Jump to content
Sign in to follow this  
Marcin_gps

Super Dźwięk Dla Wszystkich - Foobar2000 + Asio

Recommended Posts

czesc :) jestem tu nowy wiec witam . mam taki problem z foobarem ze wlozylem wszystkie wtyczki i jak chce uruchomic potem foobara to nie wlacza sie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może to gdzieś w tych 28 stronach było... ale nie mam siły tego wszystkiego czytać.

Pytanie jest takie, czy jest sens cokolwiek instalować jeśli używam wyłacznie wyjścia cyfrowego? (SB Live 24)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może to gdzieś w tych 28 stronach było... ale nie mam siły tego wszystkiego czytać.

Pytanie jest takie, czy jest sens cokolwiek instalować jeśli używam wyłacznie wyjścia cyfrowego? (SB Live 24)

1253036[/snapback]

 

Ja uzywam i warto, tylko ac3 passtrough nie ma .

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam wszystkich

wszystko ładnie czysciutko mi chodzi foobar2000 sblive 5.1 slucham na sluchawkach hd 590 sennheiser lecz nie moge właczyc mikrofonu sciagałem róze konfigi i nie wiem juz sam . keidys udało mi sie właczyc ale teraz jakos nie mge do tego dojsc moze to jakas drobnostka ale jesli by ktos mugł podpowiedziec bede wdzieczny

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

No widzisz to sp zaintaluj i nie dziobaj juz w tym temacie :) .

Bo to napewno to .

1255444[/snapback]

Xan powiedz mi co ma Sp do Foobara.....bez jaj.....

Instalowac go nie bede bo nie ma sensu...a jak juz wczesniej mowilem mialem foobara i chodzil mimo ze nie mialem Sp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xan powiedz mi co ma Sp do Foobara.....bez jaj.....

Instalowac go nie bede bo nie ma sensu...a jak juz wczesniej mowilem mialem foobara i chodzil mimo ze nie mialem Sp

1255820[/snapback]

 

Jezeli chodzi o wtyczki Japonczyka to ma .

Zreszta bylo 10 x , wiec czytaj i nie smiec .

Napewno to wina twojego systmu ./

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezeli chodzi o wtyczki Japonczyka to ma .

Zreszta bylo 10 x , wiec czytaj i nie smiec .

Napewno to wina twojego systmu ./

1255921[/snapback]

Racja. U mnie na "zwyklym" XP nie ruszalo. Wszystko działa po zainstalowaniu SP1 lub SP2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przekonałem się do kxów + asio! To jest jakość!! szkoda, że w niektórych gierkach dźwięk nawala, ale co zrobić... i tak częściej muzy słucham niż gram :) ale uwaga ja na tym asio4all żadnej różnicy nie słyszę! dopiero po na kx'ach jest znaczna różnica!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam windowsa 2k a tam zeby dzialaly looki to musze meic jakies biblioteki dll itp - tylko ze ze strony microsoftu one nie chca sie pobrac - moze ma ktos jakiegos mirrora do tego

 

Z gory dzieki za pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

troszke tych informacji tu jest

a mnie interesuja ustawienia foobara dla audigy 2 zs zeby osiagnac najlepsza jakos dzwieku na orginalnych sterach.

czyli jakie wyjscie itp.

jak zmienie output na 24bit to wyskakuje blad i zawiesza ise program. dlaczego ?? czy karta niema 24 bitow ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może troszkę głupie pytanie, ale zastanawia mnie jedno czy KX-y mają wpływ na jakość dźwięku gdy jest on przesyłany przez wyjście koaksjalne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeżeli ktoś mógłby mi pomóc było extra ... naprawde super .... :|

 

a więc

Wziołem sobie w AC97 and Recording ustawiłem tak że działa mikrofon ,ale niestety mam tą przyjemność słyszeć siebie i wszystko co się dzieje przy mikrofonie w głośnikach. Jak wycisze "grain" to z koleji sie nie nagrywa ale siebie nie słysze a więc co mam robić chce aby sie nagrywało ale nie było mnie słychać

 

drugi problem to ....

