Sewer Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2004 No widzisz to nie uruchamisz trybu split axis :) Wtedy masz 3 osie - x ,y,z skret , gaz , hamulec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
=KrAnKeD= Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2004 No widzisz to nie uruchamisz trybu split axis :) Wtedy masz 3 osie - x ,y,z skret , gaz , hamulec. Głupie pytanie, bo kierke mam od tygodnia o co chodzi z split axis :?: :wink: Wiesz tak łopatologicznie wytłumacz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaizm_ Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2004 split axis to oddzielne osie dla gazu i hamulca Sewer u mnie na MSFF sa 3 osie, widocznie cos zle ustawiasz przy definiowanu klawiszy, albo masz pecha ;) =KrAnKeD= jak chcesz sie dowiedziec co to jest prawdziwy FF to włącz LFS tam jest jeden z najlepszych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
=KrAnKeD= Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2004 split axis to oddzielne osie dla gazu i hamulca sewer u mnie na MSFF sa 3 osie, widocznie cos zle ustawiasz przy definiowanu klawiszy, albo masz pecha ;) Już wiem o co chodzi, gaz i hamulec sie ustawia jednoczesnie, dziwne że ty masz 3 osie :idea: Albo poprostu mamy pecha ( w co wątpie ) :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaizm_ Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2004 widze ze nie wiesz o co chodzi, bo bez split axis nie da sie grac (ale na tym forum tylko Sewer wie o czym mowie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
=KrAnKeD= Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2004 To moze chodzi o to, że hamulca i gazu nie można naciskać jednoczesnie bo coś nie bedzie działać :?: Bo jak ta teza jest zła to ja juz niewiem W LFS grałem ale na kierece bez FF :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaizm_ Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
=KrAnKeD= Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Wierzę screena nie musiałeś dawać :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sewer Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2004 jaizm_ ale mi chodzi o orginalna PL wersje , nie demo , nie pirata . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
??????? Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2004 heh niechce mi sie czytac calego tematu :D ale jak ktos chcialby pograc ze mna przez internet to zapraszam na gg albo priv :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiu Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2004 testowal ktos moze colina 04 na kierownicy z FF?? jakie wrazenia? Co prawda jest to pierwsza gra na której miałem okazje pograć z FF ( na MOMO ) to wrażenia są niesamowite 8O Jak się ustawi FF na maksimum to kierke wyrywa z rąk :wink: o to dobrze, bo ja mam Logitecha Formula Force Racing Wheel to chyba ff jest podobne..:D Mam pytanie: Jezdze narazie sobie w kategorii 2WD fiatem punto rally. No i doszedlem do miejsca gdzie moge zdobyc ulepszona skrzynie biegów(GEARBOX) i trzeba na chamowni trzymac autko na pewnych obrotach przez pewien czas. Macie jakis sposob na przejscie tego?? bo juz z 4 razy probowalem i nic..:( gram na kierownicy wiec latwiej mi trzymac autko na obrotach ale i tak nie moge sobie poradzic :cry: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QauczuQ Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Witam wielbicieli samochodówek. Zaczałem grać w Colina 04 i jakoś nie mogę dojść do tego w jaki sposób ustawienia >>Anti-rol bar<< i >>Springs<< mają wpływ na zachowanie samochodu na różnych nawierzchniach. Powstrzymam się od swoich spostrzeżeń, chcąć wysłuchać waszych. :idea: :arrow: Możecie tu zebrać ogólne spostrzerzenia dotyczące wszystkich ustawień w tej grze. 3manko, QauczuQ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2004 mogles tu zapytac http://forum.purepc.pl/viewtopic.php?t=60702. twarde anti-roll powoduje, ze woz sie nie buja na boki a twarde springs, ze nie buja sie przod tyl. twarde na twarde nawierzchnie a