Shake Opublikowano 3 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2004 Info dla tych co nie zamawiali jeszcze sobie gierki by cdprojekt. W warszawskim empiku (więc zapewne i w pozostałych też się pokaże) jest multum UT2004 w cenie 139.90zł. Niestety nie sprawdzałem czy to wersja dvd czy cdrom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BigSpider Opublikowano 3 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2004 Mam pytanie. Jak wylaczyc przy assault rifle i mini hand shake? no wiecie to ze jak strzelacie to sie obvraz trzesie :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 6 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2004 nie wiem czy to wazne, ale bylem dzisiaj w empiku w olsztynie i na poleczce stalo sobie 10 sztuk UT2004 a podobno mialo tej gry nie byc w PL. cena wynosila 139pln. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bananowy Opublikowano 6 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2004 nie wiem czy to wazne, ale bylem dzisiaj w empiku w olsztynie i na poleczce stalo sobie 10 sztuk UT2004 a podobno mialo tej gry nie byc w PL. cena wynosila 139pln. łeee a w poznaniu w empiku jeszcze nie ma... ciekawe kiedy/czy się pojawią... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 6 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2004 jak macie chec to moge dac fotke poleczki ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 6 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2004 Jak ktoś chce to moge sprzedać UT2004 orginały po 120zł. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ClareS Opublikowano 7 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2004 Jak ktoś chce to moge sprzedać UT2004 orginały po 120zł. :) Informuje, że Twój post został przeniesiony do działu Giełda 8) A tak na serio to mi orginał nie potrzebny :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elpawlakos Opublikowano 7 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2004 je generalnie wole strategie,ale musze przyznac ze UT mnie wciagnal, mimo ze nadal mam demo.w poznaniu w empiku nie widzialem :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mizc Opublikowano 7 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2004 Czy voice chat jest mozliwy tylko na serwerach typu 'dedicated' ?? Dziala on w ogole komus? W Setting/Audio mam voice chat wlaczony, jak hostuje gre w Server Rules/Chat tez, a mimo to jak gram z kumplem przez net to siebie nie slyszymy. Wybieram dowolny kanal (np. publiczny) i po wcisnieciu F widac, ze gra reaguje na glos z mikrofonu, "pasek natezenia" zmienia sie, ale wciaz nikt nic nie slyszy:/ Jak to wlaczyc ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziobak Opublikowano 9 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2004 Dobra wiadomość dla wszystkich chcących grać po necie: Powstały alternatywne "prywatne" serwery UT2004. Tak jak kiedyś w przypadku Call of Duty da się grać bez CD-Keya. Wszystkie informacje na stronie: http://www.epcgaming.com/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saint Opublikowano 10 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2004 Mnie się zacina (nie przycina bo wymagania zmniejszylem a grafe mam 9500Pro) ta gra ale tylko w trybie single player. W grze po sieci albo po necie wszystko jest ok. Te zacinanie jest wkurzające bo zacina sie jakby myszka i grając ide i w pewnym momencie nie moge skręcić ani zmienic kierunku patrzenia a inni do mnie strzelają. Chce przesuwam myszkę a tu za moment dopiero jestem już odwróconyw drugą strone i przez to wszystko gubie sie w grze bo sam nie wiem w kórą stronę mam biec(np. jak uciekam z flagą :) ) Już zrobilem to co pisaliście wyżej i dalo to rade ale tylko na początku a potem znowu wszystko sie zaczęło. A najgorzsze jest to, że na początku tego nie było, tylko zaczęło się to dopiero po kilku planszach...jeszcze w kwalifikacjach do turnieju...w pierwszej kwalifikaji w drużynach. Pomóżcie...kumpel mi mówił, że directx który jest z tą grą jest optymalizowany pod ut. Czy o może być prawda? Ja tego nei instalowałem bo już mam najnowszą wersję dx9b Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziobak Opublikowano 11 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2004 Ja osobiście używam DX9.0. W UT2004 wszystko działa bardzo ładnie. Przycinanie ruchów myszki mam tylko kiedy włączone jest Preload Player Skins. