Skocz do zawartości
SKRYTOBOJCA

Moje pierwsze (ZLE) wrazenia z serw. gainwarda /THE END :&gt

Rekomendowane odpowiedzi

Heh musialem sie z kims podzielic bo mam mieszane uczucia.

 

A no wiec padla mi grafa GF4200 ULTRA 650 TV/DVI Golden Sample, dokladnie to kolor czerwony, odeslalem do serwisu, szybko ladnie w sobote karte mieli (wysylka na ich koszt) a w srode rano kurier spowrotem z paczka :) wiec nie klamia jak pisza na stronie ze sprzet trzymaja srednio 2,7dnia. Za to gratulacje - szybkosc.

 

Ale otwieram karte patrze inna karta jednak mojej nie naprawiali tylko dali "nowa" - no wlasciwie ten sam model ale jakos nie jestem przekonany, na naklejce od gwarancji nowej jest naklejka od karty "ULTRA 650 TV/DVI" bez GS hmm i pozatym radiatory sa inne na pamieciach, wogole mniejsze nie zaslaniaja calej kosci widac ze sa nowe doklejane i wentylator tez, bo po karcie widac ze JEST UZYWANA: styki portu widac ze byly uzywane, no wiadomo ze czasem sie karte sprawdza czy dziala i widac wtedy zarysowanie na stykach ale nie az tak, i dodam ze wyjscie na monitor -ten plastik widac ze jest doszczetnie zjechany nie widac literek przy pinach.

 

Napisalem dzis do nich maila zeby mi wyjasnili, mieli mi karte naprawic/wymienic a nie dawac jakas starsza UZYWANA karte.

Moje odczucia sa mieszane co do serwisu teraz.

 

Moze ktos tez mial jakies ciekawe historie?

Jak odpowiedza na miala dam znac :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najpierw to sie sprawdza jak ta grafa ci daja sie kreci jak kijowo to do piero w tedy sie wysyła maile :P

no chłopaki nie ładnie postąpili ale moze masz jakiś sprawdzony oc teroo zestaw :P zobacz jak sie kreci jak kijowo to do nich plumkaj ostro zeby ci dali nowa i ta ta z seri gs jaką miałeś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No z wydajnosci wynika ze chodzi niby tak samo ale jednak cos mi sie nie podoba, tym bardziej ze jest dosyc uzywana juz :/

 

Potestuje i zobacze co mi odpowiedza.

Jakby byl to slabszy model tylko z dokklejonymi radiatorami to jakby go podkrecic tak jak GS to chyba by sie nie dalo tak od razu zobaczyc roznicy.

 

Ide troche testowac.

 

Jak cos nowego sie dowiem to pewnie dam znac :>

 

PS. no i te MNIEJSZE radiatorki na pamieciach :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem też taką niemiłą sytuację z serwisem Gainwarda, z takim samym modelem o jakim Ty piszesz, wymienili mi grafikę na "nową" (ślady kurzu przy wentylatorku, zarysowania przy wyjściu na monitor), i podobnie jak u Ciebie całkiem inne radiatory niż na poprzednim GSie - co lepsze, przed otworzeniem woreczka z kartą zauważyłem brak jednego radiatora na pamięciach z góry karty, od strony coolera, wogóle go nie było, i ta blaszka na wentylatorze bardzo luźno się trzymała, a te zaczepy były prawie wyłamane. Napisałem mejlika do nich, odpisali mi żebym jeszcze raz wysłał grafikę to mi brakujący radiator dołożą i wymienią coolerek. Wysłałem, poczekałem kilka dni, przyszła paczuszka, a tu... odkleili ten radiatorek z góry który mi został, i przykleili takie zwykłe niziutkie jak z tyłu karty! No to już przeszło wszelkie granice! Znowu mejla napisałem, trochę ostro już, znowu wysyłka, kilka dni, no i w końcu dostałem kartę z normalnymi radiatorami, takimi jakie powinny być w GSie. Tam po prostu z nimi nie ma się co szczypać, tylko walić z grubej rury - masz to tego absolutne prawo, jakbyś się uparł to mógłbyś żądać wymiany karty na fabrycznie nową, ale jeżeli dają Ci znowu 3-letnią gwarancję, to teoretycznie masz "nową" i może Cię to satysfakcjonować. Swoją drogo, to często GAINWARDy padają... ok 30% wszystkich przeze mnie sprzedanych wysłałem po około roku-1,5 roku. Coś kiepsko z trwałością tych kart...