miekkie na sypkie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QauczuQ Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2004 "idę" to zrobić, Thx za info, A co do Springs to nie wiem czy to jest tak jak piszesz, moja opinia jest taka, że ustawienia springs dotyczą stopnia twardości amortyzatorów, jednak w opisie w grze piszą że twarde springsy zwiększą stabilnosć na szorstkich nawierzchniach i pomogą zredukować "body roll"-> nie mogę odszyfrować w tym konteksie tych wyrazów. Pozatym przecież twarde amortyzatory są na asfalt a miękie na nawierzchnie szutrowe i jak mi się wydawało szorstkie czyt.> z dziurami, sypkie<. Codmasters namieszało albo ja :D ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QauczuQ Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Jest zajebisty, przejechałem już Lancerem na normalu i teraz pociskam Subarką >Hard , semi-automatik - a to na Guillemount Force Fedbeack Ferrari Edition. Jest miodzio. Widok oczywiście z za kierownicy, helikopterem to raczej żaden kierowca za samochodem nie leci :lol: Pozatym uszkodzenia na Hard poezja - czuje się kazde drzewo czy rów, zachowanie na różnych nawierzchniach jak dla mnie bardzo dobrze odwzorowane. Można dużo jeszcze pisać ale Colin 04 - RULES AGAIN!!!! Jeszcze pytanko : nie mogę dojść do tego w jaki sposób ustawienia >>Anti-rol bar<< i >>Springs<< mają wpływ na zachowanie samochodu na różnych nawierzchniach. Powstrzymam się od swoich spostrzeżeń, chcąć wysłuchać waszych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiu Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Jezeli ustawisz springs(sprężyny) na HARD czyli twardo to np. jak wyskoczysz z 90mph z hopy to jak spadniesz to uszkodzisz zawieszenie ale autko nie bedzie sie chustac. Tak samo jak wjedziesz w dziure to nie bedzie sie trzeslo. Ja na rajdy asfaltowe djae zawieszenie na LOW a sprezyny na hard i jest super. A na szuter to Sprezyny na medium(srodek) a zawieszenie jedna kreske w prawo od LOW. Tak mi sie najlepiej jezdzi, no ale nie wiem jak w samochodach 4WD bo narazie jezdze punto rally. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QauczuQ Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2004 dzięki, będe musiał sobie potestować ustawienia. Polecam wybierać skrzynie semi-automatic bo wtedy można dość (jeżeli chodzi o kierownicę) sprawnie kontrolować bieg smochodu przy wchodzeniu i na zakręcie. Np wjeżdzasz w zakręt, wcześniej troche wychamowałeś ale dalej jest na 4 biegu i zbiera się mizernie, wtedy redukcja do 3 i czujesz jak Cię wyciąga, a jest to czesto pomocne kiedy lecisz na drzewo albo w przepaść. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QauczuQ Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Wczoraj pograłęm chwilkę po necie, zajebiście, po południu podłączam kierwonicę i pokaże reszcie świata jak jeżdzą POLACY :lol: :!: :!: :!: yehhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaa :!: :!: :!: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Ja mam ustawienia podobne do grzeska. Na asfalty przyklejam go na twardym, na szuter daje srednio. A na Grecje daje wysoko i miekko bo tam wyboje jak jasna cholera. Szwecje rownie tak samo wysoko i miekko daje poniewaz chce miec jak najdluzszy kontakt z podlozem (na sniegu to podstawa). Gra mnie rozwala na drobne. Narazie koncze 4WD na Extreame. Pozniej jazda w 2WD, pozniej jak nadal nie bedzie mnie nudzic to klasyki sie rozegra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiu Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Ja mam ustawienia podobne do grzeska. Na asfalty przyklejam go na twardym, na szuter daje srednio. A na Grecje daje wysoko i miekko bo tam wyboje jak jasna cholera. Szwecje rownie tak samo wysoko i miekko daje poniewaz chce miec jak najdluzszy kontakt z podlozem (na sniegu to podstawa). Gra mnie rozwala na drobne. Narazie koncze 4WD na Extreame. Pozniej jazda w 2WD, pozniej jak nadal nie bedzie mnie nudzic to klasyki sie rozegra. ja narazie skonczylem mistrzostwa FIATEM PUNTO RALLY 2WD na NORMAL(dlatego ze gdy podpielem kiere musialem sie wczuc, wiec pojechalem abym latwiej sie przyzwyczail) Za chwilke zaczyna mistrzostwa 4WD Subarynka :D potem moze jeszcze klasykiem jakims...