andre82 Opublikowano 29 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2004 mam problem jestem zielony z programowania ale jutro mam egzamin z C. :? Pisalem program ale nie dziala tak jak chce :( #include<stdio.h>int main(void){ char bit,mask=32,liczba; printf("nbit=%d mask=%d liczba=%d",bit,mask,liczba); printf("n podaj liczbe :"); scanf("n%d",&liczba); printf("nbit=%d mask=%d liczba=%d",bit,mask,liczba); return(0);}dlaczego pozniej wartosc mask wynosi 0. Z gory dzieki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sid Opublikowano 29 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2004 char?? Ty chyba liczby chcesz?? #include<stdio.h> int main(void) { int bit,mask=32,liczba; printf("nbit=%d mask=%d liczba=%d",bit,mask,liczba); printf("n podaj liczbe :"); scanf("n%d",&liczba); printf("nbit=%d mask=%d liczba=%d",bit,mask,liczba); return(0); } Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...