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja musze powiedziec ze z serwisu gainwarda bylem bardzo zadowolony mialem wczesniej gf 4 ti 4200 goldes sample 64 mb padla mi karta kolesie zadzwonili do domu z warszawy poinformowali mnie ze nie posiadaja owej takiej karty juz i maja mi do zaproponowania takze gf ti 4200 ale juz z agp 8 i 128 pamieci wtedy to byla roznica karta ta krecila sie lepiej niz wczesniejsza moja wersja serwis szybki i elegacnki to mi sie podoba wlasnie :) jak cos kazdemu te firme moge polecic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O widze ze nie jestem sam. To jednak bardzo ciekawie zalatwiaja sprawe.

Tak wogole to nie jestem piewny czy to jest ta karta co powinna byc, bo na naklejce wogole nie mam napisane ze to jest GS, a radiatorki mogli dowalic do zwyklej wersji i mysla ze sie nie skapne, i jestem cholernie wsciekly bo mieli czas od wczoraj i nie odpisali na maila jutro do niach z pewnoscia zadzwonie jezeli maja czynne.

 

Pewnie naprawili inna zepsuta karte i nakleili nowe radiatory i wyslali mi, to skandaliczne, mieli naprawic moja karte albo dac nowa a nie jakis zjechany model.

 

Moge rzadac wydania nowej karty? czy jakos.

 

A jeszcze jedno jak patrze na zdjecie mojej poprzedniej karty GS to na gorze karty kolo pamieci sa jeszcze dwa duze radiatory, a na tej karcie nie ma ich tylko jest w tym miejscu taka malutka czarna kosteczna z + zaznaczonym, nie orientuje sie od czego jest. Ale czy to moze oznaczac ze to nie jest ta moja karta? I powiedzmy GoldenSample rozni sie tymi dodatkowymi kondensatorami? wkoncu na GSie byla wyzsza czest. taktowania pamieci. Ktos ma moze taka sama karte i mi pomoze?

Bo sam juz nie wiem :/

 

UPDATE:

Patrzac po stronce angielskieje gainwarda, wynika ze sa dwie edycje tej karty.

Starsza wersja miala dwa kodensatory -zwykla i gs, oraz nowsza ktora ma jakis maly ukladzik w tym miejscu -zwykla i gs i nie da sie ich rozroznic :/ i niby nowsze radiatorki hmm ale te radiatory sa dupnie male :/

Ale nawet czy jest to GS czy nie, to dali mi stara uzywana karte, nie po to wydawalem 860zl zeby teraz dostac jakiegos zdezelowanego :>

 

Kogos wogole ciekawi te watek? :)

Ja tu sie produkuje i mam nadzieje ze z sensem :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie po tych perypetiach grafika działała bez problemu, klient już nie wrócił, czyli był zadowolony z takiego obrotu sprawy, ale nie pamiętam który dostałem model czy z tymi dodatkowymi konensatorami czy nie, choć wiem że się gorzej podkręcała niż ta co klient miał wcześniej.

Co do wypowiedzi spoxxx to nie zaprzeczam, też miałem już takie wymiany, że zwykłą GF4 Ti4200 64MB wymienili mi na GF4 Ti4200-8X 128MB, albo za zwykłą dostawałem GSa, więc raczej z serwisu jestem też zadowolony, i tylko raz mieli taką wpadkę jak opisałem kilka postów wyżej. A niestety najczęściej padającymi gainwardami są właśnie te oparte o GF4Ti... Jeżeli chodzi o inne modele (np. popularny GF3Ti200 GS @200/450) to odsetek psujących się jest na poziomie 2-3%.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja oddawalem 2 4200 i wszystko pieknie. Tylko ze to byly poczatki 4200 wiec bylo ich duzo. Dwa razy dostalem poprostu nowe sztuki.

