slimeck Opublikowano 29 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2005 konto na ubi założ przez WWW, a nie przez grę, moze coś sie w systemie gryzie ze sobą jak sie FC minimalizuje, i pewnie stad masz errora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HucK Opublikowano 30 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2005 Ja mam taki problem, że jak wejde na bylejaki serwer to Mi pisze błąd wczytywania danych układu, mam 3 mappacki i najnowszego patcha... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 30 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2005 Farcry Pre-Release HDR + AA patch bawił się ktoś z was tym nowym patchykiem?? http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1293 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
budyn80 Opublikowano 31 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2005 (edytowane) 1. Panowie, a co to w ogóle jest ten HDR? (sorry ale serio nie wiem :rolleyes: ) 2. Ja mam taki problem. (mój komp Athlon 2400+, 640RAM, Gecube9550XT) Zauważyłem że jeśli za bardzo podciągne ustawienie grafy (tzn np. wszystko na high, AAx2, 1280x1024) to nie że gra zaczyna krzaczyć ale wyskakują nagle jakieś trójkąty kolorowe itp. - po prostu się coś z grafą pieprzy... To jest norma? bo zawsze mi sie wydawało ze powinien być "pokaz slajdów" jak za mocno podciągne a nie takie coś.. Aha: Jest to oryginał spaczowany czym się da wersja PL... Stery do grafy najnowsze.. Suma sumarum gram na 1280x1024 bez AA i wszystko na medium i pomyka aż miło.. ale problem mnie nurtuje.. :D Edytowane 31 Grudnia 2005 przez budyn80 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wako Opublikowano 31 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2005 1. Panowie, a co to w ogóle jest ten HDR? (sorry ale serio nie wiem :rolleyes: ) 2. Ja mam taki problem. (mój komp Athlon 2400+, 640RAM, Gecube9550XT) Zauważyłem że jeśli za bardzo podciągne ustawienie grafy (tzn np. wszystko na high, AAx2, 1280x1024) to nie że gra zaczyna krzaczyć ale wyskakują nagle jakieś trójkąty kolorowe itp. - po prostu się coś z grafą pieprzy... To jest norma? bo zawsze mi sie wydawało ze powinien być "pokaz slajdów" jak za mocno podciągne a nie takie coś.. Aha: Jest to oryginał spaczowany czym się da wersja PL... Stery do grafy najnowsze.. Suma sumarum gram na 1280x1024 bez AA i wszystko na medium i pomyka aż miło.. ale problem mnie nurtuje.. :D 1. hdr = high dynamic range efekt starajacy sie nasladowac zachowanie ludzkiej teczowki... czyli: patrzysz na slonce: oslepia cie (tak jest i w grze)... inny przyklad: wychodzisz z ciemnego korytarza na "swieze powietrze" na poczatku oslepia cie slonce, ale chwile pozniej twoje oko sie dostosowuje do zmienionych warunkow... 2. masz za malo ramu, na tak wysokie ustawienia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wkamil Opublikowano 31 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2005 Farcry Pre-Release HDR + AA patch bawił się ktoś z was tym nowym patchykiem?? http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1293 Ja sie bawilem... totalnie skaszanil tekstury, musialem zrobic reinstalke gry <_< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raven_88 Opublikowano 31 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2005 wkamil - a wpisałeś \r_FSAA x (gzdzie x poziom FSAA) ??...bo jak nie wpiszesz to textury faktycznie skaszanione... też się bawiłem chwilę - niby działa...piszę niby bo poprawa jest, ale zdarzają się miejsca, w których widać ząbki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wkamil Opublikowano 31 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2005 wkamil - a wpisałeś \r_FSAA x (gzdzie x poziom FSAA) ??...bo jak nie wpiszesz to textury faktycznie skaszanione... też się bawiłem chwilę - niby działa...piszę niby bo poprawa jest, ale zdarzają się miejsca, w których widać ząbki... Wpisywalem configu, przeciez tam sa te same komendy co w konsoli... chyba, ze czegos nie wiem...? r_FSAA = "1" r_FSAA_quality = "0" r_FSAA_samples = "4" r_Fullscreen = "1" r_Gamma = "1.000000" r_Glare = "1" r_GlareQuality = "2" r_HDRBrightOffset = "6.000000" r_HDRBrightThreshold = "3.000000" r_HDRLevel = "0.700000" r_HDRRendering = "1" imho powinien byc taki sam efekt bo jesli w configu domyslnie masz hdr i aa na "0" to w konsoli aktywujesz, czyz nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raven_88 Opublikowano 31 