madzia22 Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2004 http://gry.wp.pl/core.html?filtr=10,0&x=no...owinki,10,14499 :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuG Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Z ich tempem dodatek ukaze sie za rok, niemniej dobrze ze planuja cos takiego, no i ze za friko :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiu Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2004 dodatek pewnie bedzie tak samo nudny :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxDamage Opublikowano 14 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2004 Ja na razie przeszedlem demko i poik co mi sie podoba, chocicaz moim zdaniem duzo bardziej przypomina Evil Islands niz Diablo Swoja droga EI byla swietna gierka imo - bardzo mnie wciagnela i ukonczylem nie raz. Sorik za offtopic ale do dzis nie wiem co daje w diablo skompletowanie calego seta ? Moze mi ktos odpowiedziec? I faktycznie diablo wciaga, co prawda nigdy nie gralem na BN , to singla ukonczylem z 15 razy, i znowusz przechodze, na razie polowa nightmare... Mimo to calego seta nigdy nie mialem ;( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burro Opublikowano 14 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2004 Jou... zdobylem gierke, ale mam na nia za ciekiego kompa - dysk mieli gorzej niz jak gram w DOOMa przez to nie da sie w to bgrac :(( Mieli tak tylko jak wchodze na jakies "nowy teren" jak sie wracam itp to gra elegantsko chodzi. Mam tylko 256ram, ale chyba powinno stylkac do tej gierki. Da sie to jakos naprawic ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukczas Opublikowano 19 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2004 czy jest mozliwosc recznego wpisania adresu ip w multi w sieci lokalnej, chcialem se zagrac z kumplem ale nie widzimy sie nawzajem, mozemy do siebie dolaczyc jedynie przez reczne wpisanie ipki, przerabial moze ktos to w tej grze?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 19 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2004 @MaxDamage Zależy jaki set. Sety z Lord of Destruction dają przeważnie +3 to all skills, +50% all resist, czasami jakiś cold damage, fire damage, faster mana regeneration itd. A w Sacred można pograć. Ciekawa gierka, chociaż dużo w niej chodzenia (dobrze, że są waypointy). W Morrowindzie lepiej rozwiązali sposób przemieszczania się po mapie. BTW: Wampirzyca bez konia jest strasznie wolna, a na koniu jest praktycznie bezbronna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M2X Opublikowano 19 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2004 czy jest mozliwosc recznego wpisania adresu ip w multi w sieci lokalnej, chcialem se zagrac z kumplem ale nie widzimy sie nawzajem, mozemy do siebie dolaczyc jedynie przez reczne wpisanie ipki, przerabial moze ktos to w tej grze?? Ja przerabiałem tą grę na Lanie. Jeden z was musi postawić server przy pomocy GameServer.exe(Katalog Gry) później uruchamia gierkę daje Multi -> Local-> itd. A serverk sobie w tle chodzi (NIewielki ubytek pamięci!! dosłownie parę KB) P.S. Ten ustawia server ma władzę z tego Programiku :D ale to już zobacz sam!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxDamage Opublikowano 20 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2004 Ja giere zdobylem, nawet orginalke pl Jest calkiem miodna, bardzo misie podoba, gram sobie panem co umie sie bic ;p Gladiator ready! Na razie 34 lvl , zebralem 4 zywioly i nie wiem co dalej :( No quest, nothin a nie pamietam dzie jest ten ziom ktory mi to zlecal , ani gdzie jest ta jego magiczka :( Jutro ide dalej explorowac mapke, moze cos sie znajdzie... W sumie mapa na poczatku zdawala mi sie ogromna, jednak taka ogromna to ona wcale nie jest :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matifcb Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2004 mama blad nie widze obrazu na poczatku gry czy kto mi pomoize ???:(:(:(: po sekundzie na poczatku po wybraniu postaci :( thxx za szybka odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shangri_La Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2004 Ja giere zdobylem, nawet orginalke pl Na razie 34 lvl , zebralem 4 zywioly i nie wiem co dalej :( No quest, nothin a nie pamietam dzie jest ten ziom ktory mi to zlecal , ani gdzie jest ta jego magiczka :( Jutro ide dalej explorowac mapke, moze cos sie znajdzie... W sumie mapa na poczatku zdawala mi sie ogromna, jednak taka ogromna to ona wcale nie jest :) no to ja podobnie, 