Skocz do zawartości
lobo0

Spalil mi sie procek!

Rekomendowane odpowiedzi

Jesli tyle za niego zaplaciles to tak ....

No zaplacilem chyba troche mniej, ale ceny sie zmieniaja...

zastanawiam sie czy nie powinni mi dac przynajmniej 2000+ bez doplaty, bo w sumie mialem procek, teraz nie mam procka i jeszcze musze doplacac zeby znow miec, cos mi tu nie pasuje. Jakie jest prawo w takim przypadku, wie ktos??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli tyle za niego zaplaciles to tak ....

No zaplacilem chyba troche mniej, ale ceny sie zmieniaja...

zastanawiam sie czy nie powinni mi dac przynajmniej 2000+ bez doplaty, bo w sumie mialem procek, teraz nie mam procka i jeszcze musze doplacac zeby znow miec, cos mi tu nie pasuje. Jakie jest prawo w takim przypadku, wie ktos??

Prawo mowi ze sprzedawca ma obowiazek naprawic, wymienic na nowy wolny od wad lub jezeli ani to ani to nie jest mozliwe oddac pieniadze.

 

Natomiast myk jest inny - nie wiem czy zauwazyliscie, czasem jest tak ze oddajemy na gwarancji sprzet ktory jakis czas temu kosztowal kupe kasy, potem przychodzimy i dostajemy wprawdzie sprzet mocniejszy, ale za to duzo tanszy od tego za ktory zaplacilismy. Praktycznie jest super i takie prawa rynku komputerowego, ale jeden uparciuch na forum cdrinfo zareklamowal tak nagrywarke i dostal nowa szybsza, ale juz 200 zlotych tansza. Zglosil to do PIHu i teraz czeka na wynik (oby byl na jego niekorzysc, bo tak to by sprzedawcy mieli niezle przerabane :( ).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myk moze takze byc inny poprostu sprzedawca dostal tego proca w rozliczeniu za cos i nie ma na niego gwarancji. Dlatego wyplaca Ci kase za uszkodzony sprzet. Jego ryzykiem bylo to ze bedzie musial oddac kase jak by padl sprzet i postepuje bardzo uczciwie dajac Ci pieniadze. Doplac do bartona albo wez kase i kup gdzies mobila w koncu dorzucisz tylko 50 zl wiecej.

Co do reklamacji procesorow to wyglada to tak: Ja w swoim sklepie zawsze przyjmuje proce na serwis z tym ze zaznaczam ze warunkowo bo costam (usmarowany pasta, spalony, ukruszony itp.) i daje do hurtowni najczesciej do Actione i zawsze mi wymieniaja na nowy. Poprostu maja dziwny sposob obslugiwania klientow jesli ktos bierze u nich duzo i czesto to jest traktowany zupelnie inaczej niz kolesie ktorzy kupuja u handlowcow na dole 2 klawiatury i monitor. Firmy ktore maja wieksze obroty z Actione sa obslugiwane przez handlowcow z wyzszej polki i sa zupelnie inaczej traktowane w sprawie korekt serwisow i ogolnie cen takie sa realia B2B. To proste

 

 

Pozdrawiam Krzysiek

 

 

 

 

 

 

 

Pozdrawiam Krzysiek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...