andy__ Opublikowano 12 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2004 Jako ze myslalem o podkreceniu swojego bartka 2500+ na 3200+ (fsb na 200) musze pomyslec o chlodzeniu. W budzie mam temperature ~37, czy to nie za duzo? Ktos mi lecil dodac wiatraczki do budy, z przodu i z tyłu pod zasilaczem. Czy to zmniejszy temerature Bartona o tyle zebym mogl podkrecic go na 3200+? Obecne temeratury procka chlodzonego wentylatorem BOXowym : spoczynek - 40 stres (torture test prime95) - 60-62 przy normalnej pracy (internet i inne badziwia) - okolo 50-54 I jeszcze jedno, istotne pytanie, jako ze jestem laikiem jesli chodzi o chlodzenie obudowy, chcialem zapytac jak ustawic wiatrak pod zasilaczem zeby wciagal cieple powietrze z budy. Wiatraczki ktore chcialem zakupic do budy znajduja sie tu - http://sklep.benchmark.pl/pelny_6177.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahve Opublikowano 12 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2004 Do podkrecania przydalby ci sie inny wiatrak na procku, niz boxowy, bo on nie jest najwyzszych lotow. Co do temperatur, jakie masaz w kompie - oczywiscie wyniki nie sa do konca porownywalne, bo kazda plyta inaczej to mierzy, ale jednak twoje wydaja sie zbyt wysokie, zwlaszcza to 60-62 w stresie na niepodkreconym procku. U mnie zmiana wentylatora na procu z Arctic Cooling na Zalmana spowodowala spadek temperatiru o ok. 10 stopni, przy czym stary pomiar byl na Bartonie 2500+ niepodkreconym, a nowy - na zapodanym na 3200+. Oczywiscie wentylatory w obudowie tez nie zawadza, jeden z przodu wdmu<span style="color:red;">[ciach!]</span>acy i jeden z tylu wyciagajacy to dobry pomysl, na poczatek :). Nie znam jednak tego modelu, ktory zlinkowales... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...