36lvl łuczniczką i jadę po trzeci żywioł, ten na pn-wsch mapa jest duża - po 43 godzinach gry mam odkryte 37% fajnie się pogrywa, ale drugi raz to raczej sacreda nie będę przechodził a ten ziom to chyba był w kanałach w BraveRock Castle pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burro Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Jou... zdobylem gierke, ale mam na nia za ciekiego kompa - dysk mieli gorzej niz jak gram w DOOMa przez to nie da sie w to bgrac :(( Mieli tak tylko jak wchodze na jakies "nowy teren" jak sie wracam itp to gra elegantsko chodzi. Mam tylko 256ram, ale chyba powinno stylkac do tej gierki. Da sie to jakos naprawic ?? Traz mam 512 i dalej swapuje... u was tez to tak cienko chodzi ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slayer Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2004 No i gdzie path 1.7?!!! :| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matifcb Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2004 ludzie czy mozecie mi napisac troche jak sie to wszystko obsluguje. gram 1 dzien i mam umiejetnosci zadza krwi (gram wampirzyca) cos z bronia i jescze wampiryzm i wiem ze to sie co poziom dodaje tak samo sie pkty dodaje d owytrz sily itp ale np co sie robi z tymi zakladkami obok ekwipunku mam zamiane w wamipira na 30 sek chyba i jescze jedno jedno jest na 1 poziomi a 2 na 2 keidy to sie zwieksza poziom tych rzeczy ?? tak samonie wiem co zrobic z ta 3 zakladka. gra mi wciaga a to dopiero poczatek prosze naiszcie mi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxDamage Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Krotko po tym jak tamto pisalem to gre skonczylem, i nieco dolek... Demon padl od dwoch god handow ;d dmg 6000-10000 A ja sie na niego szykowalem ze bedzie power, 60 potionkow ;d Lipa troche. Wogole postac juz byla tak napakowana ze kazdego rozwalalem na maxa. Nio i ten czarodziej tez taki ziom, myslalem ze bedzie mial jakies dobre czary chociaz a tu lipa, raptem 7000hp, zdechl od jednej piesci... Teraz gram sobie na złocie i od razu jest lepiej, juz pierwsi przeciwnicy stawiaja jakis opor , pozniej bedzie fajnie ;] Na razie jednak Syberia 2 ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrek54 Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2004 siema jestem III akcie nie moge znalesc zywiolu ziemi odpiscie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matifcb Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2004 to forum jest do baniiiiiii jescze nie bylem na takim forum nikt mi nie pomaga nawet nikt nie napisze tylko kazdy zlewa totalnie qrwa !!! uprzejmosc poska kazdy o swoja dupe sie tropszczy ;/;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burro Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2004 to forum jest do baniiiiiii jescze nie bylem na takim forum nikt mi nie pomaga nawet nikt nie napisze tylko kazdy zlewa totalnie <font color="#FF0000">[ciach!]</font> !!! uprzejmosc poska kazdy o swoja [gluteus maximus] sie tropszczy ;/;/ Po 1 - nikt ci to nie ma obowiazku pomagac Po 2 - zadales pytanie dopiero pare gdzien temu i juz masz pratensje Po 3 - na forum sa narmalni (??) ludzie a ne omnibusy, ktorzy wszytsko wiedza. Po 4 - jak ci nie odpoiwda to forum to se idzie gdzieindziej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2004 to forum jest do baniiiiiii jescze nie bylem na takim forum nikt mi nie pomaga nawet nikt nie napisze tylko kazdy zlewa totalnie <font color="#FF0000">[ciach!]</font> !!! uprzejmosc poska kazdy o swoja [gluteus maximus] sie tropszczy ;/;/ 8O 8O mówisz o uprzejmości, a sam masz ją gdzieś :evil: Wyluzuj trochę i nie bądź taki niecierpliwy. Jeśli to forum ci nie odpowiada to zrezygnuj. Po co masz się męczyć :?: A co do pytania: :arrow: 2 zakładka to umiejętności. Piszesz, że masz wampirism na 1 poziomie, cośtam na drugim. Zwiększasz te rzeczy :lol: wciskając prawym przyciskiem myszy na danej runie. Runy to w przypadku wampirzycy takie powiedzmy krople krwi zajmujące jedną kratkę w inventory. Każda daje jakiś bonus do skila i np. Extended Night 10% lub To Attack and Defense +15. :arrow: 3 zakładka to combosy. Muszisz znaleźć mistrza (taki czarodziej). Jak będziesz wykonywał questy to chyba w 3 mieście będziesz musiał przynieść kolesiowi jakąś księgę. Po wykonaniu questa z księgą będziesz mógł robić/tworzyć combosy. A na przyszłość to sprawdź najpierw w instrukcji, potem pogooglaj, wejdź na forum o Sacred, a dopiero wtedy jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na dręczące Cię pytania to pytaj na tym forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..::EriSS::.. Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Witam wszystkich.. Czy jest jakis patch umozliwiajacy zmiane rozdzielczosc?? W grze jest rozdzielczosc 1024 na 768 pikseli co uniemozliwia gre na 14 calowym monitorze. Prosze was o pomoc Z gory thx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pc juice Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Witam wszystkich.. Czy jest jakis patch umozliwiajacy zmiane rozdzielczosc?? W grze jest rozdzielczosc 1024 na 768 pikseli co uniemozliwia gre na 14 calowym monitorze. Prosze was o pomoc Z gory thx Od tego są klawisze przybliżania i oddalania. A co da patcha, raczej nie znajdziesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejayjazzyjeff Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2004 mama blad nie widze obrazu na poczatku gry czy kto mi pomoize ???:(:(:(: po sekundzie na poczatku po wybraniu postaci :( thxx za szybka odpowiedz mam to samo plz pomózcie nie moge grac .. z góry thx pozdrawiam all ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2004 mama blad nie widze obrazu na poczatku gry czy kto mi pomoize ???:(:(:(: po sekundzie na poczatku po wybraniu postaci :( thxx za szybka odpowiedz mam to samo plz pomózcie nie moge grac .. Gdybyś przeczytał tę stronę, to byś wiedział, że Matifcb poradził sobie z tym problemem. Proponuje żebyś skontaktował się z Nim i dowiedział się od Niego co zrobił. Jeśli będziesz wiedział jak poradzić sobie z tym problemem, to napisz w tym temacie co zrobiłeś, aby na przyszłość inni wiedzieli co i jak. A na przyszłość to poczytaj najpierw temat, a dopiero później zadawaj pytania, a nie zadajesz pytanie i czekasz na gotowe. No Offence Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..::EriSS::.. Opublikowano 28 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2004 "Od tego są klawisze przybliżania i oddalania. A co da patcha, raczej nie znajdziesz." No tak ale ja mam monitor 14 calowy wiec na rozdzielczosci 1024X768 nic niewidac wszystko jest rozmazane, opcji menu niemoge przeczytac.. pleas pomozcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dewon Opublikowano 31 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2004 Kupilem orginalna wersje Sacred Polska :] I chce pograc w MultiPlayer ale nie raz mi sie uda ze zagram ale czesciej to jak wejde do MultiPlayer i obojetnie co napisze to odrazu wywala mnie do Windowsa i nie wiem wlasnie co mam zrobic :( _____________________________________________________________ AMD 1700XP+ Geforce FX 5200 Geinward 256 DDR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slayer Opublikowano 18 Września 2004 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2004 Jakiś czas temu pojawił sie path 1.7 eng-pl :) Strasznie jednak szkoda, że ta gra ma taką wielką pamięciożerność ( szczyt zajetej pamieci siega 950 MB!!!!!!! Wiecej niż Far Cry :() Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 21 Września 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2004 Polski patch 1.7 do Sacreda I CO DALEJ bugi/zalety/wady A teraz coś o patchu: Patch Sacred Patch 1.7 do polskiej wersji gry Sacred. (z dnia 2004-09-16, czw.) Plik Readme Wersja 1.7 A) Najnowsze zmiany (do aktualizacji 1.7): Wiadomości ogólne Tu znajdziesz informacje o wszystkich zmianach od wersji 1.6.6.7 Dokładniejsze informacje znajdziesz pod adresem www.sacred-game.com. Znajdziesz tam także forum dyskusyjne, na którym można omówić działanie programu z jego twórcami i innymi graczami, dowiedzieć się o nowych strategiach walki lub uzyskać porady, w jaki sposób prowadzić swoją postać. Uwaga! Począwszy od wersji 1.7 w grze możesz dokonać wyboru jednego z 2 lobby (pokoi startowych dla rozgrywki w sieci). Szczegóły i informacje, w jaki sposób wybrać lobby znajdują się w rozdziale 2.1 Wybór Lobby. Jeśli będziesz kontynuować grę istniejącą postacią (wersja 1.6.6.7), pewne posiadane przez nią przedmioty mogą się zmienić. W skrajnych przypadkach, możliwe jest także, że umiejętności postaci ulegną pogorszeniu (oznacza to, że gra taką postacią stanie się trudniejsza) ze względu na zmiany opisane w rozdziale 2.9 Zmiany w wyważeniu gry. W taki przypadku zalecamy rozpoczęcie gry nową postacią. Nowe cechy Gra Sacred w wersji 1.7 zawiera kilka nowych cech, których domagali się gracze. Cechy te zostały opisane poniżej. 