Jump to content
Sign in to follow this  
Jelen

Pierwsze Polskie 4Ghz? :D

Recommended Posts

Czesc

Nie tak dawno opisywałem moje zmagania z P4 1.8 :D ,no i skończyło sie na tym że mój IS7 padł i wszystko ucichło. Tak więc mam dobre wieści :D mój IS7 wrócił z serwisu z nowymi mosfetami i ma sie zdrów. Do tej pory miałem max 3.6ghz. No ale założyłem moje FC i po paru problemach (przeciekach ,grzaniach układu itp... wkurzających drobnostkach) wykalibrowałem jako tako układ i zaczołem kręcić :D. Doszedłem do 3876mhz ale to nie koniec po instalacji programu clockgen i hardcorowych duszeniach temperatury przy 1.85V :) udało mi sie dobić clockgenem do wymażonych 4014mhz :D taa jest to procesor podkręcony o 2214mhz :D. Z tego co do tej pory wiem jest to rekord świata z tego procesora :D. Zamieszczam screen :

 

Dołączona grafika

 

Niestety zegar nie jest stabilny no ale windows jako tako chodził ;). Stabilne w 3dmarku mam 3.75Ghz http://service.futuremark.com/compare?2k1=7485248 . Ale to jest wynik jeszcze do poprawienia i myśle że spokojnie więcej pociągne ,rekalibrując jeszcze układ FC ,no ale jeszcze nie z tą kartą :) (nie pytajcie czemu takisłaby wynik wsyztsko jest na stock ustawieniach ,chodziło mi tylko o to czy proc na tej czestoltliowsci zaliczy 3dmarka). Teraz mam pytanie czy któryś z szanownych forumowiczów ma/miał 4Ghz?? lub widział? ,z tego co wiem do tej pory największe zegary miał Lancer no ale 4ghz od niego nie widziałem. Czy jest to piersze polskie 4Ghz? i najszybszy w mhz procesor w polsce?? Mi sie wydaje że tak :D .Jak coś to tu macie link do dyskusji na xs : http://www.xtremesystems.org/forums/showth...&threadid=27352

 

Tak statystycznie (ale tylko statystycznie) pokonałem panów z THG których tak żeście bronili ,gdy ja i berkut (i jeszcze baru innych) traktowaliśmy ich z przymróżeniem oka. oni mają ~5250-3400=1850mhz a ja mam ~4000-1800=2200mhz. No ale to tylko wyniki statystyczne niestety ogólnie są cały czas przedemną . Ale ja jestem overclockerem niefarbycznym bez sponosra :D (tylko 16lat)

 

pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

:arrow: no, no... Jelen, bardzo ladny wynik. mam nadzieje, ze jestes jednym z pierwszych w polsce (ujawnionych napewno). czekam na wiecej :D gratuluje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie mow, ze pokonales panow od THG, bo oni gdyby dali procka 1.8, to by dociagneli wiecej niz ty :] ani twoj ani ich system nie jest stabilny. All in all respect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jakby to bylo stabilnie to jeszcze tylko radek 9800XT herculesa ostro podkrecony i przebijasz 30K :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Jelen - gratulacje

2. Proszę o niezbaczanie z tematu. Kilka wypowiedzi z nim nie związanych usuwam, czy raczej usunę, jak forum przestanie się ślimaczyć.

 

BTW Jelen, nie wolałbyś, żeby ten post był w dziale "ekstremalne podkręcanie"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Jelen - gratulacje

2. Proszę o niezbaczanie z tematu. Kilka wypowiedzi z nim nie związanych usuwam, czy raczej usunę, jak forum przestanie się ślimaczyć.

 

BTW Jelen, nie wolałbyś, żeby ten post był w dziale "ekstremalne podkręcanie"?

ok możesz wrzucić to extremale podkręcanie! nie ma sprawy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do mofsetów to moje tez padły na Abicie IC7-G, więc to "normalne".

Tak czy inaczej gratuluje Jeleniowi

Share this post


Link to post
Share on other sites

gratulacje Jelen. Oby tak dalej. Zrob tylko sobie zapas takich P4, bo kto wie co sie moze przytrasic (puk puk puk w niemalowane).

Share this post


Link to post
Share on other sites

gratulacje Jelen. Oby tak dalej. Zrob tylko sobie zapas takich P4, bo kto wie co sie moze przytrasic (puk puk puk w niemalowane).

wiesz na codzien sobie pracuje na 3600mhz na 1.65V w idle przy ~ -11C a w load ~5C więc raczej nie powinno być źle ;). a SNDS chyba minoł z steepingami C1 w góre!

Share this post


Link to post
Share on other sites

SNDS - SuddeN Death Syndrom - nagła śmierć procka - nagle nie startuje na swoich domyślnych ustawieniach, spowodowane najczęściej przez wysoki oc i duże vcore - tak umarł mój AXP1700+@2466M/1.88V

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przepiękne osiągnięcie, byle jeszcze stabilność udało się utrzymać. Jak mi się zdaje to jesteś jedyny w Polsce z 4 GHz. Choć gdybys osiągnął większe FSB.... :D Co na to Berkut? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przylaczam sie do gratulacji - wyniku pewnie Ci zazdrosci 99% forumowiczow (w tym i ja ;-) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gratuluje, mi na marnym WC do 4GHz jeszcze brakuje, ale juz niedlugo z FC :)....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gratuluje, mi na marnym WC do 4GHz jeszcze brakuje, ale juz niedlugo z FC :)....

Dobrze ze sie odezwales :D. Jakie szykujesz FC? Prommy? .Vapo? czy cos custom made?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprowadzanie cudakow zza granicy jest dla mnie za drogie i nieoplacalne. Sam nie mam zbytnich mozliwosci wiec skonczy zapewne sie na FC by Berkut ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

powaga, wynik zaje... sprobuj to jakos "ustabilizowac" :D

brakuje mi zasilacza lepszego ten proc wydziela 222W :o i proc musiał by mieć w load jakieś -40C. Na moim układzie prawie nie możliwe. W wakacje bede robił Fc rev.2 może bedzie 4Ghz stable :P. NA tym co mam myśle ze 3.8Ghz spoko bede miał stable

Share this post


Link to post
Share on other sites

powaga, wynik zaje... sprobuj to jakos "ustabilizowac" :D

Dokąłdnie, popracuj troche nad stabilnością a szok bedzie jescze wiekszy, ale i tak wielkie gratulacjie !

Share this post


Link to post
Share on other sites

wynik piekny ale jak głosno chodzi ci komp ? :D pewnie jak traktor. czym go chłodzisz? woda :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wynik piekny ale jak głosno chodzi ci komp ? :D pewnie jak traktor. czym go chłodzisz? woda :?:

kolega chyba nie czytał dokłądnie

 

rekalibrując jeszcze układ FC

brakuje mi zasilacza lepszego ten proc wydziela 222W :o i proc musiał by mieć w load jakieś -40C. Na moim układzie prawie nie możliwe. W wakacje bede robił Fc rev.2 może bedzie 4Ghz stable

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprowadzanie cudakow zza granicy jest dla mnie za drogie i nieoplacalne. Sam nie mam zbytnich mozliwosci wiec skonczy zapewne sie na FC by Berkut ;)

W Bialymstoku sa inne osoby zajmujace sie fc (niestety nie moj rejon :lol: ) Wiec po co z Warszawy fc, lepiej sobie popatrzec jak powstaje :P. OT takie male zauwazenie

 

Jelen, gratulacje, przy takim obciazeniu ze ci uklad spox dziala, to musi byc jednak dobrze zrobiony :D Zycze dalszych sukcesow :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.