Skocz do zawartości
swiety

Komputronik OSZUŚCI !! uwaga na karty ATI 9700

Rekomendowane odpowiedzi

Ludzie uważajcie na sklep www.komputronik.com.pl !! Kupilem kilka dni temu karte grafiki ATI 9700

http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=9526

kiedy ją zamontowalem u siebie okazalo sie że jest walnięta . Niestety komputronik nie chce wymienic na sprawny model a jedynie przez serwis. A wiadomo serwisem to 2 tygodnie.

 

Tylko dlaczego serwisem mam skoro została mi sprzedana wadliwie działająca karta ?

 

ps. serwis potwierdził że karta jest wadliwa i że nie jest to mój wymysł.

 

ps2. czy są na takie przypadki jakieś przepisy ? czy istnieje cos takiego jak gwarancja przd sprzedażna ? kiedyś było cos takiego (3 dni )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dares no tak ale tylko i wylacznie wtedy gdy oddasz go w stanie takim jak dostales czyli wsio ladnie pieknie w pudeleczku nie otwarte zeby mogli na polke odlozyc  :)

ups to pech, ale może karta nie jest w niewiadomo jakim złym stanie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie uważajcie na sklep www.komputronik.com.pl !! Kupilem kilka dni temu karte grafiki  ATI 9700

http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=9526

kiedy ją zamontowalem u siebie okazalo sie że jest walnięta . Niestety komputronik nie chce wymienic na sprawny model a jedynie przez serwis. A wiadomo serwisem to 2 tygodnie. 

 

Tylko dlaczego serwisem mam skoro została mi sprzedana wadliwie działająca karta  ? 

 

ps. serwis potwierdził że karta jest wadliwa i że nie jest to mój wymysł. 

 

ps2. czy są na takie przypadki jakieś przepisy ? czy istnieje cos takiego jak gwarancja przd sprzedażna ? kiedyś było cos takiego (3 dni )

Jeśli kupiłeś ją w intrenecie to masz 10 dni na zwrot karty i oni MUSZĄ oddać ci kasę.

 

Jeśli w sklepie ... to cóż... przez serwis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

qpiłeś przez sieć?? Bo jeśli tak to zgodnie z ustawą (nie pamiętam jaką  :D ) w przypadku zakupu produktu, poza siedzibą sklepu masz prawo do jego zwrotu w terminie 10 dni od daty zakupu.

jesli cie o tym prawie nie poinformowali ten okres wydluza sie do trzech miesecy mozesz sie powolac na zgodnosc z umowa pojdz do rzecznika konsumentow tam ci wyjasnia oco chodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dares no tak ale tylko i wylacznie wtedy gdy oddasz go w stanie takim jak dostales czyli wsio ladnie pieknie w pudeleczku nie otwarte zeby mogli na polke odlozyc  :)

nie, wtedy nie masz możliwości oceny sprzętu. pudełko musi być, niczego nie może brakować i nie może być zniszczone ale otwarte może być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dares no tak ale tylko i wylacznie wtedy gdy oddasz go w stanie takim jak dostales czyli wsio ladnie pieknie w pudeleczku nie otwarte zeby mogli na polke odlozyc  :)

A niby jak mozna sprawdzic, czy karta dziala i ustalic 3 spelnia nasze wymagania bez jej odpakowywania :?:

Chodzi tylko o to, ze sprzet nie ma byc naruszony (np. doklejone radiatory itp) a nie, ze ma byc nieodpakowane i zeby "walniety" sprzet na polke kladli i nastepnego naciagali... 8O

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale nie jestem pewien czy jest to wystarczajacy powod aby nazywac firme oszustem, taki wypadek moze sie zdarzyc kazdej firmie na swiecie.

