Jump to content
Sign in to follow this  
Jelen

Pierwsze Polskie 4Ghz? :D

Recommended Posts

jak dla mnie to respekt  jeszce jakas pozadniejsza karta i w 3dm masz rekordzik polski

na 3.8ghz FSB i Hynixach @2-6-3-3 PAT na Street Racer i dotego jakiś radzio 9.8@450/800 to moze by rekordku nie było ale jakieś 22k by może stukło :D zeby Lancerowe 24k przeskoczyc trza miec P4 EE lub Radka XT :D. Na grafike mam jeszcze w zapasnie WC+ Pelt 73W :D więc dało by rade. Ale niestety jak narazie nie mam 1.5k żeby wyłożyć na karte :( niestety nie pracuje mam głupie 16 lat :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napiszę tylko dobra robota, trzymaj tak dalej ;)

 

Swoją drogą jest się czymś pochwalić jak ktoś pyta jaki masz procek a Ty 1800@4014mhz

Pokombinuj zta stabilonośćią ;)

 

A rekord 5255mhz, wyciskali na 3,4HGz'owym procku cwaniaki :D

Jeleń ciekawe cobyś zrobił jakby Ci dali 3,4 do podkręcania ;)

 

hehe sprawdza się powiedzenie "Polak potrafi" :D

 

pozdro Mario

Share this post


Link to post
Share on other sites

Procentowo to chyba rekord swiata wszechczasow :)

 

Normalnym to nie mozna tego nazwac ale coz wielcy byli INNI :)

GRATULACJE MIMO WSZYSTKO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gratulacje, zwłaszcza dla za to ze zmontowałeś sobie FC [jestem starszy od ciebie i nie miałbym o tym pojęcia]. Wynik bardzo ładny, moje gratulacje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wlasnie testuje chlodzenie Szymka, narazie 3840mhz "stabilnie" chodzilo (2 czy 3 testy w 3dmarku, sprawdzam co to potrafi)...

 

2.4C, niezly egzemplaz ale te cholerne 320mhz fsb mi strasznie w plecy daje, musze przeinstalowac winde na HDD pod IDE (stare dobre ide, sata ssie) i zwiekszyc AGP/PCI bo mam problemy z agp (obeznani wiedza co jest >300mhz fsb na i865/875)... mobo to AI7, dziewicze, tylko TIM zmieniony na ceramique (i865pe)

 

4ghz zrzutu ekranu raczej nie dam, chyba ze -20C pomoze mi w dyskusjach z chipsetem, -35C pomoglo mi z procesorem rozmawiac...

 

Wracam do pracy, musze zrobic izolacje i zaczac kalibrowac wstepnie, teraz jest okres probny czy dziala jak nalezy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jelen : Starzy Cie sponsoruja  :?: ;]

no nie wpełni :/ ze swoich oszczędnośći lece :D jestem bliski bankructwa :D heheh. Do jakiś max 2tygodni (moze za pare dni) ,bede miał stacje manometrów i napewno poprawie stabilny wynik. Tak więc Stay overclocked :D. Berkut walcz o 4Ghz :D z tą płytą! bo mi narobisz chrapke na szybszą chęć zbudowania 3x mocniejszego układu !

Share this post


Link to post
Share on other sites

oddalbym wiele za mnoznik 13x na tym 2.4c... mam jeszcze kilka sztuczek ale one musza poczekac, mam obowiazki

Share this post


Link to post
Share on other sites

oddalbym wiele za mnoznik 13x na tym 2.4c... mam jeszcze kilka sztuczek ale one musza poczekac, mam obowiazki

a ja mówiłem :D wez 2.6C z proline :D jak kupowałeś :D ale to tez loteria w 2.6C moze bys nie trafił takiej fajnej sztuki... choć różnie bywa. Mi sie mazy M0 2.8C ale w polsce nie do dostania. Preskoty też miotą! podkręcalnością! moze wezme jakiegoś na testy

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie, no rozwalacie mnie :] moze zrobcie kiedys zawody ? Jeden proc, jedna mobo i test waszych lodowek? Kto ma lepsza?