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2005 hmm... po zaaplikowaniu tego patcha mam mały problemik (jakoś to na początku przeoczyłem)... otóż...nie kończy mi się amunicja :|..."licznik cały czas stoi"...mogę walić i walić i nic...:| jest na to jakiś wpis w konfigu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo114 Opublikowano 2 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2006 Czy zdarzyło się komuś może, że po 16 misji "RZEKA" po obejrzeniu filmiku z Valerii wybiło kogoś z gierki??? Dodam, że gram na minimalnych ustawieniach na 1024x768. Czasem sie zdarzało że gierka sie zwieszała. Athlon 1,7+/512 RAM/Ati Radeon 9550-128MB Sapphire Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 2 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2006 (edytowane) A dlaczego w grze roślinność i obiekty nie rzucają cieni na ziemię (tylko na ciało)? Edytowane 2 Stycznia 2006 przez LCC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slimeck Opublikowano 2 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2006 (edytowane) no niestety, tylko "wybrane" drzewa rzucają ładne ostre lightmapowe cienie na ziemię, skały i budynki, ale 98% wszystkich cienie to globalnie nakładana na teren niezbyt wyraźna shadow mapa. jest taka mapka singleplayerowa Matto 2 - tam wiele drzew rzuca nie tylko bardzo wyraźne, ale RUCHOME cienie ma glebę, takei jakby na "żywo" generowane stencil-shadows, jednak gdy się im przyjrzałem to zdawało mi się ze nie są one wiernym odzworowaniem cienia rzycanego przez palmę, tylko były to "jakieś" cienie w kształcie palmy, poruszające się jakby kołysał nimi wiatr, ale jakby nie pokrywały się one dokładnie z drzewkami. ( mogę sie mylić ) myślę że gdyby wszystko co widac rzucało by piękne cienie o których mówisz, to całość chodziła by kiepsko, ale nie wiem, chyab trzeba bylo by przerobic wsyzstkei levele w sandboxie zeby były sliczne cienie, ale tego nie próbowałem, heh... wracajac do meritum - gdyby naćkali mnostwo cieni to mysle ze ilosc klatek na sekunde spadła by baaaardzo drastycznie. Edytowane 2 Stycznia 2006 przez slimeck Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 3 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2006 No w mapie z wulkanami na moim konfigu z ustawieniami wszystko na very high (anizo x8 i 1280x1024, bez AA) mam w jednym miejscu 40 FPS. Tylko gdy odpalę HDR x7 to mi spada do 20 FPS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dbedzard Opublikowano 3 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2006 przy tekiej rozdzielczości nie zagrasz komfortowo z HDR i 66gt :/ do takiej rozgrywki karta z 256MB to podstawa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 3 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2006 Pod warunkiem ze ow karta z 256 MB jest w miare wydajna. Bo te 256MB to zwykle chwyt marketingowy ,a same dodatkowe 128 MB nie wiele daje :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dbedzard Opublikowano 3 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2006 (edytowane) to odpal grę w rozdziałce wyższej niż 1280x1024 na karcie z 128 i 256MB - wtedy pogadamy. Uwież mi różnica jest kolosalna. Nie bez powodu na rynku pojawiły się karty z 512MB... Edytowane 3 Stycznia 2006 przez dbedzard Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 3 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2006 Spoko - a Ty odpal ja np. na Radeonie 9550 z 256MB - wtedy pogadamy ;) Jakbys nie zauwazyl, to o wlasnie takim przypadku (slaba karta z masa pamieci) pisze Devil. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dbedzard Opublikowano 3 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2006 chodzi mi o stosunek 128 do 256 - czyli ogólnikowo, wiadomo żeby dostrzec różnice karta musi bezproblemowo uciągnąć gre, wtedy można obserwowac spadki fps wraz ze wzrostem rozdziałki hmm 128 nazywasz masą pamięci? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2006 chodzi mi o stosunek 128 do 256 - czyli ogólnikowo, wiadomo żeby dostrzec różnice karta musi bezproblemowo uciągnąć gre, wtedy można obserwowac spadki fps wraz ze wzrostem rozdziałki hmm 128 nazywasz masą pamięci? przepraszam bardzo , ale czy umiesz czytac? czy może mamy ci narysowac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dbedzard Opublikowano 3 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2006 rysuj jak z ciebie taki picasso :F heh wiadomo ze na 9550 nie biedzie rozncy bo i tak kiepsko chodzi - coś jeszcze mistrzu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2006 Spoko - a Ty odpal ja np. na Radeonie 9550 z 256MB - wtedy pogadamy ;) Jakbys nie zauwazyl, to o wlasnie takim przypadku (slaba karta z masa pamieci) pisze Devil. hmm 128 nazywasz masą pamięci? rysuj jak z ciebie taki picasso :F heh wiadomo ze na 9550 nie biedzie rozncy bo i tak kiepsko chodzi - coś jeszcze mistrzu?napisałbym "szlifuj garba" ale po prostu usiąde i pochlipie w poduszke.