Skocz do zawartości
bongoo

Proszę zresetować modem ...

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czy już było o tym, ale chciałem kontynuować niekończącą się opowieść o tepsie. W bloku mamy dsl 512 i od czasu założenia (ok. 4 mies.) ciągle są problemy z netem, gdyż z jakiś przyczyn rozłącza się w nieoczekiwanych momentach. Jak zadzwoni się na infolinię to odrazu jest gadka "proszę zresetowac modem". Do tej pory jakoś resetowaliśmy ale coraz bardziej to każdego wkurzało więc w końcu trzeba było się uprzeć i żądać żeby coś zrobili. To resetowanie czasami po kilka razy dziennie było nie do wytrzymania, a najgorzej jak gościa u którego to stoi nie było w domu to wtedy był problem. Więc dzisiaj udeżyliśmy na dwa fronty. Jak net się rozłączył ja zadzwoniłem na infolinię, a druga osoba poszła do lokalnego oddziału żeby to zgłosić i czeklaiśmy aż coś zrobią nie resetując modemu, bo znów by powiedzieli, że wszytsko jest ok. Raczej coś zrobili bo net już jest tylko ciekawe na jak długo... Mam pytanie czy u was też są takie problemy z dsl? Może ktoś wie co oni kombinują w tej złodziejskiej firmie że takie awarie są?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Modem to nawet nie wiem jaki mamy bo to nie jest u mnie w mieszkaniu, a router to komp i na nim freesco. Myślałem, że to też może wina freesco ale skoro pomaga resetownie modemu to w końcu nie jestem pewien.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...