2.1 Wybór Lobby W grze Sacred w wersji 1.7 wprowadzono kilka zmian w wyważeniu gry, których domagali się gracze. Zmiany te mogą spowodować, że niektóre cechy umiejętności postaci zostaną zmienione. Możesz jednak wybrać lobby, z którego chcesz korzystać. Aby ustawić lobby uruchom Start -> Ascaron Entertainment -> Sacred -> Ustawienia. Jeśli opcja "Użyj starego lobby" jest zaznaczona, korzystasz ze starego lobby * Stare Lobby: Tu znajdziesz stare postacie (z gry w wersji 1.6.6.7). * Nowe Lobby: Rozpoczynasz od nowa, bez konieczności usuwania starych postaci. Jest to domyślne ustawienie po instalacji aktualizacji. Oznacza to, że aktualnie w grze Sacred masz do dyspozycji aż dwanaście postaci. Uwaga: Stare lobby przeznaczone jest wyłącznie dla starych postaci; nie możesz w nim utworzyć nowej postaci. Nową postać można utworzyć teraz tylko w nowym lobby. 2.2 Ekran handlu (SHIFT + lewy przycisk myszy na graczu) Jeśli chcesz rozpocząć handel z innym graczem, wciśnij i przytrzymaj klawisz SHIFT a następnie kliknij na postaci gracza. Pojawi się okno dialogowe informujące o tym, do kogo wysyłasz prośbę o rozpoczęcie handlu. Operację tą można anulować: Jeśli osoba, do której prośba została wysłane jest zajęta, twoja prośba zostanie zablokowana i stosowny komunikat poinformuje cię o tym. Twój partner handlowy zobaczy linię tekstu zawierającą informacje o twojej prośbie, na której może kliknąć, aby przyjąć ofertę handlu. Jeśli partner handlowy nie kliknie na tekście, okno dialogowe zostanie zamknięte po około 10 sekundach a ty zostaniesz poinformowany o tym, że prośba została zignorowana. Jeśli partner handlowy kliknie na tekście, pojawi się kolejny ekran, na którym można rozpocząć handel: Możesz umieszczać przedmioty do wymiany w oknach. Jeśli chcesz wymienić złoto, jego ilość możesz zmienić przy użyciu klawiszy kursora W GÓRĘ i W DÓŁ. Możesz także wpisać ilość, jaką chcesz wymienić klikając na wierszu, w którym wyświetlana jest ilość złota. Wymiana zostanie zakończona, gdy obaj gracze wcisną przycisk OK. Każda zmiana w ofercie spowoduje dezaktywację przycisku OK, konieczne będzie jej ponowne potwierdzenie. Po zakończeniu wymiany ekran zostanie zamknięty a wymienione przedmioty przeniesione do ekwipunku. Jeśli chcesz porozmawiać ze swoim partnerem handlowym, możesz rozpocząć rozmowę wciskając klawisz ENTER. Wpisaną wiadomość będzie mógł przeczytać tylko twój partner handlowy. Każda ze stron może zamknąć ekran wymiany w dowolnym momencie wciskając klawisz ESC. Wymiana zostanie przerwana a przedmioty powrócą do swych właścicieli. 2.3 Rzucanie czarów na portrety W poprzednich wersjach gry - zawsze, gdy zachodziła potrzeba uzdrowienia własnej postaci lub innego gracza w trakcie walki - konieczne było kliknięcie w obszar wokół postaci. Mogło to czasami stanowić pewien problem. W Sacred w wersji 1.7 można rzucać czary na portrety w górnym prawym rogu ekranu. Informacje, które z czarów mogą być rzucone na innego gracza, znajdziesz w opisie czarów. Cel powinien znajdować się w Twoim zasięgu, aby rzucanie czaru się powiodło. Ogólnie (odległość może czasem się zmieniać) czerwony krąg można przyjmować jako obszar, w którym można rzucić czar: Jeśli postać, na którą czar ma zostać rzucony, znajduje się poza zasięgiem, otrzymasz stosowną wiadomość (rzucanie czaru na innego gracza) lub czar po prostu nie zadziała (w przypadku rzucania czaru na najemników). 2.4 Szybka teleportacja przy użyciu portretu (tryb Multiplayer) Możesz teleportować swoją postać do innego członka zespołu wciskając klawisz SHIFT i klikając lewym przyciskiem myszy na nazwie gracza. W wersji 1.7 trzymając wciśnięty klawisz SHIFT można także kliknąć lewym przyciskiem myszy na portrecie postaci, aby teleportować się do niej. Pamiętaj, że nie możesz się teleportować, jeśli siedzisz na koniu! Musisz najpierw zsiąść z konia. 2.5 Nowy Portal na wyspie startowej (tryb Multiplayer) Na północno wschodniej części wyspy startowej wzniesiony został nowy portal. Przeniesie cię on do miejsca, w którym twoja postać ostatnio zginęła, dzięki czemu nie będzie konieczne przemierzanie dużych odległości w przypadku śmierci bohatera. Pamiętaj, że w czasie potrzebnym na powrót twoi przeciwnicy mogli się zregenerować - chyba, że na miejscu pozostał któryś z członków twoje drużyny. 