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jodlasty Opublikowano 11 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2004 Dobra wiadomość dla wszystkich chcących grać po necie: Powstały alternatywne "prywatne" serwery UT2004. Tak jak kiedyś w przypadku Call of Duty da się grać bez CD-Keya. Wszystkie informacje na stronie: http://www.epcgaming.com/ Wszyscy mogą grac po necie wystarczy podmienić dwa pliki DLL i już wszystko smiga :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saint Opublikowano 11 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2004 Wszyscy mogą grac po necie wystarczy podmienić dwa pliki DLL i już wszystko smiga To podaj linka do tych kodów jeśli działają, bo ja sciągnąłem z suprnovej i nie działają... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jodlasty Opublikowano 11 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2004 Wszyscy mogą grac po necie wystarczy podmienić dwa pliki DLL i już wszystko smiga To podaj linka do tych kodów jeśli działają, bo ja sciągnąłem z suprnovej i nie działają... To nie są kody tylko "poprawione" pliki : -Engine.dll -IpDrv.dll Dawaj maila na PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonzi Opublikowano 12 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2004 Witam, może jakieś rozgrywki? Możnaby się umówić na jakimś PL serwerze, ewentualnie sam mógłbym założyć (ale wtedy nie gwarantuję niskich pingów:) ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stemek Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2004 widziałem gierke na kompie u kolegi (gra na max ustawieniach), sam mam demko z sieci i niewiem czym tak się podniecają co niektórzy - gra jak gra:). podobna do UT2003 grafa - średnia (bezporównania np. do FarCrya czy Prince of Persia) , bardzo szybka rozgrywka. Na plus jedynie rozgrywka sieciowa. Ale to tylko moje zdanie:) A o gustach się nie rozmawia gusta się ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonzi Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Racja, grafą nie grzeszy jak na dzisiejsze czasy, ale multiplayer jest bardzo grywalny i chyba o to chodziło... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaka Opublikowano 25 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2004 gra jest rewelacyjna i jest to ostatnio jedyna gra w jaka gram na pc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gru Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Jakie komendy trzreba wpisać w KONSOLI Unreal Tournament 2004 Demo aby przeprowadzić test na FPS'y Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_k Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Kwietnia 2004 stat fps 8) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2004 stat fps 1 :) Juz nie długo nowy patch a o to lista zmian: Onslaught related: - Teams will now swap sides after each Onslaught round by default. This is configurable in the game settings menu. - Fixed flying Leviathan exploit where Leviathan can be based on another vehicle. - Fixed Leviathan pushing exploits by limiting the Leviathans max speed. - Fixed Tank pushing exploits by limiting max speed unless falling. - Node location names show up correctly in network games. - Fixed terrains with a negative scale not showing PowerNodes. - RadarMap can no longer be moved off-screen using the HUD configuration menu. - Fixed possibility of ion cannon volume in ONS-Severance killing someone entering it without giving them warnings first - Fixed bots getting stuck next to a vehicle because they didn't think they were close enough to enter Invasion related: - Fixed Invasion ammo not replenishing at end of wave - Fixed Invasion's ScoreKill() not notifying GameRules when monster kills a player General Game play: - fixed which anim is played during sniper zoom (removes log warnings) - fixed redeemer reticle being affected by HUD opacity setting - fixed skaarj playing taunt anims - make sure no wrap around on multikill numbers - call takefallingdamage() on wall dodge to prevent it being used as an exploit for long falls - fixed miscellaneous game code log spam. - UTClassic Rocket fix for delay before can fire again after loading up 6 rockets Single Player: - added profile fix to unlock chars (where due) for "old" profiles Map and Kick Voting: - Fixed incorrect map voting gameconfig at startup - Reenabled map, kick voting. - Removed Voting filter combos on server filters page. - Added "None" selection in the map voting web admin config. - Edit only 1 line at a time in map voting web admin config. - Cleaned up/ fixed map voting menus - DefaultMapListLoader loads prefixes from GameConfig settings by default. - Added UseMapList property to PlayInfo - Disabled the MapListLoaderType PlayInfo property (disables MapListConfigPage - makes it simpler to configure) - Fixed wrong map types showing for default selected game type in voting menu. Only happens if GameConfg.GameClass is not set with the same case. - Implemented exec ShowVoteMenu - Map voting defaults to ONLY server startup gametype and maps if not configured. (Auto-detect configuration) - Added