Skocz do zawartości
Pitbull82

Unreal Tournament 2004

Rekomendowane odpowiedzi

do opcji to zostaw wszystko zaznaczone i tylko "doznacz" trilinear filtering..ladniejsza grafa..

Czyli wszystko mam zostawic wlaczone (on) a Trilinear Filtering wylaczyc (off) ?

Nie wiem dlaczego, ale zawsze mi sie wydawalo, ze Trilinear Filtering polepsza obraz... ale zaraz sam sie upewnie :)

:lol: ehhhhh..."DOZNACZ" = ZAZNACZ :lol: ...po prostu na poczatku Trilinear nie jest zaznaczone, a wiec DOZNACZ=ZAZNACZ to tez:)))...kapujesz :?: :wink: :D po prostu wszystko ma byc wlaczone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezeli chcecie zeby sie wam UT szybciej ladowal i 512 wystarczalo bez przycinek ,to proponuje wylaczyc w zakladce Game w opcjach "preload all player skins". Ta opcja do kazdej rozgrywki laduje wszystkie mozliwe postacie znajdujace sie w grze. Ma to niby zapobiec przycinkom grajac Online. Opcja jest znaznaczana automatycznie na komputerach z conajmniej 512MB. U mnie po wylaczeniu tej opcji levele laduja sie srednio 10s.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no dobra JEST PROBLEM (a moze go nie ma???) :) tak jak pisalem gra chodzi SUPER...tylko jest jedno "ale" (tez o tym pisalem):

 

DLACZEGO co jakis czas (powiedzmy co 2 minuty) gra przytnie sie (zatrzyma) na powiedzmy 4-5s.???? z dysku niby nic sie nie doczytuje(dioda nie miga)...nie przeszkadza to zbytnio w grze (nie zabkuje tylko "staje " na moment cala akcja) , ale wkurza mnie to niemilosiernie...co jest winne??? 512MB ramu???czy moze swap ustwiony tak ze windows sam moze go sobie regulowac(nie na stale)??? HILFE :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DLACZEGO co jakis czas (powiedzmy co 2 minuty) gra przytnie sie (zatrzyma) na powiedzmy 4-5s.???? z dysku niby nic sie nie doczytuje(dioda nie miga)...nie przeszkadza to zbytnio w grze (nie zabkuje tylko "staje " na moment cala akcja) , ale wkurza mnie to niemilosiernie...co jest winne??? 512MB ramu???czy moze swap ustwiony tak ze windows sam moze go sobie regulowac(nie na stale)??? HILFE :)

yep, mam to samo. nawet okreslilem kiedy to sie dzieje, czasami kiedy jakis bot wyskauje mi z boku, to giera przycina, zero reakcji na mysz. watpie zeby to byla kwestia doladowania skorek i modeli, bo przycina PO tym jak ktos mi wskoczy na ekran.... dziwne.... chyba rzeczywiscie 512mb ramu to kapke malo :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

DLACZEGO co jakis czas (powiedzmy co 2 minuty) gra przytnie sie (zatrzyma) na powiedzmy 4-5s.???? z dysku niby nic sie nie doczytuje(dioda nie miga)...nie przeszkadza to zbytnio w grze (nie zabkuje tylko "staje " na moment cala akcja) , ale wkurza mnie to niemilosiernie...co jest winne??? 512MB ramu???czy moze swap ustwiony tak ze windows sam moze go sobie regulowac(nie na stale)??? HILFE :)

yep, mam to samo. nawet okreslilem kiedy to sie dzieje, czasami kiedy jakis bot wyskauje mi z boku, to giera przycina, zero reakcji na mysz. watpie zeby to byla kwestia doladowania skorek i modeli, bo przycina PO tym jak ktos mi wskoczy na ekran.... dziwne.... chyba rzeczywiscie 512mb ramu to kapke malo :wink:

miałem to samo - 512mb ramu i takie przycinki, ale przeczytalem post Karas'a, wyłączyłem "preload all player skins" i gra śmiga bezbłędnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AA z tym lagowaniem to tez mialem. Winne jest temu ustawienie dzwieku "3D Audio" , na H/W 3d nie mam tego problemu. Czytalem na forach ,ze jest to wina gry ,bo bardzo duzo osob ma te same objawy. Pewnie zostanie to naprawione w pierwszym patchu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nareszcie mam pełną. Mam jednak mały problemik: po włączeniu na początku ustawiłem detale, na których grałem bez problemu w demko. Gra chodzi całkiem ładnie, sporo FPS-ów jest, ale jakoś dziwnie wolno reaguje na ruchy myszką. Czasem pojawiają się całkiem spore opóźnienia. Nie jest o związane z detalami bo przy wszystkim na LOW też tak się dzieje. Miał ktoś ten problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W demko grałem, pełną sobie z sieci lokalnej zassałem 6 cd i 5,5 gb instalacja na dysku, gra jest odjechana w kosmos, tylko mapy sie długo ładują (jak na sprzęt na którym gram) jestem gdzieś w 2/3 gry i jest spoko. w grze na 1280x1024 na full detalach i AAx2 i tym drugim tesz x2 zero lagu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ut 2004 jest suuuuuper grafika piekna, plansze dopracowane w kazdym szczegole,swietne misje do wykonywania,po prosty suuuuuuuper  :D

Ciekawa to gierka, ale nie ma się co podniecać, większość trybów, map i grafiki widzieliśmy w ut 2003...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gra wymiata :] chodzi nawet na moim kompie całkiem całkiem :D

super opcja z tymi pojazdami , tylko troszke zwalone kierowanie nimi :] nareszcze boty na goodlike daja sobie rade :] grafa spox , niektore bornie troszke kiepsko przeroboniy wyglad maja i te nowe sa lipne, pozatym denerwuja mnie celowniki, ze kazda bron ma iny, np w shock rifle jest takie male cus co ma byc celownikiem.

Jak narazie najlepszy Unreal !!!!! Zaden Quake 3 czy ine cus nie dorowan mu !!!!!!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...