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dbedzard Opublikowano 3 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2006 (edytowane) nie wiem czy wy mnie rozumiecie ale odnosze wrażenie że zyjecie we własnym "odległym" świecie. komentuje post LCC - dobrze przeczytaj kilkukrotnie... w ustawianiach na v. high + Anizo8x i HDR - TAK radek na pewno pociągnie i do tego będzie utrzymywał fps na bardzo dobrym poziomie... wiesz co może to j sobie pochlipie tylko nie wiem czy będziesz w stanie przez tą poduszkę wyłapać moją ironie... Edytowane 3 Stycznia 2006 przez dbedzard Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 3 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2006 (edytowane) przy tekiej rozdzielczości nie zagrasz komfortowo z HDR i 66gt :/ do takiej rozgrywki karta z 256MB to podstawa I gdzie ty w tym poscie masz wzmianke ze masz na mysli te High-endowe karty ? Bo chyba nie masz na mysli 6600GT ? Gdybys napisal przykladowo: "do takiej rozgrywki karta z wyzszej pulki i 256MB to podstawa" bym nawet nie smial negowac tego stwierdzenia. Po tym twoim poscie zrozumialem ze kazda karta z 256 MB w twoim mniemaniu daje kopa w wyzszych rozdzialkach... Cos jeszcze tlumaczyc? Bo sie zrobil maly OT. Edytowane 4 Stycznia 2006 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 3 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2006 Prawda taka, że 6600GT wymięka i to bardzo na max detalach i to we wszystkich najnowszych grach przy rozdziałce 1280. Przy 1024 ma świetnego kopa ale wyżej już widać wyraźny spadek FPS-ów. Mnie trochę ratuje to 1,5 GB RAM ale grafa jest najważniejsza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wako Opublikowano 3 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2006 Prawda taka, że 6600GT wymięka i to bardzo na max detalach i to we wszystkich najnowszych grach przy rozdziałce 1280. Przy 1024 ma świetnego kopa ale wyżej już widać wyraźny spadek FPS-ów. Mnie trochę ratuje to 1,5 GB RAM ale grafa jest najważniejsza.to dlatego, ze szyna pamieci jest 128-bit ... :] przy 1280x1024 juz leci troche informacji i 128-bit nie wystarcza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dbedzard Opublikowano 3 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2006 (edytowane) no dokładnie o to mi chodziło. oczywiście że NIE KAŻDA! upora się, do tych rozdzielczości najlepiej posiadać tak jak powiedziałeś karte highend oraz 256MB na pokładzie. Oczywiście można grać na słabszych, zależy co oznacza płynność gry dla poszczególnego użytkownika. powracając do tematu, gra ktoś po sieci w FC? Edytowane 3 Stycznia 2006 przez dbedzard Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
budyn80 Opublikowano 4 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Stycznia 2006 No w mapie z wulkanami na moim konfigu z ustawieniami wszystko na very high (anizo x8 i 1280x1024, bez AA) mam w jednym miejscu 40 FPS. Tylko gdy odpalę HDR x7 to mi spada do 20 FPS. Pytanko: Jak się w tej grze odpala HDR??? Ja nawet nie wiem czy mam włączony :oops: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 4 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Stycznia 2006 Poczytaj ten topic, bylo to omawiane wielokrotnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
budyn80 Opublikowano 4 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Stycznia 2006 Poczytaj ten topic, bylo to omawiane wielokrotnie. Wiem, ale nie powiem??:> no ok.. niby znalazłem :rolleyes: : Jeśli chcesz włączyć HDR wpisujesz w konsoli \r_hdrrendering 7 Jeśli chcesz wyłączyć HDR wpisujesz w konsoli \r_hdrrendering 0 Od razu zapytam: Jaki jest orientacyjny spadek fps po włączeniu hdr (gram 1280x1024)? Czy w wersji 1.32 działają powyższe komendy? Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raven_88 Opublikowano 4 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Stycznia 2006 1. orientacyjny ??...a z 40 % pewnie... 2. działają... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...