Jump to content
Sign in to follow this  
sz_n_w

jak przekierować port na ASMAX AR800C2 ???? please help!!!!

Recommended Posts

witam

nie wiem jak przekierowac port na tym routerze:(( w instrukcji nic nie ma na ten temat na stronie asmaxa rowniez. na forum rowniez szukalem ale bez rezultatu, a niestety sam nie mam o tym zielonego pojecia:(( chodzi konkretnie o port 6881 i program azerus czyli klienta bit torrent. z gory dzieki za pomoc

pozdrowionka

:arrow: zaloguj sie do panelu konfiguracyjnego modemu. kliknij w menu w 'Virtual Server'. wpisz nr portu ktory chcesz przekierowac i dodaj go do listy. po restarcie modemu wszystko powinno grac.

dzieki za pomoc, ale mam jeszcze pytanka. tam w menu sa dwa okienka public port i private port w ktorym wpisac ten numer portu, a w host adress ip wpisac swoj ip, tak??? wiem ze te pytania moga brzmic smiesznie ale jestem kompletnym laikiem w tych klimatach :))

:arrow: wiec tak:

numer portu (w twoim przypadku 6881) wpisujesz w obydwoch polach ('Public Port' i 'Private Port'). w polu 'Host IP Address' wpisujesz swoj sieciowy adres ip (np. 192.168.0.x).

pytania nie brzmia smieszne. rzecza ludzka jest pytac :)

A ja tak z innej beczki :)... jak wam sie ten ruterek sprawuje, bo zastanawiam sie nad jakims do neo... A nie chce przeplacac-wiec ten wydaje sie byc optymalnym rozwiazaniem.

Dzieki za opinie

A ja tak z innej beczki :)... jak wam sie ten ruterek sprawuje, bo zastanawiam sie nad jakims do neo... A nie chce przeplacac-wiec ten wydaje sie byc optymalnym rozwiazaniem.

Dzieki za opinie

:arrow: chcesz sie dowiedziec czegos o routerach, przeczytaj temat - http://forum.purepc.pl/viewtopic.php?t=45167

osobiscie uzytkuje Planex'a BRM-04, a nie Asmax'a.

:arrow: wiec tak:

numer portu (w twoim przypadku 6881) wpisujesz w obydwoch polach ('Public Port' i 'Private Port'). w polu 'Host IP Address' wpisujesz swoj sieciowy adres ip (np. 192.168.0.x).

pytania nie brzmia smieszne. rzecza ludzka jest pytac :)