Link_mc Opublikowano 14 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2004 Jak włonczyć tą opcje trueform w 3dmarku w ucie? bo ja tylko ją załączyłem w sterach karty:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MK Opublikowano 14 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2004 Powiedcie mi jak niektórzy robią salta , odbijaja sie od ścian jake sa kobinacje klawiszy??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ClareS Opublikowano 14 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2004 Powiedcie mi jak niektórzy robią salta , odbijaja sie od ścian jake sa kobinacje klawiszy??? Przyłanczam się do pytania. Ja wiem tylko że: 2x w przód - szybki skok w przód 2x w lewo - szybki skok w lewo 2x w prawo - szybki skok w prawo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mizc Opublikowano 14 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2004 Dobra, lamerskie pytanko:) Na mapce DM-Rankin sa takie jakby strome podejscia (cos w rodzaju blachy postawionej prawie pionowo). Zauwazylem, ze boty bez problemu wbiegaja po niej pod gore. Niestety ja nie moge :oops: Wbiegam na ta "deske" z rozpedu, jak w odpowiednim momencie (u podstawy deski) zapodam jump, to koles dosc wysoko sie na nia wbija, potem daje drugi jump i juz jestem prawie na wyzszym poziomie, ale zawsze brakuje pare centymetrow :) Zna ktos 100% sposob na wchodzenie po tych plytach :?: UPDATE: Po niektorych blachach da sie wbijac przez: dodge forward, jump czyli przod, przod, jump ale co z reszta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitbull82 Opublikowano 14 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2004 Zauważyliście że rozwalone pojazdy znikają :?: Trochę lipa z tym :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssound Opublikowano 14 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2004 Pograłem troche i musze powiedzieć, że troche naprawili to ut 2003 i wyszło parawie coś innego, może to być fajna gra. snajpa wróciła, te pojazdy nawet spoko. Zauważyłem ze mało daje obniżenie poszczególnych detali, w sumie pogarsz sie grafa a fps tyle samo, jedynie co daje przyspieszenie to wylaczenie tych dodatków jak np declas, detail textures, coronas. Foliage trzeba zozstawić bo brzydko jest :) Podoba mi się muzyczka z menu (przerobiona z UT) i ta na DM jest ciekawa. Poprawiła sie troche grywalność, mniejsza siła link guna, wieksza miniguna, jest ok Czekam na ful, sciagne sobie a potem może kupię 8) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dozeer Opublikowano 14 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2004 Pentium III or AMD Athlon 733MHz processor (Pentium® or AMD 1.0GHz or greater recommended) 128MB RAM (256MB RAM or greater recommended) 3GB HDD space REQUIRED 8X CD-ROM or DVD Windows® compatible sound card DirectX® version 6 compliant video card (32-128MB VRAM recommended) DirectX® version 9 (included on game disc) Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP) play supported. Internet play requires a 33.6 kbps or faster modem (broadband recommended http://www.planetunreal.com/ut2004/screenshots/ Grafa w stosunku do UT2003 prawie w ogóle niezmieniona - pozatym U2004 niema BYĆ następcą UT2003 a jedynie jej ulepszeniem poprzez dodanie pozjazdów paru broni i jakis nowych trybów rozgrywki - taki sobie poprostu dodatek o nazwie UT2004 działający jako osobna gra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
860lacov Opublikowano 14 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2004 Ja trochę pograłem i muszę powiedzieć że mi się podoba, tylko w demie leveli mało :( W każdym razie czekam na full. p.s. Gra na max detalach(dostępnych w demie) chodzi u mnie lepiej niż UT2003. Ciekawe czy coś się zmieni w pełnej wersji ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 14 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2004 dm-rankin 35.466419 / 71.551140 / 149.064041 fps Score = 71.918930 as-convoy 16.306530 / 44.095253 / 76.260170 fps Score = 44.085785 ons-torlan 6.497823 / 64.194206 / 123.995071 fps Score = 64.524185 br-colossus 25.904266 / 102.908493 / 208.549988 fps Score = 102.807426 ctf-bridgeoffate 29.702040 / 102.664795 / 218.900436 fps Score = 103.215469 Wszystko na max 1024x864 prócz AA i AF. Później dorzucę 4AA i 8AF + truform :) Spodziewałem się lepszego wyniku:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Van Zan Opublikowano 14 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2004 ja dobiero sciagam mam 10% :(. ale za 1 godz. sie wypowiem zobaczymy jak chodzic bedzie na 9200se Update: jescze 15min Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbass Opublikowano 14 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2004 Ja mam 75% ale jakos narazie nie chcec mi sie sciagac (czyt. sciagam teraz muzyke) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CHECK-IT Opublikowano 14 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2004 Zainstalowalem Omegi 4,2 i powrocilem do 41 bo ut2k4 sie