Jump to content
Sign in to follow this  
sinus

Ciekawy pomysl z Xtremesystems.org ;)

Recommended Posts

Widzialem na ww forum ciekawy projekt, a mianowicie zebrali grupke kilkunastu osob, czy nawet wiecej... skladaja sie po 50 $ i kupuja z jednego zrodlo dla kazdego GF 2 MX 400, a reszte przeznaczaja na nagrode dla osoby ktora wycisnie najwiecej 3d markoow! :)

I dziela sie na 3 kategorie

- extreme (bez ograniczen :twisted: )

- P4 do 3,2 GHz

- AMD XP do 2,5 GHz

Ciekawe czy by to przeszlo na tweaku... ;)

Wydaje mi sie, ze byloby duzo chetnych, ale z kasa juz gorzej... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe wierze ;)

Ale ciezko by bylo dorwac kilkanascie takich samych grafik za 50 -100 pln :?

Ale pokombinuje cos... bo bylaby niezla zabawa... :twisted:

 

No wiec.. pobierzne sprawdzenie i tak:

-Radeon 7000 64 ddr ----145 pln

-GF 2 MX400 64 MB ----150 pln

-GF 4 MX 440 64 MB ----176 pn

-Radeon 9200 SE 64 MB AGPx8 :lol: ---172 pln

-Ati Rage Ultra 128 32 MB ---128 PLN

Chyba, ze sie uda gdzies jakies Rivy :lol:

no czyli jakbysmy bali nowe, to skladka musialaby wynosci minimum 150 pln... W sumie nie jest zle... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

oni mają Xabre ECSa 200 ,tanie jak barszcz :D Xtreme System Ocing Competention (piersze między narowodwe...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to przepraszam, widocznie na pocztku mieli miec GF2, ale ten Xabre i tak nie bedzie tanszy niz 150 pln napewno... :?

 

UPDATE: znalazlem tego ECS'a... 44$ wiec kupa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znalesc kilka takich samych RIVEK TNT na gieldzie kupic.. i rywalizacja zaczeta a zeby sie zrzucac po 100-150zł to wole to zainwestowac w kompa niz przejebac na rywalizacje..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znalesc kilka takich samych RIVEK TNT na gieldzie kupic.. i rywalizacja zaczeta a zeby sie zrzucac po 100-150zł to wole to zainwestowac w kompa niz przejebac na rywalizacje..

ale przy rivie tnt to na jakim becnharku ty kcesz sie ścigać :o ,pozatym pomyśl też o skalowaniu sie tej karty! z procem! ,w ogóle 0 zabawy! i różnic będzie wyniki mogą być zaskakujące dla tych z mocniejszym sprzetem jak będą mieli niewiele wiecej niz ci z jakims celkiem !. Pomyśl! .Co do skalowania to dobre karty do tego to Kyro II ! takie coś moglibyśmy łyknąć bo w sumie to drogie nie jest!

Share this post


Link to post
Share on other sites

no tez fakt, nie pomyslalem o tym Kyro, ale tego jakos nigdzie nie ma... :?

Jelen, moze masz dostep do jakiejs wiekszej ilosci? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A nie lepiej np GeForca 256 DDR? Szybsze to od 2MX400 a kosztuje ok 100zl... ale to tylko przez allegro czyli rozne zrodla. Moze jak na Polskie warunki mozna by zrobic takie zalozenie ze zrodlo dowolne ale model i firma identyczna?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No oczywiscie, ze mozna, ale wiesz ile to potrwa... :?

A poza tym to chyba by sie wogule nie udalo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja bym sie na cos takiego nie pisal. wez pod uwage ile taki amerykaniec pracuje na te 50$. jakby byly takie same proporcje skladka/zarobki to czemu nie, ale na tym etapie rozwoju ja dziekuje. znalazlbym 1000 innych zastosowan dla 150pln

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doskonale zdaje sobie z tego sprawe... niestety...

Chcialem poprostu sprawdzic jaka bedzie reakcja forum... moze akurat by sie udalo... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jakbysmy sie bawili rivkami TNT to moze bym sie skusil :)

 

pomysl jest fajny, ale przy obecnej sytuwacji finansowej spoleczenstwa jest niewykonalny lub ogranicza rzesze ludzi do tych najbogatszych.

