Yasiu22 Opublikowano 25 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2004 ciesze sie ze zalatwilem sobie radka :))) farcry skonczylem juz dwa razy , wreszcie gra ktora wyjasnila kto teraz robi lepszy sprzet i wreszcie gra ktora pozwala sie cieszyc tym sprzetem :))) A takich będzie więcej wide HL2 i Doom3 :twisted: . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hal_9k Opublikowano 25 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2004 no i czym się tu tak podniecać, przecie nVidia ma te Pixel Shadery 2.0, działają trochę wolniej :( ale powiedzmy że jeżeli mamy 50 klatek/s na radziu to do wytrzymania jest na spokojnie te 25 na Gfie. Bezwładność ludzkiego oka pozwala płynny obraz uzyskać nie przekraczając 30 kl/s. Później już nie widać różnicy :) tak więc wystarczy odpowiednio szybki proc żeby trochę nadrobić straty ps :) nie ukrywam że mimo wszystko się cieszę że mam ATI, ale Panowie, trochę powagi. Mistrzem jest ten który bez gnojenia drugiego poteafi pokazać że jest lepszy. Pozostawię te skrin szoty bez komentarza i doradzę właścicielom FXów wymuszenie PS2.0 w grze jeśli komuś na tym zależy. Nie ma co pękać, świat jest piękny. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yasiu22 Opublikowano 25 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2004 no i czym się tu tak podniecać, przecie nVidia ma te Pixel Shadery 2.0, działają trochę wolniej :( ale powiedzmy że jeżeli mamy 50 klatek/s na radziu to do wytrzymania jest na spokojnie te 25 na Gfie. Bezwładność ludzkiego oka pozwala płynny obraz uzyskać nie przekraczając 30 kl/s. Później już nie widać różnicy :) tak więc wystarczy odpowiednio szybki proc żeby trochę nadrobić straty ps :) nie ukrywam że mimo wszystko się cieszę że mam ATI, ale Panowie, trochę powagi. Mistrzem jest ten który bez gnojenia drugiego poteafi pokazać że jest lepszy. Pozostawię te skrin szoty bez komentarza i doradzę właścicielom FXów wymuszenie PS2.0 w grze jeśli komuś na tym zależy. Nie ma co pękać, świat jest piękny. Ej nie kumam cie.Mówisz ze nie ma problemu bo ilość kaltek wystarczy aby wymusić w FX5900XT PS 2.0 i tu sie zgadam ale tu sie zaczynają schody.Po właczeniu PS 2.0 mamy wydajność R9600PRO który jest o 350zł tańszy więc lepiej kupić R9600PRO i mić 350zł w kieszeni.Po drugie produceńci gier mogom nie zechcieć pisać gier pod EMULATOR PS 2.0 na FX 5900XT a wtedy wydajność będzie jeszcze gorsza wide HL2 na którym najmocniejszy FX sobie słabo radzi.Na dzień dzisiejszy FX ze swoim wirtualnym PS 2.0 jest po prostu pomyłką która zemści sie na posiadaczach FX 5900XT niebawem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arven Opublikowano 25 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2004 Tru ;) a tak swoja droga to moglby ten HL2 juz wyjsc =] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hajper Opublikowano 25 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2004 Ludzkie oko nie widzi róznicy powyżej 60 klatek, nie 30... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanu Opublikowano 25 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2004 Wy znowu z tymi fps :twisted: Matole gadanie, że przy powyżej 25 fps oko ludzkie nie widzi różnicy. Odpal kolego hal_9k coś co pomiata powiedzmy średnio 70 fps, a następnie zarzuć takie AA i AF by fps spadł do poziomu poniżej 30. I zobaczymy czy nie będzie różnicy..... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arven Opublikowano 25 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2004 krakowskim targiem przyjmijmy ze pomiedzy 100 a 150 fps nie ma roznicy ;D EOT :lol: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nuttie Opublikowano 25 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2004 : ) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CHECK-IT Opublikowano 25 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2004 Nom mnie wqrwiaja ludzie co mowia.. "Po kij Ci komp ktory renderuje gre 150fps jesli ludzkie oko rejestruje tylko 29fps.. " No dla mnie to jest smieszne bo dokladnie widac w grach roznice 30 fps Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 25 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2004 No niech teraz takie cwaniaki pograja w gre gdize jest bardzo wartka akcja. Ekran co chwila sie mienia i cos po nim lata. To zobaczymy czy nie zmienia zdania. