Skocz do zawartości
Pitbull82

Unreal Tournament 2004

Rekomendowane odpowiedzi

Powiedcie mi jak niektórzy robią salta , odbijaja sie od ścian jake sa kobinacje klawiszy???

Przyłanczam się do pytania.

 

Ja wiem tylko że:

2x w przód - szybki skok w przód

2x w lewo - szybki skok w lewo

2x w prawo - szybki skok w prawo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra, lamerskie pytanko:)

Na mapce DM-Rankin sa takie jakby strome podejscia (cos w rodzaju blachy postawionej prawie pionowo). Zauwazylem, ze boty bez problemu wbiegaja po niej pod gore. Niestety ja nie moge :oops: Wbiegam na ta "deske" z rozpedu, jak w odpowiednim momencie (u podstawy deski) zapodam jump, to koles dosc wysoko sie na nia wbija, potem daje drugi jump i juz jestem prawie na wyzszym poziomie, ale zawsze brakuje pare centymetrow :) Zna ktos 100% sposob na wchodzenie po tych plytach :?:

 

UPDATE:

Po niektorych blachach da sie wbijac przez:

dodge forward, jump

czyli

przod, przod, jump

ale co z reszta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pograłem troche i musze powiedzieć, że troche naprawili to ut 2003 i wyszło parawie coś innego, może to być fajna gra. snajpa wróciła, te pojazdy nawet spoko.

Zauważyłem ze mało daje obniżenie poszczególnych detali, w sumie pogarsz sie grafa a fps tyle samo, jedynie co daje przyspieszenie to wylaczenie tych dodatków jak np declas, detail textures, coronas. Foliage trzeba zozstawić bo brzydko jest :) Podoba mi się muzyczka z menu (przerobiona z UT) i ta na DM jest ciekawa. Poprawiła sie troche grywalność, mniejsza siła link guna, wieksza miniguna, jest ok

Czekam na ful, sciagne sobie a potem może kupię 8)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pentium III or AMD Athlon 733MHz processor (Pentium® or AMD 1.0GHz or greater recommended)

128MB RAM (256MB RAM or greater recommended)

3GB HDD space REQUIRED

8X CD-ROM or DVD

Windows® compatible sound card

DirectX® version 6 compliant video card (32-128MB VRAM recommended)

DirectX® version 9 (included on game disc)

Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP) play supported. Internet play requires a 33.6 kbps or faster modem (broadband recommended

 

http://www.planetunreal.com/ut2004/screenshots/

 

Grafa w stosunku do UT2003 prawie w ogóle niezmieniona - pozatym U2004 niema BYĆ następcą UT2003 a jedynie jej ulepszeniem poprzez dodanie pozjazdów paru broni i jakis nowych trybów rozgrywki - taki sobie poprostu dodatek o nazwie UT2004 działający jako osobna gra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja trochę pograłem i muszę powiedzieć że mi się podoba, tylko w demie leveli mało :(

W każdym razie czekam na full.

p.s.

 

Gra na max detalach(dostępnych w demie) chodzi u mnie lepiej niż UT2003.

Ciekawe czy coś się zmieni w pełnej wersji ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dm-rankin

35.466419 / 71.551140 / 149.064041 fps

Score = 71.918930

 

as-convoy

16.306530 / 44.095253 / 76.260170 fps

Score = 44.085785

 

ons-torlan

6.497823 / 64.194206 / 123.995071 fps

Score = 64.524185

 

br-colossus

25.904266 / 102.908493 / 208.549988 fps

Score = 102.807426

 

ctf-bridgeoffate

29.702040 / 102.664795 / 218.900436 fps

Score = 103.215469

 

Wszystko na max 1024x864 prócz AA i AF.

Później dorzucę 4AA i 8AF + truform :)

Spodziewałem się lepszego wyniku:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nierealny >> bo te testy sa ograniczone przez CPU. Ja wylaczylem AA i Aniso ,a raptem dostalem kilka FPS wiecej np w Torlan jedynie 2-3 8O Tutaj http://www.xbitlabs.com/articles/video/dis...lay/ut2004.html jest test i przy Athlonie64 XP3400+ jest juz roznica 30FPS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ejjj a gdzie tą opcje true form w benchmarku włonczyliście?:D

Opcję tą można włączyć w F:GryUnreal Tournament 2004SystemUT2004 jest tam taki plik konfiguracyjny UT2004. Opcje UseNPatchestrzeba ustawić na True.