 

A ze nie chca wymienic - prawo zwrotu towaru nie oznacza to ze mozna sobie zwracac co sie chce i kiedy sie chce (mozna rozpakowac towar, mozna sprawdzic a nawet testowac prawie caly tydzien - natomiast nie moze niczego brakowac - co decyduje o zwrocie - dalej) nie do konca wiem w 100% jak dzialalo by to prawnie bo aby miec 100% pewnosc trzeba by byc obserwatorem jakiegos konkretnego procesu bo na ten temat "mowi sie wiele rzeczy" i czesto wiekszosc z nich sa prawdziwe tylko z pozoru.

Na 100% musi to byc scisle okreslone prawnie i jest ale czesto nie do konca dobrze rozumiane sa zapisy i do tego sa bardzo roznie interpretowane, termin zwrotu jak i samo prawo zwrotu, nie oznacza ze w kazdym przypadku taki zwrot jest mozliwy, przede wszystkim wydaje mi sie ze na zwrot musi miec decydujacy prawny czynnik - gwarancja - nie wazne czy towar jest odpakowany czy nie, sprawny czy nie, to gwarancja przesądza o tym czy towar mozna zwrocic czy nie, prawo zwrotu dotyczy przypadkow w ktorych np w sklepie dostajemy towar bez podbitej gwarancji i mamy przyjsc ja podbic po sprawdzeniu jesli sprawdzalismy i nam sie nie spodobal mamy prawo go oddac, to samo tyczy sklepow internetowych, kupujacy powinien zarzadac wyslania nie podbitej gwarancji i po otrzymaniu towaru i sprawdzeniu odeslac gwarancje do podbicia, lub zwrocic towar, jesli gwarancja jest podbita wydaje mi sie ze zwrot jest juz niemozliwy, poniewaz podbita gwarancja prawnie okresla ze towar juz podlega serwisowaniu, jesli komputronik nie chce wymienic to jestem pewien ze doskonale wie co robi - tak mi sie wydaje, nie mam pewnosci czy dobrze interpretuje tu prawo ale wydaje mi sie ze tak wlasnie jest i wydaje mi sie to dosc logiczne.

Innymi slowy jesli jest podbita gwarancja nie mozna zwrocic nawet zupelnie nie dzialajacego towaru bo musi on byc serwisowany i dopiero na tej podstawie jesli nie mozna go naprawic moze zostac wymieniony, jesli natomiast nie jest podbita gwarancja, mozna zwrocic nawet calkowicie sprawny towar bez podawania jakiejkolwiek przyczyny albo nawet powiedziec proste - "nie podoba mi sie" - bo to prawo zwrotu nie tyczy sie absolutnie tego czy towar jest sprawny czy nie (przykladowo biore buty i sa np za male albo np niewygodne, zwracam mimo iz sa "dobre") i ten czynnik nie ma tu zadnego znaczenia (to czesto jest mylone), jest to poprostu prawo zwrotu, wycofanie sie z zakupu ale aby taka mozliwosc w ogole zaistniala moim zdaniem gwarancja nie moze byc podbita, podbicie gwarancji to podpisanie OBUSTRONNEJ umowy, tak mi sie wlasnie wydaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi sie ze powinni wymienic na nowa do 7 dni od dnia zakupu, pozniej to juz tylko serwis.

a co bylo w niej konkretnie walniete????

bo nie wiem czy mam urojenia czy z moja musze do serwisu isc

Pamięć nie trzyma tekstur ! Po okolo 10 minutach na ekranie [pjawiają sie afreakty (chyba to tak sie nazywa) . cos takiego jak przy za bardzo przektęconej karcie. A jak odpale benchmark to masakra. nawet menu nie widać taka sieczna na ekranie.