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grass Opublikowano 25 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2004 Wy znowu z tymi fps :twisted: Matole gadanie, że przy powyżej 25 fps oko ludzkie nie widzi różnicy. Odpal kolego hal_9k coś co pomiata powiedzmy średnio 70 fps, a następnie zarzuć takie AA i AF by fps spadł do poziomu poniżej 30. I zobaczymy czy nie będzie różnicy..... jest roznica szczegolnie w grach FPP gdzie od fps zalezy np dokladnosc celowania Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hal_9k Opublikowano 25 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2004 z pośpiechu nie dopisałem dokłądnie o co w tych klatkach chodziło mi po głowie :) mianowicie już przy takiej prędkości można zagrać i powiedzmy nie bluzgać co chwile a jednocześnie oglądać emulowane PS2.0. Faktem jest że najfajniej jest mieć >=60 i tu się zgadzam w całej rozciągłości i nie wymaga to komentarza. JAK WIDAĆ Z POŚPIECHU NIE WYRAZIŁEM SIĘ JASNO, moja wina :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yasiu22 Opublikowano 25 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2004 No niech teraz takie cwaniaki pograja w gre gdize jest bardzo wartka akcja. Ekran co chwila sie mienia i cos po nim lata. To zobaczymy czy nie zmienia zdania. Tak w wgrach gdzie jest dużo animowanych w czasie żeczywistym obiektów jest problem.Takim przykłądem jest Battlefield 1942 niestety nie wykożystuje PS :? ,ale Battlefield Vietnam to już inna liga(jak dobze mi sie zdaje to wykożystuje PS 2.0) i chciał bym zobaczyć gościa z FX 5900XT jak mu sie gra 64-oma botami gdzie po planszy lata , jeżdzi i pływa mnustwo pojazdów i dzieją sie inne cuda.Czkawka albo PS 1.1 :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaos Opublikowano 25 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2004 prosty przyklad w q3 mozna sobie ograniczac liczbe fps przez komentde /com_maxfps WARTOSC wystarczy sobie wpisac com_maxfps 30 i sie przekonac co to oko naprawde widzi :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin5611 Opublikowano 25 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2004 jesli chodzi o fps to uwazam ze przy 25 da sie grac ale tak naprawde plynnie jest przy 30 i wiecej! Jak mozna wymusic na fx PS2.0 bo w riva tuner wlaczalem ale w far cry (ilosc fps) nie bylo widac roznicy. Nie powiem far cry sie tnie ale to najbardziej przez 256ramu hdd calyczas chodzi(w demku od poczatku misji do konca) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yasiu22 Opublikowano 25 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2004 jesli chodzi o fps to uwazam ze przy 25 da sie grac ale tak naprawde plynnie jest przy 30 i wiecej! Jak mozna wymusic na fx PS2.0 bo w riva tuner wlaczalem ale w far cry (ilosc fps) nie bylo widac roznicy. Bo tam masz przełaczenie na PS 1.1 przez gre.Musiał byś to jakoś w grze zrobić żeby włączyć to "pseudo" PS 2.0. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 25 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2004 jeśli są te pełne warsje farcry, to napiszcie mi proszę o tych trzech trybach renderowania, które są dostępne. btw kiedyś napisałem gdzieś, że farcry biegał na fx5200ultimate i było płynnie w 800*600 detale haj.oczywiście bez aa i anizo. pozdrawiam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
