bunny Opublikowano 22 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2004 wie ktoś może ile jednostek pixel shader mają fx5800???wszędzie szukałem ale nigdzie nie znalazłem, dowiedziałem sie tylko ,że fx5600 ma 1,a fx 5900 4 :?: :?: :?: :?: :?: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GenghisKhan Opublikowano 22 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2004 tez chyba raczej 4 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hajmon3 Opublikowano 23 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2004 wie ktoś może ile jednostek pixel shader mają fx5800???wszędzie szukałem ale nigdzie nie znalazłem, dowiedziałem sie tylko ,że fx5600 ma 1,a fx 5900 4 :?: :?: :?: :?: :?: jednostek pixel shader ma tyle ile potokow czyli teoretycznie 8 a co do vertex shaderow to ma 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bunny Opublikowano 23 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2004 jednostek pixel shader ma tyle ile potokow czyli teoretycznie 8 a co do vertex shaderow to ma 3 vertex ma co najmniej 4 bo fx 5600 ma 4,sprawdzałem programem aida32 pixel shader też chyba nie ma 8 bo cinefx2.0(fx 5900)ma 4,a jest to przecież nowszy silnik :? :? :? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hajmon3 Opublikowano 23 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2004 jednostek pixel shader ma tyle ile potokow czyli teoretycznie 8 a co do vertex shaderow to ma 3 vertex ma co najmniej 4 bo fx 5600 ma 4,sprawdzałem programem aida32 pixel shader też chyba nie ma 8 bo cinefx2.0(fx 5900)ma 4,a jest to przecież nowszy silnik :? :? :? nie nie vertex ma 3 na 100% a FX5600 to ma 1 moze 2 :) co do pixel shadera to nie ma ze tak powiem jednostki. liczy sie to tak na ilosc potokow zdolnych przetworzyc pixel shadera w danej wersji. Czyli jesli karta ma 8 potokow to ma 8 jesli 4 to ma 4 Fx'y maja moze 8 bo 8/1 albo 4 bo /4/2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hajmon3 Opublikowano 23 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2004 Fx 5600 tez ma 3 VS :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thing Opublikowano 23 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2004 5600 ultra: Vertex Sharder: 1 Potoki renderujące: 4 Jednostki teksturujące w potoku: 1 5800 i w góre: Vertex Sharder: 1 Potoki renderujące: 4 Jednostki teksturujące w potoku: 2 Dane z Chipa z "Wielkiej Księgi Testów" teraz mamy mały problem bo gdzieś mi się przewineło przez oczy żę 5900XT ma 8 potoków i był nawet link do newsa, u kogo jest bląd tego nie wiem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hajmon3 Opublikowano 23 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2004 5600 ultra: Vertex Sharder: 1 Potoki renderujące: 4 Jednostki teksturujące w potoku: 1 5800 i w góre: Vertex Sharder: 1 Potoki renderujące: 4 Jednostki teksturujące w potoku: 2 Dane z Chipa z "Wielkiej Księgi Testów" teraz mamy mały problem bo gdzieś mi się przewineło przez oczy żę 5900XT ma 8 potoków i był nawet link do newsa, u kogo jest bląd tego nie wiem. nie vertex shadery sa 3 zarowno w FX 5600 jak i 5800 i 5900 :? a potoki renderujace to w FX 5800 i 5900 8/1 lub 4/2 a w FX 5600/5700 to 4/1 lub 2/2. 1 vertex shader to ma gf3 :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bunny Opublikowano 24 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2004 http://www.xbitlabs.com/articles/video/dis...force-fx_2.html rzeczywiście vertex shadery są 3, nie wiem dlaczego aida32 pokazuje mi różne śmieszne dane:vertex shader-4,pixel shader-1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...