(np. Cytrynka :D ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanu Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Wreszcie! Udało mi się zwyciężyć w Extreme 4WD. Jak dla mnie ciężko,szczególnie UK i Szwecja. Trzeba przysiaść teraz do 2WD. Choć byłem sceptyczny to jednak muszę pochwlić Codemasters za kawał dobrej roboty. Nie wiem jak Wam, ale mnie przeszkadza brak większej ilości eliminacji, więcej państw, lub przynajmniej wszystkie "na wzór" zawodów WRC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiu Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2004 znów utknałem w zadaniu za ulepszenie :/ Moge zdobyc ceramiczne hamulce tyle ze musze wychamowac w takim malym kwadracie...:( fiatem punto to zadanie zrobilem za 3 razem a subarynka rozpedza sie i nawet z recznym nie idzie wyhamowac..:( zna ktos jakis sposób na to?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Moze jeszcze biegami sprobuj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
=KrAnKeD= Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2004 znów utknałem w zadaniu za ulepszenie :/ Moge zdobyc ceramiczne hamulce tyle ze musze wychamowac w takim malym kwadracie...:( fiatem punto to zadanie zrobilem za 3 razem a subarynka rozpedza sie i nawet z recznym nie idzie wyhamowac..:( zna ktos jakis sposób na to?? Wczesniej hamować?? Dla mnie te zadanie było chyba najprostsze :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Są tam tabliczki z podaną odległością łatwo wyczuć kiedy trzeba hamować. Można także "pulsacyjne" aby nie było poślizgu :P Teraz jeżdzę tryb Extrime i jest on zdecydowanie NAJLEPSZYM w całej grze, walka o każdą sekundę, zmiany w prowadzeniu w rajdze zachodzące z odcinka na odcinek - piękne :) Pozatym nie ma tych głupich zręcznościowych prób, oraz nie ma podanych na HUD zadnych informacji o czasie przejazdu dopiero na macie wiemy jak nam poszło - bardzo mi to odpowiada. Co ciekawe jeżdzę Fordem Focusem WRC i okazjuje się on wysmienitym pojazdem, naprawdę dobrze się nim podróżuje i osiąga niezłe czasy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiu Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2004 dobra dalem sobie rade..:) ja narazie jezdze na normal subaru impreza wrc. Jezdzi mi sie nim dobrze, choc na trasach szutrowych na zakrecie potrafi mu uciec [gluteus maximus] i to z takim rezultatem ze zachacza swiatlem o drzewo :D. Moze mi ktos powiedziec jaki samochod dostaje sie po przejechaniu mistrzostw na normal?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_gps Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2004 po normalu dostajesz kilka aut wszystko jest w menu ladnie opisane :) a ja dzisiaj 2 dachy zaliczylem :twisted: Peugotem jednak mozliwe w Szwecji i w Hiszpanii (za szybko w luk wszedlem i ladnie mnie prze....) duzo zalezy od ustawien zawieszenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiu Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2004 po normalu dostajesz kilka aut wszystko jest w menu ladnie opisane :) a ja dzisiaj 2 dachy zaliczylem :twisted: Peugotem jednak mozliwe w Szwecji i w Hiszpanii (za szybko w luk wszedlem i ladnie mnie prze....) duzo zalezy od ustawien zawieszenia ja czesto dachy zaliczalem na finlandii gdy ze 90mph wlecialem w łuk to mnie znioslo do takiego minirowu...no i auto przechylone i bęc daszek :D dobra ide dokonczyc japonie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_gps Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2004 no dobra, ale u mnie bylo to spowodowane nadmierna predkoscia i sila odsrodkowa :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QauczuQ Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Kto wie w jaki sposób mogę decydować o tym jaką skrzynię biegów używać w grze przez net. Za nic nie mogę znaleźć tej opcji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...