Boxster Opublikowano 23 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2005 (edytowane) Jak ustawić rozdzielczość więkaszą niż 1024x768, czy PixelShader 1.1 to też max, a gdzie jest AA? Coś konfig wygląda strasznie marnie i nie daje za bardzo pola do manewru... Jeśli to max to troszke kiszka, bo już się przyzwyczaiłem do wody z "Pacific Fighters" - PixelShader 3 :D Czy można SilentHunteraIII jakoś graficznie "podkręcić"? Edytowane 23 Marca 2005 przez Boxster Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 23 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2005 Jak ustawić rozdzielczość więkaszą niż 1024x768, czy PixelShader 1.1 to też max, a gdzie jest AA? Coś konfig wygląda strasznie marnie i nie daje za bardzo pola do manewru...ztcw nie ma mozliwosci ustawienia rozdzialki > 1024x768, PS1.1 to tez chyba max... :( ale fsaa dziala przednie - ustawiasz w sterach 8xS i wyglada to naprawde zabojczo :twisted: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boxster Opublikowano 24 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2005 ztcw nie ma mozliwosci ustawienia rozdzialki > 1024x768, PS1.1 to tez chyba max... :( ale fsaa dziala przednie - ustawiasz w sterach 8xS i wyglada to naprawde zabojczo :twisted: 1345806[/snapback] AA ustawia się w SHIII stosując kombinacje: Shift + PageUp/PageDown Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pigmej Opublikowano 24 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2005 Sprzedaje ktoś tą gierkę w Polsce już w rozsądnej cenie??? Chodzi mi o oryginał. Tak powiedzmy do 100zł. :unsure: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
File Opublikowano 24 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2005 Wlasnie musze wymusic jakis fajny AA i Anizo, bo bez tego grac sie nie da :). Do 100zl masz www.sklep.cenega.pl, ale dostaniesz ja dopiero w Maju!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monopolowy Opublikowano 26 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2005 Hej, zadziała SH3 na GF 4 MX 400? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monopolowy Opublikowano 26 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2005 MX 440 oczywiście;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnyFX Opublikowano 26 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2005 gierka wymiata, jedynie brakuje mi widoku przedziału siłowni z dieslami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Novus Opublikowano 26 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2005 Tak wogule to mam pytanie czy ktos w SH 1 upolowal japonski pancernik typu Yamato(Yamato badz Musashi bo Shinano oddano jako lotniskowiec) ja kiedys go nawet w jednym z portow widzielem ale nie dalem rady go dogonic... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnyFX Opublikowano 27 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2005 eeeeemmm??? no kolega go zatopił ale to było dawno temu hehehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Novus Opublikowano 27 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2005 eeeeemmm??? no kolega go zatopił ale to było dawno temu hehehe 1352299[/snapback] Bo ja pamietam jak kilka dni pływałem polujac na niego i gdy zobaczyłem jego sylwetke...on mi po prostu prysna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaykee Opublikowano 27 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2005 jak ja zazdroszcze fanom wojny swiatowej numer 2! bo jesli ja chce sobie poplywac takim 688 to co mi pozostaje? ano tylko starusienki i688 hunter/killer :( ale sh3 tez sprawdze... podoba mi sie ten akcent rpg, we wspomnianym i688 zaloga tez zdobywala doswiadczenie, a my - prestiz (ktory mozna bylo wymienic na rozne udogodnienia) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pigmej Opublikowano 27 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2005 Wlasnie musze wymusic jakis fajny AA i Anizo, bo bez tego grac sie nie da :). Do 100zl masz www.sklep.cenega.pl, ale dostaniesz ja dopiero w Maju!!!! 1347732[/snapback] W maju to niech się nie wysilają. Chodzi mi zakup tego w tej chwili i od ręki otrzymanie tego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 27 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2005 W maju to niech się nie wysilają. Chodzi mi zakup tego w tej chwili i od ręki otrzymanie