extra check for invalid gametype/maps votes. - Sort maps in MC ListBox on map voting page by name by default - Changed to descending sort order in vote count MC ListBox Menus - Fixed weapon custom crosshair menu problems, whiched caused you to sometimes lose crosshairs entirely. - Fixed correctly displaying VOIP key bindings in control config menu. - allow mouse sensitivity settings as low as 0.25 in menus - made blue player text brighter in server browser player list box Demo Recording - Demo->AVI menu uses proper resolution settings - Fixed auto demo recording - fixed DIVx demo movies being recorded at too high a frame rate Networking Related - Fixed bug in UT2K4NetworkStatusMsg causing incorrect status message to be displayed - Don't display join/leave messages for standard voice channels - Listen servers pinged last? - Security updates - Server browser news page now supports clickable hyperlinks. - If master server doesn't respond, still pings official servers - Fixed projectiles don't have dynamic light on clients connected to dedicated servers - give client correct kick message when kicked for idling - improved and enabled speedhack detection - send message to client warning about speed hack detection - servers won't send more than 8 packets out to client before getting a response (DOS attack blunting) - fixed netmode conditions for preloading player skins - improved character skin precaching speed (less unnecessary skin precaching) Server Admin Related - Optimized webadmin initialization, noticable improvement in the time between map changes (if webadmin enabled) - Fixed interface-related bug in gametype drop down - In the Defaults - Map page, fixed bug with adding/removing multiple maps at the same time - Webadmin no longer overwrites custom URL parmeters that have been manually added to maplist entries - Fixed webadmin bots page layout & accessed nones - Fixed bugs in SortedStringArray sorting (affects bots / admins / groups pages in webadmin) - New map & mutator packages no longer require server restart to appear in webadmin mutator/map lists. - fixed webadmin and menu idle kick time range - added MaxTimeMargin, MinTimeMargin, TimeMarginSlack configurable properties for tweaking speedhack detection to [Engin.LevelInfo] section of UT2004.ini - admins don't get kicked for idling - To prevent DDOS attacks by UT2004 servers against subnets, added LimitConnPerIPRangePerMinute property to [ipDrv.TcpNetDriver]. - pkg_official packages can be downloaded, and guid must be matched for them - Added bKickLiveIdlers to [Engine.LevelInfo]. If set true, players with pawns can also be kicked for idling. Mod Author Related - Impersonator support integrated (see http://www.oc3ent.com/home.htm for details). provides support lip synching to spoken phrases, with UnrealEd integration. Tools and examples to come soon! - Reorganized placement of webadmin functions to be more linear, easier to follow - Added more comments to webadmin code - Fixed crash in BatchExport commandlet when attempting to export .uc for packages which contain purely native classes - Properties marked as 'noexport' will no longer be ignored when batchexporting .uc's - Added Vehicle.Bulldog to CacheManager default packages (cacheexempt), and marked Bulldog cache exempt so that it isn't exported to .ucl file - Fixed bug in classname matching which caused two classes that began with the same name (such as ClassBase & ClassBaseDerived) to be interpreted as the same class - Automatically export to .ucl file when package is compiled. - Automatically export to .ucl file when map is saved. - Custom webadmin skins no longer required to provide every .inc file that webadmin uses - Webadmin now searches main /ServerAdmin directory for .inc & .htm files that cannot be found in skin path - GUIController now correctly cleans up custom styles that use the same keyname as default styles - if .upl files exist in mod directory, ignores the .upl files in the system directory. - INT files no longer have to be in UT2004System. - UCC no longer gives an error when using -mod= switch with 'dumpint' and 'exportcache'. - Can specify a Paths= for music (.ogg) and karma data (.ka) files, so they can be included in the mod's directory structure. - Config variables properly save to UT2004ModNameSystemWhatever.ini instead of UT2004SystemWhatever.ini. - No longer get "ERROR: Could not open whatever.u for reading!" in UT2004.log for mod packages. - Gracefully handle lack of tooltips in mod menus. - fixed USoundExporterWAV to not try to export procedural sounds and sound groups - Added AddToPackageMap() native function to Actor. This function adds PackageName to the packagemap (as if it was in GameEngine's ServerPackages