Skocz do zawartości
kucyk

Far Cry

Rekomendowane odpowiedzi

Jak myślicie czy na moim szprzęcie pójdzie far cry ????

1285482[/snapback]

Ja w neigo grałem na P4 1.5Ghz (socket 423) + 256Ram + GF 4 64Mb/64bit na ALL LOW i w 1024/768 i grac się dało. Nigdy nie spadło poniżej 20 FPS :D

@Kev

Ja nie wiem, ja nawet do niej nie zdążyłem podejść. Zabiłem te 2 małe mutanty i koniec misji. A grałem na versji niespatchowanej oryginalnej angielskiej.

A teraz sobie zamierzam kupić GF 6600 (oczywiście podkręcić) i sobie pograć w FC na ALL High z AA i Anizo :lol:

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem z graniem po sieci.Mam programik all-seeing eye ale nie moge wejsc na zadne server w z far cry.Przy polaczeniu wyskakuje blad "kod produktu nieprawidlowy albo klucz juz zostal uzyty".Mam polska wersje na dvd byla dolaczona do karty graficznej.MAm patcha 1.3 build 1.337.Nie mam pojecia co z tym kluczem jak przy instalcji gry nie wpisuje sie go.HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do usatwień...sprzęt jak niżej, ustawienia - 1024x768, V.High, Anisotrop Filtering x4, Anti Aliasing - Medium, Weapon Deatail - V.High. No i teraz zapusciłem dla porównania pierwszt trening z dużą ilością wody, drzew, przeciwników...~30FPS, przy oddawaniu strzału potrafiło spaść. Misje w pomieszczeniach idą ~70FPS i niżej przy oddawaniu strzału. 6600 nie pozwala na komfortową grę ;/ Chociaż nawet przy srednim AA gra wyglada pięknie :D

Szkoda troche, ze to oddawanie strzału nie zostało zoptymalizowane lepiej. Zna ktoś może jakieś komendy czy cuś ? Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem, ja nawet do niej nie zdążyłem podejść. Zabiłem te 2 małe mutanty i koniec misji. A grałem na versji niespatchowanej oryginalnej angielskiej.

A teraz sobie zamierzam kupić GF 6600 (oczywiście podkręcić) i sobie pograć w FC na ALL High z AA i Anizo  :lol:

Pozdrawiam

1366488[/snapback]

Ja mam podobny problem, zabilem najpierw jakiegoś wiekszego mutanta potem 2 mniejsze podszedlem do kobitki, cos tam powiedziala i nic, w zadaniach wyskoczyło save i imie tej kobity :? :? Macie jakieś savy do nastepnego etapu , albo co zrobić :D

POZDRO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam pytanko- doszly mnie sluchy ze po wgraniu patcha 1.3 do Far Cry'a gra ta moze obslugiwac Pixel Shadery 3.0 i Vertex Shadery 3.0. Slyszlem rowniez ze dzieki temu ze uruchomimy te shadery to gra chodzi troche szybciej niz ma to miejsce z kiedy dzialaja shadery 2.0. Czy to prawda?? Bo cos mi sie nie chce az wirzyc- odpalalem jak dotad dwie gry na shaderach 3.0 i wydajnosc leciala strasznie w dol...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś mógłby mi podać linka do tego benchmarka FarCry co mieży ilosc klatek w poszczególnych ustawieniach . Sorry, ale temat jest tak obszerny że niechce mi sie teraz przeszukiwać go calego. :wink: . Z góry dzięki za odpowiedź :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ejjj .....na moim radziu czasem występują dziwne przekłamania kolorów np. piasek czasem staje sie zielony <_< Niewiecie może czemu tak sie dzieje ??Stery mam Catalysty5.4 , wgralem patcha 1.3 , który..... nic niedal :wink: Co mam zrobić ???