wysypywal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 14 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2004 Nierealny >> bo te testy sa ograniczone przez CPU. Ja wylaczylem AA i Aniso ,a raptem dostalem kilka FPS wiecej np w Torlan jedynie 2-3 8O Tutaj http://www.xbitlabs.com/articles/video/dis...lay/ut2004.html jest test i przy Athlonie64 XP3400+ jest juz roznica 30FPS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Link_mc Opublikowano 15 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2004 ejjj a gdzie tą opcje true form w benchmarku włonczyliście?:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER BY AMD Opublikowano 15 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2004 kurcze mogłem wczoraj zazucić testa jak biłem rekord Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wunat Opublikowano 15 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2004 ja dobiero sciagam mam 10% :(. ale za 1 godz. sie wypowiem zobaczymy jak chodzic bedzie na 9200se Update: jescze 15min bedzie chodzilo O.K :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 15 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2004 ejjj a gdzie tą opcje true form w benchmarku włonczyliście?:D Opcję tą można włączyć w F:GryUnreal Tournament 2004SystemUT2004 jest tam taki plik konfiguracyjny UT2004. Opcje UseNPatchestrzeba ustawić na True. Tak powinien on wyglądać. [D3DDrv.D3DRenderDevice] DetailTextures=True HighDetailActors=True SuperHighDetailActors=True UsePrecaching=True UseTrilinear=True AdapterNumber=-1 ReduceMouseLag=True UseTripleBuffering=False UseHardwareTL=True UseHardwareVS=True UseCubemaps=True DesiredRefreshRate=100 UseCompressedLightmaps=True UseStencil=True Use16bit=False Use16bitTextures=False MaxPixelShaderVersion=255 UseVSync=False LevelOfAnisotropy=1 DetailTexMipBias=0.000000 DefaultTexMipBias=-0.500000 UseNPatches=True <<Tak powinno byc ustawione TesselationFactor=1.000000 CheckForOverflow=False AvoidHitches=False OverrideDesktopRefreshRate=False ReportUnusedTextures=False DecompressTextures=False TerrainLOD=0 SkyboxHack=False LowQualityTerrain=False Jest jeszcze inny sposób odpalasz grę, przyciskasz ~ i wpisujesz PREFERENCES wyskakuje okienko Advenced Options wybierasz zakładkę Rendering a w niej jest UseNPatches i ustawiasz na True. Prawda że proste :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitbull82 Opublikowano 15 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2004 Wie ktoś czy raptorowi da się rozłożyć skrzydła :?: -------------------- Tweak team, może kiedyś się umówimy i razem na jakimś seriwe pogramy :?: Bo rzadko Was widzę :| btw Ja gram na tym co podał Nierealny, czasem na jakś przypadkowy się wbiję ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duster Opublikowano 15 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2004 Tylko Panowie tak wlasnie sie teraz astanawiam. ja juz kawalek czasu w klanie zadnym nie gram (nie chce nalezec do kolejnego klanu) bo nie mam po prostu na to czasu :) Prosze, prosze, widze znajomego nicka (i avatara :)) Nie wiem czy mnie kojarzysz, gralem 2 lata w ReS. Niestety w tym roku matura i egzaminy wiec tez dalem sobie spokoj z UT. Jesli chodzi o UT2k4 to gierka wymiata. Poprawili sporo rzeczy, zrezygnowali ze zbednych bajerow na mapach, przez co gierka chodzi przyzwoicie na slabszych sprzetach. Grywalnosc prawdopodobnie bedzie na najwyzszym poziomie. Ehhh gdyby nie obowiazki to pewnie bym sobie poszarpal :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BigSpider Opublikowano 15 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2004 Tylko Panowie tak wlasnie sie teraz astanawiam. ja juz kawalek czasu w klanie zadnym nie gram (nie chce nalezec do kolejnego klanu) bo nie mam po prostu na to czasu :) Prosze, prosze, widze znajomego nicka (i avatara :)) Nie wiem czy mnie kojarzysz, gralem 2 lata w ReS. Niestety w tym roku matura i egzaminy wiec tez dalem sobie spokoj z UT. Jesli chodzi o UT2k4 to gierka wymiata. Poprawili sporo rzeczy, zrezygnowali ze zbednych bajerow na mapach, przez co gierka chodzi przyzwoicie na slabszych sprzetach. Grywalnosc prawdopodobnie bedzie na najwyzszym poziomie. Ehhh gdyby nie obowiazki to pewnie bym sobie poszarpal :P pewnie ze Cie kojarze Duster :) milo jest spotkac kogos znajomego :) przez te 3 dni sie na forum nie odzywalem bo bylem zajety graniem :> poprawili neiwiele rzeczy ale za to jak to wplynelo na grywalnosc :o oderwac sie nie moge. Gierka po prostu wymiata ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Link_mc Opublikowano 15 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2004 heheh przed chwileczka grałem z spiderkie:P i zaje.. było:P nawet pokazałem mu jak miszcz robi rocket jumpaa pod nogi:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadeX Opublikowano 15 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2004 strasznie wooooooooolny ten engine UT2K4 w niczym (jesli chodzi o dynamike) nie dorownuje Q3 a tak to ladna graficzka i jakies bajery Q]|[A still OWNZ :twisted: ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 15 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2004 strasznie wooooooooolny ten engine UT2K4 w niczym (jesli chodzi o dynamike) nie dorownuje Q3 a tak to ladna graficzka i jakies bajery Q]|[A still OWNZ :twisted: ;) Q3 sie nie umywaa po mojemu do UT2K4 choc pewnie wiekszosc z Was mnie teraz za to pojedzie ale taka prawda,gra jest praktycznie tak samo dynamiczna co zostalo znaczaco poprawione od 2003 a grywalnosc i grafika ?? NO Comends Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbass Opublikowano 15 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2004 A ja sciagnolem, zagralem, zobaczylem, i powiem ze giera wymiata. Najbardziej mi sie podba trym z pojazdami, przypomina mi sie batelfield z tymi punktami obronnymi i glowna baza. Super grafa, extra klimat, frajda z gry robi swoje. Juz zbieram kumpli z sieci zeby w to zagrac . Miazga jak dla mnie. Moze ktos by postawil server i bysmy zagrali? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 15 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2004 strasznie wooooooooolny ten engine UT2K4 w niczym (jesli chodzi o dynamike) nie dorownuje Q3 a tak to ladna graficzka i jakies bajery Q]|[A still OWNZ :twisted: ;) Q3 sie nie umywaa po mojemu do UT2K4 choc pewnie wiekszosc z Was mnie teraz za to pojedzie ale taka prawda,gra jest praktycznie tak samo dynamiczna co zostalo znaczaco poprawione od 2003 a grywalnosc i grafika ?? NO Comends Możesz pisać co chcesz ale Quake III miał tylko dobrą grafikę i pare fajnych rzeczy. Dla mnie ta gra jest za wolna nie mogłem w nią grać po prostu zero dynamiki, a w UT dajesz FOV na 100 SPEED na 120 i to jest dynamiczna gra. UT2004 może nie jest idealną grą ale nie można go porównywać do QIII bo to inna klasa. UT2003 kiedy wychodził powinien wyglądać tak jak UT2004 w tedy ta gra była by naprawdę wielka wręcz idealna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BigSpider Opublikowano 15 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2004 strasznie wooooooooolny ten engine UT2K4 w niczym (jesli chodzi o dynamike) nie dorownuje Q3 a tak to ladna graficzka i jakies bajery Q]|[A still OWNZ :twisted: ;) Q3 sie nie umywaa po mojemu do UT2K4 choc pewnie wiekszosc z Was mnie teraz za to pojedzie ale taka prawda,gra jest praktycznie tak samo dynamiczna co zostalo znaczaco poprawione od 2003 a grywalnosc i grafika ?? NO Comends Możesz pisać co chcesz ale Quake III miał tylko dobrą grafikę i pare fajnych rzeczy. Dla mnie ta gra jest za wolna nie mogłem w nią grać po prostu zero dynamiki, a w UT dajesz FOV na 100 SPEED na 120 i to jest dynamiczna gra. UT2004 może nie jest idealną grą ale nie można go porównywać do QIII bo to inna klasa. UT2003 kiedy wychodził powinien wyglądać tak jak UT2004 w tedy ta gra była by naprawdę wielka wręcz idealna. Powiem tyle - nic dodac nic ujac :) widac ze oboje jestesmy fanami ut i ut2k4 ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadeX Opublikowano 15 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2004 :] q3 jest na pewno bardziej dynamiczne i szybsze, moza robic rozne rocket jumpy i bajery ale nie wazne ;) powiedzcie tylko jak zmienic tego speeda bo np taki ctf to gra sie dluuuuuuuugo zanim dobiegne z flaga do bazy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duster Opublikowano 15 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2004 :] q3 jest na pewno bardziej dynamiczne i szybsze Kolejny temat rzeka... UT vs. Q3. Jesli chodzi o mnie to Q3 nie dorasta Unrealowi do piet :twisted: moza robic rozne rocket jumpy i bajery W UT mozna robic hammer jumpy, rozne combosy, odbijanie sie od scian, dodge, double jumpy... Pomimo, ze gralem w UT 3 lata to na pewno nie znam wszystkich bajerow jakie mozna odstawic na niektorych mapach. Przykladowo: jesli grales w to demko to znajdz na mapie do DM plyty oparte o sciane (jest kilka takich miejsc) i zrob dodga w kierunku tej plyty. Jesli zrobisz wszystko poprawie powinienes wyladowac poziom wyzej. http://www.duster.neostrada.pl/1.jpg http://www.duster.neostrada.pl/2.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadeX Opublikowano 15 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2004 temat rzeka - fakt ale w sumie nie ma co porownywac bo to gry z innych epok co do dynamiki chodzilo mi przede wszystkim o to ze w q3 mozna bylo nabierac niezlych predkosci stosujac strafe jumpy i "odpychajac sie" przy pomocy RL no wiec jak z tym "speed" ?? i gdzie kruca fa moge obejrzec spis komend w konsoli? :shock: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duster Opublikowano 15 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2004 i gdzie kruca fa moge obejrzec spis komend w konsoli? :shock: Sprawdz te strony: http://www.planetunreal.com/ut2003/console/ http://www.unrealadmin.org/modules.php?nam...article&artid=6 Nie sa to komendy z UT2004, tylko z UT2003. Mysle, ze duzo sie nie zmienilo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...