Skocz do zawartości
Kaeres

Colin McRae Rally 4

Rekomendowane odpowiedzi

split axis to oddzielne osie dla gazu i hamulca

 

Sewer u mnie na MSFF sa 3 osie, widocznie cos zle ustawiasz przy definiowanu klawiszy, albo masz pecha ;)

 

=KrAnKeD= jak chcesz sie dowiedziec co to jest prawdziwy FF to włącz LFS tam jest jeden z najlepszych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

split axis to oddzielne osie dla gazu i hamulca

 

sewer u mnie na MSFF sa 3 osie, widocznie cos zle ustawiasz przy definiowanu klawiszy, albo masz pecha ;)

Już wiem o co chodzi, gaz i hamulec sie ustawia jednoczesnie, dziwne że ty masz 3 osie :idea: Albo poprostu mamy pecha ( w co wątpie ) :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

testowal ktos moze colina 04 na kierownicy z FF?? jakie wrazenia?

Co prawda jest to pierwsza gra na której miałem okazje pograć z FF ( na MOMO ) to wrażenia są niesamowite 8O Jak się ustawi FF na maksimum to kierke wyrywa z rąk :wink:

o to dobrze, bo ja mam Logitecha Formula Force Racing Wheel to chyba ff jest podobne..:D

 

 

Mam pytanie: Jezdze narazie sobie w kategorii 2WD fiatem punto rally. No i doszedlem do miejsca gdzie moge zdobyc ulepszona skrzynie biegów(GEARBOX) i trzeba na chamowni trzymac autko na pewnych obrotach przez pewien czas. Macie jakis sposob na przejscie tego?? bo juz z 4 razy probowalem i nic..:( gram na kierownicy wiec latwiej mi trzymac autko na obrotach ale i tak nie moge sobie poradzic :cry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wielbicieli samochodówek. Zaczałem grać w Colina 04 i jakoś nie mogę dojść do tego w jaki sposób ustawienia >>Anti-rol bar<< i >>Springs<< mają wpływ na zachowanie samochodu na różnych nawierzchniach. Powstrzymam się od swoich spostrzeżeń, chcąć wysłuchać waszych.

 

:idea:

 

:arrow: Możecie tu zebrać ogólne spostrzerzenia dotyczące wszystkich ustawień w tej grze. 3manko, QauczuQ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"idę" to zrobić, Thx za info,

A co do Springs to nie wiem czy to jest tak jak piszesz, moja opinia jest taka, że ustawienia springs dotyczą stopnia twardości amortyzatorów, jednak w opisie w grze piszą że twarde springsy zwiększą stabilnosć na szorstkich nawierzchniach i pomogą zredukować "body roll"-> nie mogę odszyfrować w tym konteksie tych wyrazów.

Pozatym przecież twarde amortyzatory są na asfalt a miękie na nawierzchnie szutrowe i jak mi się wydawało szorstkie czyt.> z dziurami, sypkie<. Codmasters namieszało albo ja :D ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest zajebisty, przejechałem już Lancerem na normalu i teraz pociskam Subarką >Hard , semi-automatik - a to na Guillemount Force Fedbeack Ferrari Edition. Jest miodzio. Widok oczywiście z za kierownicy, helikopterem to raczej żaden kierowca za samochodem nie leci :lol:

 

Pozatym uszkodzenia na Hard poezja - czuje się kazde drzewo czy rów, zachowanie na różnych nawierzchniach jak dla mnie bardzo dobrze odwzorowane. Można dużo jeszcze pisać ale Colin 04 - RULES AGAIN!!!!

 

 

Jeszcze pytanko : nie mogę dojść do tego w jaki sposób ustawienia >>Anti-rol bar<< i >>Springs<< mają wpływ na zachowanie samochodu na różnych nawierzchniach. Powstrzymam się od swoich spostrzeżeń, chcąć wysłuchać waszych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezeli ustawisz springs(sprężyny) na HARD czyli twardo to np. jak wyskoczysz z 90mph z hopy to jak spadniesz to uszkodzisz zawieszenie ale autko nie bedzie sie chustac. Tak samo jak wjedziesz w dziure to nie bedzie sie trzeslo. Ja na rajdy asfaltowe djae zawieszenie na LOW a sprezyny na hard i jest super. A na szuter to Sprezyny na medium(srodek) a zawieszenie jedna kreske w prawo od LOW. Tak mi sie najlepiej jezdzi, no ale nie wiem jak w samochodach 4WD bo narazie jezdze punto rally.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki, będe musiał sobie potestować ustawienia.

 

Polecam wybierać skrzynie semi-automatic bo wtedy można dość (jeżeli chodzi o kierownicę) sprawnie kontrolować bieg smochodu przy wchodzeniu i na zakręcie. Np wjeżdzasz w zakręt, wcześniej troche wychamowałeś ale dalej jest na 4 biegu i zbiera się mizernie, wtedy redukcja do 3 i czujesz jak Cię wyciąga, a jest to czesto pomocne kiedy lecisz na drzewo albo w przepaść.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ustawienia podobne do grzeska.

