Skocz do zawartości
tomasir

Śmieszna sytuacja z kyro.

Rekomendowane odpowiedzi

A więc tak po zainstalowaniu strów od hercules wszystko chodzi ok i wydajnoś o wiele wyższa tylko:

1) w 3dmarku2000 jak jest coś takiego związane z textures i mi nie przechodzi 64 MB textures testing(czy coś takiego). Kuna co się dzieje myśle i sprawdziłem dokładnie. Na tych sterach karta ma ~64 200 kB. Czyli minimalnie brakuje pamięci na textury 64 MB.

2) a jeszcze włączanie i wyłączanie niektórych funkcji nie powoduje żadnych zmian w osiągach chociaż powinny. (Pomijam aa)Mowa tu np. o texture compression, i innych tego typu.

POnadto włączenie texture compression powoduje wywalanie 3dmarka 2000 (2001 se bez problemów działa).

 

Przy testowaniu korzystałem z rad Vegity i jeszcze jednych ale nie pamiętam linka ani osoby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja rada- pierd....3-D Marki. 8)

To oczywiste....

Ale jak na kyro2 to i tak osiągam w 3dmarkach niezłe wyniki. W 2001 se jak skręfciłem procka na 1200 to miałem 3030 czyli nieźle a w 2000 koło 6100.

Ale moje główne pytanie tyczy się tego czy to że w 2000 nie przechodzi ten test ma jakies znaczenie w rzeczywistości, czyli w grach...

A jeszcze testowałeś różne ustawienia z tym swoim Kyro2?

I czy dawało to jakieś istotne zmiany w wydajności.

A jeszcze jak dobrze pamiętam to swoje kyro skręciłeś do 190i czy robiłeś jakiegoś moda jego czy normalnie tak szło. No i ile ciągnąłeś w q3 na pierwszym demku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na 128 RAM to ciężko "namówić" 3DMarka na ten test z texturami 64MB. Pożycz drugą kostkę 128 MB od kogoś i zrób test na pewno pójdzie :)

A z drugiej strony u mnie po włączeniu 256 AGP Ap.Size przy 512 RAM i karcie GF2MX32 MB, 3DMark wyświetlał ładne BSOD-y :) Pozostawienie "jedynie" 256 RAM-u lub zmiana AGP Ap.Size na 128MB usuwało problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na 128 RAM to ciężko "namówić" 3DMarka na ten test z texturami 64MB. Pożycz drugą kostkę 128 MB od kogoś i zrób test na pewno pójdzie :)

A z drugiej strony u mnie po włączeniu 256 AGP Ap.Size przy 512 RAM i karcie GF2MX32 MB, 3DMark wyświetlał ładne BSOD-y :) Pozostawienie "jedynie" 256 RAM-u lub zmiana AGP Ap.Size na 128MB usuwało problem.

Problem w tym że wczesniej udawało mi się uruchomić ten test i dlatego pytałem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raz miałem u siebie 2400 na Cel800@1066-defaultowe ustawienia w karcie. Po zmianie na te z Frazpc miałem ....1470..żednada! NIe robiłem moda, bo większego sensu w tym nie widzę. Działał i na 194, ale czasem były przyciachy.

 

W Quake 3 v1.17 miałem 83 fps przy poradach z frazpc. Bez- 81,5 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raz miałem u siebie 2400 na Cel800@1066-defaultowe ustawienia w karcie. Po zmianie na te z Frazpc miałem ....1470..żednada! NIe robiłem moda, bo większego sensu w tym nie widzę. Działał i na 194, ale czasem były przyciachy. 

 

W Quake 3 v1.17 miałem 83 fps przy poradach z frazpc. Bez- 81,5 :)

ale u mnie te zmiany nie powodują żadnej różnicy.

A w q3 mam 87-88 przy kyro @ 180. Spróbuję zmodyfikowac chłodzenie (zmienię radiator i wiatrak i zobaczę co to da...)

A to kyro2 to nieźle się u ciebi kręciło. MOje przy 182 już nie wyrabia.

Zastanawiam się nad modem napięcia ale to jeszcze nic pewnego. Najpierw muszę wc skończyć. Plan bloku juzgotowy a część materiałów już mam. A wykonanie nie powinno stanowić żadnego problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba było kupić moje Kyro2, kiedy było można 8)

Nie wiem, czy jest sens w tym, żeby kartę tak katować- przyrost może będzie z 10 %, a czasami na odwrót- przekręcisz kartę, to jak u mnie było przy 194, tak u ciebie np. przy 186 zaczną ci siegry tnąć, a karta będzie zimna. Ale jak już, to męcz się z rdzeniem, bo pamięci normlanie powinny wytrzymywać 200 Mhz i więcej....tylko je właśnie rdzeń przychamowuje.

 

W każdym razie- powodzenia! 8)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



×
×
  • Dodaj nową pozycję...