Skocz do zawartości
kucyk

Far Cry

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

u mnie ta gra cos nie bardzo chce chodzic na moim sprzecie nie ma sie czym pochwalic jezeli chodzi o plynnosc 1024x768 low :/ i do tego jeszcze jakies problemy ze swiatlami jak dam je na wiecej niz low to cala gra jasnieje. oprócz tego migajace tekstury :/ nie wiem co jest :| próbowalem róznych sterów na wszystkich to samo sprzet jest stabilny w q3 kilka godzin nie jest dla niego zadnym problemem macie jakies sugestie ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Linoge

 

Grałem na Radeonie 9000 reszta konfigu jak w podpisie

Ustawienia Medium/LOW o ile pamiętam to światło i cienie miałem na low wszystko ładnie chodziło ,naprawdę płynnie

tyle że w rozdziałce 800x600 ,testowane na Catalystach 4.2

i 4.3 o ile dobrze pamiętam , ty masz kartę z 4'ema potokami

Radek 9000 ma ich tylko 2 , więc powinieneś w tych samych ustawieniach mieć zdeko płynniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja narazie testuje 210x10 ... a stery mam dna 4.7 ... ale wiesz najbardzie denerwuja te migajace tekstury i "dziwne" oswietlenie przy latarce oswietla kwadratami wydajnosc 3d raczej mam dobra 9,6 k w 3d2k1 na ram chyba gra tez nie nazeka :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,  

u mnie ta gra cos nie bardzo chce chodzic na moim sprzecie nie ma sie czym pochwalic jezeli chodzi o plynnosc 1024x768 low :/ i do tego jeszcze jakies problemy ze swiatlami jak dam je na wiecej niz low to cala gra jasnieje. oprócz tego  migajace tekstury :/ nie wiem co jest :| próbowalem róznych sterów na wszystkich to samo sprzet jest stabilny w q3 kilka godzin nie jest dla niego zadnym problemem macie jakies sugestie ??

Linoge - zainstaluj sterowniki 4.7 a jak bedziesz ustawial detale textury i wode ustaw na medium a reszta jak ci sie podoba.Jedynie gdzie bedziesz mial bledy to na samym poczatq gry w kanalach woda bedzie zmieniala kolory a potem juz wszystko bedzie normalnie,wiem bo mialem ta karte kiedys:)

A teraz co do patcha jeszcze raz: jesli macie klopoty z critical error przy ladowaniu poziomow,bledy w radarze albo np czujecie ze po zainstalowaniu macie mniej fpsow niz np w patchu 1.1 albo wogole Wam on nie dziala to zrobcie nastepujacy motyw:

1) Gra nie moze byc w C:/Program files/Far Cry - zmiencie co kolwiek z tej sciezki (np. FarCry <-- napiszcie w ten sposob) bo to jest domyslny katalog instalowania patcha (nie da sie go zmienic w czasie instalacji), a musi byc inny

2) Zainstalujcie normalnie patch 1.2 i skopiujcie go do gry a nastepnie usuncie z katalogu, z ktorego kopiowaliscie

3) Zainstalujcie teraz patch 1.1 (katalog domyslny to rowniez C:/Program files/Far Cry),ale tym razem zrobcie nastepujacy motyw:

skopiujcie katalog Bin32 do gry,a zniknie problem z savami i radarem.Natomiast jesli na poszczegolnych konfiguracjach odczuwacie ze gra ma mniej FPSow to wtedy przegrajcie jeszcze katalogi FCData i Levels

4) Po tym zabiegu gra bedzie nadal w wersji 1.2 a wszystkie bledy zostana naprawione - pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam jakiś dziwny bład. Po włączeniu latarki pod wodą w stronę wodorostów widzę z czego one się tak naprawdę składają -zwykła półprzezroczzysta tekstura z nałożonym zdjęciem wodorosta- widać po prostu prostokąty O_o. To jest normalne?!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie po zainstalowaniu patcha 1.2 zrobiłem pare testów FarCry Benchmarkiem 1.2-sprzet jak w podpisie-niekrecony.

Wszystko chodzi dobrze,radar jest,savydziałaja.

