Skocz do zawartości
bunny

jednostki pixel shader

Rekomendowane odpowiedzi

wie ktoś może ile jednostek pixel shader mają fx5800???wszędzie szukałem ale nigdzie nie znalazłem,

dowiedziałem sie tylko ,że fx5600 ma 1,a fx 5900 4  

:?:  :?:  :?:  :?:  :?:

jednostek pixel shader ma tyle ile potokow czyli teoretycznie 8 a co do vertex shaderow to ma 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jednostek pixel shader ma tyle ile potokow czyli teoretycznie 8 a co do vertex shaderow to ma 3

vertex ma co najmniej 4 bo fx 5600 ma 4,sprawdzałem programem aida32

pixel shader też chyba nie ma 8 bo cinefx2.0(fx 5900)ma 4,a jest to przecież nowszy silnik :? :? :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jednostek pixel shader ma tyle ile potokow czyli teoretycznie 8 a co do vertex shaderow to ma 3

vertex ma co najmniej 4 bo fx 5600 ma 4,sprawdzałem programem aida32

pixel shader też chyba nie ma 8 bo cinefx2.0(fx 5900)ma 4,a jest to przecież nowszy silnik :? :? :?

nie nie vertex ma 3 na 100% a FX5600 to ma 1 moze 2 :) co do pixel shadera to nie ma ze tak powiem jednostki. liczy sie to tak na ilosc potokow zdolnych przetworzyc pixel shadera w danej wersji. Czyli jesli karta ma 8 potokow to ma 8 jesli 4 to ma 4 Fx'y maja moze 8 bo 8/1 albo 4 bo /4/2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5600 ultra:

Vertex Sharder: 1

Potoki renderujące: 4

Jednostki teksturujące w potoku: 1

5800 i w góre:

Vertex Sharder: 1

Potoki renderujące: 4

Jednostki teksturujące w potoku: 2

 

Dane z Chipa z "Wielkiej Księgi Testów" teraz mamy mały problem bo gdzieś mi się przewineło przez oczy żę 5900XT ma 8 potoków i był nawet link do newsa, u kogo jest bląd tego nie wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5600 ultra:

Vertex Sharder: 1

Potoki renderujące: 4

Jednostki teksturujące w potoku: 1

5800 i w góre:

Vertex Sharder: 1

Potoki renderujące: 4

Jednostki teksturujące w potoku: 2

 

Dane z Chipa z "Wielkiej Księgi Testów" teraz mamy mały problem bo gdzieś mi się przewineło przez oczy żę 5900XT ma 8 potoków i był nawet link do newsa, u kogo jest bląd tego nie wiem.

nie vertex shadery sa 3 zarowno w FX 5600 jak i 5800 i 5900 :? a potoki renderujace to w FX 5800 i 5900 8/1 lub 4/2 a w FX 5600/5700 to 4/1 lub 2/2. 1 vertex shader to ma gf3 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



×
×
  • Dodaj nową pozycję...