Jump to content
Sign in to follow this  
Marcin_gps

Super Dźwięk Dla Wszystkich - Foobar2000 + Asio

Recommended Posts

Mam jeszcze takie pytanko czy jak ORT: ORT: ORT: <span style='color: red;'>ORT: włancza</span>m płyte CD-Audio przez Foobarka to czy idzie ona przez sterownik Asio??

Najlepiej do sluchania plyt CD z kompa uzywac kabla cyfrowego do karty dziekowej ( jezeli naped obsluguje odtwarzanie plyt Audio ) . W kxach gra to swietnie , mozna tez podczepic ten sygnal we wlasny konfig DSP

A jezeli chodzi o asio jako output , to odpowiedz brzmi tak .

 

A na koniec to sciagnijcie sobie nowe pluginy japonca , bo dzisiaj wyszly .

Jezeli chodzi o zmiany to cos takiego mi wyszlo z tlumaczenia tekstu z japonskiego :)

 

Every one person It tried evading the CPU check of the ↓. (10/15) Intel C++ of up-to-date version 8.1 is, but when executing with Athlon64, making the error message to the effect that it cannot execute with this CPU, it spits out the kind of cord/code which you force ends. We do not want executing the cord/code which is optimized by Intel C++ with CPU of AMD, as Intel however it is probably will be, this to be popular too much the air the way does. Like me you have the many and unspecified persons person use you used to compiling the program and became the づ leprosy compiler. Intel C++ is used the kana which will stop.... (10/4)

Share this post


Link to post
Share on other sites

INFO (CORE) : startup time: 328 ms

ERROR (CORE) : Failed to load DLL: foo_mpg123.dll, reason: Unable to load DLL.

ERROR (CORE) : Failed to load DLL: foo_input_std.dll, reason: Unable to load DLL.

 

dodam ze dll'ki siedzi na swoim miejscu, tam gdzie powinny, probowalem wszystkie wersje normal,sse ble ble ble... Kiedys juz foobara z tym uzywałem, teraz znowu chcailem ale coś takiego mnie prześladuje i kurcze nie wiem co z tym zrobić :|

 

wtyki najnowsze ze strony japonca, foobar 0.8.3

Share this post


Link to post
Share on other sites

czytałem to , szukałem i niestety znależć nie moge :/ ktoś pomoze ? :)

szperałem po tym microsofcie z 30minut i nic... nie wiem moze slepy jestem albo cos ;]

 

please help :)

wpadnij do mnie na stronke (link w podpisie) wszystko jest tam ladnie opisane

Na twojej stronie nie ma wytlumaczonego tego bledu, bo to chodzi o cos calkiem innego .

A ty soul odezwij sie wieczorem na gadu , bo znowu mi posty z d___ w temacie robicie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowy ciekawy plug dla używających Mozilli

 

"FoxyTunes - Foobar2000 comes to Firefox Web Browser

 

FoxyTunes allows you to control your favorite media player from Firefox.

 

The controls are positioned on the status bar or one of the toolbars, so no extra space is wasted.

 

FoxyTunes supports Foobar2000, has many nice features and is free.

 

Homepage: http://www.foxytunes.org/firefox/

 

Features: http://www.foxytunes.org/firefox/features.html"Nowy ciekawy plug dla używających Mozilli

 

"FoxyTunes - Foobar2000 comes to Firefox Web Browser

 

FoxyTunes allows you to control your favorite media player from Firefox.

 

The controls are positioned on the status bar or one of the toolbars, so no extra space is wasted.

 

FoxyTunes supports Foobar2000, has many nice features and is free.

 

Homepage: http://www.foxytunes.org/firefox/

 

Features: http://www.foxytunes.org/firefox/features.html"

Share this post


Link to post
Share on other sites

W BPM Studio Profi sterowniki ASIO4All działają bez zarzutu kx nie,ale foobar przeciwnie,czy da się ustawić by foobar działał na ASIO4All?Obecnie wyświetla się komunikat

INFO (foo_output_asio(dll)) : open : 48000 Hz, LINEAR PCM, 16 bits, 2 channels

ERROR (foo_output_asio(dll)) : too many channels.

z góry dzięki za odpowiedź lub link..