Tak powinien on wyglądać.

 

[D3DDrv.D3DRenderDevice]

DetailTextures=True

HighDetailActors=True

SuperHighDetailActors=True

UsePrecaching=True

UseTrilinear=True

AdapterNumber=-1

ReduceMouseLag=True

UseTripleBuffering=False

UseHardwareTL=True

UseHardwareVS=True

UseCubemaps=True

DesiredRefreshRate=100

UseCompressedLightmaps=True

UseStencil=True

Use16bit=False

Use16bitTextures=False

MaxPixelShaderVersion=255

UseVSync=False

LevelOfAnisotropy=1

DetailTexMipBias=0.000000

DefaultTexMipBias=-0.500000

UseNPatches=True <<Tak powinno byc ustawione

TesselationFactor=1.000000

CheckForOverflow=False

AvoidHitches=False

OverrideDesktopRefreshRate=False

ReportUnusedTextures=False

DecompressTextures=False

TerrainLOD=0

SkyboxHack=False

LowQualityTerrain=False

 

Jest jeszcze inny sposób odpalasz grę, przyciskasz ~ i wpisujesz PREFERENCES wyskakuje okienko Advenced Options wybierasz zakładkę Rendering a w niej jest UseNPatches i ustawiasz na True.

Prawda że proste :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś czy raptorowi da się rozłożyć skrzydła :?:

--------------------

Tweak team, może kiedyś się umówimy i razem na jakimś seriwe pogramy :?: Bo rzadko Was widzę :|

btw Ja gram na tym co podał Nierealny, czasem na jakś przypadkowy się wbiję ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko Panowie tak wlasnie sie teraz astanawiam. ja juz kawalek czasu w klanie zadnym nie gram (nie chce nalezec do kolejnego klanu) bo nie mam po prostu na to czasu :)

Prosze, prosze, widze znajomego nicka (i avatara :))

Nie wiem czy mnie kojarzysz, gralem 2 lata w ReS. Niestety w tym roku matura i egzaminy wiec tez dalem sobie spokoj z UT.

 

Jesli chodzi o UT2k4 to gierka wymiata. Poprawili sporo rzeczy, zrezygnowali ze zbednych bajerow na mapach, przez co gierka chodzi przyzwoicie na slabszych sprzetach. Grywalnosc prawdopodobnie bedzie na najwyzszym poziomie.

Ehhh gdyby nie obowiazki to pewnie bym sobie poszarpal :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko Panowie tak wlasnie sie teraz astanawiam. ja juz kawalek czasu w klanie zadnym nie gram (nie chce nalezec do kolejnego klanu) bo nie mam po prostu na to czasu :)

Prosze, prosze, widze znajomego nicka (i avatara :))

Nie wiem czy mnie kojarzysz, gralem 2 lata w ReS. Niestety w tym roku matura i egzaminy wiec tez dalem sobie spokoj z UT.

 

Jesli chodzi o UT2k4 to gierka wymiata. Poprawili sporo rzeczy, zrezygnowali ze zbednych bajerow na mapach, przez co gierka chodzi przyzwoicie na slabszych sprzetach. Grywalnosc prawdopodobnie bedzie na najwyzszym poziomie.

Ehhh gdyby nie obowiazki to pewnie bym sobie poszarpal :P

pewnie ze Cie kojarze Duster :) milo jest spotkac kogos znajomego :) przez te 3 dni sie na forum nie odzywalem bo bylem zajety graniem :> poprawili neiwiele rzeczy ale za to jak to wplynelo na grywalnosc :o oderwac sie nie moge. Gierka po prostu wymiata ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

strasznie wooooooooolny ten engine UT2K4 w niczym (jesli chodzi o dynamike) nie dorownuje Q3

a tak to ladna graficzka i jakies bajery

Q]|[A still OWNZ :twisted: ;)

 

Q3 sie nie umywaa po mojemu do UT2K4 choc pewnie wiekszosc z Was mnie teraz za to pojedzie ale taka prawda,gra jest praktycznie tak samo dynamiczna co zostalo znaczaco poprawione od 2003 a grywalnosc i grafika ?? NO Comends

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja sciagnolem, zagralem, zobaczylem, i powiem ze giera wymiata.