 

to moja 2 karta z komputronika w przciągu 6 miesięcy. Druga walnięta. Najpierw kupilem GF FX 5600 Ultra 2 i po 4 miechah poszla. czekalem prawie miesiąc zanim uznali mi gwarancje a teraz to. To mój ostatni sakup w tej Firmie KOMPUTRONIK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na mojej tez mialem artefakty w tescie cpu 1 i 2 3dmarka03 i w jednej z gier, ale po podniesieniu fsb wszystko jest ok - dziwne ale....

teraz zmienilem bios na 9700pro i tez jest ok ale musze jeszcze sprawdzic na standardowym fsb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

pisze na tym forum chyba pierwszy raz, czytam pare mies, szczegolnie cale forum o wc :) - wszystko tam napisane jest :)

a co do komputronika - pracuje w firmie komputerowej i czasem tam robimy zakupy w hurcie

i powiem tyle ze z prawie ze kazda grafa tam kupiona sa problemy, podam 2 przyklady: r9500 64mb build by ati na pamieciach 3.3 - zamowione trzy, a dwie byly walniete, juz w biosie sialy kolorowymi znaczkami po ekranie, jedna dodatkowo bez odblokowywania potokow produkowala efekty jakby miala walniete potoki

wczesniej r9100l herculesa - bylo pare sztuk, z czego jedna czy dwie dzialaly jakos a reszta nie dawala sie zainstalowac...

 

jak dla mnie porazka i tyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak piszesz np ze byly walniete karty herculesa to swiadczy o herculesie a nie komputroniku przeciez, po za tym aby miec rozeznanie musialbys ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: <span style='color: red;'>ORT: wziasc</span> po 1000 tych samych kart z minimum 5 roznych zrodel a nie 3 karty, wtedy moglbys sie wypowiadac czy jest porazka czy nie a inaczej to jest normalny przypadek, jak kupisz 10 i na 10 bedzie zwalonych 10 to nie swiadczy to kompletnie o niczym jest to zwykly przypadek mieszczacy sie w granicach przypadku, zawsze mogles kupic 10 zepsutych z pozostalego 1000 sprawnych i poprostu nie wiesz tego jaka byla reszta...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak piszesz np ze byly walniete karty herculesa to swiadczy o herculesie a nie komputroniku przeciez, po za tym aby miec rozeznanie musialbys ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: <span style='color: red;'>ORT: wziasc</span> po 1000 tych samych kart z minimum 5 roznych zrodel a nie 3 karty, wtedy moglbys sie wypowiadac czy jest porazka czy nie a inaczej to jest normalny przypadek, jak kupisz 10 i na 10 bedzie zwalonych 10 to nie swiadczy to kompletnie o niczym jest to zwykly przypadek mieszczacy sie w granicach przypadku, zawsze mogles kupic 10 zepsutych z pozostalego 1000 sprawnych i poprostu nie wiesz tego jaka byla reszta...

Ale mnie jako kupującego nie interesuje czy to herkules czy nie . To KOMPUTRONIK sprzedal zepsute katy i robi jeszcze problem z ich wymianą . A nawiasem mówiąć CH.j mnie obchodzi czy firma Komputronik ma dużo pracy czy nie ma czasu. Zanim sprzeda to powinna sprawdzić kartę .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśłi kupuje się cokolwiek poza sklepem (czyli przez wysyłkę) masz prawo zwróćić towar do 10dni, chociaż mi się wydawało że do 7dni bez względu na to dlaczego zwracasz. Muszą ci oddać kase lub wymienić.

 

 

Ja tam kupowałem w komputroniku i zawsze sprawne przychodziło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam też kupiłem swojego R9700 w Komputroniku i jak narazie odpukać działa bez  zarzutu... tylko nie kumam co tu ma wspólnego Hercules do Komputronika  :roll:  ???

Wlasnie chodzi wybitnie o to ze nic nie ma w tym sensie o tym pisalem, ale jak widzisz niektorzy zaczynaja filozofowac ja kupilem xxx w xxx i bylo zepsute a to o niczym nie swiadczy i nie kreuje w zaden sposob wizerunku tej firmy chyba ze kupuje sie 1000 sztuk to wtedy mozna cos powiedziec o zrodle.