phobosq Opublikowano 25 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2004 kurde ale ten FarCry ma wymagania, u mnie miejscami przycina ale to raczej z powodu doczytywania rzeczy! o co chodzi z tymi trybami renderowania? to tam, gdzie w setupie sie ustawia co ma przetwarzac grafike i ja mam na szaro direct3d 9 i nie moge nic zmienic? z ciekawosci wlaczylbym direct3d 8.1 zeby zobaczyc jak to wyglada.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 25 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2004 w gejm opszyns są video opszynsy, a w nich po prawej stronie, tuż poniżej środka ekranu jest render mołd.w demie jest normal. gra podobno posiada 3 mołdy:normal?,paradajs?,cośmołd? pozdrawiam a.. tu jakiś cytat...? Nową funkcją w silniku CineFX 2.0 jest technologia Ultra Shadow. Pozwala ona ustawić głębie Z dla obliczeń związanych z wyświetlaniem cieni. Poza tym obszarem obliczenia dla cieni nie będą wykonywane, co pozwala zaoszczędzić czas i zwiększyć wydajność w scenach, w których wszystkie cienie liczone są w czasie rzeczywistym. Zadaptowanie takiej funkcji bez wyraźnego powodu oczywiście nie miałoby sensu, jednak już wkrótce pojawi się Doom III, który rzekomo ma wykazać zalety tej technologii. Ilość obliczeń cieni jak pojawia się w tej grze ma sprawić, że FX 5900 zyska znaczną przewagę na kartami ATi. Podobno skorzysta na tym również Half Life 2. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
phobosq Opublikowano 25 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2004 ja mam fula FarCry i nic nie moge zrobic... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joshua Opublikowano 25 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2004 kurde ale ten FarCry ma wymagania, u mnie miejscami przycina ale to raczej z powodu doczytywania rzeczy! o co chodzi z tymi trybami renderowania? to tam, gdzie w setupie sie ustawia co ma przetwarzac grafike i ja mam na szaro direct3d 9 i nie moge nic zmienic? z ciekawosci wlaczylbym direct3d 8.1 zeby zobaczyc jak to wyglada.... Jakie ma wymagania???????Ta aplikacja ma tak zrypany kod , że gorzej tego już się zrobić chyba nie dało... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
phobosq Opublikowano 25 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2004 toz wlasnie o to mi chodzi, ale trzeba przyznac ze ladny FarCry jest..... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jodlasty Opublikowano 25 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2004 Nie powiem far cry sie tnie ale to najbardziej przez 256ramu hdd calyczas chodzi(w demku od poczatku misji do konca) No właśnie, ale i na 512MB tez tak sie dzieje, dysk cos "skrobie" i gra sie przycina. Niech sie chłopaki wypowiedzą z 1GB na pokładzie czy już przy takiej wielkości pamięci jest spoko. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horant Opublikowano 25 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2004 u mnie looz :-) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yasiu22 Opublikowano 25 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2004 kurde ale ten FarCry ma wymagania, u mnie miejscami przycina ale to raczej z powodu doczytywania rzeczy! o co chodzi z tymi trybami renderowania? to tam, gdzie w setupie sie ustawia co ma przetwarzac grafike i ja mam na szaro direct3d 9 i nie moge nic zmienic? z ciekawosci wlaczylbym direct3d 8.1 zeby zobaczyc jak to wyglada.... Jakie ma wymagania???????Ta aplikacja ma tak zrypany kod , że gorzej tego już się zrobić chyba nie dało... No jasne jest tak zrypany ze na FX działa beznadziejnie :lol: .A tak do zeczy na sprzęcie z podpisu gram w demo 1024x768 w full detach+AAx2 i FAx16(tylko cienie wyłaczyłem) i nie zauważyłem zeby coś sie cieło(no a co do grafy to jak zobaczyłem wode to mi szczena opadła :P ) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