 

Tylko Berkut nie pisz teraz : "ja mam lepsza" :> bo to tak niczym dziecko z piaskownicy.

Zrobcie zgrupowanie :] i porownajcie mozliwosci O/C :> albo najlepiej Berkut sproboj na procku Jelenia. Mysle, ze bys go przeskoczyl 3 razy, zdmuchnal, wciagnal nosem itd. itp.

 

jak powiedziano wyzej

Stay overclocked :>

 

hmmm taka mala dygresja moje 1700+@2900+ jest troche smieszne ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie, no rozwalacie mnie :] moze zrobcie kiedys zawody ? Jeden proc, jedna mobo i test waszych lodowek? Kto ma lepsza?

 

Tylko Berkut nie pisz teraz : "ja mam lepsza" :> bo to tak niczym dziecko z piaskownicy.

Zrobcie zgrupowanie :] i porownajcie mozliwosci O/C :> albo najlepiej Berkut sproboj na procku Jelenia. Mysle, ze bys go przeskoczyl 3 razy, zdmuchnal, wciagnal nosem itd. itp.

 

jak powiedziano wyzej

Stay overclocked :>

 

hmmm taka mala dygresja moje 1700+@2900+ jest troche smieszne ;]

hmm wiesz zalezy z jakim chłodzeniem ladujac duzo mniej hajsu w chlodzenie pokiereszowałem mu troche szyki ,pozatym nasza battle to nasza bitwa! ,jak chcesz przylacz sie pokaz swoje 4Ghz (LOL cos głupio ci? ) a nie gadaj co by było gdyby. Ostatnio obserwując forum widze ze tylko potrafisz krytykować... a sam jeszcze nic ciekawszego nie pokazałeś 2262mhz z 1.7+ to bardzo słaby wynik. Zrób z tego 2.7Ghz tyle co ja i berkut to może wtedy porozmawiamy. Jeszcze raz powtórze do umiejetnosci overlcockera nie nalezy tylko ustawianie w biose konkretnych czestoliwosci ,wchodzi w gre jeszcze selekcja procesora ,budowa chlodzenia ,vmody etc... Jak narazie to Japa bo w hierarchi forum Ekstremalne Podkręcanie jesteś NIKIM!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jelen powiem tylko tyle... świetnie !! To juz jest cos i jest troszke tych MHz :D to dopiero jest porządny polski rekord :P :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm wiesz zalezy z jakim chłodzeniem ladujac duzo mniej hajsu w chlodzenie pokiereszowałem mu troche szyki ,pozatym nasza battle to nasza bitwa! ,jak chcesz przylacz sie pokaz swoje 4Ghz (LOL cos głupio ci? ) a nie gadaj co by było gdyby. Ostatnio obserwując forum widze ze tylko potrafisz krytykować... a sam jeszcze nic ciekawszego nie pokazałeś 2262mhz z 1.7+ to bardzo słaby wynik. Zrób z tego 2.7Ghz tyle co ja i berkut to może wtedy porozmawiamy. Jeszcze raz powtórze do umiejetnosci overlcockera nie nalezy tylko ustawianie w biose konkretnych czestoliwosci ,wchodzi w gre jeszcze selekcja procesora ,budowa chlodzenia ,vmody etc...

Czy ty umiesz czytac? Ja pierdziele 16 latek i to widac po twoich tekstach. Kolego pisze, zebyscie sobie zrobili zawody, a nie ze chce z wami konkurowac. Gdybym chcial to bym sobie kupil Vapo i rox. Ale ja na to nie mam czasu. Czy wszystkich domoroslych overclockerow nazywasz nikim? Niestety moje memorki nie pozwalaja mi wyciagnac wiecej. Ponadto jedna rzecz...

