SKRYTOBOJCA Opublikowano 29 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2004 No i dostalem odpowiedz, z MMV Szanowny Panie,W nawiązaniu do pańskiego e-maila pragnę zapewnić, że w naszej działalnościzawsze stosujemy się do obowiązujących przepisów prawa i dokładamy starań bynasi Klienci czuli się zadowoleni z obsługi.W opisywanej przez Pana sprawie z przykrością muszę stwierdzić, że nie mamymożliwości wymiany Pańskiego urządzenia na fabrycznie nowe z uwagi na faktzaprzestania produkcji tego modelu. Jednocześnie zwracam uwagę na to, iżotrzymał Pan urządzenie wolne od wad, co potwierdził Pan w rozmowietelefonicznej z pracownikiem Pomocy Technicznej. Razem z urządzeniemotrzymał Pan kartę gwarancyjną z 3-letnim okresem gwarancyjnym (biegnącym od15 marca 2004 r.) Nieznaczne ślady używania w żaden ujemny sposób niewpływają na poprawne działanie urządzenia. Jednakże jesteśmy gotowi wymienićPańską kartę na inną wolną od wad.Mam nadzieję, że w taki chociaż sposób Panu pomożemy. No i tak sie sprawa przedstawia, i raczej nic sie wiecej nie da zrobic, tak jest polskie prawo skonstruowane, ze wymienia na karte "wolna od wad", teraz nie wiem wysylac i czekac az wybiora mi inna z odzysku? bylaby to loteria jaka inna karte maja w serwisie :/ Dzwonila jeszcze do mnie na komorke, i nic wlasciwie wiecej z tego nie wyszlo niz poprzednio. Potestuje, pokatuje tego gf zeby sie niezle rozgrzal :> moze jakies bledy beda w grafice hehe jaki program polecanie na rogrzewke? :> Sprobuje sie dowiedziec czy udalo by mi sie za malutka doplata dostac moze lepsza karte :> Narazie sie zastanawiam co by tu jeszcze mozna zrobic... CDN... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frstjob Opublikowano 29 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2004 Szkoda :cry: A do rozgrzewki proponuję HALO :D rozgrzewa bardziej niż wszystkie Mark-i - zmierzone :wink: Oby Ci się udało zamienić z dopłatą - tak by było lepiej dla wszystkich :D Pozdrawiam :!: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiu Opublikowano 29 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2004 zarznij ja i niech daja nowego fx 5600u II albo ti4200 GS :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoiYa Opublikowano 30 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2004 Chyba z dopłatą nie przejdzie... Próbowałem już tak kiesyś, i tylko działając jak firma masz ewentualnie taką możliwość, ale klientowi końcowemu raczej nie pójdą na rękę... A szkoda, bo to było niezłe rozwiązanie! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKRYTOBOJCA Opublikowano 2 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2004 Chyba z dopłatą nie przejdzie... Próbowałem już tak kiesyś, i tylko działając jak firma masz ewentualnie taką możliwość, ale klientowi końcowemu raczej nie pójdą na rękę... A szkoda, bo to było niezłe rozwiązanie!FAKT Wyslalem maila do kierowniczki 24marca i do wczoraj 1kwietnia nie odpowiedziala wiec wyslalem jeszcze raz kopie listu :> I dzis rano odpisala wkoncu: Witam,Niestety nie możemy spełnić Pańskiego życzenia.Nie ma możliwości wymiany urządzenia na inne z dopłatą różnicy cen.Z poważaniemOla Draganiak Trudno :> koniec dlugiej historyjki z serwisem gainwarda, teraz troche poczekam az gf4 calkowiecie wypadna im z obiegu i mojej karcie zdarzy sie wypadek ;) i wtedy cosik lepszego bede zadal :) pozdro. all Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wosiu Opublikowano 3 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2004 Czytaj to co pisalem. Wymienili mi bo to byl poczatek ti4200. Teraz jak ich nie ma to jest inna spiewka. Gigabyte napisal mi szczerze ze kart 9700pro juz nie maja i moga mi przyslac za jakas doplata FX5950 to ich wysmialem. Ale dostalem szczera odpowiedz ze danej karty nie ma i nie bedzie. A nie probowali mi wcisnac zjechanego bubla. SKRYTOBUJCA moze nie powinienem tego pisac ale potraktuj ta karte pradem. Tylko tak aby sie spalila bez sladu. Zobaczymy co teraz zrobia. A co do gwarancji 3 letniej to dziekuje za taka gwarancje. Skoro taka oferuja to powinni miec sklady magazynowe gdzie lezalyby karty na wymiane. Tak jak to robia w szanujacych klienta firmach. "SKRYTOBUJCA moze nie powinienem tego pisac ale potraktuj ta karte pradem. Tylko tak aby sie spalila bez sladu." heh widze jestes moderatorem, jak ja kiedys temat o spaleniu mobo bez sladu zalozylem Reed wyslal mi upomnienie ciekawe czy ty tez dostaniesz. Bo jest to oszustwo. Poza tym ja jestem zadowolony z serwisu Gaina Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...