Blad wyskakuje dlatego, ze ASIO4ALL dziala tylko na 32bit :?

Ustaw w foobarze (zakladka playback) i bedzie dobrze.

Acha, dithering juz nie bedzie potrzebny

 

A tak w ogole to witam po miesiacu przerwy :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od daawna jade na kX i Foobarze.

Wczoraj po przeczytaniu co i jak udalo mi sie bez problemu uzyskac dzwiek przez ASIO (thx za opis).

W stosunku do Karnel Streaming dzwiek zyskal troszke precyzji.

Nie uzywam resamplingu (nie slyszalem zadnej roznicy przy 48kHz), ASIO na 21,33ms 44,1kHz. Przy zmniejszaniu opuzniania w ASIO pojawialy sie trzaski (na 10,66ms bylo chyba ok).

Czy trace cos przez wieksze opuznienie?

Na ile najlepiej ustawic Buffer Size w opcjach ASIO.exe?

 

ps: Radmor 5102-T, MB quart 280

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od daawna jade na kX i Foobarze.

Wczoraj po przeczytaniu co i jak udalo mi sie bez problemu uzyskac dzwiek przez ASIO (thx za opis).

W stosunku do Karnel Streaming dzwiek zyskal troszke precyzji.

Nie uzywam resamplingu (nie slyszalem zadnej roznicy przy 48kHz), ASIO na 21,33ms 44,1kHz. Przy zmniejszaniu opuzniania w ASIO pojawialy sie trzaski (na 10,66ms bylo chyba ok).

Czy trace cos przez wieksze opuznienie?

Na ile najlepiej ustawic Buffer Size w opcjach ASIO.exe?

 

ps: Radmor 5102-T, MB quart 280

 

hm..... resamplig w foobarze pojawił się głównie dlatego że seria SB Live! robi to nieprawidłowo, a dzięki tej funkcji foobar robi to za nią.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokladnie ( jest to wina kodeka ac 97 , ktory wsio do 48 khz resampluje ) stad jezeli ustawisz w Foobarze 44 khz , to twoj live sprzetowo zmieni to na 48 khz, po czym ponownie wroci do 44 ( jak widzisz za madre to nie jest ) . RMAA w testach dokladnie to pokazuje .

A jezeli chodzi =PIKI= o latency to najlpesze jest w kxach 20 ms ( mniejsze latency potrzebne jest tylko w momencie jak tworzysz muzyke ) . W Foobarze bufor moze byc mniejszy , ja mam akurat 2 .

I mam prosbe nie piszcze jak nie macie niz waznego .

O latency i resamplingu juz bylo .

A i odnosnie Kernel Streming to mam takie samo zdanie :). I mam nadzieje ze wgrales reszte wtyczek .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiscie, ze wgralem tak jak trzeba (choc wlasnie sie zastanawiam czy mi to wszystko potrzebnie - uzywam tylko stereo).

Jakich modeli Live! to dotyczy, mam SB Live 5.1 i tu mnie zmartwiles...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dotyczy prawdopodobnie wszystkich kart opartych EMUk(xx) :)

 

A na pewno wszystkich kart z serii Live i Audigy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie do znawców ,mianowicie od dłuższego czasu używam kx i sb live czekam na kodek azalia w sb,ale interesują mnie wielkości pamięci iTram,oraz rejestrów GPR w poszczególnych modelach sb,przed zmianą karty chciałbym sie dowiedzieć o ten istotny dla mnie fakt

thx.

Share this post


Link to post
Share on other sites

He he... a ja dopiero teraz zainstalowałem sobie KX'y i plugin ASIO dla FB.

 

Siedziałem przy tym do 2:30 w nocy, ale było warto - nieomieszkałem także spróbować (mimo godziny) jak się sprawują przy głośnym grani.... miodzio, full wypas.

Naprawdę warto !

Share this post


Link to post
Share on other sites

tia.... o drugiej w nocy to mi też się słuch wyostrza :)

Mam pytanko : czy sterowniki od creativa + Asio dadzą podobny efekt

jak KX'y + Asio ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak , roznica bedzie w brzmieniu . Dsp kxow, a dsp creativa znacznie sie rozni ( i stad beda wynikaly roznice w dzwieku ) .