 

sam bym sie w cos takiego pobawil i to na dobrych kartach, ale majac wybor bloczek wodny, ram, zasilacz VS zabawa to dla mnie jest jasna odpowiedz, bo na swoja kase ciezko pracuje, rodzice nie daja mi grosza na kompa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jakbysmy sie bawili rivkami TNT to moze bym sie skusil :)

Ale wlasnie tym sie nie bedzie dalo bawic :/ a dwa nie znajdziesz seryjnych kart!. Trzeba uzbierać z 20 osób looknac do actiona i zamówić! .hmmm może jakiś sklep intrenetowy (załatwiający sprzęt do testów redakcjom) pokminił coś nad tym! ,oni mają dobre wtyki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do skalowania to dobre karty do tego to Kyro II ! takie coś moglibyśmy łyknąć bo w sumie to drogie nie jest!

Takich kart jak kyro sie nie sprzedaje :evil: :evil: :evil:

Je sie oprawia w ramki i wiesza na sciane :wink:

POSIADACZE WIEDZA O CZYM MOWIE 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

moze ten temat nie jest tak do konca spalony mozna by sie skontaktowac z jakims sklepem albo duzym komisem i negocjowac zakup 20-30 kart graficznych(riva tnt wydaje sie sensowna) i wtedy moznaby zejsc do 40 zł za sztuke (moze) a to juz nie taki duzy wydatek

Share this post


Link to post
Share on other sites

rozumiem ze bedzie mozna przelutowac pamieci z innej karty ??

i trzeba by bylo zrobic kilka kategorii prockow

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ostatnio chcialem odpalic 3d marka 99max na swoim FX'ie, ale stwierdzil on, ze nie mam DX6.1 i powiedzial papa.

 

RaF => az w taki hardcore chyba sie nie bedziemy bawili. prawda?? :>

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie widze sensu scigania se na karcie typu riva... nie będzie zabawy. Przy kompach które mamy bedzie kupa bo skalowanie już ~ 2.5Ghz AMD , 3Ghz P4 będzie bardzo cienkie... prawie niezauwazalne. Juz lepiej jakieś Radki 9200SE budget! Xabre czy Kyro... ew MX4000 (o moze to? !!! tanie jakieś kastraty kupić?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przedewszystkim to musza byc karty ktore kazdemu pojda (agp 4x; 1.5v), nie wiem czy GF256 taki jest ale bylaby to bardzo dobra do tego karta.

 

Praktycznie kazdy GF256 DDR byl taki sam, kazdy byl na referencyjnej plytce z bardzo niewielkimi zmianami, mozna na nim sporo ciekawych Vmodow zrobic, modyfikacji, tani, dostepny na allegro (kazdy zaopatrzal by sie w swoj egzemplaz) i mozna ciekawe wyniki robic (jako tako sie skaluje- kto najwiecej z grafy wycisnie wygrywa) - procek w klimatach 2ghz; amd wystarczy az nadto wiec nie ma ze "a berkut ma 4ghz P4..!", tak, mam 10ptk wiecej...

Share this post


Link to post
Share on other sites

wlasnie berkut dobrze gada, karty z agp x2 odpadaja bo nie wlozy sie ich na nowe plyty

 

a co do GF256 to popieram, tylko zeby mialy otwory na "lepsze" chlodzenie

 

i co ze zmiana pamieci ??

moze byc bardzo ciekawie przelutowac z jakiegos ramu 400Mhz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok co do pamieci ty wycofuje bo widze ze ddry sa kwadratowe i ciezko bedzie takie szybsze dostac

Share this post


Link to post
Share on other sites

kyro 2 - herculesy 3d prophet 4500 :D 64 sd ram sa na ebay.de po 12-25 euro (najczesciej okolo 20 euro) :D

uzywane oczywicie :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gent a ma agp 4x ??

a ze sa na ebay to nie znaczy ze uda sie sciagnac powiedzmy 10 tych samych kart

a na allegro kyro2 jak na recepte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gf 256 (mozna zrobic 2 klasy- ddr i sdr) jest BARDZO dobra do tego karta, sporo mozliwych modow, ciezko sie ja kreci stosunkowo (mocne grzanie sie) i najbardziej liczy sie to jak bardzo podkrecimy grafe a nie kompa przedewszystkim

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to ladnie! :)

Karte mamy wybrana! Teraz trzeba ustalic sposob hmm zaopatrzenia sie w te karty. W zwiazku z tym prosze wszystkich chetnych, zeby w miare mozliwosci zorientowali sie, czy nie daloby sie zalatwic jakies wiekszej partii tych kart, moze w jakims komisie duzym, albo serwisie, nie wiem... cokolwiek...

Acha! i wnosze propozycje o dolaczenie zwyciezcow konkursu do tweak.pl 3dmark team! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.