tego.ja swojego zamawialem na www.gameplay.co.uk - przyszedl w ciagu tyg. i wynioslo mnie to jakies 28funciszy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaitsev Opublikowano 28 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2005 (edytowane) Gra fajna tylko mam kilka pytań i problemików: - zaczynam kariere z renown 1500, wypływam na pierwszy patrol, ubijam jakiś statek handlowy (ofc wrogi :P), wracam i okazuje się, że mam ~1400 renown.. Czyli mniej niż miałem przed wypłynieciem, a w logach pokazuje mi, że za ten patrol dostałem ok. 400-500. W menu z save'ami widzę, że nawet przed pierwszą misją mam renown 900 (chociaż wcześniej w "pokoju" pokazywało 1400) i zmieniła się data tego save.. O co może chodzić? Ktoś też tak miał? - multi - dołączam się do jakiegoś serwa, ustawiam co trzeba tylko nie mogę się zrobić 'ready'... :) Szukam jakiegoś przycisku ale za nic nie widzę, jest tylko "OK", które nie da się wcisnąć.. :( - jak już chcę skończyć patrol to jest różnica czy dam "exit patrol" daaaleko od bazy a potem "return to base" czy dopłyne do bazy, dopiero tam "exit.." i "doct at.."? btw skąd wiecie, że to jest PS 1.1? :) btw2: woda PS 3 w Pacyfic Fighters różni się czymś od PS 2?.. (pytam, bo różnica między PS 2 i 3 jest przeogromna :P) Pozdr Edytowane 28 Marca 2005 przez zaitsev Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fatal1ty Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2005 a moze ktos wie na czym polega identyfikacja celow? wiem ze jest taka encyklopedia w ktorej mozemy sobie obejrzec kazdy statek, poznac jego parametry, wymiary itp., ale czy ma to jakis wiekszy sens? slyszalem ze dzięki identyfikacji statku mozna dowiedziec sie gdzie są jego slabe punkty, a potem uruchamia sie jakis tryb celowania w ktorym te punkty mozemy wybrac i namierzyc. czy ktos cos wie na ten temat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pigmej Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2005 ja swojego zamawialem na www.gameplay.co.uk - przyszedl w ciagu tyg. i wynioslo mnie to jakies 28funciszy... 1354029[/snapback] :mur: :mur: Widze ze nie masz problemów z kasą. Za 200zł to ja sobie wole poczekać. Jeszcze nie zwariowałem. :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaykee Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2005 a moze ktos wie na czym polega identyfikacja celow? wiem ze jest taka encyklopedia w ktorej mozemy sobie obejrzec kazdy statek, poznac jego parametry, wymiary itp., ale czy ma to jakis wiekszy sens? slyszalem ze dzięki identyfikacji statku mozna dowiedziec sie gdzie są jego slabe punkty, a potem uruchamia sie jakis tryb celowania w ktorym te punkty mozemy wybrac i namierzyc. czy ktos cos wie na ten temat? 1361743[/snapback] przede wszystkim dzieki ksiazeczce w recznym trybie namierzania celow mozesz obliczyc odleglosc do statku. (jesli w opcjach realizmu masz automatyczne namierzanie, to nie jest ci do tego potrzebna) dodatkowo podane tam masz zanuzenie. ustawiasz torpede tak, zeby przeszla okolo metr pod statkiem i do tego na zapalnik magnetyczny. jeszcze mi sie nie zdazylo zeby statek przezyl takie trafienie - w odroznieniu od standardowego zapalnika uderzeniowego i trafienia w burte (zwykle potrzeba przynajmniej 2 torped) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elbios Opublikowano 3 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2005 jak ustawic zapalnik magnetyczny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaykee Opublikowano 3 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2005 jak ustawic zapalnik magnetyczny? 1366017[/snapback] na ekranie komputera torped (F6) w prawej gornej czesci ekranu jest taki pstryczek I/M - I to uderzeniowy, M to uderzeniowy i magnetyczny i niestety maly update: juz zdazylo mi sie pare razy, ze mimo trafienia od spodu musialem puscic wiecej niz jedna torpede Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elbios Opublikowano 3 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2005 (edytowane) na ekranie komputera torped (F6) w prawej gornej czesci ekranu jest taki pstryczek I/M - I to uderzeniowy, M to uderzeniowy i magnetyczny i niestety maly update: juz zdazylo mi sie pare razy, ze mimo trafienia od spodu musialem puscic wiecej niz jedna torpede 1367250[/snapback] obawiam sie ze M to TYLKO magnetyczny , puscilem torpede nie POD a W kadłub statku i sie odbila... :lol: zdetonowanie torpedy pod statkiem faktycznie rozwala wszystko :wink: zaden niszczyciel nie wytrzymal :razz: mam czesto sytuacje ze torpeda chybia doslownie o pol metra w bok, poza tym chcialbym miec wieksza kontrole nad punktem uderzenia torpedy w statek - da sie cos poradzic? z tego co zauwazylem najlepiej rąbnąć w środek statku, a często torpeda trafia w sam kraniec:/ poza tym, moje torpedy chyba zbyt rzadko trafiaja, mam powazne problemy z przejsciem secondary obj w treningu torpedoes i convoy - po prostu koncza mi sie torpedy. Fire solution oblicza mi automatycznie, puszczam torpedy gdy cel jest nie dalej niz 1500 m i gdy jest miedzy bearingiem 315 a 45 (lub okolo 180 gdy puszczam tylne). Staram sie tez nie puszczac torped kiedy cel ucieka na max predkosci prostopadle do mojego kursu. Co moge robic zle? P.S fsaa dziala przednie - ustawiasz w sterach 8xS i wyglada to naprawde zabojczo jest duza roznica miedzy 4x a 8xS? Edytowane 3 Kwietnia 2005 przez Elbios Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SikohR Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2005 M to magnetyczny i uderzeniowy - po prostu widocznie trafiła Ci się wadliwa torpeda (zresztą od poczatku nawet jak nie wiedziałem, ze można zmieniac zapalnik i waliłem w burty gra automatycznie mi ustawiałą M i jakoś przeważnie torpedy wybuchały...) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubi10 Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Wie ktoś jak użyć hydrofonu ? Znaczy bardziej chodzi mi o to jak wysłać pinga i jak ustawić głosność hydrofonu ? Ustawiam hydrofon na jakiśtam bearing i najeżdzam na przycisk ping, strzałka robi się czerwona, al niz pozatym.naciskam lewy guzik myszy i to wszystko.To samo dzieje się z volume.Wogóle jakiś dziwny jest interfejs w tej grze.Mam wersje DVD.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elbios Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2005 M to magnetyczny i uderzeniowy - po prostu widocznie trafiła Ci się wadliwa torpeda (zresztą od poczatku nawet jak nie wiedziałem, ze można zmieniac zapalnik i waliłem w burty gra automatycznie mi ustawiałą M i jakoś przeważnie torpedy wybuchały...) 1367983[/snapback] raczej nie, bo testowalem to na ok.10-15 torpedach i za kazdym razem sie odbijaly ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaykee Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2005 M to magnetyczny i uderzeniowy - tak twierdzi instrukcja. mozliwosc wylaczenia magnetycznego (czyli polozenie I) wynika z faktu zawodnosci detonatora magnetycznego (czasem wybucha zbyt szybko) jesli nie wybuchlo ci 10 torped pod rzad to odleglosc musiala byc zbyt mala (torpedy uzbrajaja sie po ok 200-300m) co do celowania w konkretny punkt statku to robisz to po prostu celownikiem (peryskop, uzo) - jesli uzywasz lock'a to domyslnie celujesz w srodek - jesli torpeda nie trafila w srodek to znaczy ze wystapil blad w obliczeniach, albo cel zmienil kurs torpedo training - staram sie zawsze strzelac ponizej 1km (ale powyzej 300m), ustawiam torpedy na fast, utrzymuje mala predkosc, okret plynie prosto (i tak, zeby torpeda wyszla dokladnie na 0st), strzelam tak, zeby torpeda trafila okret pod katem zblizonym do 90st i... mocno zaciskam kciuki :) podobno celnosc poprawia takze reczne otworzenie wyzutni w conning tower i jeszcze jedna porada do tej misji - nie ma limitu czasu, wiec wystarczy unieruchomic cel, a zatopic można spokojnie pozniej no i ten zygzakujacy tankowiec (sec. target) to prawdziwy wrzod na tylku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fatal1ty Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2005 (edytowane) hehe to fakt, z ta roznicą ze wrzod na tylku sie nie rusza, a ten lata na prawo i lewo jakby byl na haju :blink:. swoją drogą jest chyba mozliwosc zeby podejsc go nie zauwazalnym? (zielona ikonka statku na naszym pulpicie oznacza naszą niewykrywalność) wtedy powinien plynąc w linii prostej, a jesli nie, to cos tu chyba jest nie tak... w kazdym razie na tą chwile zatopienie tankera/merchanta jedną torpedą dla mnie graniczy z cudem. a wracając do tzw. "ksiązeczki" z opisem statków - ja odleglosc do celu sprawdzam po uprzednim namierzeniu go peryskopem, i szczerze mowiac nie mam pojecia co ma wspolnego