Niemiec Opublikowano 17 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2004 obecnie mam od nich 3 bloki, wczesniej mialem jeden. mialem tez ich rezerwuar ver 2, ktorego jeszcze nie ma w sprzedazy. jakos nigdy nie mialem problemow. skladalem zamowienie i bylo one realizowane nawet bez potwierdzenia wplaty z mojej strony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lspider Opublikowano 21 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2004 obecnie mam od nich 3 bloki, wczesniej mialem jeden. mialem tez ich rezerwuar ver 2, ktorego jeszcze nie ma w sprzedazy. jakos nigdy nie mialem problemow. skladalem zamowienie i bylo one realizowane nawet bez potwierdzenia wplaty z mojej strony. ... ale to jest norma, każdy powinien być tak obsługiwany i o tym nie ma co wspominać, natomiast olewanie klientów należy jak najbardziej napiętnować. ps. Ja też jestem bardzo zadowolony z Ich bloków, ale nad obsługą klienta to muszą jeszcze dużo popracować... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ayem Opublikowano 21 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2004 ja na blok nie narzekam - moze jakos wykonania na broszurce byla lepsza ale ta moja jest WYSTARCZAJACA - to nie dzielo sztuki zeby seie musialo swiecic jak psu jajca :/ - natomiast podejscie chlopaki maja conajmniej niefajne - najbardziej denerwuje mnie tendencja ktora ma wiekszosc firm (vide. szukanie przez kumpla dysku sata wczoraj w kraku) - wystawiamy na sprzedaz cos czego niemamy w rekach - klient zamowi bedziemy sie martwic - tak nie powinno sie robic bo zwieksza to prawdopodobienstwo wpadki :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...