2.6 Nowy poziom trudności Niob, zmniejszone wymagania dostępu dla poziomu Srebrnego i wyświetlanie ograniczeń poziomu w Lobby * Gra Sacred w wersji 1.7 zawiera nowy poziom trudności o nazwie Niob. Na poziom ten można dostać się jedynie postacią o poziomie wyższym niż 140. * Dostęp do Srebrnego poziomu trudności możliwy jest teraz dla postaci o poziomie 20 a nie jak dotychczas 30. * Wszystkie ograniczenia poziomów są teraz wyświetlane w lobby, gdy postać próbuje wejść do gry prowadzonej na zbyt wysokim lub zbyt niskim poziomie trudności. Postać może wejść go gry, której ograniczenie poziomu trudności odpowiada jej poziomowi postaci lub gdy poziom postaci jest o jeden niższy, niż ograniczenie. Poniżej znajduje się opis ograniczeń poziomów: Poziom postaci 1 - 59: Dostęp do poziomu Brązowego Poziom postaci 20 - 99: Dostęp do poziomu Srebrnego Poziom postaci 60 - 139: Dostęp do poziomu Złotego Poziom postaci 100 - 206: Dostęp do poziomu Platynowego Poziom postaci 140 - 206: Dostęp do poziomu Niob 2.7 Premia do przetrwania Postacie otrzymały nowy wskaźnik: Premia do przetrwania. Wskaźnik ten zwiększa się w trakcie walki. Im wyższy będzie wskaźnik, tym więcej czasu zajmie jego podniesienie (znacznie więcej czasu zajmie zwiększenie wskaźnika z poziomu 51 % do 52 % niż z poziomu 1 % do 2 %). Jeśli chcesz wyświetlić poziom wskaźnika, otwórz ekran wyposażenia i przesuń kursor nad pozycję Broń w sekcji postaci. Wysoka Premia do przetrwania: * zwiększa uszkodzenia zadawane przez postać oraz * zwiększa szanse postaci na znalezienie specjalnych magicznych przedmiotów. Gdy postać zginie, premia do przetrwania jest zerowana. 2.8 Rozmaite zmiany w grze W grze Sacred w wersji 1.7 znalazły się dodatkowo następujące zmiany: * Wiadomości do drużyny mogą być wysyłane za pomocą klawiszy CTRL + ENTER. * Oprawki przedmiotów będą teraz wyświetlane na ekranie ekwipunku (po prawej). * Wymiana przedmiotów pomiędzy ekwipunkiem i niebieską skrzynią działa teraz za pomocą kombinacji SHIFT + LPM, podobnie jak przy wymianie. * Czas regeneracji układów i czarów wyświetlany jest teraz z jedną cyfrą po przecinku. * Możesz teraz zmienić nazwę swojej postaci na ekranie wyboru postaci. Kliknij po prostu na kłódce przed nazwą swoje postaci. Pamiętaj, aby potwierdzić nową nazwę wciskając klawisz ENTER. * Możesz zmienić swój adres e-mail w lobby w sekcji Profil. * Dodano nowy znacznik dla adresów IP podczas tworzenia gry OpenNet. * Funkcja wyszukiwania w lobby wyświetla teraz także graczy, którzy nie znajdują się w lobby, ale uczestniczą w dowolnej aktualnie otwartej grze. * Zaimplementowano skanowanie portów na serwerach OpenNet. * Możesz utworzyć własną grę w sieci ClosedNet ("Ascaron Net"). * Mikstur Mentora nie można już nabyć u handlarzy. Gubią je potwory i można je znaleźć w ukrytych miejscach. Zmiany w wyważeniu gry 2.9 Wyważenie postaci Zmiany parametrów postaci zostaną ogólnie omówione w tym rozdziale. Dodatkowe informacje można uzyskać na forum pod adresem www.sacred-game.com. Można tam omówić zagadnienia związane z wyważeniem postaci z twórcami gry i innymi graczami. 2.9.1 Czary ogłuszające (Czary czyniące przeciwnika czasowo niezdolnym do walki) Efekty wszystkich czarów ogłuszających i/lub spowalniających, takich jak Petryfikacja, Przebudzenie, Roślinna Klatka, Metamorfoza, Odrzucająca Strzała i Konwersja zostały zmienione. Oto stosowane generalnie zasady: aby czar był efektywny, poziom czaru musi być tak wysoki jak to tylko możliwe i musi być co najmniej piątą częścią poziomu przeciwnika; uwzględniana jest także dziesiąta część poziomu postaci rzucającej czar. Dodatkowo, aby czar był skuteczny przeciwko szefom przeciwników dodawane są trzecie części tych wartości. Są to ogólne zasady i możliwe są od nich pewne odstępstwa. Niektórzy przeciwnicy, tacy jak smoki, są odporni na te czary niezależnie od poziomu, na jakim znajduje się czar. 2.9.2 Czary spowalniające Efekt wszystkich spowalniających czarów, takich jak Lodowy Krąg lub Mgła Bitwy zostały zmienione Im wyższy jest poziom czaru w stosunku do poziomu przeciwnika, tym dłużej czar będzie działał. Jednakże przeciwnik nigdy nie zatrzyma się całkowicie, jak zdarzało się w wersji 1.6.6.7. 2.9.3 Gladiator * Ciężki Skok: Czas regeneracji został skrócony, zwiększono także promień zasięgu. * Rzut Ostrzem: Poziom uszkodzeń został poprawiony. * Zabójcze Spojrzenie: Skrócono czas regeneracji i zwiększono uszkodzenia. 2.9.4 Serafia * Bojowy Skok: Czas regeneracji został skrócony. Serafia może się poruszać po zadaniu ciosu, nie musi czekać na zakończenie animacji. * Piorun: Skrócono czas regeneracji i zwiększono uszkodzenia. * Światłość: Czas trwania może zostać zwiększony; skrócono czas regeneracji i zwiększono uszkodzenia. * Tańczące Ostrza: Czar można rzucić na sprzymierzeńców. Skrócono czas regeneracji i zwiększono uszkodzenia oraz wydłużono czas działania. * Poświata: Czar działa przeciwko duchom. Zwiększono uszkodzenia oraz wydłużono czas działania. * Siła Wiary: Wydłużono czas działania. 