Teraz to wyglada tak jakby nie mieli zapasu kart na wymiane. Trafiaja do klienta karty ktore kiedys zostaly do nich zwrocone na gwarancji, oni je poreperowali i potem siup do klienta. Brzydkie zagranie. :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba tak to jest - produkcja ich dawno się już skończyła, i teraz sklecają ze starych kart jedną dobrze działającą ;) Niezłe wałki robią.

nioms ja im dam do wiwatu nie po to placilem 860zl zeby dostac teraz karte z odzysku, wszystko cichaczem nawet nie wyslali maila ze gwarancja uznana czy cos. A jak jest tyl karty gdzie sa kosci pamieci to ten radiator jest na srodku nich i zajmuje 50% powierzchni :/ a te gorne radiatory tez niedbale przyklejone tez nie zakrywaja pamieci calej, kicha kicha i jeszcze raz kicha, ale mam cisnienie ostatnio wszystki mi sie psuje jeszcze mi kamerka netowa padla, 20dni przed koncem gwary :> ciekawe jak w sklepie na mnie beda patrzeli jak z nia przyjde w takim terminie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba tak to jest - produkcja ich dawno się już skończyła, i teraz sklecają ze starych kart jedną dobrze działającą ;) Niezłe wałki robią.

nioms ja im dam do wiwatu nie po to placilem 860zl zeby dostac teraz karte z odzysku, wszystko cichaczem nawet nie wyslali maila ze gwarancja uznana czy cos. A jak jest tyl karty gdzie sa kosci pamieci to ten radiator jest na srodku nich i zajmuje 50% powierzchni :/ a te gorne radiatory tez niedbale przyklejone tez nie zakrywaja pamieci calej, kicha kicha i jeszcze raz kicha, ale mam cisnienie ostatnio wszystki mi sie psuje jeszcze mi kamerka netowa padla, 20dni przed koncem gwary :> ciekawe jak w sklepie na mnie beda patrzeli jak z nia przyjde w takim terminie :D

Moja propozycja: napisz mejla że ta karta którą dostałeś nie odpowiada jakością tej którą do nich wysłałeś na gwarancji, ponieważ radiatory nie zajmują całej powierzchni kości pamięci, ponieważ widać ślady używania, i ogólnie czujesz się oszukany takim załatwieniem sprawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja do nich nie napisze ja do nich zadzwonie od razu w poniedzialek..

 

cdn. :)

 

 

EDIT:

Wlasnie sobie ogldalem dokladnie karte w swietle dziennym :>

I widac ze karta na 100% z odzysku bo az 3 uklady (stabilizatory?) sa dolutowane, slady kalafonii na plytce wydaly :>

 

Oj teraz to z nimi ostro pojade :>

 

Zyczcie powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie gf4tixxx od dluszego czasu sie jush nie produkuje. Niestety :( Grafy te nie zalegaja w magazynach nawet. Wiec producent ma dwie mozliowsci:

1. Naprawia grafe

2. Klient dostaje inny produkt przynajmniej tak samo dobry.

 

ad1. Troche lipa ze dostales co prawda sprawna grafe ale nie swoja. Powinni z innych czesci (padnietych graf) dobrac podzespoly do tej co wyslales (nie wiem co padlo - poprostu wymienic padnieta czesc)

 

ad2. I tu jest zonk w przypadku gf4tixxxx. Znam przypadek ze kolesiowi padla wlasnie taka grafa a w ramach gwarancji dostal zwyklego fx 5600 :evil:

(gwarant sie tlumaczyl pozniej ze w 3dmarku 2003 ma wiecej pkt od gf4tixxxx).