Najlepiej zebys jednak sprawdzil jak ci graja kxy ( na wlasnym sprzecie ) i to nie koniecznie o 2 w nocy.

Wystarczy wyczyscic uszy :P , i o 14 posluchac ciut glosniej swojej ulubionej piosenki z kompa ( ale na naszym ustawieniu ) .

 

POzdrawiam .

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ale chodzi mi o to że niby sterowniki/wtyczka ASIO pomija DSP/sterowniki i leci dźwięk jak najmniej zmieniony w celu najmniejszych opóźnień - racja ? więc nie powinno być różnicy....

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to ci chyba tlumacze , ze mimo tego ze dzwiek wysylany w standardzie Asio ( omija mixer windowsowy itd ) , to i tak zawsze kazda karta dzwiekowa uzywa dsp do obrobki sygnalu ( wiec dzwiek zalezy od tego jak jest sterownik i dsp napisane , to samo tyczy sie sterownika asio, ktory musi byc odpowiedni pod mozliwosci hardwerowe karty ) ) .

W kxach mozna w dsp ustawic ominiecie interpolacji dither itd , natomiast w sterach creative mozesz sobie hmmmm" kosciol wlaczyc ".

Pozatym w uzywaniu Asio( mowie o playback ) latency nie ma tak duzego znaczenia ( chodzi tylko o standard przesylania danych do karty dzwiekowej ) /

I jeszcze jedno w Foobarze nie chodzi tylko o wtyczke asio , ale i o dekodery oraz resampler .

Czy masz jeszcze jakis problem ? .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystich zainteresowanych tym problemem.

Pisze gdyz nie chce rezygnowac z owych driverow,jednak mam pewne problemy z kompatybilnoscia z niektorymi programami. Pierwszym byl program Wilma(do dekodowania dzwieku nagravision(canal+)), mianowicie Wilma po prostu nie dekodowala.DZwiek zakodowany byl slyszalny,podobnie jak dzwiek na innych nie dekodowanych kanalach(co dowodzi ze in-line dziala poprawnie).Jednak w opcjach Wilmy nie mam do wyboru wejscia( w standardowych sterach mam wszystkie(poczawszy od TAD przez mikrofon i in-line)).Kolejnym programem byl bodajrze Virtual VCR w ktorym podobnie sie objawial problem, dzwiek odtwarzany byl ale nagrywanie nie dzialalo.Dodam iz w narzedziach Win xp audio nie mam do wyboru zadnego wejscia nagrywajacego(podobnie jak w oknie Wilmy) pod sterami creativa mam pelna game.

 

ps. Wierze ze jest rozwiazanie problemu tym bardziej iz slyszalem ze KX sa czesto stosowane przez amatorow tworzenia muzyki.

DZiekuje za wszelkie wskazowki i odpowiedzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepiej to zapytaj na forum kxow ( jak narazie o tych programach i bledach w nich nie ma nic ) .

Ta wilme sobie wlaczylem i pokazuje mi ze line in ma sygnal itd , tyle ze nie mam co dekodowac :) . Ogolnie to zobacz w opcjach czy cos sie zmieni jak wylaczysz use mixer ( tyle ze watpie )

Jezeli chodzi o wybor wejscia to mozesz to robic z dsp kxow , i mysle ze tu mozna bedzie cos zdzialac >

Pozatym nie bardzo rozumiem twoj blad z tym ze nie dekoduje skoro ma sygnal ( malo wiem o tym programie ) .

Ogolnie jak chcesz to sie odezwij na gadu to sie zobaczy .

 

Ten drugi program mi sie nie wlaczyl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanko: Jak odtworzyć w Foobarze pliki w formacie MPC ? Wiem, że Foobar odtwarza pliki w tym formacie natywnie i nie są potrzebne żadne pluginy jak w przypadku Winampa. Ale mnie MPC nie chcą ruszyć i nie mam pojęcia dlaczego :( Czy może jest potrzeba odpowiedniego skonfigurowania Foobara ?

Sam nie wiem - pomocy !! A oto jaki raport pojawia się w momencie uruchamiania pliku MPC:

 

Illegal operation:

Code: C000001Dh, flags: 00000000h, address: 019E5BB0h

Call path:

playback_core_i::g_thread_func=>playback_core_i::thread_func=>input::seek::run

This is the first crash logged by this instance.