2.9.5 Leśna Elfka * Seryjny Strzał: Zwiększono uszkodzenia. * Ciernisty Krzew: Skrócono czas regeneracji i zwiększono uszkodzenia. * Trujące Pnącza: Wydłużono czas działania. * Zew Przodków: Wydłużono czas działania. Tak długo jak czar działa nie można go rzucić ponownie. * Uzdrowienie: Zwiększono ilość ran, jaka może zostać wyleczona przez ten czar. Zmiany dotyczące czarów Odrzucająca Strzała i Konwersja zostały opisane w rozdziale 2.9.1 Czary ogłuszające. 2.9.6 Mroczny Elf * Balistyka: Daje premię do uszkodzeń dla wszystkich pułapek. Premia do zręczności została poprawiona. * Piekielna Gardziel: Czas regeneracji został skrócony. Uszkodzenia i czas działania mogą zostać zmienione. * Trująca Mgła: Zadawane uszkodzenia zostały zwiększone. Czas działania może zostać wydłużony. * Eksplozja: Zadawane uszkodzenia zostały zwiększone. * Rozpraszanie: Czas regeneracji został skrócony. 2.9.7 Mag Bojowy * Ognista Kula: Czas regeneracji został skrócony; uszkodzenia i częstotliwość wystrzeliwania kul ognia zostały zwiększone. * Ognie Piekielne: Skrócono czas regeneracji i zwiększono uszkodzenia. * Płonąca Skóra: Uszkodzenia, premie odpornościowe, premia obronna i czas działania zostały zwiększone. * Skóra z Kamienia: Premie odporności i czas działania zostały zwiększone. * Deszcz Meteorów: Skrócono czas regeneracji i zwiększono uszkodzenia. * Trąba Powietrzna: Wydłużono czas działania. * Podmuch Wiatru: Skrócono czas regeneracji i zwiększono uszkodzenia. * Uleczanie: Zwiększono ilość ran, jaka może zostać wyleczona przez ten czar. * Regeneracja Reikiego: Efekt regeneracji został zmniejszony, ale czas działania został znacząco zwiększony. * Astralna Regeneracja: Siła działania została zmniejszona, ale czas działania został znacząco zwiększony. 2.9.8 Wampirzyca * Wilczy Zew: Naprawiono poziom przywoływanych zwierząt. * Zamiana w wampira: Wampirzyca może poruszać się po zakończeniu przemiany, nie musi czekać do zakończenia animacji. * Zmieniono ilość ran odnoszonych za sprawą światła słonecznego, gdy postać zamienia się w wampira. Poziom Wampiryzmu musi być około dziesięć razy wyższy od Zmiany w wampira, aby postać uzyskała odporność na światło słoneczne. 2.10 Wyważenie przeciwników Następujące cechy zostały zmienione: * Zdrowie i odporności zostały dostosowane do poziomów trudności. * Odporności przeciwników na wysokim poziomie działają jak należy. * Uszkodzenia zadawane na odległość zostały zmniejszone. * Szanse na trafienie zostały zwiększone na Brązowym poziomie trudności. * Shaddar'Rim daje o 50 % więcej doświadczenia. * Wszystkie Gigantyczne pająki mają status ?szefa? (poza tymi występującymi jako przeciwnicy w zadaniach). 2.11 Mikstury lecznicze Sacred w wersji 1.7 zawiera nowe zasady dla mikstur leczniczych. Rodzaj mikstur leczniczych gubionych przez potwory lub oferowanych przez handlarzy uzależniony jest od poziomu trudności gry: Brązowy: Tylko Mniejsze Mikstury Leczenia. Srebrny: Mniejsze i Mocne Mikstury Leczenia Złoty: Mocne i Pełne Mikstury Leczenia Platynowy: Tylko Pełne Mikstury Leczenia. Niob: Tylko Pełne Mikstury Leczenia. Skorzystaj z poniższej formuły, aby obliczyć, jaki procent zdrowia postaci zostanie przywrócony przez miksturę leczniczą: Maksymalny procent przywróconych punktów zdrowia = Wartość mikstury / Dzielnik. Dzielnik: Brązowy=1, Srebrny=2, Złoty=3, Platynowy=4, Niob=5. Wartość mikstury: Mniejsza Mikstura Leczenia=120, Mocna Mikstura Leczenia=200, Pełna Mikstura Leczenia=300. Zdrowie może być zregenerowane maksymalnie do poziomu 100 %. Przykład: Mniejsza Mikstura Leczenia na Brązowym poziomie trudności całkowicie zregeneruje zdrowie postaci (120 / 1 = 120 %, zredukowane do 100 %), podczas gdy ta sama mikstura na poziomie Srebrnym pozwoli na odzyskanie tylko 60 % zdrowia (120 / 2 = 60 %). Przy maksymalnym poziomie zdrowia 100, twoje punkty zostaną zwiększone o 60 ale nie więcej niż do 100. 2.12 Rozmaite zmiany w wyważeniu gry * Wprowadzono nowy poziom trudności Niob (zobacz 2.6 Nowy poziom trudności). * Przedmioty związane z zadaniami i runy portalu mogą teraz być automatycznie podnoszone, jeśli opcja Złoto / Unikalne jest aktywna. * Czaszki szkieletów nie mogą już służyć jako broń, można je jednak zakuć w broni. 