Ps. Gram na ustawieniach 800/600 i większość na medium (nic nieprzycina , minimalnie jest 35FPS)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem 9200SE i dla próby dałem ustawienia na High. Wszystko co było powyżej medium miało przekłamania. Woda migała i miała rozjechane piksele, migały drzewa i wszystko było niestabilne. Chyba z tą kartą tak już jest. Może odpowiada za to DX8, albo coś jeszcze innego, nie wiem.

Tylko tyle ci powiem _Ran'dall_, że na tej karcie to raczej normalne... tyle, że u ciebie to się dzieje na medium, jeśli masz chociaż jedno ustawienie na high, to zmniejsz... Widzę, że planujesz niebawem zmianę karty... więc może odpuść sobie gierę do tego czasu :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem 9200SE i dla próby dałem ustawienia na High. Wszystko co było powyżej medium miało przekłamania. Woda migała i miała rozjechane piksele, migały drzewa i wszystko było niestabilne. Chyba z tą kartą tak już jest. Może odpowiada za to DX8, albo coś jeszcze innego, nie wiem.

Tylko tyle ci powiem _Ran'dall_, że na tej karcie to raczej normalne... tyle, że u ciebie to się dzieje na medium, jeśli masz chociaż jedno ustawienie na high, to zmniejsz... Widzę, że planujesz niebawem zmianę karty... więc może odpuść sobie gierę do tego czasu  :wink:

1408306[/snapback]

Dzięki :] zmniejszylem cienie z high na medium i już się to niedzieje . A grę już kończę więc niemam co sobie odpuszczać :wink: .No i przyznam że FarCry bardzo mnie zaskoczył przedewszystkim tak dobrze zoptymalizowanym silnikiem . U mnie na moim "radonie" gram 800/600 wszystko na medium woda na high i nigdzie niespada mi na mniej niż 35klatek, przeważnie jest ok.50 więc jak to mówią wymiata. A ten dziadoski doom3 niechce mi plynnie dzialac więcej niz na LOW <_< .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FAR CRY do gry w VeryHigh Details wymaga minimum 128MB na karcie

obsługa sprzętowa DX9.0 mile widziana

Są ponoć takie Magiki co niby potrafią odpalić FC w max Detalach

na kartach z 64MB Ramu ;) sam sprawdzałem, na dwuch kompach i zawsze były problemy z teksturami

Dla graf z 64MB polecam kombinacje Ustawień Medium/High

zależnie od grafy RAM i CPU

Sam jakis rok temu na Athlonie XP 3200+ 1GB Ramu i Radku 9000Pro grałem płynnie około 45-55 fps w 800x600 Detale Medium ,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są ponoć takie  Magiki  co  niby  potrafią odpalić FC  w max  Detalach

na  kartach z  64MB Ramu  ;)  sam  sprawdzałem, na  dwuch  kompach  i zawsze  były  problemy z teksturami

Nie Magiki tylko mocne 64MB karty jak np. radeon 9500@pro@ i żadnych problemów z teksturami nie ma, też sprawdzałem na dwuch kompach :P

Nie mówię że u mnie było płynnie, niestety ponad trzy latka to dla kompa to sporo, ale grać się w full detalach dało, jednak do przyjemnej zabawy redukuję detale do High, cienie na medium i 1024x768 no aa.

Edytowane przez M4TEUSZ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

stalo sie w koncu.... Far Cry for A64

pojawi sie niedlugo (niewiadomo ale juz mozna sie zarejestrowac) i ma to byc patch. > TUTAJ < macie screeny porownawcze. Ciekawe...

Fajnie to wyglada ale dziwie sie, ze na niektorych screenach wyglada obraz calkiem inaczej. Nie, ze wyswietla lepsza grafike ale np. drzewo jest calkiem innego ksztaltu.

 

 

PS.

Po przejsciu na pelna obsluge dx9.0 i PS 2.0 widze jak gra nabrala pozytywow w moich oczach.

Staje sie moja ulubiona pozycja w FPP.

Skoncze gre i sie wypowiem ale narazie w moim skromnym rankingu Riddick nie dorasta jej do piet.

Edytowane przez Kaeres

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...