 

swiety - zadna firma nie ma obowiazku niczego sprawdzac przed sprzedaniem a nawet nie moze bo pozniej bys gadal ze opakowanie bylo naruszone i kupiles uzywane, trafiles na wadliwa karte i normalnie nie potrafisz sie z tym pogodzic, co do tego Ci wspolczuje, ale z opinia na temat tej firmy i kazdej kolejnej w takim przypadku sie nie zgodze. Dlaczego piszesz ze robi problem z wymiana? Ja widze ze wszystko jest ok, chca Ci ja naprawic moze w ramach gwarancji Ci wymienia, tylko ze Ty poprostu nie mozesz sie doczekac ot caly problem bo chcialbys miec na zaraz. :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam też kupiłem swojego R9700 w Komputroniku i jak narazie odpukać działa bez  zarzutu... tylko nie kumam co tu ma wspólnego Hercules do Komputronika  :roll:  ???

Wlasnie chodzi wybitnie o to ze nic nie ma w tym sensie o tym pisalem, ale jak widzisz niektorzy zaczynaja filozofowac ja kupilem xxx w xxx i bylo zepsute a to o niczym nie swiadczy i nie kreuje w zaden sposob wizerunku tej firmy chyba ze kupuje sie 1000 sztuk to wtedy mozna cos powiedziec o zrodle.

 

swiety - zadna firma nie ma obowiazku niczego sprawdzac przed sprzedaniem a nawet nie moze bo pozniej bys gadal ze opakowanie bylo naruszone i kupiles uzywane, trafiles na wadliwa karte i normalnie nie potrafisz sie z tym pogodzic, co do tego Ci wspolczuje, ale z opinia na temat tej firmy i kazdej kolejnej w takim przypadku sie nie zgodze. Dlaczego piszesz ze robi problem z wymiana? Ja widze ze wszystko jest ok, chca Ci ja naprawic moze w ramach gwarancji Ci wymienia, tylko ze Ty poprostu nie mozesz sie doczekac ot caly problem bo chcialbys miec na zaraz. :wink:

A co mam powiedzieć o tej firmie skoro raz kupilem karte Fx5600 Ultra z gwarancją na 36 miechów i po 4 miechach siadla . Przeszło miesiąć czekałem az te gnojki uznają mi gwarancje . kiedy o kilkukrotnym przesyłaniu karty miedzy sklepem a nimi i spowrotem uzali gwarancje to dostalem niby nową karte . I co ledwie ją dostalem o 16:00 i po zamontowaniu w ciągu godziny siadła . i znowu mam miesiąć się wykłucać o swoje ? Założyłem ten temat tu aby ludzie który chcą kupić przez net w komputroniku zastanowili się bo teraz nawet nie mam komu skoczyć do gardła za to [ciach!]o co sie dzieje .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśłi kupuje się cokolwiek poza sklepem (czyli przez wysyłkę) masz prawo zwróćić towar do 10dni, chociaż mi się wydawało że do 7dni bez względu na to dlaczego zwracasz. Muszą ci oddać kase lub wymienić. 

 

Ja tam kupowałem w komputroniku i zawsze sprawne przychodziło.

Nie prawda.

 

W skrocie z prawo.hoga.pl:

 

...Sprzedawca ma obowiązek załatwienia reklamacji, w której zgłoszono żądanie naprawy lub wymiany w „odpowiednim czasie”. Przy określaniu tego „odpowiedniego czasu” należy uwzględnić rodzaj towaru i cel jego nabycia – w praktyce może się tu pojawić wiele nadużyć. Jedyny termin jaki pozostał to 14 dni na ustosunkowanie się sprzedawcy do żądań kupującego. Po upływie tego terminu żądanie uważa się za uzasadnione. 

 

Nastąpiło również ograniczenie prawa odstąpienia przez kupującego od umowy oraz prawa do żądania obniżenia ceny.  Klient będzie mógł żądać jedynie nieodpłatnej naprawy towaru albo wymiany na nowy. Możliwość skorzystania z prawa odstąpienia od umowy lub żądania obniżenia ceny będzie jednakże możliwe, ale dopiero w sytuacji, gdy:

 

- naprawa lub wymiana są niemożliwe,

 

- wymagają nadmiernych kosztów,

 

- sprzedawca w odpowiednim czasie nie zdoła uczynić zadość żądaniu naprawy lub wymiany....