2.13 Duże zmiany wśród przedmiotów * Przedmioty zostały zredagowane pod względem ich właściwości i nazw * Dodano nowy zestaw przedmiotów unikalnych * Dodano przedmioty specjalnej takiej jak Ikony 3. Zmiany w tej wersji (nowe cechy) (do góry) Poniższa lista zawiera wszystkie zmiany od wersji 1.6.6.7. Niektóre z błędów mogły zostać zapisane w stanach gry lub w danych postaci. Pamiętaj, że niektóre z błędów mogą się nadal pojawiać, jeśli wczytana zostanie zapisana gra lub gra będzie kontynuowana starą postacią. Wersja 1.7 (30.08.2004): Tryby Single i Multiplayer: * Postaci niezależne związane z zadaniami głównymi lub pobocznymi mogły czasem zostać zaatakowane - zwłaszcza, jeśli sytuacja w świecie gry ulegała zmianie (Inwazja nieurmarłych). Problem ten został rozwiązany. * Przepełnienie parametrów podczas nauki z runów (przekroczenie wartości 255 zmieniało wartość na 0) zostało usunięte. * Podnoszenie specjalnych przedmiotów przy użyciu kombinacji ALT + lewy przycisk myszy, gdy w pobliżu znajduje się duża ilość przedmiotów nie sprawia już kłopotów. * Naprawiono wiele różnorodnych błędów związanych z zadaniami. * Teksty praw nie będą już zapisywane w kategorii Wrogowie, gdy są odczytywane ze zwoju lub księgi. * Wszyscy przeciwnicy maja poprawne nazwy (niektóre niedźwiedzie nie miały na przykład nazwy). * Wyświetlanie ikon odporności zostało naprawione. Czasami, gdy użyty został przedmiot zapewniający określoną odporność, odpowiadająca jej ikona znikała. * Dostosowano kolor nazw przedmiotów. * Czasami konie z Shaddar'Rim pojawiały się bez jeźdźców. * Dane o koniu są teraz poprawnie zapisywane i są przenoszone na następny poziom razem z postacią. * Rzadko występujący problem zawieszania się gry, gdy przeciwnik wszedł na linię wzroku, został usunięty. * Poprawiono skuteczność wszystkich ruchów specjalnych (Uderzenie krytyczne, -3 % życie podczas trafienia itp.) * Wszystkie aury (np. po wypiciu Mikstury Mentora) znikają po wczytaniu postaci lub zapisanej gry. * Przedmioty ciągle migające nad głową postaci (gdy ekwipunek jest pełny) zostały usunięte. * Problem związany z zawieszaniem się gry podczas rzucania czaru na portret został rozwiązany. * Nazwy przedmiotów oraz wartości uszkodzeń będą teraz wyświetlane na odpowiedniej wysokości (np. pierwsze piętro, drugie piętro, most). * Premia uszkodzeń uzyskiwana z posągów będzie teraz dodawana do czarów. * Wszyscy przeciwnicy (na przykład Górskie Giganty) powinny mieć teraz portrety w dzienniku oraz statystykę postaci. * Właściwości czwartego najemnika będą teraz wyświetlane poprawnie. * Leśna Elfka i Mroczny Elf mogą teraz nosić swoje okulary przeciwsłoneczne (przedmiot specjalny). * Obliczenia do premii Szybki jak błyskawica nie działały zgodnie z założeniami: do teraz prędkość po rzuceniu tego czaru była ustawiana na wartość 220. * Postać nie będzie się poruszała po wciśnięciu klawisza CTRL. Mogło się to zdarzyć przy próbie strzelania do wroga znajdującego się poza zasięgiem wzroku (na przykład z za drzew). * Nowicjuszka nie powinna już pojawiać się za barierą. * Lista zestawów w ekwipunku nie powinna wystawiać poza ekran, gdy na wyposażeniu znajduje się zbyt wiele przedmiotów z różnych zestawów * Przeciwnicy, na których rzucono czar transformacji, nie będą zadawać normalnych uszkodzeń. * Odporności przeciwników na wysokim poziomie działają tak jak było to zaplanowane. Tryb Jednego Gracza: * Błędy (np. brakujące przedmioty zadań, możliwość atakowania postaci niezależnych związanych z zadaniem) w zadaniach dynamicznych została naprawiona. * Ekwipunek nie może teraz zostać ?przeładowany? (niektórzy gracze umieścili ludzi w ekwipunku). * Zapisane w dynamicznych zadaniach konie posiadają przypisane do nich ikony. * Okno samouczka nie będzie pojawiało się już na ekranie menu głównego, gdy wyjście z gry nastąpiło w momencie, gdy okno samouczka było otwarte. * Błąd związany z oknem samouczka w powiązaniu z dziennikiem został usunięty. Tryb Multiplayer: * Wszystkie znane obejścia zostały usunięte. * ?Mgły wojny? są teraz zapisywane w danych postaci. Oznacza to, że postać pamięta poznane obszary mapy w obu trybach gry single i multiplayer (Internet i LAN), nawet, jeśli nie poruszała się jeszcze w danej grze. * Błąd powodujący znikanie lub zamianę nazw postaci w grze w sieci LAN lub ClosedNet ("Ascaron Net"), został naprawiony. * Pamięć fizyczna przeznaczona dla postaci, została zwiększona. Dzięki temu postać z dużą ilością małych przedmiotów w ekwipunku i błękitnym kufrze zostanie zapisana poprawnie. * Wszystkie znane problemy związane z