dodam że na OpenGL ATI mój radek stracił na wydajności jakieś 40% :) opengl w Catalystach to jakaś pomyłka na szczęście prawie wszyscy programisci robią gry pod D3D Ale jak zmienic na OpenGL :?: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 27 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2004 Nie grałem w opengl ,tylko użyłem Benchmarka v1.21 a w nim można taki tryb włączyć , wszystko od jednego wpisu w pliku game.cfg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pok Opublikowano 27 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2004 Witam mam takiego małego problema.Instalowałem od nowa system i zapomniałem że pożyczyłem płytki kumplowi.No i teraz mi farcry nie działa.Jest jakiś sposób żeby go odpalić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SGJ Opublikowano 27 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2004 Z tego co widziałem to przy instalacji trochę plików leci w system więc bez tych plików nie odpalisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wat Opublikowano 27 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2004 Witam ! Jak w temacie proszę o pomoc /3 cd/ wyskakuje że nie mam zainstalowanej gry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasrz Opublikowano 27 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2004 ale lol , przelaczylem gre na OpenGL i obecnie min fps jaki mam to ze 30fps przy 1024x768x32 wiekszosc na high i cienie czy cos tam na medium, gierka z patchem i opengl dostaje kopa podeje przyklad u mnie w momencie gdzie mialem najmniej fps 23 skok do 39 21 ---------29 26----------37 57-----------72 84-----------110 niezły kop fpsów :] Może to lamerskie pytanie, ale jak przestawić na open gl Qrcze 25% wydajności nie chodzi piechotą, podejrzewam w tym ukryty spisek producentów podzespołów komputerowych :lol: edytowałem plik system.cfg r_Driver = "OpenGL" na ati raczej nic ci to nie da , mi dalo normlanie kopa cały czas praktycznie mam ok 80fps-120fps i 40-70fps -na otwartych przestrzeniach, gra chodzi zaje..... :twisted: ustawienia 1024x768x32 all na high i cos tam na medium chyba cienie ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAttX Opublikowano 27 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2004 Mam pytanie : czy oplaca sie patchowac gierke ? tymi 1.1 czy 1.2 ? i drugie czy to mozliwe zeby na moim sprzecie jak w podpisie wszytko chodzil jak najbardziej plynnie na 800x600 i wszytko na very high i woda na ultra high ???? bo wciaz nie moge uwiezyc w to ze to wszytko tak plynnie chodzi i efekty tez sa ale tak jak mowie to wsztko jest na vh a woda na uh i sie dziwie czy to mozliwe >????czy moze w mmenu wyswietla vh a w rzeczywistowsci jest medium chociaz np. widzialem screeny na benchmarku w veryhihg i sa jakosciowo bardzo podbne do moich ( woda , drzewa itp ) wiec nie wiem sam czy mam zwidy i fantazje czy to rzeczywsicie jest VERY HIGH ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasrz Opublikowano 27 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2004 Mam pytanie : czy oplaca sie patchowac gierke ? tymi 1.1 czy 1.2 ? i drugie czy to mozliwe zeby na moim sprzecie jak w podpisie wszytko chodzil jak najbardziej plynnie na 800x600 i wszytko na very high i woda na ultra high ???? bo wciaz nie moge uwiezyc w to ze to wszytko tak plynnie chodzi i efekty tez sa ale tak jak mowie to wsztko jest na vh a woda na uh i sie dziwie czy to mozliwe >????czy moze w mmenu wyswietla vh a w rzeczywistowsci jest medium chociaz np. widzialem screeny na benchmarku w veryhihg i sa jakosciowo bardzo podbne do moich ( woda , drzewa itp ) wiec nie wiem sam czy mam zwidy i fantazje czy to rzeczywsicie jest VERY HIGH ??? oplaca sie 1.2 i to zaje !!! do tego przealcz gre na opengl !!! w system.cfg ja gram ze wszystkim na High a woda na Ultra High i smiga zwykle z 50fps , duzo! min mam bardzo zadko jakies 30fps, ale grafa bajeczna, nie dawaj na V H bo to zerowa roznica a tylko ramu wiecej wymaga i minmalnei mniej fps ! robilem screeny na high i v h to w nieliczncyh przypadakch widac minmalna roznice jak sie wpaatrzysz na godzine w screna ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAttX Opublikowano 27 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2004 co ciekawen na open gl w benchmarku tej gry mam mniej FPSow . hmmm a co daje ten patch 1.2 ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasrz Opublikowano 27 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2004 co ciekawen na open gl w benchmarku tej gry mam mniej FPSow . hmmm a co daje ten patch 1.2 ?? wszystko !!!! wzrost fps !! mniej wymaga ramu !! wszystko zaje...!! chodzi ! troche duzo ale co tam ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 27 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2004 Ze ci sie chcialo tyle pisac i wklejac :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dimek Opublikowano 28 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2004 @lukasrz nie lepiej bylo dac linka zamiast tego mega-bezuzytecznego posta :?: czy sadzisz ze bedzie ktokolwiek kto przeczyta go w calosci :?: :?: :?: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2004 @lukasrz w nocy wpadłem na genialny pomysl. skoro gierka chodzi teraz w opengl, to przerób grafe riva tunerem na quadro;]] powinno też dać kopa niezłego;]] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasrz Opublikowano 28 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2004 @lukasrz w nocy wpadłem na genialny pomysl. skoro gierka chodzi teraz w opengl, to przerób grafe riva tunerem na quadro;]] powinno też dać kopa niezłego;]] mowisz? warto sprubowac ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasrz Opublikowano 28 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2004 nie mam takiej opcji nigdzie :9 na gef4ti to trzeba z tego co pamietam moda jakiegos najpierw robic :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...