 

...Jednocześnie do sprzedaży dokonywanej pomiędzy przedsiębiorcami a konsumentami nie będą miały zastosowania przepisy kodeksu cywilnego o rękojmi i gwarancji...

wszystko wraz z ustawą na:

 

http://prawo.hoga.pl/poradnik/nowa_ustawa_...nsumenckiej.asp

 

Swiety, nie wiem co masz powiedziec o tej firmie, a co ma powiedziec rekordzista guinessa ktorego pieprznal 7 razem piorun :?: ... i nadal zyje!... :lol: ma napisac petycje do Boga? Tobie karta zepsula sie raptem dwa razy gdzie tam do 7miu :lol: , ja mialem cdrw co zepsulo sie 5 razy :wink: ... Nieszczescia sie zdarzaja pogodz sie z tym, to przypadki, sam widzisz ze duzo ludzi pisze ze u komputronika bylo wszystko ok. Nie lam sie bo nie jest jeszcze tak zle, wiem ze takie rzeczy doluja i chcesz sie wygadac i to jest zrozumiale ale nic nie zmienisz tak piszac a nie mozesz narzucac swojego zdania wiekszosci kierujac sie wylacznie swoim przypadkiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak piszesz np ze byly walniete karty herculesa to swiadczy o herculesie a nie komputroniku przeciez, po za tym aby miec rozeznanie musialbys ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: <span style='color: red;'>ORT: wziasc</span> po 1000 tych samych kart z minimum 5 roznych zrodel a nie 3 karty, wtedy moglbys sie wypowiadac czy jest porazka czy nie a inaczej to jest normalny przypadek, jak kupisz 10 i na 10 bedzie zwalonych 10 to nie swiadczy to kompletnie o niczym jest to zwykly przypadek mieszczacy sie w granicach przypadku, zawsze mogles kupic 10 zepsutych z pozostalego 1000 sprawnych i poprostu nie wiesz tego jaka byla reszta...

pier...lisz jak nietrzezwy :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

małe OT

jesli kupilem karte i jest dla mnie zawolna to mam prawo ja oddac czy nie?

Tak. Ja teraz tak zrobiłem. Kupiłem 5900XT i jak dla mnie to poracha! Wiec napisałem do nich na gg, że sprzęt nie spełnia moich wymagań. Za 2godziny zadzwonił do mnie Pan, który realizował zamówienie, podał mi RMA i kazał włożyć kartke do środka z opisem ze nie spełnia moich oczekiwań, kopie dokumentów wydania z magazynu i kopie faktury i kazał mi odesłać servisco. Zrobią korekte i odeślą kase na konto w ciągu tygodnia. Wiec o co chodzi? pozatym u nich na stronie pisze, że mozesz zwrócić lub wymienić zamówiony sprzęt w ciągu 10dni (ważna data stempla przesyłki) bez podawania przyczyny. Jeśli chcesz wymienić to chyba oni pkrywają koszty przesyłki ale jeśli chcesz oddać to niestety 40zł za servisco płacisz ty! :( Ale generalnie jestem zadowolony z ich usług. I z niczym nie było problemu!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dla mnie ta firma jest porazka skoro u niej zwykle sie zdarza ze sprzet juz na starcie jest zwalony i to sie powtarza co wysylka..

ciekawe ze z innych zrodel nie ma takich problemow towar leci kurierem czy jest odbierany osobiscie... jak dla mnie maja syf na magazynie i tyle...

jak chcesz to kupuj 1000 kart graficznych z 3 zrodel zeby trafic nie popsute.. towar ma dzialac i tyle!

ja stwierdzilem ze u nich za czasto sie trafialo ze towar jest 'dead on arrival'

kupa i tyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...