Registers:

EAX: 00000046, EBX: 00000000, ECX: 00000001, EDX: 0000001F

ESI: 03EC0048, EDI: 03EC0048, EBP: 01AB5330, ESP: 03EBFDB4

Crash location: "foo_input_std", loaded at 019E0000h - 01A9A000h

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jaki masz procek i jakie wgrales pluginy ( chodzi mi o optymalizacje ??? ) .

P0zatym zaintaluj jak mozesz foobara, na tego co masz i odpal .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skóra fajna, ale prześwituje/mruga w grach i trzeba wyłączać foobara :?

 

edit: przy włączonym autoukrywaniu też

Share this post


Link to post
Share on other sites

niekoniecznie, zawsze na czas grania mozna wylaczyc skore (klikasz w trayu prawym >> Look >> Show >> Activate)

 

Niezbyt chyba skomplikowane, albo autoukrywanie wlaczyc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skóra fajna, ale prześwituje/mruga w grach i trzeba wyłączać foobara  :?

 

edit: przy włączonym autoukrywaniu też

Mi niestety nie przeswituje w csie , wiec to pewnie cos u ciebie ( albo niedoporacowanie foo_looks ) .

POzatym jak mozna grac z muzyka w gre ( chyba ze jakas lupanka leci ) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

o taka mala ciekawostka na temat Powerdvd

od dluzszego czasu zastanawialo mnie dlaczego przy Kx project i ustawieniu w powerdvd spdif zamiast 2 glosniki 4, 6 itp. dzwiek jest sporo lepszy, szperajac po necie wpadle na info tlumaczace caly ten bajer

przy ustawieniu glosnikow w powerdvd na 2 lub 4,6,8 dzwiek dekodowany jest programowo tylko poprzez powerdvd, ustawiajac spdif dzwiek wysylany jest na zewn. amplituner ale przy kx project jest maly bajer bo jezeli ktos nie posiada amplitunera i ustawi spdif w powerdvd to za dekodowanie dzwieku nie odpowiada ani powerdvd ani sterowniki tylko i wylacznie DSP (a kazdy user kx-ow) wie ze DSP w kx-ach jest bardzo dobre

ps. ustawienie spdif dziala takze na oryginalnych sterach od SB ale efekt jest sporo gorszy bo tam za dekodowanie odpowiada sterownik i dzwiek jest praktycznie taki sam jak przy ustawieniu 2, 4, 6 glosnikow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrobiłem wszystko tak jak było podane, dzwięk w divixach ejst super, a foobar nie dziala i wyskauje mi takie coś:

 

INFO (CORE) : startup time: 125 ms

ERROR (CORE) : Failed to load DLL: foo_ddecontrol.dll, reason: Unable to load DLL.

ERROR (CORE) : Failed to load DLL: foo_input_std.dll, reason: Unable to load DLL.

ERROR (CORE) : Failed to load DLL: foo_mpg123.dll, reason: Unable to load DLL.

INFO (CORE) : opening file for playback :

INFO (CORE) : location: "file://E:MałgośkamuzaAnastacia - Welcome to my truth.mp3" (0)

 

SSE wybrałem.

1600 Mhz, SB 5.1. Config foobara zgrałem od Marcin_gps.

 

Juz szperałem w całym foobarze i sie zapętliłem :/

POMOCY!!!

 

gg. 3260961, gibonprawdziwy@wp.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

xan - dzieki za zwrocenie uwagi na moj blad. Juz poprawilem :)

 

Coz... Moze masz racje z tym probkowaniem karty, ALE jak glosi stare przyslowie: z g...a twarogu nie ukrecisz, dlatego tez uwazam, ze nie ma sensu programowo "polepszac" brzmienia, bo to nic nie daje.

 

Poza tym: "Do spytaj sie na Estrada i Studio czy lepiej zeby twoja karta creativa przeprobkowala 2 razy ten sam material." O czym wlasciwie mowisz??? Jakos nie wydaje mi sie, zeby karta 2 razy zmieniala probkowanie. Co najwyzej raz: 44,1 -> 48kHz. No chyba, ze po drodze jest jeszcze cos, o czym zapomnialem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.