 

:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skrytobójca

 

zadzwon tam do nich i powiedz iż nie interesuje cię używana grafa w zamian za twoją , jak już to nowa ,albo kasa , albo twoja naprawiona i że interesuje cię grafa równie wydajna w aplikacjach wykorzystujących dx81 jak twój gf4ti co by ci fx5600 nie wpier... , wkońcu to oni tam siedzą dla ciebie a nie ty dla nich

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skrytobójca 

 

zadzwon tam do nich i powiedz iż nie interesuje cię używana grafa w zamian za twoją , jak już to nowa ,albo kasa , albo twoja naprawiona  i że interesuje cię grafa równie wydajna w aplikacjach wykorzystujących dx81 jak twój gf4ti co by ci fx5600 nie wpier... , wkońcu to oni tam siedzą dla ciebie a nie ty dla nich

Wiem wiem :> w poniedzialek im wytrzepie rowno, szkoda ze nie mieszkam blisko bym od reki zalatwil.

 

Chce albo moja karte naprawiona albo nowa!! ewentulanie nowa o podobnych parametrach i nie fx5600 :> jak juz to 5600Ultra 2 ma dobra wydajnosc w dx8 :)

 

Dam znac w poniedzilek co madrego powiedzili.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znam przypadek ze kolesiowi padla wlasnie taka grafa a w ramach gwarancji  dostal zwyklego  fx 5600  :evil:

(gwarant sie tlumaczyl pozniej ze w 3dmarku 2003 ma wiecej pkt od gf4tixxxx).

 

:(

Wlasnie gdyby mi cos takiego proponowali to tylko gf5600U II tylko ta karta ma dobre porownywalne osiagi w dx8, a co z tego ze zwykly gf5600 ma wiecej w 3dmarku03 :) jak i tak jest slaba na te gry co wykorzystuja dx9, wkoncu karta jest do gier a nie markow :D

 

cdn. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie z krzykiem tylko grzecznie , poproś kierownika serwisu i mu grzecznie powiedz że cię nie satysfakcjonuje takie rozwiązanie sprawy , nie po to kupowałeś produkt tak renomowanej firmy aby zostać potraktowanym w ten sposób , jak będziesz krzyczał to ,to tylko ludzie i postawią się okoniem , a tak potraktują cię jako kogoś bardziej poważnego , wielokrotnie już się przekonałem że krzyk jest do niczego , a spokojne podejście dużo daje , jak się będzie jednak bużył to mu powiedz iż w takim razie sprawa będzie załatwiana poprzez Federację konsumentów ,a i mail bezpośredniop do firmy gainward zostanie wysłąny , co by wiedzieli jak postępuje z klijentami i marką firmy polski dydstrybutor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie z krzykiem tylko grzecznie , poproś kierownika serwisu i mu grzecznie powiedz że cię nie satysfakcjonuje takie rozwiązanie sprawy , nie po to kupowałeś produkt tak renomowanej firmy aby zostać potraktowanym w ten sposób , jak będziesz krzyczał to ,to tylko ludzie i postawią się okoniem , a tak potraktują cię jako kogoś bardziej poważnego , wielokrotnie już się przekonałem że krzyk jest do niczego , a spokojne podejście dużo daje , jak się będzie jednak bużył to mu powiedz iż w takim razie sprawa będzie załatwiana poprzez Federację konsumentów ,a i mail bezpośredniop do firmy gainward zostanie wysłąny , co by wiedzieli jak postępuje z klijentami i marką firmy polski dydstrybutor

Do dobrze do poniedzialku jeszcze chyba zdarze ochlonac :>

A do firmy glownej juz chcialem wyslac maila ale zostawilem to na pozniej, chcialem sie dowiedziec czy to normalna sprawa u nich takie zalatawianie gwarancji.

