VIBOR Opublikowano 27 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2004 Po długich walkach z kompem - udało się , ni z tąd ni zowąd ruszył, wszyskie podzepoły są sprawne, winowajca zamieszania to Win XP, udało mi się skopiować wszystkie dane , ale jest problem z tym XP a mianowicie, wyrzuciło mi konsole odzyskiwania i przy próbie jej włączenia pojawia się komunikat że brak jakiejś tam biblioteki *.dll , wyrzuciło mi możliwość ustawienia połączenia modemu , próbowałem zrobić nakładkę na system ale pojawia się niebieski ekran oraz błąd PROCESS 1_ INITIALIZATION_FAILED oraz kod STOP: 0x0000006B (0xC000003A,0x00000002, 0x00000000,0x00000000) co to może być tym razem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał1 Opublikowano 28 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2004 kurcze gdzies ostatnio widzialem taka strone z wyjasnieniami kodow bledów, jak sobie przypomne to tu napisze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
:Focus Opublikowano 28 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2004 Zobacz TU lub spróbuj poszukać na google, troche tego tam jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacoo Opublikowano 28 Lutego 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2004 Podczas próby uaktualnienia do systemu Windows XP pojawia się komunikat o błędzie STOP: 0x0000006B „Process1_ Initialization_Failed” Dotyczy Symptomy Podczas próby naprawienia instalacji systemu Windows XP lub podczas pierwszego ponownego uruchomienia komputera po dokonaniu uaktualnienia do systemu Windows XP może się pojawić niebieski ekran z następującym komunikatem o błędzie STOP: Pojawił się problem i system Windows został zamknięty, aby zapobiec uszkodzeniu komputera. PROCESS1_INITIALIZATION_FAILED Jeśli po raz pierwszy widzisz ekran błędu Stop, ponownie uruchom komputer. Jeśli ten ekran pojawi się ponownie, wykonaj następujące kroki: Upewnij się, czy wszelki nowy sprzęt i oprogramowanie są poprawnie zainstalowane. Jeśli jest to nowa instalacja, poproś producenta sprzętu lub oprogramowania o wszelkie aktualizacje dla systemu Windows, które mogą być potrzebne. Jeśli problemy będą się powtarzać, wyłącz lub usuń wszelki nowo zainstalowany sprzęt i oprogramowanie. Wyłącz opcje pamięci systemu BIOS, takie jak buforowanie i przesłanianie. Jeśli do usunięcia lub wyłączenia składników musisz użyć trybu awaryjnego, ponownie uruchom komputer, naciśnij klawisz F8, aby wyświetlić zaawansowane opcje startowe, a następnie wybierz opcję Tryb awaryjny. Informacje techniczne: *** STOP: 0x0000006B (0x0000003A, 0x00000002, 0x00000000, 0x00000000) Przyczyna Ten problem może wystąpić, jeśli na komputerze jest zainstalowany program Roxio GoBack. Uwaga Program GoBack jest również dołączany do programu Norton SystemWorks. Rozwiązanie Aby rozwiązać ten problem, anuluj instalację systemu Windows XP, usuń program GoBack, a następnie ponownie uruchom Instalatora systemu Windows XP. Obejście problemu Aby obejść ten problem, wyłącz program GoBack, gdy Instalator systemu Windows XP ponownie uruchomi komputer: Ostrzeżenie Po wyłączeniu programu GoBack wszystkie historyczne informacje dotyczące programu GoBack zostaną utracone i użycie programu GoBack w celu przywrócenia komputera do wcześniejszego stanu będzie niemożliwe. Ponownie uruchom komputer, a następnie naciśnij spację, gdy zostanie wyświetlony komunikat programu GoBack „Press SPACEBAR to repair problems or see other boot options”. W menu GoBack Boot kliknij polecenie Disable GoBack, a następnie kliknij przycisk Continue. Kliknij przycisk Yes, aby wyłączyć program GoBack. Po wyłączeniu programu GoBack kliknij przycisk OK, a następnie kliknij przycisk Continue. Więcej informacji Aby uzyskać dodatkowe informacje pomocy technicznej dotyczące programu GoBack, odwiedź następujące witryny innych firm w sieci Web: http://www.roxio.com/en/support/index.jhtml http://www.symantec.com/techsupp/consumer.html Firma Microsoft podaje informacje o sposobach kontaktu z innymi firmami, aby ułatwić uzyskanie niezbędnej pomocy technicznej. Informacje te mogą się zmienić bez powiadomienia. Firma Microsoft nie gwarantuje dokładności informacji dotyczących innych firm. Produkty omówione w tym artykule są wytwarzane przez producentów niezależnych od firmy Microsoft. Firma Microsoft nie daje żadnych gwarancji, domyślnych ani żadnego innego rodzaju, odnośnie do wydajności lub niezawodności tych produktów. Informacje zawarte w tym artykule dotyczą: Microsoft Windows XP Professional lub jak kto woli http://support.microsoft.com/default.aspx?...id=kb;pl;330134 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...