 

CZEMU TO TAK CICHO GRA!!! wieże na fula puszcze (a ona zwiększa głośniość) i nie jestem nawet w połowie drogi ... szyby sie nie trzęsą ! co to ma być filmyt wszystko do liftu (dawno tego słowa nie używałem ... do liftu ) więc co moge zrobić aby było tak głośno jak na zwykłych sterach creativa :| (ZWYKŁYCH NIE ZAINSTALUJE BO ... nie :D ....przykro mi jeżeli ktoś chciał sobie żarcik zrobić w stylu " to se zainstaluj zwykłe" )

 

 

Mam najnowsze kx 38h ... jeżeli ktoś posiada może ustawienie na słuchawki :P (od czasu do czasu trzeba troche spokoju dal innych :P ) aby był 3D-sound ... nie wiem jak to określić chodzi mi o ustawienie DPS takie jak stero.kx - Marcina (które nie działa niestety w nowych kx'ach)

oki please help

Edited by DaMcio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie, do czego służy i skąd wziąć plugin dither?

1271828[/snapback]

 

Do generowania specjalnego szumu ( ktory ma za zdanie poprawic prace przetwornikow ), uzupelnic brakujace dane itd ( bylo o tym w tym temacie ).

A dither masz w Foobarze, a jak chcesz do kxow to na maila moge ci poslac .

 

@ Damcio za duzo gadania . ( chyba ze masz ip na swiat ) . To sobie wejde na kompa do ciebie i ustawie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

foobar / kx'y - odtwarzanie CdAudio - wielka prośba o pomoc przy konfiguracji

byłbym bardzo wdzięczny za kilka porad dot. ustawień programu i strowników celem wyciśnięcia najlepszego możliwie dźwięku. pozdrowienia dla wszystkich

 

foobar2000 v0.8.3

kx 5, 10, 00, 3537 - debug

SB Live CT 4832

Share this post


Link to post
Share on other sites

trzaski w CD Audio -Help

 

zainstalowałem kx ( 3537 ) +najn. foobar; konfiguracja wg. wskazań Chrisa

wtyczki odpowiednie do CPU ; przy zastosowaniu resamplerów przumulało to podałem ustawienia stereo ( konfig - marcin qps ) - korzystam tylko ze słuchawek;

chodzi świetnie, ale tylko mp3 !!!

PRZY ODSŁUCHU CD AUDIO CO JAKIŚ CZAS SĄ TRZASKI - O CO CHODZI ?

 

ustawienia ASIO - 21ms

Power Stripem zmieniłem pci latency na 64 dźwięk; 80 grafika; 32 sieciówka

Foobar - bufor w 2-7 / Realtime

 

Uznawszy się za głąba w tej materii zainst. stery Creativa - bez rezultatu

Dalej przy odsłuchu Audio czy to w Winampie czy Media Playerze trzaski

 

Jedynie przy odtwarzaniu audio w progr. Exact Audio Copy wszystko gra !

 

Pomóżcie Lamerowi !!!

 

celeron 400/i440BX/128 /SB Live CT 4830

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plyta audio na kompie sluchac przez playera, to jakas pomylka !!! ( chyba ze naped nie ma opcji play i przerzucania piosenek ) .

Sumujac podlacz analogowym kabelkiem naped do livea i tak sluchaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

do tej pory do audio uzywałem zwykłego cd playera ( win 98 )

po ( przymusowej )przesiadce na XP zaczęly się problemy

 

? CZY TAKIE ROZWIĄZANIE W OGÓLE MA SENS:

 

zainstalowane kx'y i połączenie cyfrowym kabelkiem napędu z kartą muz.

( celem ominięcia przetw. napędu )

słuchawki ( sbc hp840 ) podpięte do Live'a

odtwarzanie przy użyciu panelu napędu (a nie playera )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozumiem Że Nikt Nie Znam Odpowiedzi Na Moje Pytanie.

1281836[/snapback]

 

Dokladnie bylo 10 x w tym temacie .

masz na pierwszej stronie w 2 poscie linka do helpa.

Masz na stronie kxow, oraz na ich forum :) .

Ale ty nadal masz problem :) ( jak myslisz czemu ??? )

 

Sumujac ja niedlugo wywale wasze pytania ( bo sa naprawde kiepskie ) ./

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba sobie zartujesz :) . Jak odtwarzasz przez Player wszystko idzie kanalem IDE .

1281841[/snapback]

 

Teraz jest pytanie czy istnieje player cd na XP'eku

który zarządzając napędem puści sygnał po kabelku ?

(Tak chyba działał Odtwarzacz cd np. w win98)

 

SOrry za przynudzanie ale to dla mnie b.ważna kwestia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teraz jest pytanie czy istnieje player cd na XP'eku

który zarządzając napędem puści sygnał po kabelku ?