A to moje wyniki:

 

TEST 1

 

 

The benchmark started at 2004-07-26 21:17:22

--------------------------------------------------------------------------------

 

Resolution: 1024×768

Maximum quality option, Direct3D renderer

Level: Pier, demo: 1.tmd

Pixel shader: default model

Antialising: None

Anisotrophic filtering: 1×

 

Score = 41,08 FPS (Run 1)

Score = 41,56 FPS (Run 2)

Average score = 41,31 FPS

 

TEST 2

 

The benchmark started at 2004-07-26 21:24:29

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Resolution: 1024×768

Maximum quality option, Direct3D renderer

Level: Pier, demo: 1.tmd

Pixel shader: model 2.0b

Antialising: None

Anisotrophic filtering: 1×

 

Score = 41,99 FPS (Run 1)

Score = 42,61 FPS (Run 2)

Average score = 42,29 FPS

 

TEST 3

 

 

The benchmark started at 2004-07-26 21:30:42

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Resolution: 1024×768

Maximum quality option, Direct3D renderer

Level: Pier, demo: 1.tmd

Pixel shader: model 3.0

Antialising: None

Anisotrophic filtering: 1×

 

Score = 42,45 FPS (Run 1)

Score = 42,26 FPS (Run 2)

Average score = 42,35 FPS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

P wcisnieciu backspace powinno sie pojawic w lewym  górnym rodgu napis GOD 0 - to znaczy działa niesmiertelnosc i liczy twoje zgony.

Pozdrawiam.

Jezeli nei działa to nie ma wpisu w pliku devmode dotyczace niesmiertelnosci.

Niestety nie działa.

 

W którym miejscu pliku zrobić ten wpis i jak ma on wyglądać aby działała nieśmiertelność?

 

Bo tylda i wpisywanie np:

 

gode_mode_count=1

give_all_weapons=1

give_all_ammo=1

 

też nie działa :? :cry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i jeszcze pare innych wyników:

 

Test 4

 

The benchmark started at 2004-07-26 21:57:39

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Resolution: 1024×768

Minimum quality option, Direct3D renderer

Level: Pier, demo: 1.tmd

Pixel shader: model 2.0b

Antialising: 4×

Anisotrophic filtering: 4×

 

Score = 72,62 FPS (Run 1)

Score = 73,09 FPS (Run 2)

Average score = 72,85 FPS

 

Test 5

 

The benchmark started at 2004-07-26 22:01:59

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Resolution: 1024×768

Minimum quality option, Direct3D renderer

Level: Pier, demo: 1.tmd

Pixel shader: model 2.0b

Antialising: None

Anisotrophic filtering: 1×

 

Score = 90,44 FPS (Run 1)

Score = 90,33 FPS (Run 2)

Average score = 90,38 FPS

 

Test 6

 

The benchmark started at 2004-07-26 22:04:44

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Resolution: 1024×768

Minimum quality option, Direct3D renderer

Level: Pier, demo: 1.tmd

Pixel shader: model 3.0

Antialising: None

Anisotrophic filtering: 1×

 

Score = 90,31 FPS (Run 1)

Score = 89,69 FPS (Run 2)

Average score = 90 FPS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale lol , przelaczylem gre na OpenGL i obecnie min fps jaki mam to ze 30fps przy 1024x768x32 wiekszosc na high i cienie czy cos tam na medium, gierka z patchem i opengl dostaje kopa podeje przyklad u mnie w momencie gdzie mialem najmniej fps

 

23 skok do 39

21 ---------29

26----------37

57-----------72

84-----------110

 

niezły kop fpsów :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale lol , przelaczylem gre na OpenGL i obecnie min fps jaki mam to ze 30fps przy 1024x768x32 wiekszosc na high i cienie czy cos tam na medium, gierka z patchem i opengl dostaje kopa podeje przyklad u mnie w momencie gdzie mialem najmniej fps

 

23 skok do 39

21 ---------29

26----------37

57-----------72

84-----------110

 

niezły kop fpsów :]

Może to lamerskie pytanie, ale jak przestawić na open gl

 

Qrcze 25% wydajności nie chodzi piechotą, podejrzewam w tym ukryty spisek producentów podzespołów komputerowych :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spisek nie spisek, nie od dzis wiadomo ze w opengl nvidia miażdży ati(chyba że zapodasz stery od firegl), Ati daje tu lekko [gluteus maximus], no i nie nalezy zapominac, ze gro programistów z zespołu 3dfx przeszło wraz z firmą do nvidii, a glide ichnie to przecież były zmodyfikowane biblioteki(szybsze) opengl.