list), or, if omitted, adds the package of the actor it was called on. This function is only valid during initialization (between GameInfo::InitGame() and GameInfo::SetInitialState()) If called outside of that window, or anytime on a client, the function returns without doing anything. - Fixed bAddToServerPackages mutator flag - Mutator config menus: -Fixed handling of arrays -Support for advanced and multiplayer only options - Fixed config class properties not being saved to .ini properly - fixed BroadcastHandler AcceptBroadcastText() parameter - Added IconFlashMaterial to Ammunition, to allow mod ammunition classes to work right on HUD. Editor: - Fixed bug with disappearing actors after lighting rebuild Engine/General - fixed memory leak in caching system - fixed crash in GUIToolTip:raw() - fixed bug in cache loading for crosshairs (custom crosshairs now appear correctly in menus) - removed temporary sanity checks in projector code and pathfinding code (small performance improvement) - gracefully handle negative delta time - properly set GCurrentTime in UTV - fixed resource induced memory leak in PixoResource - more debugging to track down infrequent FALVoiceModule:ecode crash - bForceSkelUpdate no longer true by default for pawns (still true by default for vehicles). Performance improvement (especially for servers), but mod authors relying on this feature may need to change the value for their pawns. - fixed memory leak in swiming physics code - many spelling/grammar error fixes - friendly error messages for file loading problems caused by overheating or corrupt installs - don't crash if non-Emitter has DT_Particle - removed some VOIP log spam - fixed installing korean version on Windows 98 Linux - fixed CacheRecords.ucl handling on Linux - Various client and server crash fixes Mac - fixed Mac clients reporting incorrect MD5s for packages and tripping security checks. - Make MacOS version prevent user from ejecting the game DVD while game is running. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLANTMEN Opublikowano 18 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2004 Ciekawe ile będzie ważyć ten patch :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaka Opublikowano 18 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2004 juz jest i wazy ok 12mb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_k Opublikowano 18 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2004 link do patha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLANTMEN Opublikowano 19 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2004 Mam kilka pytań. Otóż: 1. Jak zpauzować grę. Stawiam serwa, zaznaczam w opcjach, że admin może pauzować grę i nic :( Nie mogę. Bardzo mi na tym zależy, bo są momenty kiedy muszę coś zrobić, a po naciśnięciu escape gra dalej się toczy i tracę punkty :( 2. Na UT 2k3 w trybie Bombing Run, po naciśnięciu jakiegoś klawisza, pojawiała się aka niebieska kulka i pokazywała drogę do celu. Jak ją się wywołuje na UT2k4 ? Konfigu klawiatury nie zmieniałem, więc możecie podać ustawienie default :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 19 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2004 W nowym patchu dodali obsługę DX9. Sprawdzaliście to? Zmienialiście UT2004.ini??? Zauważyliście różnice w grafie bo ja żadnej?!!! :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mizc Opublikowano 19 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2004 Mam kilka pytań. Otóż: 1. Jak zpauzować grę. Stawiam serwa, zaznaczam w opcjach, że admin może pauzować grę i nic :( Nie mogę. Bardzo mi na tym zależy, bo są momenty kiedy muszę coś zrobić, a po naciśnięciu escape gra dalej się toczy i tracę punkty :( 2. Na UT 2k3 w trybie Bombing Run, po naciśnięciu jakiegoś klawisza, pojawiała się aka niebieska kulka i pokazywała drogę do celu. Jak ją się wywołuje na UT2k4 ? Konfigu klawiatury nie zmieniałem, więc możecie podać ustawienie default :) 1. Najlepiej nie graj kiedys musisz cos robic, rob przerwy miedzy meczami, a nie w grze, to nie bedziesz denerwowal innych graczy :wink: 2. chyba M i N - jedno do swojej bazy, drugie do przeciwnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLANTMEN Opublikowano 19 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2004 Ja nie gram po sieci, bo u nas tylko w CS'a grają. Gram z botami, więc one chyba nic przeciwko nie będą miały :wink: M i N się zgadza ... brakuje mi jeszcze tylko tej pauzy :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonzi Opublikowano 19 Maja 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2004 Z tego co pamiętam, to jak się gra z botami to się pauzuje po naciśnięciu ESC. Coś popsułeś :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...