 

Dzieki za zainteresowanie all :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ad2. I tu jest zonk w przypadku gf4tixxxx. Znam przypadek ze kolesiowi padla wlasnie taka grafa a w ramach gwarancji  dostal zwyklego  fx 5600  :evil:

(gwarant sie tlumaczyl pozniej ze w 3dmarku 2003 ma wiecej pkt od gf4tixxxx).

 

:(

Jezeli gwarant nie jest w stanie naprawic lub wymienic towaru na identyczny to moze zaproponowac lepszy/inny, ale klient nie musi sie na to zgodzic i moze zarzadac zwrotu pieniedzy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i kicha, serwisant nie ugiety, karta jest sprawna, dziala i jak radiatory spelniaja swoje zadanie, to nie widzi problemu. Tak samo ze jest uzywana/naprawiana i zlacza sa zdezelowane, ale jak dziala to czego ja chce? On nie rozumie czego ja wogole od nich chce.

 

Wedlug niego w gwarancji nie ma napisane ze musza mi dac nowa karte.

 

Skonczylo na tym ze odesle im ta karte co dostalem i bede czekac az MOJA karta wroci z serwisu niemieckiego z naprawy.

Chociaz mam takie pocieszenie ze dostane moja karte.

Trudno ponoc bede czekal z dwa miechy, az wroci.

 

Po prostu szkoda gadac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i kicha, serwisant nie ugiety, karta jest sprawna, dziala i jak radiatory spelniaja swoje zadanie, to nie widzi problemu. Tak samo ze jest uzywana/naprawiana i zlacza sa zdezelowane, ale jak dziala to czego ja chce? On nie rozumie czego ja wogole od nich chce.

 

Wedlug niego w gwarancji nie ma napisane ze musza mi dac nowa karte.

 

Skonczylo na tym ze odesle im ta karte co dostalem i bede czekac az MOJA karta wroci z serwisu niemieckiego z naprawy. 

Chociaz mam takie pocieszenie ze dostane moja karte.

Trudno ponoc bede czekal z dwa miechy, az wroci.

 

Po prostu szkoda gadac

Z tego co wiem to w tekście gwary powinno pisać że wymieniają towar na nowy, poszukaj. Niech się dalej chwalą swoim serwisem i gwarancją w reklamach :evil: chłyt materkindody :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to Cię pięknie wycyckali! Nie wiem czy czasami nie jest gdzieś w kodeksie zapisane, że w przypadku wymiany towaru na gwarancji musi to być towar fabrycznie nowy, ale tego nie jestem pewien, czy jeszcze nie ma tam dodatkowo: "lub na wolny od wad"... Trzebaby poszperac w internecie lub zadzwonic do prawnika z Urzędu Ochrony Konsumenta, czy to jak Cię potraktowali jest zgodne z prawem Polskim. Oj nie ładnie się zachowali nie ładnie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Maja nowa wersje karty gwarancyjnej, tamtej juz nie mam a w tej jest napisane:

 

13. W przypadku braku mozliwosci dokonania naprawy lub wymiany urzadzenia na wolne od wad z powodu braku okreslonego modelu w ofercie, MMV zastrzega sobie mozliwosc wymiany wadliwego urzadzenia na inny model o porownywalnych wg uzasadnionego uznania wlasciwosciach, a w razie braku w ofercie rownierz takiego modelu, MMV moze dokonac - za zgoda uzytkownika -wymiany na urzadzenie olepszych wlasciwosciach, za doplata roznicy ceny.

Wiec pozostaje mi czekac az moja karta wroci z serwisu niemieckiego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ozesz kuzna.

Ja bym juz dym robil.

Towar przy wymianie musi byc wolny od wad!!!!

Wcisneli ci starego rupiecia a teraz mowia ze dziala????

To tak jakbys oddal BMW320 97' a oni ci oddali takie samo tylko ze 94' i obrzartego przez rdze!! Tez smiga ale co z tego??!!

Dzwon do Rzecznika i rob im awanture!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ozesz kuzna.

Ja bym juz dym robil.