phobosq Opublikowano 25 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2004 no z woda jest roznie bo na samym poczatku niebo wyglada fantastycznie (w srodku dnia), za to woda genialnie prezentuje sie w nocy (misja ktora sie zaczyna razem z Val na plazy)... ja gram w 1024x768 high detalach i nie zeby cielo z powodu nie wyrabiania sprzetu, tylko ciagle cos sie doczytuje i to mnie wkurza, ale jest jeszcze jedno na to tlumaczenie; otoz - mam wirtualny naped DVD do ktorego mam zamontowany obraz plyty z gra i to moze byc dlatego..... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yasiu22 Opublikowano 25 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2004 no z woda jest roznie bo na samym poczatku niebo wyglada fantastycznie (w srodku dnia), za to woda genialnie prezentuje sie w nocy (misja ktora sie zaczyna razem z Val na plazy)... ja gram w 1024x768 high detalach i nie zeby cielo z powodu nie wyrabiania sprzetu, tylko ciagle cos sie doczytuje i to mnie wkurza, ale jest jeszcze jedno na to tlumaczenie; otoz - mam wirtualny naped DVD do ktorego mam zamontowany obraz plyty z gra i to moze byc dlatego..... Moga byc 3 powody: 1.Stery do mobo 2.Jakiś paproch w stylu wirusa lub jakiegoś syfa z netu 3.Syf w windzie (polecam System Mechanic) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joshua Opublikowano 25 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2004 kurde ale ten FarCry ma wymagania, u mnie miejscami przycina ale to raczej z powodu doczytywania rzeczy! o co chodzi z tymi trybami renderowania? to tam, gdzie w setupie sie ustawia co ma przetwarzac grafike i ja mam na szaro direct3d 9 i nie moge nic zmienic? z ciekawosci wlaczylbym direct3d 8.1 zeby zobaczyc jak to wyglada.... Jakie ma wymagania???????Ta aplikacja ma tak zrypany kod , że gorzej tego już się zrobić chyba nie dało... No jasne jest tak zrypany ze na FX działa beznadziejnie :lol: .A tak do zeczy na sprzęcie z podpisu gram w demo 1024x768 w full detach+AAx2 i FAx16(tylko cienie wyłaczyłem) i nie zauważyłem zeby coś sie cieło(no a co do grafy to jak zobaczyłem wode to mi szczena opadła :P ) No to lecimy wszyscy do sklepu kupować GEXCUBA R9600Pro. Brawo. Mi się też nie tnie co pisałem w jednym z innych postów (na FX5900XT) w rozdzielczości 1280x1024.Jakbym miał grać w 1024x768 to bym został przy GF3Ti lub max 4Ti i nie zamierzam z tego powodu zamieszczac obrazków tylu LOL itp.Co do zrypanego kodu jest to fakt potwierdzony na wielu polskich i zagranicznych portalach zajmujących się hardware-m. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HQ12 Opublikowano 25 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2004 to weź wyłącz swp i sprubuj odpalic farcry przy 512 ramu ładownianie się powino zatrzymac przy jakiś 80% ............. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yasiu22 Opublikowano 25 Marca 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2004 kurde ale ten FarCry ma wymagania, u mnie miejscami przycina ale to raczej z powodu doczytywania rzeczy! o co chodzi z tymi trybami renderowania? to tam, gdzie w setupie sie ustawia co ma przetwarzac grafike i ja mam na szaro direct3d 9 i nie moge nic zmienic? z ciekawosci wlaczylbym direct3d 8.1 zeby zobaczyc jak to wyglada.... Jakie ma wymagania???????Ta aplikacja ma tak zrypany kod , że gorzej tego już się zrobić chyba nie dało... No jasne jest tak zrypany ze na FX działa beznadziejnie :lol: .A tak do zeczy na sprzęcie z podpisu gram w demo 1024x768 w full detach+AAx2 i FAx16(tylko cienie wyłaczyłem) i nie zauważyłem zeby coś sie cieło(no a co do grafy to jak zobaczyłem wode to mi szczena opadła :P ) No to lecimy wszyscy do sklepu kupować GEXCUBA R9600Pro. Brawo. Mi się też nie tnie co pisałem w jednym z innych postów (na FX5900XT) w rozdzielczości 1280x1024.Jakbym miał grać w 1024x768 to bym został przy GF3Ti lub max 4Ti i nie zamierzam z tego powodu zamieszczac obrazków tylu LOL itp.Co do zrypanego kodu jest to fakt potwierdzony na wielu polskich i zagranicznych portalach zajmujących się hardware-m. Ej ja ci nie każe lecieć do sklepu po Gexcube R9600PRO(spoko tylko ze mój R9600PRO kosztuje 600zł a twój FX 5900XT 950zł).Napisałem ci że mi sie nic nie tnie więc nie moge powiedzieć ze kod gry jest zrypany.A to już nie moja wina że FX nie ma normalnego PS 2.0 i gra na nim wygląda jak wygląda.Włacz PS 2.0 w Far Cry i napisz jak ci sie gra :lol: - acha zapomniałem że twój FX 5900XT nie obsługuje w pełni DX 9.0. :lol: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...