 

Najbardziej mi sie podba trym z pojazdami, przypomina mi sie batelfield z tymi punktami obronnymi i glowna baza. Super grafa, extra klimat, frajda z gry robi swoje. Juz zbieram kumpli z sieci zeby w to zagrac . Miazga jak dla mnie. Moze ktos by postawil server i bysmy zagrali?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

strasznie wooooooooolny ten engine UT2K4 w niczym (jesli chodzi o dynamike) nie dorownuje Q3

a tak to ladna graficzka i jakies bajery

Q]|[A still OWNZ :twisted: ;)

 

Q3 sie nie umywaa po mojemu do UT2K4 choc pewnie wiekszosc z Was mnie teraz za to pojedzie ale taka prawda,gra jest praktycznie tak samo dynamiczna co zostalo znaczaco poprawione od 2003 a grywalnosc i grafika ?? NO Comends

Możesz pisać co chcesz ale Quake III miał tylko dobrą grafikę i pare fajnych rzeczy. Dla mnie ta gra jest za wolna nie mogłem w nią grać po prostu zero dynamiki, a w UT dajesz FOV na 100 SPEED na 120 i to jest dynamiczna gra. UT2004 może nie jest idealną grą ale nie można go porównywać do QIII bo to inna klasa. UT2003 kiedy wychodził powinien wyglądać tak jak UT2004 w tedy ta gra była by naprawdę wielka wręcz idealna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

strasznie wooooooooolny ten engine UT2K4 w niczym (jesli chodzi o dynamike) nie dorownuje Q3

a tak to ladna graficzka i jakies bajery

Q]|[A still OWNZ :twisted: ;)

 

Q3 sie nie umywaa po mojemu do UT2K4 choc pewnie wiekszosc z Was mnie teraz za to pojedzie ale taka prawda,gra jest praktycznie tak samo dynamiczna co zostalo znaczaco poprawione od 2003 a grywalnosc i grafika ?? NO Comends

Możesz pisać co chcesz ale Quake III miał tylko dobrą grafikę i pare fajnych rzeczy. Dla mnie ta gra jest za wolna nie mogłem w nią grać po prostu zero dynamiki, a w UT dajesz FOV na 100 SPEED na 120 i to jest dynamiczna gra. UT2004 może nie jest idealną grą ale nie można go porównywać do QIII bo to inna klasa. UT2003 kiedy wychodził powinien wyglądać tak jak UT2004 w tedy ta gra była by naprawdę wielka wręcz idealna.

 

Powiem tyle - nic dodac nic ujac :) widac ze oboje jestesmy fanami ut i ut2k4 ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:]  q3 jest na pewno bardziej dynamiczne i szybsze

Kolejny temat rzeka... UT vs. Q3.

Jesli chodzi o mnie to Q3 nie dorasta Unrealowi do piet :twisted:

 

moza robic rozne rocket jumpy i bajery

W UT mozna robic hammer jumpy, rozne combosy, odbijanie sie od scian, dodge, double jumpy... Pomimo, ze gralem w UT 3 lata to na pewno nie znam wszystkich bajerow jakie mozna odstawic na niektorych mapach.

Przykladowo: jesli grales w to demko to znajdz na mapie do DM plyty oparte o sciane (jest kilka takich miejsc) i zrob dodga w kierunku tej plyty. Jesli zrobisz wszystko poprawie powinienes wyladowac poziom wyzej.

http://www.duster.neostrada.pl/1.jpg

http://www.duster.neostrada.pl/2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

temat rzeka - fakt

ale w sumie nie ma co porownywac bo to gry z innych epok

co do dynamiki chodzilo mi przede wszystkim o to ze w q3 mozna bylo nabierac niezlych predkosci stosujac strafe jumpy i "odpychajac sie" przy pomocy RL

no wiec jak z tym "speed" ?? i gdzie kruca fa moge obejrzec spis komend w konsoli? :shock:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i gdzie kruca fa moge obejrzec spis komend w konsoli? :shock:

Sprawdz te strony:

http://www.planetunreal.com/ut2003/console/

http://www.unrealadmin.org/modules.php?nam...article&artid=6

 

Nie sa to komendy z UT2004, tylko z UT2003. Mysle, ze duzo sie nie zmienilo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...