Więc wniosek prosty - z Ati niekoniecznie poczujesz różnicę in plus przy zmianie na OpenGl

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodam że na  OpenGL ATI  mój radek stracił na wydajności

jakieś  40%  :)  opengl w Catalystach  to jakaś pomyłka

na szczęście prawie wszyscy programisci robią gry pod  D3D

Ale jak zmienic na OpenGL :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam takiego małego problema.Instalowałem od nowa system i zapomniałem że pożyczyłem płytki kumplowi.No i teraz mi farcry nie działa.Jest jakiś sposób żeby go odpalić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale lol , przelaczylem gre na OpenGL i obecnie min fps jaki mam to ze 30fps przy 1024x768x32 wiekszosc na high i cienie czy cos tam na medium, gierka z patchem i opengl dostaje kopa podeje przyklad u mnie w momencie gdzie mialem najmniej fps

 

23 skok do 39

21 ---------29

26----------37

57-----------72

84-----------110

 

niezły kop fpsów :]

Może to lamerskie pytanie, ale jak przestawić na open gl

 

Qrcze 25% wydajności nie chodzi piechotą, podejrzewam w tym ukryty spisek producentów podzespołów komputerowych :lol:

edytowałem plik system.cfg

 

r_Driver = "OpenGL"

 

na ati raczej nic ci to nie da , mi dalo normlanie kopa cały czas praktycznie mam ok 80fps-120fps i 40-70fps -na otwartych przestrzeniach, gra chodzi zaje..... :twisted: ustawienia 1024x768x32 all na high i cos tam na medium chyba cienie ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie : czy oplaca sie patchowac gierke ? tymi 1.1 czy 1.2 ? i drugie czy to mozliwe zeby na moim sprzecie jak w podpisie wszytko chodzil jak najbardziej plynnie na 800x600 i wszytko na very high i woda na ultra high ???? bo wciaz nie moge uwiezyc w to ze to wszytko tak plynnie chodzi i efekty tez sa ale tak jak mowie to wsztko jest na vh a woda na uh i sie dziwie czy to mozliwe >????czy moze w mmenu wyswietla vh a w rzeczywistowsci jest medium chociaz np. widzialem screeny na benchmarku w veryhihg i sa jakosciowo bardzo podbne do moich ( woda , drzewa itp ) wiec nie wiem sam czy mam zwidy i fantazje czy to rzeczywsicie jest VERY HIGH ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie : czy oplaca sie patchowac gierke ? tymi 1.1 czy 1.2 ? i drugie czy to mozliwe zeby na moim sprzecie jak w podpisie wszytko chodzil jak najbardziej plynnie na 800x600 i wszytko na very high i woda na ultra high ???? bo wciaz nie moge uwiezyc w to ze to wszytko tak plynnie chodzi i efekty tez sa ale tak jak mowie to wsztko jest na vh a woda na uh i sie dziwie czy to mozliwe >????czy moze w mmenu wyswietla vh a w rzeczywistowsci jest medium chociaz np. widzialem screeny na benchmarku w veryhihg i sa jakosciowo bardzo podbne do moich ( woda , drzewa itp ) wiec nie wiem sam czy mam zwidy i fantazje czy to rzeczywsicie jest VERY HIGH ???

 

oplaca sie 1.2 i to zaje !!! do tego przealcz gre na opengl !!! w system.cfg

 

ja gram ze wszystkim na High a woda na Ultra High i smiga zwykle z 50fps , duzo! min mam bardzo zadko jakies 30fps, ale grafa bajeczna, nie dawaj na V H bo to zerowa roznica a tylko ramu wiecej wymaga i minmalnei mniej fps ! robilem screeny na high i v h to w nieliczncyh przypadakch widac minmalna roznice jak sie wpaatrzysz na godzine w screna ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@lukasrz

 

w nocy wpadłem na genialny pomysl. skoro gierka chodzi teraz w opengl, to przerób grafe riva tunerem na quadro;]]

powinno też dać kopa niezłego;]]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...