routerami i firewallami zostały naprawione. Zwróć uwagę, że - jeśli chcesz grać w grę w sieci - musisz na swoim routerze/firewallu otworzyć porty TCP 2005-2010 (porty domyślne) podobnie jak port 7064 (nowy port dla lobby w wersji 1.7), oraz port 12300 (stary port lobby w wersji 1.6.6.7). * Po kolorowej nazwie postaci pojawia się teraz domyślny kolor: Na przykład, po czerwonej nazwie postaci wszystko, co dana postać powiedziała było wyświetlane w kolorze czerwonym. Taka sytuacja nie powinna mieć już miejsca; po nazwie postaci kolor wiersza tekstu zmieni się na domyślny. * Kolo oznaczający odległość innych postaci od twojej pozycji działa teraz z kolorowymi nazwami postaci. * Po opuszczeniu ClosedNet i przejściu bezpośrednio do OpenNet utworzenie nowej gry nie było możliwe. Błąd został rozwiązany. * Szafki odwrócone w złą stronę już nie powinny się pojawiać w trybie Multiplayer. * Wskrzeszenie nie może być już rzucana na innych graczy. * Wskrzeszanie martwych przeciwników zostało poprawione. * Czasami gra pozostawała aktywna pomimo pojawienia się komunikatu Połączenie utracone. Błąd został usunięty. * Znane problemy związane z bohaterami w trybie Multiplayer zostały naprawione. * Uratowana Serafia w rejonie startowym nie może być już powtórnie wynajmowana w celu uzyskania większej ilości runów. * Przycisk "Posortuj przedmioty" ma teraz 2 sekundowe opóźnienie. Zostało ono wprowadzone by zapobiec szybkiemu wciśnięciu przycisku ponownie, co prowadziło do zawieszania się gry. * Czasami przedmioty znikały z wyposażenia lub były zamieniane. Błąd został naprawiony. * Płomień smoka będzie teraz widoczny dla wszystkich graczy na serwerze (dotychczas płomień był widziany tylko przez gracza, który pierwszy rozpoczął walkę ze smokiem.) * Przeciwnicy nie nosili broni, gdy klient wszedł do obszaru lub regionu po raz pierwszy. Problem rozwiązano. * Czasami niektóre z części zbroi nie były wyświetlane po zalogowaniu się postaci (na przykład kaptur maga był niewidoczny i konieczne było ponowne jego włożenie.) Problem został naprawiony. * Czasami byli tworzeni przeciwnicy na zbyt niskim poziomie (szczególnie na bagnach pojawiały się grupy przeciwników na poziomie minimalnym zamiast maksymalnym). Problem rozwiązano. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slayer Opublikowano 21 Września 2004 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2004 Mi po tym pathu czasem gra mi się nie chce uruchomić :? Ma to związek chyba z nowym nero- po uaktualnieniu zaczęły sie. Po wywaleniu jest nieco lepiej, ale czasem gra nie zaskakuje :| Ale gram na tej wersji i jest wesoło ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Link_mc Opublikowano 29 Września 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2004 Ello, postanowilem od kumpla kupic cdkey w piatek lecz on pamieta login do konta ale hasla zapomnial napisalem na forum sacred co zrobic zeby zmienic haslo i odpisali mi "If you HAVE forgotten your details do NOT PM the Admins. Instead write an email to Service_Sacred@ascaron.com with your LOBBY Language and the first 2 blocks of your CDKEY. ONLY then can we guarantee fast help. Writing mails like "My CDKEY is not working" without providing any details will have less chance of receiving an answer due to the amount of CDKEY Password requests we get." And some other info might help, like your account name. Hope you'll solve it. Cheers! ale nie znam sie dobrze na english mogl by mi ktos powiedziec co zrobic mam ?? :) :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 29 Września 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2004 Ello, postanowilem od kumpla kupic cdkey w piatek lecz on pamieta login do konta ale hasla zapomnial napisalem na forum sacred co zrobic zeby zmienic haslo i odpisali mi "If you HAVE forgotten your details do NOT PM the Admins. Instead write an email to Service_Sacred@ascaron.com with your LOBBY Language and the first 2 blocks of your CDKEY. ONLY then can we guarantee fast help. Writing mails like "My CDKEY is not working" without providing any details will have less chance of receiving an answer due to the amount of CDKEY Password requests we get." And some other info might help, like your account name. Hope you'll solve it. Cheers! ale nie znam sie dobrze na english mogl by mi ktos powiedziec co zrobic mam ?? :) :D Kup słownik. :twisted: :twisted: :twisted: Przetłumacz tekst, a będziesz wiedział o co chodzi. :twisted: :twisted: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...