identyfikacja statku z odlegloscią do niego... co innego zanurzenie, tutaj rzeczywiscie dobrze byloby je znać, zeby puscic torpede na odpowiednią glebokosc. niestety jak narazie nie mam pojecia jak to zrobic :unsure:. moze ktos udzieli mi korepetycji albo da namiary na jakąś malą solucje? :rolleyes: EDIT: chcialem powiedziec ze juz wszystko wiem :mrgreen:. bardzo pomogly mi rady yamaykee'go, szczegolnie ta, ze cala obsluga torped jest pod F6. mając ją opanowaną po prostu nie da sie spudlowac :smile2:. no chyba ze celem jest niszczyciel plynący z predkoscią 15-35 wezlow, trafic takiego to dla mnie kolejne, nowe wyzwanie. ale jesli chodzi o handlowce, tankowce i inne slabeusze, to zalatwiam je juz jedną torpedą (rownież C2 Cargo z NAVAL ACADEMY, na ktorego jeszcze wczoraj potrzebowalem przynajmniej trzech :smile2:). wystarczy tylko odpowiednio ustawic torpede, czyli tak, zeby wybuchla ok. metra pod kadlubem statku, w miare mozliwosci na jego środku. chcialem tez zauwazyc, ze wcale nie trzeba ustawiac sie pod kątem 90 stopni do celu (torpeda potrafi ustawic sie sama po wystrzeleniu z tuby), jednak zwieksza to precyzje i strzalu i prawdopodobnienstwo zatopienia pierwszą torpedą. rowniez odleglosc nie ma az tak duzego znaczenia, o ile miesci sie w przedziale 300 - 4000 m. (na wieksze dystanse dajemy po prostu wieksze wyprzedzenie). najwazniejsze jest opanowanie panelu sterowania torpedami (F6) i to najlepiej w trybie manualnym. umiejąc sie nim poslugiwac przejdziecie trenikg torpedowy z oceną "Excellent" i jeszcze zostanie wam 7-8 torped - mi przynajmniej sie to udaje. (ahh, nie ma to jak widok C2 Cargo łamiącego sie na pol po celnym trafieniu pierwszą torpedą :rolleyes:). to narazie wszystko czym chcialem sie podzielic. teraz pracuje nad sposobem zatapiania niszczycieli, bo jak narazie nie umiem ich trafiac (wszystkie ustawienia trajektorii torped idą w leb kiedy cel szybko przyspiesza i zmienia kurs po uprzednim zwietrzeniu zagrozenia). moze ktos wie jak z tego wybrnąc? probowalem juz dawac odpowiednie wyprzedzenie, ale wtedy on zamiast przyspieszac to zwalnia, albo prawie staje w miejscu (cwana bestia). moze ktos zna sposob na wystrzelenie torpedy niewykrywalnej dla celu? a moze wystarczy ustawic ją na odpowiednią gleboskosc albo samemu zejsc nizej? jesli ktos wie, to prosze o cynk tu albo na gg (nr. 2105324). to chyba tyle, ide rozgryzac Huntera dalej... :mrgreen: Edytowane 6 Kwietnia 2005 przez fatal1ty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchy83rok Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Witam fanow tej gry. Ja sie wciagnolem w nia w niedziele. Mam problema wlasnie z torpedami, czesto nie trafiaja nawet w handlowce. Zna ktos latwy i prosty spossob an ustawienie torped? Glebokosc 1m, i zapalnik Magnetyczny? Znalazl ktos polska strone o tej grze? :blink: :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wadim Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2005 no właśnie wie ktoś z ka mozna spolszczenie sciągnać?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAR0 Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2005 (edytowane) Polska strona, ale nic ciekawego tam nie ma. http://hunter.gry-online.pl/ Spolszczenie też by mi sie przydało. Edytowane 8 Kwietnia 2005 przez JAR0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaykee Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2005 rowniez odleglosc nie ma az tak duzego znaczenia, o ile miesci sie w przedziale 300 - 4000 m.odleglosc ma znaczenie - po prostu czym dalej, tym dluzej plynie torpeda i wieksze prawdopodobienstwo ze cos pojdzie nie tak (cel zmieni kurs, predkosc, torpeda wybucnie za szybko) no i zmniejsza sie tez znacznie margines bledu teraz pracuje nad sposobem zatapiania niszczycieli, bo jak narazie nie umiem ich trafiacja osobiscie przed niszczycielami uciekam :) - co zreszta jest chyba zgodne z ówczesną taktyką u-botów. myśle, że do czasu pojawienia sie torped z aktywnym naprowadzaniem walka z nimi nie ma sensu. moze ktos zna sposob na wystrzelenie torpedy niewykrywalnej dla celu?na poczatku dostepne sa 2 typy torped - o napedzie parowym (i ta mamy standardowo na wyposazeniu) i elektrycznym. te drugie nie zostawiaja sladow na wodzie, niestety maja bardzo krótki zasieg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...