Na asfalty przyklejam go na twardym, na szuter daje srednio. A na Grecje daje wysoko i miekko bo tam wyboje jak jasna cholera. Szwecje rownie tak samo wysoko i miekko daje poniewaz chce miec jak najdluzszy kontakt z podlozem (na sniegu to podstawa).

 

Gra mnie rozwala na drobne. Narazie koncze 4WD na Extreame. Pozniej jazda w 2WD, pozniej jak nadal nie bedzie mnie nudzic to klasyki sie rozegra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ustawienia podobne do grzeska.

Na asfalty przyklejam go na twardym, na szuter daje srednio. A na Grecje daje wysoko i miekko bo tam wyboje jak jasna cholera. Szwecje rownie tak samo wysoko i miekko daje poniewaz chce miec jak najdluzszy kontakt z podlozem (na sniegu to podstawa).

 

Gra mnie rozwala na drobne. Narazie koncze 4WD na Extreame. Pozniej jazda w 2WD, pozniej jak nadal nie bedzie mnie nudzic to klasyki sie rozegra.

ja narazie skonczylem mistrzostwa FIATEM PUNTO RALLY 2WD na NORMAL(dlatego ze gdy podpielem kiere musialem sie wczuc, wiec pojechalem abym latwiej sie przyzwyczail) Za chwilke zaczyna mistrzostwa 4WD Subarynka :D potem moze jeszcze klasykiem jakims...(np. Cytrynka :D )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie! Udało mi się zwyciężyć w Extreme 4WD. Jak dla mnie ciężko,szczególnie UK i Szwecja. Trzeba przysiaść teraz do 2WD. Choć byłem sceptyczny to jednak muszę pochwlić Codemasters za kawał dobrej roboty. Nie wiem jak Wam, ale mnie przeszkadza brak większej ilości eliminacji, więcej państw, lub przynajmniej wszystkie "na wzór" zawodów WRC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znów utknałem w zadaniu za ulepszenie :/ Moge zdobyc ceramiczne hamulce tyle ze musze wychamowac w takim malym kwadracie...:( fiatem punto to zadanie zrobilem za 3 razem a subarynka rozpedza sie i nawet z recznym nie idzie wyhamowac..:( zna ktos jakis sposób na to??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znów utknałem w zadaniu za ulepszenie :/ Moge zdobyc ceramiczne hamulce tyle ze musze wychamowac w takim malym kwadracie...:( fiatem punto to zadanie zrobilem za 3 razem a subarynka rozpedza sie i nawet z recznym nie idzie wyhamowac..:( zna ktos jakis sposób na to??

Wczesniej hamować?? Dla mnie te zadanie było chyba najprostsze :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są tam tabliczki z podaną odległością łatwo wyczuć kiedy trzeba hamować. Można także "pulsacyjne" aby nie było poślizgu :P

 

Teraz jeżdzę tryb Extrime i jest on zdecydowanie NAJLEPSZYM w całej grze, walka o każdą sekundę, zmiany w prowadzeniu w rajdze zachodzące z odcinka na odcinek - piękne :) Pozatym nie ma tych głupich zręcznościowych prób, oraz nie ma podanych na HUD zadnych informacji o czasie przejazdu dopiero na macie wiemy jak nam poszło - bardzo mi to odpowiada. Co ciekawe jeżdzę Fordem Focusem WRC i okazjuje się on wysmienitym pojazdem, naprawdę dobrze się nim podróżuje i osiąga niezłe czasy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobra dalem sobie rade..:) ja narazie jezdze na normal subaru impreza wrc. Jezdzi mi sie nim dobrze, choc na trasach szutrowych na zakrecie potrafi mu uciec [gluteus maximus] i to z takim rezultatem ze zachacza swiatlem o drzewo :D. Moze mi ktos powiedziec jaki samochod dostaje sie po przejechaniu mistrzostw na normal??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po normalu dostajesz kilka aut

wszystko jest w menu ladnie opisane :)

 

a ja dzisiaj 2 dachy zaliczylem :twisted: Peugotem

jednak mozliwe

 

w Szwecji i w Hiszpanii (za szybko w luk wszedlem i ladnie mnie prze....)

duzo zalezy od ustawien zawieszenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po normalu dostajesz kilka aut

wszystko jest w menu ladnie opisane :)

 

a ja dzisiaj 2 dachy zaliczylem :twisted: Peugotem

jednak mozliwe

 

w Szwecji i w Hiszpanii (za szybko w luk wszedlem i ladnie mnie prze....)

duzo zalezy od ustawien zawieszenia

ja czesto dachy zaliczalem na finlandii gdy ze 90mph wlecialem w łuk to mnie znioslo do takiego minirowu...no i auto przechylone i bęc daszek :D

dobra ide dokonczyc japonie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...