 

jesteś NIKIM

Kim ty jestes, zeby o kims mowic, ze jest nikim? Dla Ciebie wyznacznikiem czlowieczenstwa sa tylko MHz ? Jakby to powiedzial ParanoiK strzel se baranka w sciane,to moze zmadrzejesz. Skoro nie rozumiesz postu, to przeczytaj go jeszcze raz. Stwierdzam tylko to, ze masz lepszy proc, a gdyby taki mial Berkut mialby lepszy wynik, gdyz ma lepsze chlodzenie niz ty. Nieprawda to jest? Zaprzecz prosze ;] zaprosimy berkuta, zeby sie wypowiedzial.

Share this post


Link to post
Share on other sites

EJ NAUCZ SIE CZYTAĆ!!!

 

bo w hierarchi forum Ekstremalne Podkręcanie jesteś NIKIM!

tak pisze!!! wiec naucz sie czytac... ,nie znam cie wiec nie wypowiadam się o tobie nie jestem mędrcem z kosmosu! dlatego napisałem " w hierarchi forum Ekstremalne Podkręcanie" ! ,nie wiem jakim jestes człowiekiem więc nie mi to oceniać. Ale wiem jeszcze jedno :D nie umiesz czytać ze zrozumieniem!. Co do tego ze mam lepszy proc to pisałem ci również wyżej (znowu wychodzi to ze nie umiesz czytac)

 

Jeszcze raz powtórze do umiejetnosci overlcockera nie nalezy tylko ustawianie w biose konkretnych czestoliwosci ,wchodzi w gre jeszcze selekcja procesora

gdyby nie szymek berkut by raczej 4Ghz nie zrobił na swoim pierwszym procesorze którego brał pierszego-lepszego (a mówiłem bero żebyś se znalazł :D no ale cóż i tak na jedno wyszło dzieki niezawodnemu Szymkowi)

Share this post


Link to post
Share on other sites

a co do bitwy to juz ci mówiłem to co sie dzieje to sprawa pomiędzy nami! nie mamy zamairu sie wozić z tym... to sprawy zamkniete ,jezeli chcesz w nie wejsc musisz sie wlaczyc w wyscig... jezeli nie patrz z boku I KRYTYKUJ WTEDY GDY OSIĄGNIESZ COŚ LEPSZEGO... .Proste ze kaskada berkuta wycisła by wiecej z mojego proca. Ale jak sam widzisz ja nadrabiam czym innym! i staram się trzymać poziom. Pozatym moje chłodzenie jest teraz w przebudowie ,a w wakacje mozliwe ze bedzie 4x mocniejsze

Share this post


Link to post
Share on other sites

:o a czy ja krytykuje? W ktorym miejscu krytykuje twoja prace? Jestem pelen podziwu, ze jak na 16 letniego sorry za okreslenie :> "smarkacza" (CUDZYSLOW TAM JEST !!!) osiagnales tyle i zrobiles chlodzenie freonem.

 

GJ and stay overclocked

SALUTE!

Share this post


Link to post
Share on other sites

tez jestem ciekaw ile by wyciagnął z 3.4GHz ale bardzo realne by było że dojście do tylu ile ma teraz było by nie lada wyczynem :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jeszce nic. Był sobie taki chińczyk co celka 1.8 do 5 GHZ zrobił. Na azocie jechał przez 30 minut a potem se azot wyparował i popiół potem sprzątał. I tyle po celku zostało. 8O :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taaa jasne. Cel 1,8GHz byl zrobiony w 0,18um na jaderku Willamette. Jakos 5GHz nie widzi mi sie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

skoro nie klamjesz to tym bardziej Tobie nie wierze.

 

z celka 2.0 predzej bym uwierzyl bo byl juz 0.13 ale nei z 1.8.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brawo Jeleń brawo moje gratulacjie. Za taką robote flaszke mu ale zaczekamy na 18 :). A co do podkręcania mam u siebie w domu Pentium 486 i WC wolne bo mój Atlon nie działa to może wstawie do 486 WC i wtedy wam pokaże ekstremalne podkręcanie procka i dopiero będzie wam głupio (486 ile ma MHZ coś koło 60 może sie myle) i z 60 MHZ wyciągne 5 GHZ dopiero będzie jazda na maksa :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

MonsterMax lat 13 osoba o wybitnej fantazji. Podziekujmy za te dwa cudowne posty.

 

pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.