Towar przy wymianie musi byc wolny od wad!!!!

Wcisneli ci starego rupiecia a teraz mowia ze dziala????

To tak jakbys oddal BMW320 97' a oni ci oddali takie samo tylko ze 94' i obrzartego przez rdze!! Tez smiga ale co z tego??!!

Dzwon do Rzecznika i rob im awanture!!

U nas w polsce wszystko tak funkcjonuje, sadze ze tel. do rzecznia i cala sprawa z tym zwiana trwala by dluzej niz powrot MOJEJ naprawionej karty z glownego serwisu w niemczech.

Tylko czemu zanim wyslali mi ta karte nie zadzwonili i nie powiedzili ze mam wybor czekac na swoja grafe iles tam czasu czy chce dostac inna.

 

Heh...

 

CDN.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znajdz adres i tel do Federacji Konsumentow... przedstaw sprawe.. moze oni znajda jakies rozwiazanie

 

2gim rozwiazaniem jest sabotaz :twisted: polej karte woda.. podkrec extremalnie i reklamuj do skutku.. moze w koncu skoncza im sie uzywane karty i dadza ci nowy model :D

 

nie tak dawno temu byla wojna na forum zwolennikow tzw "markowych kart"... z tego co pamietam najglosniej krzyczal AJDACHO ktory jest zwillenikiem MSI/LEADTEK/GAINWARD i 3 letniej gwary

 

powiem jedno.. ja pierd... taka gwarancje... wole miec "zapyzialego" sapphire z 12 miesieczna niz nawet 10 lat gwary gainwarda :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A niektórzy koledzy z forum tak zachwalali te servisy!!! Pisali, że lepiej wziać wolniejszą ale extra firmową!!! A tak naprawde to w naszym kraju nie ma dobry czy zły servis!!! Zależy jaki koleś siedzi na servisie!!! Jak jest ok to problemu nie będzie! Chyba, że z góry będą mieli takie nakazy! Ale wtedy to co to za servis tak zachwalany przez jednogo z userów??? Hmm. Niepozostaje nic innego jak dochodzić swoich praw nawet z tak wspaniałą firmą jaką jest Gainward!!! :? :? :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra namowiliscie mnie, karty jeszcze nie odsylam.

Wlasnie napisalem do Federacji Konsumentow, czekam na widomosc teraz od nich moze cos doradza.

 

Taka polska, ciekawe jak w innych krajach serwisy Gainwarda zalatwiaja takie sprawy.

Bo to jednak przechodzi wszystko, zeby zaplacic za karte 860zl i teraz takie numery. Nie ukrywam ze kupilem ta karte ze wzgledu na marke i pewnosc podkrecania (wkoncu ma dobre czasy pamieci :>)

 

Dobra czekamy dalej co bedzie z tym fantem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dowiedz się w federacji konsumenta czy tej grafy którą dostałeś nie można traktować jako tymczasowa w oczekiwaniu na twoją , jeśli jest taka możliwość to zadzwoń z tym do serwisu , odnośnie przepisów to jest napisane że obowiązuje wymiana na urządzenie wolne od wad , a więc skoro ci dali urzywaną ale sprawną to jest ok(było głosować na SLD ?) , jeśli jednak nie dali ci wersji GS (a ty takową miałeś)to już łamią prawo ,ponieważ nie mogą dać ci modelu gorszego niż miałeś i do tego typka z serwisu trza było w ten sposób iż nie dostałeś GS ,a za taki płaciłeś

 

a odnośnie tych wszystkich shapirowców :lol: :lol: to tylko poszukajcie na forach polskich jak robi szafir > jak by co to 3 tygodnie czekania i przychodzi taki gniot jak tu , a z nimi to już trzeba się sądownie kłucić bo nikt nawet telefonów nie odbiera i na maile nie odpowiada 8)

Ale że BMW to BMW a nie daewoo to se pewnie wszyscy też wymyślili :lol: :lol: ,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...