(Tak chyba działał Odtwarzacz cd np. w win98)

 

SOrry za przynudzanie ale to dla mnie b.ważna kwestia

1281890[/snapback]

Nawet nie wiem. Pewnie jest .

Share this post


Link to post
Share on other sites

a nie słyszałeś o takiej opcji przy właściwościach napędu jak :

 

WŁĄCZ CYFROWE ODTWARZANIE Z TEGO URZĄDZENIA??

1282485[/snapback]

W takim razie wlacz ta opcje , wyjmij kabelek cyfrowy i odpal plyte w winampie albo Foobarze :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

W takim razie wlacz ta opcje , wyjmij kabelek cyfrowy i odpal plyte w winampie albo Foobarze :) .

1282568[/snapback]

xan ( mistrzu ) ostatnie pytanko.

o sile kx'ów przekonały mnie próby na mp3

czy w przypadku puszczenia sygnału ( audio z napędu) kab.cyfr. kx'y "zajmują"

się dźwiękiem czy leci on prosto na wyjście ?

I w związku z tym czy warto pod kątem cd audio je instalować

 

wiem że ktoś juz o to pytał ale ( do cholery ) nie mogę znaleźsć tego posta

pozdrawiam

 

PS "domelek" dzięki za dobre chęci ale co porada z Twojej strony to lepsza :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kxy maja super rozwiazana sprawe CD audio . Mozesz zarowno wstawic plugin badz puscic calkowicie czysty sygnal .

Share this post


Link to post
Share on other sites

czesc mam pytanko, czy oprocz wersji full kX Driver 5.10.0.3537 (02/16/2004) trzeba zainstalowac update do tej wersji i MFC and MSVCRT libraries (Debug versions)

 

prosze o jak najszybsza odpowiedz

 

pozdro!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ERROR (CORE) : error opening file for playback :

INFO (CORE) : location: "file://E:\My Shared Folder3\Marilyn Manson - Sweet Dreams.mp3" (0)

 

I tak mam z każdym plikiem. No i co wy na to? Goły Foobar zaraz po instalacji działa.

Teraz gram sobie z Winampa i poprawę słychać (no bo działa wszystko tylko nie odtwarzanie przez tego Fooba). Wszystko powgrywałem do fooba.

 

Spis plików z katalogu components:

 

2004-06-27 23:32 20 480 foo_output_std.dll

2004-06-27 23:32 83 968 foo_ui_std.dll

2004-06-27 23:32 15 360 foo_vis_manager.dll

2004-06-27 23:30 33 792 foo_cdda.dll

2004-09-12 10:32 100 352 foo_flac.dll

2004-06-29 16:11 114 688 foo_ape.dll

2004-08-04 17:30 61 952 foo_wavpack.dll

2004-05-16 10:28 89 088 foo_speex.dll

2004-06-27 23:30 14 336 foo_console.dll

2004-06-27 23:32 24 064 foo_read_http.dll

2004-06-15 02:51 42 496 foo_rgscan.dll

2004-06-27 23:30 59 904 foo_diskwriter.dll

2004-07-22 00:00 34 304 foo_albumlist.dll

2004-07-01 04:58 63 488 foo_masstag.dll

2004-06-27 23:31 76 800 foo_dsp_extra.dll

2005-01-12 00:00 89 088 foo_ddecontrol.dll

2004-12-21 00:00 231 936 foo_dsp_ssrc.dll

2005-01-13 00:00 736 768 foo_input_std.dll

2005-01-18 00:00 161 792 foo_output_asio(exe).dll

2005-01-18 00:00 73 216 foo_output_asio(exe).exe

2005-02-19 12:36 203 691 foo_mpg123_065.7z

21 plik(ów) 2 331 563 bajtów

2 katalog(ów) 745 467 904 bajtów wolnych

Edited by Saabotaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

u mnie to samo zrobilem jak trzeba i wyskakuje taki blad, jak z tym sie uporac!!!!!!!!!1

 

 

INFO (CORE) : startup time: 47 ms

INFO (CORE) : opening file for playback :

INFO (CORE) : location: "file://C:\VA_-_Dream_Dance_Vol_34-2CD-2005-MOD\101_dream_dance_inc_-_let_your_love_flow_(radio_cut).mp3" (0)

ERROR (CORE) : error opening file for playback :

INFO (CORE) : location: "file://C:\VA_-_Dream_Dance_Vol_34-2CD-2005-MOD\101_dream_dance_inc_-_let_your_love_flow_(radio_cut).mp3" (0)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.